|
Скачати 43.85 Kb.
|
Розділ І. Чотирикутники УРОК № 11 Тема уроку. Паралелограм. Види паралелограмів. Мета уроку: узагальнити та систематизувати вивчений матеріал з теми, підготувати учнів до контрольної роботи Тип уроку: узагальнення та систематизація знань, умінь і навичок учнів. Обладнання: таблиці попередніх уроків Хід уроку І. Організаційний момент Клас розподілється на чотири групи, до складу яких входять учні з різним рівнем підготовки. Групи являють собою акціонерні товариства геометрів (АТГ). Кожне товариство має назву: «Паралелограми», «Прямокутники», «Ромби», «Квадрати». Учитель представляє акціонерів один одному, і кожне АТГ представляє свого директора (консультанта групи). Директор доповідає про наявність членів акціонерного товариства та їхню готовність до роботи (наявність домашнього завдання). II. Актуалізація опорних знань учнів Кожне товариство організовує «презентацію»: «Паралелограми» розповідають про властивості та ознаки паралелограма; а «Прямокутники» — про властивості та ознаки прямокутника; «Ромби» — про властивості та ознаки ромба; «Квадрати» — про властивості та ознаки квадрата. Доцільно провести презентацію з використанням комп'ютера, тоді вона буде ефектною та видовищною. Максимальна кількість грошей, яку може одержати за презентацію АТГ, становить 5000 умовних геометричних одиниць (у. г. о.). III. Практичне застосування знань, умінь і навичок Тестові завдання Члени будь-якого АТГ повинні бути мобільними, швидко орієнтуватися у фінансовій ситуації, уміти працювати злагодженим колективом для досягнення єдиної мети. Пропонований тест дозволить визначити готовність АТГ до швидкого реагування. Питання тесту можна розділити на три блоки по три питання у кожному. Кожне питання першого блоку оцінюється • в 500 у. г. о., другого блоку — в 1500 у. г. о., третього — в 2000 у. г. о. Причому АТГ, яке впорається з тестом першим, одержує бонус в 3000 у. г. о., другим — у 2000 у. г. о., третім — у 1000 у. г. о. АТГ, яке виконає тест останнім, не одержує бонусів. Максимальний час на обмірковування тесту — 10 хвилин. Питання тесту 1 блок
а) 7 см; б) 5 см; в) 3,5 см; г) інша відповідь.
а) 6 см; б) 4 см; в) 3 см; г) інша відповідь.
а) 40°; б) 70°; в) 20°; г) інша відповідь. 2 блок
а) 30°; б) 60°; в) 45°; г) інша відповідь.
а) 45°, 45°, 90°; б) 30°, 60°, 90°; в) 55°, 35°, 90°; г) інша відповідь.
а) 50°, 100°; б) 50°, 130°; в) 50°, 40°; г) інша відповідь. 3 блок
а) 78 см; б) 39 см; в) 130 см; г) інша відповідь.
а) 36 см, 70°, 110°; б) 13 см, 55°, 125°; в) 26 см, 70°, 110°; г) інша відповідь.
а) 26 см або 24 см; б) 28 см або 24 см; в) 28 см або 30 см; г) інша відповідь. Відповіді до тесту
Набрану кількість грошей кожне АТГ кладе на рахунок у банку, що зазначається на. спеціальному плакаті на дошці. Завдання «Виграй тендер» АТГ вважається таким, що виграло тендер, якщо воно протягом зазначеного часу успішно впоралось із завданням. АТГ, яке виграло тендер, нагороджується грантом у розмірі 10 000 у. г. о. Задача. У паралелограмі проведені відрізки, які сполучають середини протилежних сторін. Знайдіть периметр даного паралелограма, якщо сума периметрів всіх паралелограмів, що утворилися, дорівнює 240 см. (Відповідь: 40 см.) IV. Підбиття підсумків уроку
1) Під час уроку мені сподобалося... 2) Під час уроку мені не сподобалося... 3) Я змінив(ла) би... 4) Найскладнішим для мене було... 5) Ми подолали такі труднощі... 6) Мені сподобалося працювати в групі, тому що... 7) Група досягла успіхів, тому що... 8) Я виявив(ла) такі якості, як... 9) Я вперше почав(ла)... 10) Я добре виконав(ла)... V. Домашнє завдання Виконайте домашню контрольну роботу: Задача 1. У ромбі ABCD бісектриса кута ABD проходить через середину сторони AD. Знайдіть кути ромба. (Відповідь: 60°, 120°.) Задача 2. З вершини одного з кутів паралелограма проведені бісектриса цього кута і висоту. Кут між ними дорівнює 30°. Знайдіть кути паралелограма. (Відповідь: 60°, 120°.) Задача 3. У прямокутнику ABCD бісектриса кута А утворює з діагоналлю АС кут 20°. Знайдіть кут між діагоналями прямокутника. (Відповідь: 130°, 50°.) Т.Л.Корнієнко, В.І.Фіготіна Геометрія 8 клас Урок № 11 |
Урок 21 Тема уроку Тема уроку. Паралельне проектування та його властивості, Зображення просторових фігур на площині |
УРОК №46 Тема уроку Тема уроку. Характеристики варіаційних рядів. Середні величини. Мода, медіана вибірки |
УРОК №35 Тема уроку Тема уроку. Розв'язування текстових задач складанням систем рівнянь з двома змінними |
УРОК 43 Тема уроку Тема уроку: Використання формул комбінаторики для обчислення ймовірностей подій |
УРОК 13 Тема уроку ... |
УРОК №28 Тема уроку ... |
Урок 1 Тема уроку Тема уроку: Що означає бути щасливим. Індивідуальність людини та відчуття гармонії в собі. Чому важливо правильно оцінювати себе |
Урок №53 Дата: 18. 03. 2013 Тема уроку Тема уроку: Значення птахів у природі та житті людини. Птахівництво. Охорона птахів |
УРОК 33 Тема уроку Тема уроку: Корінь п-го степеня. Арифметичний корінь п-го степеня і його властивості |
Уроку: Урок Тема уроку: Історія відкриття та освоєння материка. Практична робота №8 (продовження) |