Урок милосердя Мета. Виховувати почуття любові до ближнього. Формувати в учнів чуйність, доброту, милосердя. Переконати учнів в тому, що від того, як вони себе поводять, залежатиме і наше майбутнє. Прищеплювати любов до всього живого, що нас оточує Урок 49.15 Kb. 1 стр. |
читати |
Урок позакласного читання. Оксана Забужко”Казка про калинову сопілку” Удосконалювати вміння учнів обгрунтовано висловлювати власні думки;виховувати дотримання вічних цінностей народної моралі крізь призму оновленого міфу про двох сестер;виховувати в учнів почуття добра та любові до найближчих людей Урок 68.82 Kb. 1 стр. |
читати |
Урок 1 Тема: екзистенціальна філософія А. Камю і її втілення в романі “Чума” Чума”; з допомогою учнів довести, що “абсурд життя – це зовсім не кінець, а лише початок” Урок 182.41 Kb. 1 стр. |
читати |
Урок №1 МОВА НАЙВАЖЛИВІШИЙ ЗАСІБ СПІЛКУВАННЯ, ПІЗНАННЯ І ВПЛИВУ Прочитати текст. Дібрати до нього заголовок. Яке речення передає основну думку висловлювання? Урок 59.88 Kb. 1 стр. |
читати |
Борис Грінченко «Украла» Тема. Крадіжка — справжній злочин, один з найважчих біблійних гріхів (Б. Грінченко «Украла») Урок 37.82 Kb. 1 стр. |
читати |
Уроку розвитку зв'язного мовлення, урок-дослідження Тема. Письмовий твір-роздум (стаття) публіцистичного стилю на морально-етичну тему „У чому щастя людини? (2 уроки) Урок 88.8 Kb. 1 стр. |
читати |
Хід уроку І. Вправи на вдосконалення навичок читання Матеріал уроку. Василь Сухомлинський "Який слід повинна залишити людина на землі?" Урок 54.03 Kb. 1 стр. |
читати |
Урок-дослідження. Хід уроку І етап створення відповідного емоційного настрою за допомогою музики та автотренінгу: Учитель. Вдумливо кілька разів повторіть слова: «Я гімназист. Я особистість. Я думаю. Я хочу знати» Г. С. Сковорода, філософська та поетична спадщина. Афоризми філософа. «Всякому місту звичай і права» – зразок духовної лірики. «De Libertate» («Про свободу») Урок 56.93 Kb. 1 стр. |
читати |
ЕПІГРАФ УРОКУ Тема нашого уроку : Вольтер видатний поет, філософ просвітник, прозаїк, історик, публіцист Франції ХVІІІ ст Урок 108.45 Kb. 1 стр. |
читати |
Тема уроку Мета уроку: допомогти учням усвідомити сенс дарунків Долі кожному із синів-близнят; розвивати вміння аналізувати описані автором ситуації; аргументовано висловлювати свої судження про них; формувати активну життєву позицію Урок 61.87 Kb. 1 стр. |
читати |
УРОК №44 ТЕМА. Ліна Костенко МЕТА: познайомити учнів із життєвим та творчим шляхом Ліни Костенко, допомогти учням осмислити її поезію; розвивати вміння висловлювати особисту точку зору з приводу проблем, які порушує письменниця; розвивати вміння аналізувати поезії, виховувати чуйність і повагу до почуттів інших Урок 46.9 Kb. 1 стр. |
читати |
Які життєві уроки засвоїв кожен з них з юних літ? Пізнаючи її, отримуєш унікальну можливість відшукати відповіді на найскладніші і найсокровенніші питання. Її має лише вдумливий і зацікавлений читач, який розуміє, що художній твір – енциклопедія життєвих цінностей без часової корекції, бо, як писав Бодлер, «Искусство – вечность. Время – миг» Урок 69.24 Kb. 1 стр. |
читати |
Урок компаративного аналізу сонета Франческо Петрарки та поезії Володимира Сосюри Обладнання. Мультимедійна дошка, збірки матеріалів до уроку, схеми оцінювання «Чисте серце», порівняльні таблиці-схеми, схема «Сенс людського життя», схеми асоціацій, матеріали для асоціативного грона, серце-пазл Урок 134.41 Kb. 1 стр. |
читати |
Уроку: навчальна Оскар Уайльд – письменник англійського раннього модернізму. Життєвий і творчий шлях митця. Роман «Портрет Доріана Грея» осердя творчості письменника Урок 134.67 Kb. 1 стр. |
читати |
Тема уроку. Опозиція Фауст Мефістофель, діалектичне розв’язання проблеми добра і зла Тема уроку. Опозиція Фауст – Мефістофель, діалектичне розв’язання проблеми добра і зла Урок 229.97 Kb. 1 стр. |
читати |