|
Скачати 69.48 Kb.
|
Міністерство освіти і науки, молоді та спорту УкраїниГоловне управління освіти і науки Дніпропетровської обласної держадміністрації Відділ освіти Апостолівської райдержадміністрації Апостолівська загальноосвітня школа I-III ступенів №1 Урок української мови 2 клас Позначення буквою «ща» звуків [ш], [ч]. Підготувала вчитель початкових класів Шишка Ю. І. Освіта вища Категорія вища Звання "старший учитель" Стаж роботи 19 років Форма проведення. Урок – гра «Відкриття іграшкового магазину» Тема уроку. Позначення буквою «ща» звуків [ш], [ч]. Мета. Закріпити знання учнів про букву «ща», яка позначає два звуки[ш], [ч]. Формувати вміння виконувати логічне групування об’єктів; вдосконалювати навички роботи з підручником, дидактичним та роздатковим матеріалом, переключатися з одного виду роботи на інший, перевіряти результати своєї праці за орієнтирами. Розвивати навички грамотного письма і вміння точно зіставляти звуки і букви, що їх позначають на письмі, творчу уяву, фантазію. Виховувати культуру поведінки в громад ських місцях, ввічливість у спілкуванні. Тип уроку. Урок закріплення та систематизації набутих знань Форма проведення. Урок – гра «Відкриття іграшкового магазину» Методи навчання: словесний, наочний, практичний, ігровий, частково- пошуковий ,метод диференціації навчального матеріалу. Обладнання іграшки, картки оперативного контролю, ілюстрації казкових героїв, фішки для звуко-буквеного аналізу слів, сигнальні картки, роздатковий матеріал для проведення дидактичних ігор. План уроку
Хід уроку
Завітали люди щирі. Привітаймо в добрий час Гостей усмішкою й миром. Дорогі гості, любі діти, ми з вами зібрались усі разом з нагоди урочистого відкриття іграшкового магазину в нашій школі. Але от біда. З назви магазину (Колобок) зникли всі букви. А без назви відкриття не відбудеться. Що ж трапилось? Як ви гадаєте? Так. Ви абсолютно праві. Дід-Буквоїд побував тут до нас і забрав собі на обід всі букви з назви нашого магазину. Ось погляньте. Він залишив нам листа. «Знаючи, як вам кортить ,малята, по швидше іграшки придбати, я перш, ніж кожну букву з’їсти, наклав на неї свої чари. Як тільки виконаєте мої завдання, букви з’являться без вагання.» Ну що ж, відкриття магазину доведеться відкласти. Спочатку треба іспити Діду-Буквоїду скласти. Впораємось?.. Тоді часу не гаймо. До роботи приступаймо! 2. Повторення і узагальнення навчального матеріалу. Як годиться, для порядку, все повторимо спочатку. У Діда- Буквоїда для нас багато завдань. Дехто попрацює самостійно, а разом ми пригадаємо, над правописом слів з якою буквою ми працювали на попередньому уроці ? (Г) 1) Вірно я тлумачитиму вам значення опрацьованих слів, а ви їх називатимете.
2)Колективна перевірка виконаних завдань. 3. Повідомлення теми та мети уроку. Мотивація навчальної діяльності У Діда- Буквоїда є улюблена страва. Яка? Відгадаєте, змінивши у слові БОРТ одну букву.(Борщ). А найсмачнішою в борщі є буква «ЩА». Як гадає- те, чому? Вірно бо буква «ЩА» позначає два звуки /Ш/, /Ч/. Звук /Ч/ завжди твердий і тому в середині слів після букви Щ пишемо И. Винятком є слова: ящірка, щітка. - Щоб ми завжди це пам’ятали, щоб завжди грамотно писали, щоб розвивали наше мовлення і пильність, уяву й навички каліграфічного письма Д-Б приготував нам багато цікавих завдань.
Одне з них - прописати рядочок букв Щщ. В другому рядочку пропишіть 3 відкритих і 3 закритих склади з буквою Щ.
Ось і друга буква вже з’явилась. Щоб Д-Б нам віддав 3-тю, слід дібрати спільнокореневі слова і визначити в них корінь. Кущ -кущик, дощ - дощик, борщ - борщик, вірш –віршик. Яка пара слів зайва? Чому?
Час підручники відкрити с 78. У вправі 186 Д-Б поїв усі крапки і миттєво всі перші букви речень стали малими, а текст з помилками Дід їсти не хоче. Доведеться нам попрацювати, помилки у тексті відшукати, правильно речення проінтонувати. Подібним завданням, але самостійно займуться учні 1-х парт. Як можна уникнути в тексті постійних повторів слова Сашко? Чому хлопчик пішов геть від куща? Ось і 4-а буква вже на місці.
Повіяв теплий вітерець Прийшла весна, зимі кінець. До сонця руки простягну І помашу отак йому Весні вклонюсь, весні вклонюсь І до травички доторкнусь А потім встану, посміхнусь, І до роботи повернусь.
Про яку пташку йшлось у реченні? В назвах ще яких тварин зустрічається буква «ЩА»?(Щука, ящірка, хрущ, лящ) А рослин? ((Кущ, щавель) Викласти звукову модель слів: 1в. – КУЩ, 2в.- ЛЯЩ. Хто впорається найшвидше, на того чекає завдання складніше. Виконати в зошитах зкуко-буквений аналіз слів: Червоні - ЯЩИК;Зелені – ЩАВЕЛЬ, самостійно, а разом виконуємо звуко-буквений аналіз слова ЩИГЛИК.
Щоб відкрилась 6-а буква, час диктант нам написати, та диктант не простий, а диктант – зоровий. Щоб щасливо жити, (14) треба працю любити. (16) Найкращі руки – роботящі. (20)
Перевірте написане за вправою 187 і засвітіть ліхтарики під усіма словами з буквою Щ
Залишилась буква остання. Щоб отримати її, порахуємо в словах склади. Кожному слову слід місце на дошці знайти. Раз, два, три – гру почали: Кущ щука ящірка борщ щирий щасливий хрущ щиглик дощовий дощ щавель найкращий лящ дощик щіточка щоб щастя найвищий ящик А ще слід завжди пам’ятати, що в найріднішому із слів також буква щ Що це за слово? ( Батьківщина)
Вдома ви виконуватимете подібну вправу, але в словах потрібно буде рахувати не кількість складів, а кількість звуків. С.78 Впр. 188 14. Гра «Покупець - продавець» Нарешті, назва магазину відома. Час прийшов його відкривати, іграшки собі купувати. Оскільки магазин наш казковий, то й іграшку в ньому можна придбати, якщо дуже гарно її описати. Причому називати іграшку ,чи вказувати на неї не можна. Здогадається продавець – іграшка ваша, ні спробуєте ще. Правила гри зрозумілі? Отож, почали.
Ось - ось пролунає веселий дзвінок. Час нам підводити підсумок. Не марно минув для нас цей урок. Ми в школі і іграшковий магазин відкрили, а заодно і повторили:
І в результаті всім показали, що вже знаємо багато, та ще більше хочемо знати. Тож , обіцяємо старанно і надалі працювати. - Сьогодні за роботу дякую усім, але відзначу все ж таки особливих молодців… А зараз час відпочивати. Урок закінчено. Ми дякуємо всі, хто завітав до нас на відкриття іграшкового магазину. - Будь ласка, заходьте та й інших приводьте. |
Уроку Тема уроку: Пристрої введення-виведення інформації. Структура і тип уроку повністю відповідають меті і завданням уроку, тобто науковий рівень уроку відповідає сучасним вимогам |
Уроку. Прямокутна система координату просторі. Мета уроку: знайомство... В кінці уроку збираються учнівські зошити для перевірки їх ведення й виконання домашнього завдання |
Уроку виробничого навчання Велигодська Л. С. чітко в доступній формі розкрила тему та мету уроку на всіх етапах структури уроку |
Уроку; тема уроку не записується на дошці; мета уроку не узгоджується... «загравання» з учнями, намагання сподобатись, невміння знайти правильний тон; вживання пестливих слів |
КОНСПЕКТ УРОКУ З ФІЗИКИ (10 КЛАС) Тема уроку Комп'ютер, мультимедійний проектор, презентація до уроку, програмне середовище «Жива фізика» |
УРОКУ Тема уроку Методична мета уроку: Інтерактивне навчання учнів графічного представлення даних електронних таблиць засобами мультимедіа з використанням... |
Уроку: урок засвоєння нових знань. КМЗ уроку Мета уроку: вивчити види впливу електричного струму на організм людини, особливості ураження електрострумом |
Тема уроку. Зрізана піраміда. Мета уроку Мета уроку: вивчення властивості площини, яка перетинає піраміду і паралельна основі; формування поняття зрізаної піраміди |
Уроку Тема уроку: Поняття про виробничий травматизм та професійні захворювання Мета уроку: Ознайомити учнів з основними причинами виробничого травматизм та професійних захворювань та їх наслідками |
План-конспект уроку інформатики в 7 класі Тема уроку Тема уроку: Робота з текстовою інформацією. Призначення та основні функції текстового редактора. Текстові процесори. MS Word. Поняття... |