До уроку, до уроку


Скачати 194.38 Kb.
Назва До уроку, до уроку
Дата 08.02.2014
Розмір 194.38 Kb.
Тип Урок
bibl.com.ua > Література > Урок




Мета: Повторити алфавіт, закріпити знання про звуки та букви. Виховувати у дітей любов до книги, як до джерела знань, формувати інтерес до читання. Переконувати, що добросовісне навчання в школі — святий обов’язок кожного громадянина нашої держави.

Вчитель:

Дорогі діти. Шановні гості, батьки, вчителі! Сьогодні у нас радісний, щасливий і водночас печальний день. Позаду вже 8 місяців навчання в школі. Мені радісно повідомити, що за ці 8 місяців всі учні навчились читать, більшість гарно, писать, рахувать. І ось ми вже закінчили читати першу нашу книжку—Буквар. І сьогодні ми зібрались усі, щоб висловити слова подяки і дружно сказати “Прощавай, Букварику”

Учень : Над весняним тихим ранком

Зайнялась зоря.

В школі свято, славне свято –

Свято Букваря.

І дзвінок ласкавий кличе

Першокласників на свято: —

Не запізнюйтесь! Пошвидше!

Час з Буквариком прощатись.

Учень: В першім класі урочистий

День прощання з Букварем.

Пригадай-но, як недавно

Був маленьким школярем!

Учень: Тепер я школярик, книжечки читаю,

І по світі по широкім думками літаю.

Любить мене матусенька, що я пильно вчуся,

Любить мене батенько, що пишу чистенько.

Учень: Ми всі вчимося залюбки,

Гартуємся, міцнієм.

Читаєм з захватом книжки,

І про майбутнє мрієм.

учень: Літера перша І перше слово,

З книгою перша серйозна розмова,

Перша сторінка І друга сторінка,

Перша тривога і перша оцінка.

учень: Навчився читати наш дружний клас.

Ви можете всіх поздоровити нас.

Хай кожен гість перевіря,

Чи знаєм букви з Букваря.

3) учень: Є святкових днів багато

На листках календаря.

А між ними наше свято

Вшанування букваря.

4) День вітання і прощання —

Свято перших букварів

Перша сходинка зростання

Для найменших школярів.
5) В путь, щасливу і широку

Всіх виводить перший клас.

До уроку, до уроку —

Чуєш, дзвоник кличе нас!

Пісня “А ми любимо читати”


Ведучий. Любі діти! Поки ми читали, сміялись, в тридесятім царстві, в тридев’ятім государстві відбуваються дива з однією вродливою, але дуже вередливою Принцесою, яка зовсім не хотіла вчитися і зробила так, що … Ой, та чого ж це я розторохкотілася, як сорока? Ви зараз самі все почуєте і побачите!

(Сценка «Цар і Принцеса»)
1-й уч. В тридесятім царстві
В далекім государстві
Правив дуже мудрий Цар,
Вже старенький государ.
(Виходить Цар)
Цар. Ой, який я вже старенький,
Часто став хворіти.
Королівству молоденький
Цар потрібен, діти!
2-й уч. У Царя була дитина,
У сім’ї одна-єдина.
Вік у дівчинки – сім років,
Буть Принцесою не проти.
Дуже Цар доньку любив,
Та за успіхи хвалив.
Час прийшов до школи йти,
Ключ до справжніх знань знайти.
Цар. Люба доню, час до школи
Йти тобі навчатись.
Щоб правити королівством
В граматиці слід знатись.
Вчити букви, вчити звуки.
Вивчиш – і одразу
Будеш вміти ти писати царськії укази.
1-й уч. Та Принцеса вередує,
Ніби про знання й не чує.
Хоче тільки чепуритись
Й зовсім вже не хоче вчитись.
Принцеса. Та навіщо ж знати букви
Й цифри ці примарні?
Та від них мені насняться
Тільки сни кошмарні.
Цар. Доню, править королівством
Дуже складна штука.
Щоб в державі був порядок,
Поможе наука.
Принцеса. Дуже гарна я дівчина
Й без тієї школи.
А як буду Королівна –
Не нароблю шкоди.

Ведучий. Дуже довго сперечалися Цар і Принцеса. Кожен намагався довести свою правоту. Не було в Короля спадкоємців, крім впертої Принцеси. І тоді вирішив він дати їй право видати один указ. І якщо цей указ наведе лад в королівстві, то Принцеса і без навчання в школі зможе стати справжньою Королевою. Дуже зраділа Принцеса!

Принцеса. Писарю, сюди заходь,
Сідай і мій указ виводь!
Видам перший свій указ:
«Хай всі букви зникнуть враз,
Книг не буде вже ніколи,
І закриються всі школи!»
Писар. Лихо, лихо, Королівно.
Все це буде дуже дивно.
Як без букв, без цифр нам жити?
Як це – в школу не ходити?

Ведучий. Та чи можна сперечатися з самою Королівною? Писар слухняно дописав указ і він одразу ж вступив в силу. В королівстві закрилися школи, ніхто вже не вчився і почалися великі проблеми. Бо як же обійтися в наш час без грамоти?
Йшли роки, зовсім стареньким став Цар, подорослішала і Принцеса.
Стала вона дуже гарною. Почали свататися до неї Принци. То квіти подарують їй, то коштовності. Та одного разу Принцесі надійшов лист.
(Сценка «Принцеса і Фея»)

Листоноша. Пошта для Принцеси -
Дуже цінний лист.
Я його Принцесі
Дуже довго ніс.
Принцеса. Мабуть, лист від Принца
З далеких держав?
Ой, який він гарний!
Що ж він написав?
1-й уч.Та у цьому королівстві
Букв ніхто не знає.
І листа ніхто Принцесі
Вже не прочитає.
2-й уч. Довго мучилась Принцеса.
Бігала туди-сюди.
Шкодувала, що з указом
Тільки здобула біди.
Раптом сонце заясніло,
Хмара відступилась.
І у царському палаці
Фея враз з’явилась.
(Заходить Фея)
Фея. Добрий день тобі, Принцесо,
І шановні діти!
Бачу, тяжко без науки
Вам у світі жити.
Довго я спостерігала,
Як ти тут ледарювала.
Не хотіла в школі вчитись,
Працювати і трудитись.
А тепер не можеш ти
Прочитать навіть листи.
Ну, чи гарно ти вчинила,
Коли школи відмінила?
Принцеса. Фею, рідна, поможи,
Мені букви поверни.
Вивчу букви я одразу!
Не тримай на нас образу.
Фея. Я не можу це зробити,
Допоможуть тільки діти:
наймолодші-першачки-
Букваря товариші.
Принцеса. Що ж робити, що ж казати?
Як же школярів благати?
Що Буквар ваш друг, я знаю.
То й про поміч вас благаю.
Попросіть Букварика,
Вашого товариша,
Щоб до мене повернувся
І образи всі забувся.

Ведучий. Діти, допоможемо Принцесі і всім жителям королівства? Попросимо Букварика нам допомогти?

ПІСНЯ «Букварик» Н.Май
(Заходить Мальвіна і Буратіно.)

Буратіно.Доброго дня, діти.

Мальвіна.

Добрий день, добрий час.

Рада, діти, бачить вас.

В 1-Б класі Букварикове свято,

Тому ми прийшли вас привітати.

І прошу розказати, чого навчились ви за рік?

Чи прожили марно вік?

Буратіно.

Можливо, не знають вони нічого зовсім,

Бо не хотілося вчитися їм усім.

І зі мною було таке теж, друзі,

Що вчитись було не в змозі.

Та ось Мальвіна мене навчала

І завжди за лінивість сварила.

Мальвіна.

Ти, Буратіно, добрий учень став,

Бо і веселість, і старанність мав.

Правда, виходило не завжди охайно,

Бо писати носом не дуже гарно.

Буратіно.

Та початки у всіх важкі,

Зате успіхи подальші відмінні які!

Ми з казки до вас сюди прийшли

Й радість вам усім несли.

Я сказати вам щось маю,

Бо тепер я добре знаю,

Що без знань ні на крок,

Тому спішіть учить уроки.
учень: Ми всіх гостей вітаємо

І дуже вам радіємо.

Усі вже букви знаємо

Книжки читати вміємо.

Буквар взяли ми в перший раз

Як зайшли у перший клас.

І як нам радісно казати:

Тепер вже вміємо читати (хором).

Ми букви старанно вивчали

Знаєм їх від А до Я.

І сторіночку останню

Прочитали з Букваря
Пісня

на асфальті дощик скаче,

місто кутає в туман.

тільки нас це не лякає,

ми йдемо до школи важно.

бо давно ми вже не діти,

а відважні школярі.
ось і дзвоник вже лунає,

кличе нас за парту знов.

вчителька нас зустрічає,

посмішкою всіх вітає.

вона нас усіх навчає

а ми слухаєм її.
кожен день я відкриваю

безліч нових книг, країн.

кожен день пишу, читаю,

математику вивчаю,

по англійськи розмовляю,

і уже складаю твір

Дівчинка (сидить за партою, з-за куліс чути нявкання):

— Мурчику, годі нявкати!

Я літери буду вивчати!

(чути кукурікання)

Не клич мене, Петько! Облиш!

Я вчитися буду. А киш!

(хтось кличе дівчинку)

— Я кинула ляльку

Сиджу і мовчу

Ой, ніколи гратись,

Бо літери вчу!

Принцеса: Світланко, а скільки літер ти вже вивчила?

Дівчинка: Ой, багато! Аж 33!

Принцеса: Тож на свято їх проси!

Можливо вони мені допоможуть грамотною стати.

Може я навчуся читати й писати.
Дівчинка: Шановні літери, ласкаво просимо до нас на свято.

1 літера: Нас 33, нас 33,

У нас міцна сім’я.

Складаємо слова нові

Від А до Я (тричі хором).

2 літера: Ми мрію любимо, й книжки,

Життя у нас буя.

Вчимося в школі залюбки

Від А до Я (тричі хором).

3 літера: Знай рідну мову і вивчай:

Вона твоя й моя.

Та перш за все абетку знай

Від А до Я (тричі хором).

Вчитель: Аж тридцять три зорі нам світять не вгорі —

На білім-білім полі збираєм їх поволі.

Ці тридцять три зорі у нашім Букварі.

Справді.Цілий рік нам був у допомозі Букварик. Гортаючи його сторінку за сторінкою, ви вивчали букви. І сьогоднішнє свято називається святом Букваря, а са­мого Букваря досі на святі нема.

Діти. Букварику, запрошуємо в гості!

Пісня “Про Буквар”

Є на світі, є на світі різнії

радісні,а може і печальнії дні.

А сьогодні, а сьогодні свято в нас

у найкращих в школі першокласників.

свято в нас і радісне, і сумне.

свято в нас "Прощання з букварем"

уперед ступили крок . вивчили всі букви на зубок.
а тепер прощатися час прийшов

просим тебе наш друже на урок

кіски у дівчатак всі заплетені,

по-святковому ми наряжені

бо сьогодні незвичайний день

Свято в нас "Прощання з Букварем"

цілий рік з тобою вчились ми

залюбки читали сторінки твої
ми тебе, наш друже, не забудемо,

вчитися ми обіцяєм, будемо

ну а ти, наш друже, носик не хили,

скоро прийдуть нові першаки твої.

будеш їх навчать, як навчив ти нас

букви, звуки,речення і склад,

цілий рік з тобою вчились ми

залюбки читали сторінки твої.

З’являється хлопчик в костюмі Букваря.

Вчитель: Шановний букварику! На свято прощання зібралися всі першокласники, їхні батьки та вчителі. До проведення свята готові.

Буквар: Дякую за організацію і порядок.

Я — веселий Букварик,

Весело співаю,

Бо веселе свято в школі

Я сьогодні маю.
Я — розумний букварик!

Все про себе знаю,

Свої літери слухняні

Вже в слова єднаю.


Я — щасливий букварик!

Я тому радію,

Що всі діти в першім класі

Вже читати вміють.

Я — святковий букварик —

Прошу всіх на свято.

Кожну літеру всі разом будемо вітати.

Букварик:

Букви-значки, як бійці на парад

Дружно і швидко шикуються в ряд.

Кожна в належному місті стоїть

І називається все — алфавіт.


Літери! Шикуйся на лінійку! Рівняйсь! Струнко!

Веселу абетку почнемо читати,

Про літеру кожну повинні згадати.

З букви А почали малята

Нашу азбуку вивчати.

Діти:

Ми літери відомі,

Ми всякому знайомі,

Але про кожну літеру

Ви знаєте не все.

Ми літери незвичні,

Ще й дуже симпатичні,

Бо кожна жарт, чи віршика,

Чи казочку несе (2 рази).

Пісню співає Принцеса «Беру до рук Букварик я»

А

Алфавіт вивчаймо з А:
Ананас, авто, айва.
А лікують від ангін —
Аспірін та анальгін.
Б

Білка била в барабан.
Бе! - за-бе-кав їй баран,
Бий тихіш, будь ласка, білко,
Бо розбудиш перепілку.

В

Вовк розлючено завив -
Вовк зайчати не зловив.
Він сердито крикнув:- Ну-у,
Я тебе ще дожену!

Г

Гуска плаче: - Га-га-га —
В гусака болить нога.
Гуска голуба гука
Годувати гусака.


Ґ

Ґалаґан прийшов до ґави,
Попросив у ґави кави,
І йому ґаздиня ґава
Налила дві чашки кави.


Д

Дятел дзьобом дуб довбав —
Дітям хатку будував.
Дрозд довбати так не міг —
Дятлу дрозд не допоміг.


Е

Ефа - пані екзотична:
Елегантна, симпатична.
Ефа - мешканка пустельна.
Ефа жалить всіх смертельно.


Є

Єгер в лісі єгерює —
Там і днює, і ночує.
Там єхидни та єноти —
Є у єгеря робота.


Ж

Жабеня жувало жуйку
І зустріло раптом Жучку.
Жучка каже жабеняті:
- Хочу жуйку пожувати.

З

Зайчик зиму зимував -
Білу шубку не знімав.
А зробилося тепленько -
Зняв її й надів сіреньку.

 

И

И — слова не починає.
Слів на И у нас немає.
В слові пишуть букви ці
Лиш в середині й в кінці.


І

Індик водить індичат
В дитсадочок до качат.
І навчились індичата
Розмовляти, як качата.

Ї

Їжачок гриби збирав —
Їжу дітям готував.
Їжачата їли все,
Що їм батько принесе.


Й

Йод — це ліки всім відомі.
Йод є майже в кожнім домі.
Боїмось ми йоду марно -
Йод лікує рани гарно.


К

Котик Мурчик полював,
Але мишку не впіймав.
Кішка котику сказала:
- Краще будем їсти сало.


Л

Лелеча ходило лісом.
Лелеча зустрілось з лисом...
У гнізді і мама, й тато,
Лиш немає лелечати.


М

Мавпа вчила мавпеня
Умиватися щодня.
Мавпеня тепер уміє
Мити хвіст і мити шию.


Н

Носоріг — на носі ріг,
Ніс рогатий свій беріг.
А тому стирчить і досі
В носорога ріг на носі.


О

Ослик осінню охрип —
Захворів, мабуть, на грип.
Ослик кашля, ослик чха
І хрипить: - Ох-а, ох-а.


П

Півник пісеньку співає -
Пастушка повідомляє,
Що корови на лужку:
- Прокидайсь! Ку-ку-рі-ку!


Р

Рак повільно рачкував —
Рак до річки прямував.
Раку з річки крячка кряче:
- Ти куди рачкуєш, раче?


С

Сонях в полі зупинився
І на сонце задивився.
Скоро й сам у день погожий
Сонях став на сонце схожий.


Т

Тигреня просило тата
На верблюді покатати.
- Та ти що ?! — промовив татко,-
То ж мале верблюденятко !


У

Утюжок заухав: — Ух-х!
Утюжка спитав утюг:
- Утомивсь? Усе покинь —
У коробці відпочинь.


Ф

Фазан ходить в очереті
В фіолетовім береті.
А в гнізді співає тихо
Фазанятам фазаниха.


Х

Ховрашок ходив химерно
І ховав за щоки зерна —
Запасався на останнє
Передзимне харчування.


Ц

Цап у цирку працював —
Цап цікаво танцював.
В цирк ходили цапенята
Подивитися на тата.


Ч

Чайка в човнику пливла
Через річку без весла.
Човник річкою несло,
Бо зламалося весло.


Ш

Швачка шапку швидко шила,
Час не гаяла — спішила.
Швачка мала поспішити,
Бо ще й шубу швачці шити.


Щ

Щітка справу знає чітко —
Чистить вправно зуби щітка.
Чистить лагідно, без крові,
Щоб були вони здорові.


Ю

Юнга — юний мариніст,
До малюнків має хист.
Юний юнга змалював
Сонце, море й пароплав.


Я

Якір, яблуко, ягня.
Перша літера в них - Я.
Але гарно знають діти:
Я - остання в алфавіті.


Ь
Знак пом'якшення. Цей знак
Не читається ніяк.
З ним, наприклад, кажем: галь-ка,
А без нього твердо: гал-ка.


Пригадаймо знову, діти:
Скільки літер в алфавіті?
І всі разом скажем так:
ТРИДЦЯТЬ ДВІ
ТА М'ЯКИЙ ЗНАК.

Окрім цього ще відомо,
Що є крапка(.) і є кома(,)
Принцеса

Дякую вам, любі діти, за вашу науку.

Тепер зможу прочитати від принца листівку.

«ЗАПРОШУЮ НА БАЛ»

Як приємно буть розумним,

Як приємно усе знать.

Більш не буду я ніколи ледарювать.
Учитель:

Сьогоднішнє наше свято — це ваша перша сходинка в шкільному житті, яку ви подолали власною працею. Зі словами подяки я зараз звертаюсь до мам. Це вони приклали багато зусиль для того, щоб ви читали. Вони разом з нами раділи, нашим маленьким перемогам. Це дякуючи їм ми разом подолали першу сходинку в шкільному житті.

Букварик:

Нумо, М, дай руку А,

Нумо МА, дай руку МА.

МА і МА, а разом...

Всі: МАМА!

Учень:

На світі добрих слів живе чимало,

Та всіх добріше і ніжніш одне —

Із двох складів простеньке слово “мама”

Й немає слів рідніших, ніж оце!
Дякуємо,  мамам,  за  ніжні  турботи,
за  cвітле  життя  і  чарівнії  ноти,
дякуєм,  що  завжди  вірите в  нас,
Піклуєтеся кожен час.

Дякуєм  за  підтримку,  тепле  слово,
також  за  захист  під  світлим  покровом,
за  ніжні  руки  і  безмежні  очі,
для  вас  ми  зробимо  все,  що  захочете!
Сьогодні вам ці квіти ми даруєм щиро.

За вашу терплячисть і витримку, милі.

За щире слово, за добру казку,

За вашу, матусі, щиру ласку.
Пісня “Мама”

1-уч.:

Допоможіть мені, палички,

Палички-виручалочки!

Станьте гарно всі в рядок

У мій перший зошиток.

За рядок не вилізайте!

Стійте прямо, не схиляйтесь

Чому мене не слухаєтесь,

Чому погано так вчитесь?

Що ж ви стали, як попало?

Мені знов за вас попало.

І не знає мій учитель,

І не знає навіть мама,

Як вас тяжко научити,

Щоб ви всі стояли прямо!

Перший учень:
В мене вдома є підмога.
Труднощів я не боюсь,
Бо зі мною допомога:
Мама і рідний мій татусь.

Другий учень:
Недавно - дуже дивно -
Здавалося мені:
І як писати рівно
Ці літери трудні?

Третій учень:
Сонце світлі зайчики
Сипле у шибки.
Кришать крейду пальчики,
Пишуть палички.

Четвертий учень:
І навіть з паличками
Я впоратись не міг.
Криві та з карлючками,
Ну, просто, як на сміх…
Пишу - виходить криво.
Неначе пада вбік.
А потім, як на диво,
Писав, писав і звик

П’ятий учень:
Старався я немарно,
Кривуль ніде нема.
І ручка пише гарно,
І виписує сама.
І літеру, і кому
Я можу написать
І вже несу додому
Похвалу «Молодець»

Учитель: Це було так давно і так недавно, навіть не віриться, що ви були такими неумійками. А зараз?

Учні виконують пісню “Перший клас”.
Двійка: Добридень, друзі! Ви мене впізнали?

Це тому, що ви мене ще не знали.

А я буду з вами з усіма дружити.

Будемо у мирі з вами жити.

Бо я люблю дітей таких веселеньких,

І неохайних, нечепурненьких.

Як Дениско оцей впертий,

Що має зошит обдертий.

Книжка в нього вся в чорнилі,

А портфель весь у мастилі.

А ось Денисова лінійка,

Як справжнісінька двійка.

Вчитель: що скажеш, Дениско?

Денис:

Я не хочу мати двійки...

Я писатиму без клякс.

Я не буду мучить вас.

Я дурні покину звички,

Буду гарні мать привички.

Вчитель. Ну, біжи, ставай між літер,

Та щоб сльози хутко витер.

Денис: Я букви знаю до ладу.

Алфавіт не підведу.

Двійка:

Я залишусь ще на світі,

Чи будете проганяти.

Дуже хочу подивитись,

Чи зможу я ще комусь тут знадобитись.

Дванадцятка:

А хто хотів би зі мною подружитися?

Бачите, скільки у мене друзів.

Я — весела «Дванадцятка», бажаю вам добра.

Ще хочу, щоб ви побачили мене на сторінках щоденника і зошита найближчим часом.

Щоб взяти вас у своє товариство, прийшла прийняти у вас вступний іспит.

Ви повинні скласти його сьогодні. Почнемо? (Так)
Щоб усі вас поважали,

Щоб любили і пишались,

Не багато, і не мало — Треба знати правил 5.

Перше. Як прокинувся , вставай, ліні волі... (не давай)

Друге.

Ти не поспішай,

Подивись спочатку,

Чи нічого не забув,

Чи в портфелі все в... (порядку).

Третє.

В школі, в класі не брудни,

Сміття бачиш... (підніми).

Четверте.

Будь охайним завжди сам, уникай дірок і... (плям).

П”яте. Скільки в небі світить ясних зірок.

Стільки у щоденнику повинно буть... (дванадцяток)

Молодці! З сьогоднішнього дня я подружусь з вами і дуже хочу, щоб ви також не забували про мені чекаю на вас біля входу в школу 1-го вересня! Хай щастить вам!
Буквар: Як весело на вашому святі.

Не хочеться навіть прощатися.

Та все ж я поспішаю.
Мене чекає дуже і дуже багато дітей.

Діти:

Добрий букварику,

Мудра книжко!

Хочеться навіть

Поплакати трішки.

Жаль розлучатися.

Хоча і треба.

Ми не забудем

Ніколи про тебе.

Спасибі тобі за добру науку,

За паличку першу і першу букву.

За перше слово і першу казку,

За першої вчительки щиру ласку.

Ми пам’ятатимем довгі роки

Мудрі й повчальні твої уроки.

Прощавай Букварику, наш найперший друже.

Ми тобі, букварику, дякуємо дуже.
Буквар: Дякую вам за добрі слова.

І хочу познайомити вас з тими,

хто вестиме вас далі Країною Знань.

Читанка добра, бери естафету.

Веди школярів шляхами планети.

Читанка:

Я — читанка нечитана,

Навчатиму ваш клас.

Я з вами говоритиму

Про наш прекрасний час.

Букварику, мій братику,

Розумна голова.

Твої веселі літери

Складуть мої слова.

А ти спочинь до вересня,

Чи просто погуляй.

Букварику, мій братику,

Спасибі! Прощавай!

Читанка відходить углиб сцени. На її місце стає Рідна мова (мелодійним голосом читає).

Рідна мова:

Я — не з лісу, я — не з поля.

Нелегка у мене доля.

Через радість та біду

Я з віків до вас іду.

Я дитину колисала,

Батьківщину захищала.

І від роду і до роду

Зберігала свою вроду.

Всі народи мову мають.

Всі пісень своїх співають

Бо хто має мову рідну,

Той багатий, а не бідний.

Рідна мова відходить від центру сцени. Її місце займає Математика.
Я і Україна

А де лягає сонце спати,

І звідки вітер, звідки тінь,

І сніг чому такий лапатий,

І заєць чом такий вухатий,

Чого бджолі дрімати лінь,

Чи справді гірша стала глина,

Від чого запашна малина,

Куди повзе рогатий жук—

Про все, малята, розкажу.

Математика:

Раз. Два. Три. Чотири. П’ять.

Вміють діти рахувать.

Але хто мене не знає,

Хай даремно не гуляє.

Як уроки діти вчать,

Ставлю їм “дванадцять”.

А хто вчить їх трохи гірше,

Ставлю “трієчку”, не більше.

За невивчені слова

Я поставлю тільки “два”.

А лінивим і недбалим

“Одиничку” я поставлю.

Щоби весело гулять

Всі уроки треба знать!

Дуже точна я наука.

І мене всім треба знать!

Діти: Дуже приємно познайомитися!

Сподіваємося жити з вами в дружбі.
Я і Україна:Але щоб точно впевнитись, що ви всі так добре вчились, і готові переходити в 2 клас,ми вирішили провести маленький іспит.

Рідна мова: йдучи до вас на свято ми приготували для вас загадки. Готові?

Математика.

Назвіть сусідів числа 18?

Скільки десятків має число 20?

Як називаються числа при додаванні?

Як знайти невідомий доданок?

Читанка.

Скільки букв має українська абетка?

Назвіть букви, які позначають 2 звуки?

У якій казці було 7 козенят?

Назвіть голосні звуки.

Рідна мова.

З якої літери пишеться початок речення?

Коли ставиться ще велика літера?

Який знак є в словах: М’ЯЧ, ПіР’Я ?

Я і Україна.

Шипшина—це кущ чи дерево?

На які 3 групи поділяють тварин?

Сонце—це жива чи нежива природа?

Наша країна зветься Києвом?
Учитель: Друзі, привітати нас прийшли ваші шефи — учні 4 класу.
Привітання шефів:

-Щоб ви не дивились похмуро і косо,

Ніколи не вчіться писати носом.

Щоб не гнітили вас горе та біди,

Вчасно з’їдайте сніданки й обіди.

Нещастя женіть, наче воду крізь сито!

Найкраще — це вчасно перекусити.

А трапиться двійка, гірка, як цибуля,

Хоч як вона, клята, пече і муляє,

Сльози видушує й кислу міну, —

Миріться й приймайте, як вітаміну.

Хай у науці кожен привчиться

Покуштувати і хрону й гірчиці.

Зате, коли буде в навчанні тяжко,

дванадцятки в журналі цвістимуть ромашками.
Пісня підручників

1. В дорогу, дівчата, в дорогу, хлопчаки

Драбинкою знань крокуйте сміливіш.

Чудові науки і добрі книжки

Сходами будуть на ній.

І пісні ця, і пісня ця

Стане у пригоді

Учитись треба весело

Учитись треба весело

Учитись треба весело

Щоб на відмінно вчиться.

2к. Йдучи по драбинці ви зможете скоро

Полинути в незвідану моря глибину

Спуститись під землю, забратись на гори

І навіть до Місяця дійти.

3к. Нелегким ваш шлях інколи буде.

Та вірний, це точно заповітний маршрут.

Щоб вас подружити з дивним тим чудом,

Яке “ЗНАННЯМИ” всі звуть. Через зал йдуть: Букварик, підручники. Дзвенить дзвінок, який сповіщає, що свято закінчилося.

Учні: Ми дякуємо нашим любим шефам і хочемо подякувати нашій вчительці

Тому, хто нас навчив читати і писати,

Хто допоміг нам здобути знання.

Перші сходинки здолати в житті.

Спасибі, Олені Павлівні!

Дорогі діти!

Ви всі йдете на зустріч сонцю й мріям.

Вас чекають різні дива.

Тож йдіть вперед упевнено й невпинно,

І хай дорога буде вам легка.

Ви сьогодні, як промінчики ранкові,

Посміхаєтесь, радієте усі.

Вже закінчується рік навчання в школі.

І ви уже не просто першачки.

Ви он як підросли за рік, зміцніли,

Грамоти навчились і читать, й писать.

Тож від душі бажаю вам здоров’я й сили,

Щоб довгий шлях в країну знань змогли ви подолать!

Дитинство веселковими мостами,

                             Як в казці, швидко – швидко пролетить,

                             А потім юність росами – стежками …

                             Всі роки в школі – найсвітліша мить!

Ми, діти , теж вас хочем привітати,

Наснаги, радості вам хочем побажати,

А ще сказати добре, щире слово,

Щоб ви його згадали знову й знову.
Хай в житті вам радість буде,

Процвітайте, як той цвіт.

Дай же, Боже, всім вам, діти,

Багато друзів і щасливих літ.

Ведучий             

                            

Ведучий             Тому у дружбі, радості зростайте,

                             Хай сонце щастя світить вам щораз.

                             І свято це запам’ятайте.

                             Нехай щастить вам в добрий час.

Схожі:

Уроку Тема уроку: Пристрої введення-виведення інформації. 
Структура і тип уроку повністю відповідають меті і завданням уроку, тобто науковий рівень уроку відповідає сучасним вимогам
Уроку. Прямокутна система координату просторі. Мета уроку: знайомство...
В кінці уроку збираються учнівські зошити для перевірки їх ведення й виконання домашнього завдання
Уроку виробничого навчання
Велигодська Л. С. чітко в доступній формі розкрила тему та мету уроку на всіх етапах структури уроку
Уроку; тема уроку не записується на дошці; мета уроку не узгоджується...
«загравання» з учнями, намагання сподобатись, невміння знайти правильний тон; вживання пестливих слів
КОНСПЕКТ УРОКУ З ФІЗИКИ (10 КЛАС) Тема уроку
Комп'ютер, мультимедійний проектор, презентація до уроку, програмне середовище «Жива фізика»
УРОКУ Тема уроку
Методична мета уроку: Інтерактивне навчання учнів графічного представлення даних електронних таблиць засобами мультимедіа з використанням...
Уроку: урок засвоєння нових знань. КМЗ уроку
Мета уроку: вивчити види впливу електричного струму на організм людини, особливості ураження електрострумом
Тема уроку. Зрізана піраміда. Мета уроку
Мета уроку: вивчення властивості площини, яка перетинає піраміду і паралельна основі; формування поняття зрізаної піраміди
Уроку Тема уроку: Поняття про виробничий травматизм та професійні захворювання  
Мета уроку: Ознайомити учнів з основними причинами виробничого травматизм та професійних захворювань та їх наслідками
План-конспект уроку інформатики в 7 класі Тема уроку
Тема уроку: Робота з текстовою інформацією. Призначення та основні функції текстового редактора. Текстові процесори. MS Word. Поняття...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка