|
Скачати 33.29 Kb.
|
Додаток Д Природознавство 3 клас ТЕМА: Зелене диво Землі – рослини. Різноманітність живих організмів. Значення рослин у природі та житті людей. МЕТА: Продовжити формувати поняття природа жива і нежива, уявлення про царства живої природи, значення рослин, різноманітність рослин на Землі, про види рослин; продовжити виробляти навички пошукової і дослідницької роботи та спостереження; розвивати логічне мислення; виховувати пізнавальний інтерес та естетичні почуття. ХІД УРОКУ: 1. ОРГАНІЗАЦІЯ КЛАСУ. Вже дзвінок нам дав сигнал Працювати час настав
У – уважними Р – розумними О – організованими К – кмітливими 2. ХВИЛИНКА СПОСТЕРЕЖЕНЬ.
3. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ. - Сонце належить до якої природи? - Що ще належить до неживої природи? - Крім неживої, є ще яка природа? - Що належить до живої природи? - За якими ознаками тіла живої природи відрізняються від тіл неживої? Картки: живляться, дихають, ростуть,розмножуються, відмирають.
4. ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ І МЕТИ УРОКУ. - На сьогоднішньому уроці ми почнемо вивчати цікавий світ живої природи. 5. ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ. 1. Розповідь з елементами бесіди. Слайд 1. П’ять царств. Усі живі організми вчені поділили на 5 царств: рослини, тварини, гриби, бактерії, віруси. Хоча царства різні, між ними існує тісний взаємозв’язок. Перше царство живої природи, яке ми будемо вивчати – царство рослин. Їх називають зеленим дивом Землі. 2. Проблемні запитання. - Чому рослини так називають – зелене диво Землі? - Чи було б життя без рослин? Чому? 2. Слайд Що дають рослини. ФІЗКУЛЬХВИЛИНКА 3. Розповідь з елементами бесіди. - Де живуть рослини? - Скільки живуть рослини? - Чим відрізняються одна від одної? Слайд 3. Види рослин.
Слайд 4. Рослини – рекордсмени.
Слайд 5. Рослини – рекордсмени України.
Слайд 6. Рослини – символи, обереги.
Збірка легенд про калину.
Народні прикмети:
6. РОБОТА З ПІДРУЧНИКОМ.
7. ЗАКРІПЛЕННЯ ВИВЧЕНОГО. 1. Робота в зошитах. 2. Тести. 3. Робота в групах. А) Назвати рослину, дати характеристику. ( Ілюстрації ) Б) Підкресліть зайві рослини. До якої групи належать рослини. ( Картки ) 8. ПІДСУМОК УРОКУ. Експрес – інтерв’ю:
Рефлексія 9. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ С. 105-107, підготувати цікаву інформацію про рослини. |
Зелене диво Землі рослини. Різноманітність живих організмів. Значення... Тема. Зелене диво Землі рослини. Різноманітність живих організмів. Значення рослин у природі та житті людей |
Тема Гриби Загальна характеристика грибів. Різноманітність грибів Гриби – це одна з найбільших у природі груп організмів. Їх вивченням займається спеціальна наука – мікологія ( від грец. «мікос»... |
Проблема походження життя: основні концепції та підходив біології та філософії Матеріалісти ж, навпаки, вважають, що життя на Землі виникло з неживої матерії шляхом самозародження (абіогенезу) або було занесене... |
Стандартизація та управління якістю Навчальний посібник Зміст Але сама природа дає нам хороші приклади геніальної стандартизації. Так, відомо, що вся фантастична різноманітність живих істот на... |
УРОК 2 Тема: Біологічні адаптивні ритми організмів Обладнання: комп’ютер, проектор, презентації: «Біоритми в природі», «Біоритми в тварин», «Рослини короткого і довгого дня», «Квітковий... |
А чи замислювалися ви над тим, що собою становлять гриби? Риби одні з найдавніших мешканців нашої планети. Вони освоїли всі можливі середовища життя: ґрунт, водойми. Багато грибів оселяється... |
Тема : Квітка. Будова і різноманітність квіток ... |
Уроку Застосування знань про хімічний склад живих організмів для використання засобів побутової хімії, біодобавок, медичних препаратів.... |
Дидактичні матеріали. Природні зони Африки Завдання. Розподіліть названі типи ґрунтів та живих організмів у відповідні комірки таблиці, записавши їх цифрами-кодами |
ТЕМА. Харчування людини, живлення тварин і рослин «живлення» та «харчування»; з’ясувати значення поживних речовин для підтримки нормальної життєдіяльності живих організмів, створивши... |