|
Скачати 60.34 Kb.
|
Українська мова 2 клас Тема: Узагальнення знань і вмінь учнів за темою “Слова що означають назви предметів”. Мета: Узагальнити знання учнів з теми “Іменник”. Перевірити засвоєння ними правопису великої букви в іменах, прізвищах, по батькові людей, кличках тварин, назвах міст, сіл, вулиць, річок. Розвивати і збагачувати мовлення, виховувати любов до мови, до рідної природи. Обладнання: таблиці, малюнки, картки.Хід урокуІ. Перевірка домашнього завдання. 1 варіант Вправа 245(2) Утворити назви мешканців міст. Глухів – глухівчанин. Путивль – путивлянин. Кролевець – кролевчанин. Шостка - шосткинець. 2 варіант Вправа 241 місто Шостка, вулиця Леніна, річка Шостка, вул.. Сумська, м. Глухів.
(запитання до всього класу)
(запитання до всього класу) ІІ. Мотивація навчальної діяльності. Повідомлення теми уроку. (Тема і завдання уроку записані на дошці) Тема: Слова, що означають назви предметів. Узагальнення.Завдання: - Назви людей і тварин (хто?). - Назви всіх інших предметів (що?). - Поняття “один”, “багато”. - Імена, прізвища, по батькові людей. - Клички тварин. - Назви міст, сіл, вулиць, річок. ІІІ. Основна частина уроку.
а) Загадка. Кружляє ніжно білий пух , Міняє зайчик свій кожух, Вдягає лиска рукавички, Співають весело синички, Ведмідь в бар лозі вже дріма... Яка пора ,скажіть?(зима)
б) Правопис букви з у з`єднанні з іншими буквами зи за . зима зими завірюха Звуко-буквений аналіз слова зима
в) Робота зі словником (Пояснюють і записують слова каліграфічно) г) Які прислів`я про зиму знаєте ? Складіть речення. 2. Назви людей і тварин (хто?) ,назви всіх інших предметів (що?). а). Робота за таблицею (читають хором)
Завдання приніс сніговичок. б). Письмове завдання (В цей час 2 учні працюють з картками №1, №2)
Записати в два стовпчика слова, що означають назви предметів (із тексту загадки) Хто? Що? зайчик пух лиска рукавички синички пора ведмідь зима
2. Варіант (працюють колективно, один учень біля дошки) Записати в 2 стовпчики словникові слова Хто? Що? олень метро заєць диктант дятел Київ Записати останній день тижня (неділя) Колективно перевіряємо слово неділя (табличка) в). Робота в парах (1в. називає слова на питання хто? ; 2в. – на питання що?) - які слова відповідають на питання хто? - які слова відповідають на питання що? Сніговичок задоволений Вашими знаннями. 3. Поняття “один”, “багато”. а). Робота за таблицею (читають хором)
трактор – трактори пісня – пісні місто – міста Завдання принесла Снігуронька(в цей час два учні виконують завдання за картками №5 №6) б). 1 варіант (самостійно) Виписати з пам`яті слова, що означають один предмет, утворити від них слово, що означає багато предметів, з вірша Л.Костенко “Синички на снігу”(прислів`я про пташок) Синиці голодом намлілись – така зима, така зима!.. Оце б у вирій полетіти, - так батьківщини там нема. Л.Костенко 2 варіант(під керівництвом вчителя) Виписати із загадки слова, що означають один предмет, утворити слова що означають багато предметів. Срібна зірка біла – біла, на долоню теплу сіла. І як сіла, той розтала, голуба водиця стала.(сніжинка) Один Багато голод - голоди зима - зими вирій - вирії батьківщина – батьківщини. Один Багато зірка - зірки долоня - долоні водиця - водиці сніжинка - сніжинки (читає вчитель, учні пишуть і коментують) ( Самостійно записують перший стовпчик, а другий утворюють усно, працюючи в парах ) в). Робота в парах . Усно утворюють слова, що означають багато предметів. 4. Ф. Хвилинка.
Не щипай нам щічки. Теплі валянки у нас, Шубки й рукавички. 5. Завдання принесла снігуронька. Імена, прізвища, по батькові. а). Таблиця. Тарас Григорович Шевченко Іван Якович Франко.
б). Робота за малюнком казка “ Ріпка “ (робота в парах) 1 варіант 2 варіант називає героїв – людей називає героїв - тварин Дід Андрушка , баба Марушка, донька Мінка собачка Фінка, кішка Варварка, мишка Сіроманка - Як пишуться клички тварин? (таблиця) 6. Завдання від діда Мороза а). Робота за підручником Вправа №247 Поділити текст на речення. Дібрати заголовок. (робота в парах) Побіліли поля. Замерзла річка. Спокійно стоять сосни та ялини. Під ними сховалися молоденькі деревця. (Зима) б). 1 варіант 2 варіант записати перше речення записати друге речення
в). Прислів`я про зиму (робота в парах)
а) Узагальнення знань за таблицею.
б) Тестування
в) Перевірка (робота в парах) Повторна перевірка під керівництвом вчителя . V. Домашнє завдання 1 варіант 2 варіант Скласти загадки про зиму (про тварин, Записати прислів`я про зиму пташок, явища природи) Підкреслити слова, що означають Підкреслити слова, що означають назви предметів. назви предметів. |
Слова, які відповідають на питання хто? Мета. Вчити учнів розрізняти поняття «предмет» і «слово» як його назву; формувати вміння ставити питання до слів, що означають назви... |
Урок української мови. 3 клас Загальне поняття про іменник. Іменники,... Тема: загальне поняття про іменник. Іменники, що означають назви істот та неістот |
Тема: Закріплення знань та умінь про слова назви предметів Збагачувати словниковий запас учнів. Виховувати кращі людські якості, допитливість, любов до рідної мови, бережливе ставлення до... |
Урок узагальнення і систематизації знань. Хід уроку. Актуалізація... Мета: узагальнити та систематизувати основні теоретичні положення з теми «Чотирикутники», глибше і повніше розкрити найважливіші... |
Уроку: узагальнення та систематизація навчальних досягнень учнів.... Тема уроку. Узагальнення та систематизація знань учнів з теми «Лінійні рівняння з однією змінною» |
УЗАГАЛЬНЕННЯ ЗНАНЬ ЗА ТЕМОЮ «ДАВНЯ ГРЕЦІЯ» Мета: Систематизувати знання учнів ... |
Тема. Узагальнення знань і вмінь з теми “Дієслово” Мета Я пропоную вам посміхнутись один до одного, подарувати усмішку і в такому настрої розпочати урок |
Уроку комбінований Тема. Розпізнавання іменників (без уживання терміна) за питаннями хто? що? Мета: розширити й поглибити знання учнів про слова — назви предметів; вчити розпізнавати ці слова у мовленні, складати з ними речення;... |
Урок узагальнення і систематизації знань і вмінь учнів. ХІД УРОКУ:... Форми організації навчальної діяльності: фронтальна, індивідуальна, робота в парах, робота в групах |
План-конспект уроку з математики для групи Е-11 Тема Тема: Узагальнення та систематизація знань, умінь та навичок учнів з математики за 5-9 клас |