|
Скачати 45.12 Kb.
|
Дата. 21.11. Тип уроку. комбінований Тема. Розпізнавання іменників (без уживання терміна) за питаннями хто? що? Мета: розширити й поглибити знання учнів про слова — назви предметів; вчити розпізнавати ці слова у мовленні, складати з ними речення; розвивати вміння групувати слова, пам'ять, логічне і критичне мислення, увагу; виховувати повагу і бережливе ставлення до хліба, любов до тварин. Обладнання. Малюнки, казковий герой лисеня, квітка, друкована основа, ілюстрація хліба ХІД УРОКУ І. Організаційний момент II. Мотивація навчальної діяльності 1 - Сьогодні до нас на урок завітав учень лісової школи, він приніс із собою чарівну квітку із сьогоднішніми завданнями на уроці. Хто дасть правильну відповідь, отримає фішку від лисеняти. ІІІ. Актуалізація опорних знань 1. Перевірка домашнього завдання (вправа 189) 3 Перевірка — індивідуальне опитування. — Чим схожі усі ці слова? 2. Індивідуальна робота біля дошки 5 Підкреслити І варіант — слова з питанням хто? II варіант — слова з питанням що? Азбука, вересень, олень, учителька, ручка, ведмідь.
3. Бесіда - Який розділ ми розпочали? - Яку тему вивчали ми на минулому уроці? - Хто пам’ятає правило про назви предметів? 4. Гра «Хто зайвий, що зайве?(малюнки) Собака, корова, космонавт, лопата, свиня. Сонце, ґудзик, пальто, хустина, учень. 5. Перевірка роботи на картках 2 Азбука, вересень, олень, учителька, ручка, ведмідь. Азбука, вересень, олень, учителька, ручка, ведмідь. - Розкажи правило про назви предметів. IV. Повідомлення теми й мети уроку 2 — Сьогодні ми будемо вчитися знаходити слова — назви предметів, Складати речення з цими словами. Виконаємо багато цікавих вправ, які розширять наші знання з нової теми. 21 листопада Класна робота V. Робота над вивченням нового матеріалу 1. Каліграфічна хвилинка 3 Лл ис ня ли лисеня дошка У лисиці лисеня. — Складіть речення зі словом лисеня. — Які слова — назви предметів ви використали? — А як ви їх упізнали? 2. Робота в парах (вправа 193) 4 — Знайдіть усі слова — назви предметів. У курки (хто?) курча. У вівці (хто?) ягня. 3. Фізкультхвилинка 1 Шумить вітер, шумить ліс. Тихо лісом ходить лис. Заховався зайчик в кущ. Із куща піднявся хрущ. Не хитайте ви куща, Не лякайте-но хруща. Хай росте угору ліс, Не чіпа хай зайця лис. Тільки вітер: «Шу-шу-шу!». Сядьте тихо, вас прошу. 4. Робота над віршем. 1 В славній українській мові Маємо слова чудові. Ці слова – назви предметів, Тут нема від вас секретів. Стіл, вікно, людина, звір, Сонце, небо, мама й мир. Як слова ці розпізнати? Що для цього треба знати? Не завадить вам ніщо! Став питання ХТО? та ЩО? Їх називають іменниками 5. Вправа «Незакінчене речення» 1 Закінчити речення: * Слова, які означають назви людей і тварин, відповідають на питання… * Слова, які означають назви інших предметів, відповідають на питання… 6. Робота над правилом. Робота в парах 2 - Розкажемо нашому казковому герою правило 7. Колективна робота (вправа 194) за варіантами 5 1 варіант. Виписати слова-предмети, що відповідають на питання хто? 2 варіант. Виписати слова-предмети, що відповідають на питання що? — Як же можна впізнати слова — назви предметів? — Складіть усно речення з одним зі слів — назв предметів (Олень, собака; осінь, холод, сміх, читання, розповідь, сила.) VІ. Закріплення та систематизація знань 1. Робота над загадкою впр. 190 1 - Як ви відноситесь до хліба? А до людей, які допомогли потрапити хліб на ваш стіл? 2. Диференційована робота з підручником (вправа 191) 3 Завдання 1 опрацювати усно колективно. — Чи схожі між собою ці слова? Доведіть.
Пиріг, вареники, галушки, коржі, пампушки, локшина, млинці. — Чи можна ці слова віднести до групи слів — назв предметів? Чому? — А на які ще питання відповідають слова — назви предметів? 2. Творче завдання (вправа 192 усно) Шануй і бережи хліб! Додаткове завдання 2) Розкажіть, чого навчає вас цей текст. VI. Підсумок уроку 1. Гра «Я — тобі, ти — мені» 2 — Я вам буду давати слова, а ви мені — повертати питання, на які вони відповідають. Сонце, читач, вулиця, вогонь, шахтар, дощ, кінь, дерево, бібліотека, хмара, доброта. — А що спільного у цих слів? 2. Незакінчене речення 3 - я дізнався, що … - Ця інформація дозволяє нам зробити висновок, що … - Я на уроці навчився … - Я розкажу батькам про … - Для мене цей урок … 2. Інструктаж домашнього завдання 1 — Удома при виконанні вправи 195 вам також необхідно добирати питання до слів — назв предметів. Правило на с. 91, вправа 195 3. Оцінювання 1 |
Тема. Відмінювання іменників. Поділ іменників на відміни Мета уроку:... Світ прекрасний навколо тебе – Сонце ясне і синє небо, Птахи і звірі, гори і ріки Нехай він буде таким навіки. Нехай людина добро... |
Уроку: комбінований. Хід уроку Тема: Засоби і методи ведення воєнних дій, що заборонені нормами Міжнародного гуманітарного права |
Тема. Відмінювання іменників. Поділ іменників на відміни Словниковий диктант(повторення раніше вивчених орфограм: правила вживання апострофа) |
Уроку: комбінований. Методичне забезпечення уроку Тема: Завантаження операційної системи. Файлова система, каталоги. Кореневий, поточний та батьківський каталоги. Повне складене ім'я... |
Уроку української мови у 7 класі Тема Методи і прийоми: робота у групах, колективна робота, інтерактивні методи. Тип уроку: комбінований |
УРОК 35 Тема уроку Мета уроку: Познайомити учнів з перестановками без повторень, формулою числа перестановок без повторення. Формування умінь знаходити... |
Правопис незмінюваних іменників. Відмінювання іменників, що мають форму лише множини Мета И знання учнів про іменник як частину мови, з’ясувати правопис незмінюваних іменників, а також особливості відмінювання іменників,... |
Уроку: комбінований Методичне забезпечення Тема: Поняття архіву. Програми архіватори: функції та призначення. Робота з архіваторами WINRAR, WINZIP |
Тема: «Сканери. Типи сканерів» Мета Розповісти студентам, як здійснюється автоматичне введення документів в ПК. Дати класифікацію пристроїв введення сканерів, підкреслити... |
УРОК №10 Тема уроку Додатково: вивчити у зв'язку з цими питаннями способи розв'язування найпростіших нерівностей з однією змінною, що містять змінну... |