|
Скачати 48.02 Kb.
|
__________ УРОК ___ УЗАГАЛЬНЕННЯ ЗНАНЬ ЗА ТЕМОЮ «ДАВНЯ ГРЕЦІЯ» Мета:
Обладнання: Карта Давньої Греції, роздавальній матеріал, ящик, клубок ниток, сніжинка, сірники, портрети грецьких вчених, стікери у формі лапок, таблиця із назвою команди. Тип уроку: повторювально-узагальнюючий ХІД УРОКУ І. Організаційна частина Повідомлення теми та мети уроку Ми вивчили великий розділ історії стародавнього світу – історія Давньої Греції. І сьогодні ми з вами здійснимо подорож по Стародавній Греції. А метою нашої подорожі буде повторення та закріплення знань з історії Стародавньої Греції, закріплення вмінь працювати з історичною картою, логічно мислити, вчитись давати висновки, складати розповідь по картині, знати дати та терміни. ІІ. Основна частина Ось на дошці ви бачите схематичне зображення г. Олімп. Кожен грек бажав хоча б раз опинитися на ній. От і ми будемо намагатися сходинка за сходинкою покорити вершину. А щоб це в нас вийшло, я хочу, щоб кожен з вас на аркуші написав що очікує від нашої подорожі та прикріпив до підніжжя гори. А вкінці уроку ми подивимося, чи вдалося нам дістатися до самої вершини чи ні.(на маленький аркушах діти пишуть очікувані результати). А зараз ми з вами створимо 3 команди (кожен ряд називає грецьке місто) і трішки позмагаємося. І так, розпочнемо.
Вивчення кожної держави ми розпочинаємо з карти. Тому саме першим нашим завданням буде робота з картою. (з кожної команди виходить по представнику і відмічає на карті прапорцем своє завдання, а всі інші учні отримують і розпочинають працювати над наступним ) 1 учень:
2 учень:
3 учень:
Переді мною стоїть ящик, в якому знаходяться 3 предмети. Для того щоб відгадати що тут лежить вам потрібно виконати завдання картки №2 (Згадати міф, розповісти та висловити своє припущення щодо предмета)
Згадати «Міф про Деметру та Персефону» та відповісти на запитання:
Згадати «Міф про Прометея»
Згадати «Міф про Тесея» та відповісти на запитання:
От ми з вами і згадали один крилатий вислів (нитка Аріадни), а тепер кожна із команд згадає ще по одному вислову.
Троянський кінь Ахіллесова п’ята Марафонський біг Ви згадали такий вислів як марафонський біг.
Зараз ми приступимо до наступного завдання, тему якого ви вже визначили.
(З кожної команди заслуховується відповідь одного учня на запитання картки №6, а інший представник команди в той час на стрічці часу прикріплює рік та назву битви)
Залишилася ще одна сторінка історії Давньої Греції – це культура греків. А тепер уявімо, що до нас приїхала делегація із Греції, яким є про що розповісти. Спочатку вони нас проведуть по портретній галереї, а потім кожна команда матиме змогу взяти у них інтерв’ю.
. (До дошки , де прикріплені портрети іменами відомих греків – Гомер, Перікл, Платон, Солон, Сократ, Геродот, Піфагор, Аристотель, Архімед, виходять по представнику із кожної команди і розповідають про їх заслуги. а потім кожна із команд задає їм запитання по культурі(одяг, їжа, виховання дітей, і т.п.)
Кожному з вас потрібно було дома приготувати кросворд. І зараз на уроці ми з вами розв’яжемо один «щасливий» (з купи кросвордів складених дітьми заздалегідь береться один (за випадком)і колективно розв’язується) ІІІ. Підсумки уроку. Ось і закінчилася наша подорож по стародавній Греції. А зараз ми подивимося, справдились ваші очікування чи ні. Кожен підійдіть до дошки та поставте свою лапку де бажаєте. (ставлять і коментують ). Ми бачимо, що хтось дістався до вершини. Хтось ще на шляху до неї. Але я хочу відмітити те, що ви всі з честю пройшли випробування та отримали гарні оцінки. А переможець – команда ……. отримує медаль «Знавець історії Греції» ІУ. Домашнє завдання
|
Уроку: Урок узагальнення та систематизації знань Мета уроку: Узагальнити й систематизувати знання учнів про виробництво електроенергії на електростанціях різних типів |
Уроку. Урок узагальнення і систематизації знань, умінь і навичок Мета. Узагальнити і систематизувати знання і вміння учнів з теми „Арифметична і геометрична прогресії”. Розширити кругозір учнів.... |
ВІДДІЛ ОСВІТИ ВИКОНКОМУ ТЕРНІВСЬКОЇ РАЙОННОЇ У МІСТІ РАДИ УЗАГАЛЬНЕННЯ... Мета: узагальнити і систематизувати знання про початкові хімічні поняття; стимулювати пізнавальну діяльність учнів; розвивати інтерес... |
Уроку. Урок узагальнення і систематизації знань. Хід уроку І. Актуалізація... Мета. Узагальнити й систематизувати знання учнів про розв'язування задач на відсотки усіх видів |
Урок узагальнення і систематизації знань. Хід уроку. Актуалізація... Мета: узагальнити та систематизувати основні теоретичні положення з теми «Чотирикутники», глибше і повніше розкрити найважливіші... |
Урок №41 Тема. Урок узагальнення та Мета: повторити, узагальнити та систематизувати знання та вміння учнів, які вони дістали з теми «Многочлени» |
УРОК 125. РОЗВ'ЯЗУВАННЯ ЗАДАЧ НА ВІДСОТКИ. САМОСТІЙНА РОБОТА Мета Мета. Узагальнити й систематизувати знання учнів про види задач на відсотки; здійснити діагностику засвоєння знань і сформованих... |
Узагальнити та систематизувати знання за темою «Тригонометричні функції... Встановити степінь засвоєння навчального матеріалу за темою шляхом проведення самостійної роботи |
ІІ Актуалізація опорних знань ІІІ Етапи подорожі ... |
Тема: «Драматургія. Українська література за межами України. Розвиток... Мета: актуалізувати, систематизувати й закріпити знання учнів із вивчених тем; виявити рівень знань |