|
Скачати 64.97 Kb.
|
Тема. Узагальнення знань і вмінь з теми “Дієслово” Мета: Вдосконалювати вміння дітей розпізнавати дієслова за часами, узагальнити вміння змінювати дієслова майбутнього часу та теперішнього часів за числами та особами, минулого – за родами; розвивати уважність, спостережливість, пам’ять, мислення; виховувати працелюбність, любов до природи. Обладнання: картки для індивідуального опитування, “пір’їнки” із завданнями, малюнок лелеки, мультимедійний проектор. Хід уроку I.Організація класу - Доброго дня, діти! Сідайте, будь ласка! - Надворі весна. А з її приходом все оживає, яскраво світить сонечко. Я пропоную вам посміхнутись один до одного, подарувати усмішку і в такому настрої розпочати урок. - А ще, давайте пригадаємо девіз наших уроків.( 1 слайд) Будем гарно працювати, Щоб знання міцніші мати. - Я сподіваюсь, що буде саме так. Сьогоднішній урок незвичайний, він пов’язаний з гостем. А з яким саме, здогадайтесь. Загадка Довгі ноги, довгий ніс, По болоті ходить скрізь. ( лелека) (2 слайд) - Так, справді, це лелека. ( 3 слайд) - Саме цей птах є гостем нашогом уроку. В Україні ,за народним повір’ям, лелеку вважають вісником весни. Як відомо, гніздяться лелеки на деревах, електричних стовпах, поряд із людським житлом. Але вони будують свої гнізда лише біля добрих душею людей. Птахи це відчувають. Бо й самі дарують іскинки доброти. І ось , на сьогоднішньому уроці, ми також будемо робити добрі справи, виконуючи цікаві завдання, гарно і активно процюючи. Ваші завдання будуть у вигляді пір’їнок, виконавши їх, будемо прикріплювати пір’їнку, тим самим збудуємо гніздо для лелеки, зробивши добрі справи. Сьогодні урок узагальнення знань і вмінь з теми “Дієслово” (4 слайд) -Отож, розпочинаємо. II. Основна частина уроку - Кільком дітям дам завдання на індивідуальних картках, а з рештою попрацюємо усно. 1. Індивідуальні картки. (1 пір’їнка) Картка 1 Підкреслити дієслова теперішнього часу. Визначити їх число та особу. Сонце заходить, гори чорніють. Пташечка тихне, поле німіє Веселиться земля, зеленіють поля, Розвеселились гаї і діброви. Картка 2 Від неозначеної форми утворити дієслова теперішнього часу 2-ї особи однини і множини. Сидіти – Клеїти – Різати – Писати – Бачити - Картка 3 Поставити дієслова, подані в дужках, у формі теперішнього часу. (Цвісти) черемха. Я дуже (любити) це веселе, зелене деревце. Воно завжди (посміхатись). А навесні, коли білі пахучі квіти густо (вкривати) його, навіть (сиіятися). Милуючись черемхою, сам (починати) мимоволі посміхатися. 2.Фронтальне опитування. ( 2 пір’їнка) - Що таке дієслово? - Які існують числа дієслів? - На які питання відповідає неозначена форма дієслова? - Як пишемо не з дієсловами? - Які існують виключення? -За чим змінюються дієслова теперішнього часу? - Подивіться на речення. Скажіть, які дієслова вжито. Визначте час, особу та число. (5 слайд) Ніби в білих сорочках виглядають хати. Тополі гнуться, розмовляють з вітром. Вся земля живе, радіє і всміхається до сонця. (Збір карток, оцінювання) - Отож, ми вже зробили 2 добрі справи. 3. А тепер попрацюємо із сигнальними картками. Я називаю слово, а ви демонструєте за допомогою сигнальних карток ,який це час. Слова: грається, змайстрували, підеш, написав, фарбує, прочитав, розкрили, дружать, зустрічають, настане, продадуть, розкажуть. (3 пір’їнка) - До сьогоднішнього уроку дівчатка_________ підготували цікаву інформацію про лелеку. Давайте послухаємо. Але будьте дуже уважні і запам’ятайте, які дієслова вживалися. (4 пір’їнка) - Дякую за інформацію, я думаю, що вона вам знадобиться. - А тепер запишіть число, класна робота. 5.Каліграфічна хвилинка Д Д Д ел водам стя од Де лелека водиться, там щастя родиться. -Як ви розумієте це прислів’я? -Які дієслова зустрічаються? - Який це час? ( теп.) - Перебудуйте ці дієслова у форму майбутнього часу. (Де лелека водитиметься, там щастя родитиметься) (або за допомогою слова буде) -Доберіть синонім до слова водиться: живе, знаходиться. ( 5 пір’їнка) 6. Працюємо далі. - Із запропонованих дієслів запишіть лише дієслова минулого часу. Жартували , відпочити, працюю, закінчать, придбав , нагородили, мрієте, тягне, зловив, вітаються, побудували . (6 слайд) ( 6 пір’їнка) 7.Фізкультхвилинка ( 7 пір’їнка) (під музичний супровід) Лелеки Повій ,вітре, зелений на озера сині Стало сумно та й мені у своїй хатині Є у мене мама й тато, є веселі друзі та Без сестрички чи без брата я як берізка в лузі. Пролітали лелеки, навіть не кружили Чи не було їм безпеки, чи наворожили Пролітали, навіть не кружили… 8.Наступну робота ось такого характеру. До поданих дієслів дібрати і записати антоніми.( для кожного ряду інші слова) - А що таке антоніми, нагадаємо… 1 ряд 2 ряд Дає- Почнуть- Заборонимо- Лягаю- Молодієш- Радієш- (7 слайд) (8 пір’їнка) 9. Наступне завдання. Записати в 2 колонки дієслова: 1 дієвідміна, 2 дієвідміна. 1 1 2 1 2 2 1 Чути, запрошую, бачимо, вмиваєш, відводять, спимо, жартуєш, 1 2 2 складають,тремтять, носите. (8 слайд) (9 пір’їнка) 10. Наступне завдання полягає в тому, що потрібно вставити у словах пропущену букву та пояснити чому саме так. Лов ш, вста ш, друж мо, сход ть, співа ш,ліп ш, тягн ш, крут ш, плач те, береж мо. (9 слайд) (10 пір’їнка) Підсумок уроку - Діти, погляньте, скільки добрих справ ми зробили за урок, як допомогли нашому гостеві побудувати гніздо. - Молодці, вашою роботою я задоволена. Творіть добро і надалі, допомагайте нашим пернатим друзям. Домашнє завдання Пропоную творче завдання: виготовити книжечку у вигляді лелеки(зразок), в якій вмістити цікаві відомості про птаха, прислів’я, приказки, малюнки. Оцінювання учнів. Додатковий матеріал Гра “Будь уважний” На картках записані часи дієслів на відповідному фоні. Вчитель зачитує або демонструє слова, учні повинні сигнальною карткою продемонструвати який це час дієслова. Розподільний диктант Записати дієслова майбутнього часу в 3 колонки: 1- 1 особи 2 – 2 соби 3- 3 особи (зустрічатиму, дивитиметесь, прилетять, будуть гніздитися, допомагатиму, наносимо, дякуватиме, зрадієш) Інформація про лелеку Лелека – це красивий, великий за розміром птах. Лелеку ще називають: чорногуз, бусол, бузько, боцюн. Цей птах розміром від 80 до 100 см довжиною, вага від 2,5до 4,5кг. Спілкуються птахи клацанням дзьоба. Харчуються дрібними тваринами. Середня тривалість життя лелеки -8-9 років. Щасливий той двір, де є гніздо лелеки, бо він – птах священний, за розорення його гнізда –кара вогнем. Лелека – символ дому. Щасливе те село, яке має хоча б одне лелече гніздо – його обходитимуть стороною чорні хмари та злі буреломи. Якщо лелека несподівано залишає гніздо в дворі й не повертається до нього ,то двір і дім цей згодом спорожніють… Окрім цього, лелека є символом вогню і сонячного світла, він завжди прилітає з наближенням бурі або грози. Лелека довіряє людям, на господарстві яких проживає, тому може спокійно розгулювати по їх двору навіть у їхній присутності. Зв’язок лелеки з людиною відображений в багатьох країнах світу. Так, в Україні існують прізвища Чорногуз, Лелеченко, річки та струмки: Лелечий потік, Бузьків Яр. В Німеччині, Франції є чимало поселень та вулиць, які носять”лелечі” назви. В Італії, США ї назви ресторанів, клубів, пов’язані з чорногузом. Лелека – національний птах Білорусії. У Молдові – символ виноградарства. Його можна побачити з гроном винограду у дзьобі. |
Конспект уроку узагальнення та систематизація знань учнів 7 класу... АКЦЕНТУАЦІЯ ПРОЦЕСІВ КОНВЕРСІЇ ПРИ ВИВЧЕННІ МОРФОЛОГІЇ В ЗАГАЛЬНООСВІТНІЙ ШКОЛІ 57 |
Урок узагальнення і систематизації знань. Хід уроку. Актуалізація... Мета: узагальнити та систематизувати основні теоретичні положення з теми «Чотирикутники», глибше і повніше розкрити найважливіші... |
Урок №39/6 СЛАЙД 1 Тема: Урок узагальнення знань з теми «Надклас Риби» Обладнання: таблиці з теми «Риби», індивідуальні картки, комп’ютер, проектор, презентація, листки для контролю знань учнів |
Методика вивчення дієслова в 6-му класі школи з російською мовою навчання. Виконав За програмою, дієслово вивчається в 6-му класі. На вивчення цілої теми «Дієслово» відводиться 20 навчальних годин. В рамках цієї... |
Уроку. Урок узагальнення і систематизації знань, умінь і навичок Мета. Узагальнити і систематизувати знання і вміння учнів з теми „Арифметична і геометрична прогресії”. Розширити кругозір учнів.... |
Уроку: узагальнення та систематизація навчальних досягнень учнів.... Тема уроку. Узагальнення та систематизація знань учнів з теми «Лінійні рівняння з однією змінною» |
Урок біології 9 клас. Склала: вчитель біології Пугачівської ЗОШ І-ІІІ... Мета. Узагальнити й закріпити знання про особливості будови, функціонування дихальної системи людини |
Тема. Узагальнення і систематизація вивченого з теми «Іменник» Мета: допомогти учням узагальнити, систематизувати і закріпити вивчене з теми, розвивати навички правильного вживання іменників у... |
Урок узагальнення і систематизації знань і вмінь учнів. ХІД УРОКУ:... Форми організації навчальної діяльності: фронтальна, індивідуальна, робота в парах, робота в групах |
Тема. Контрольна робота з теми: Системне програмне забезпечення Мета Мета: перевірка знань, умінь та навичок учнів з теми. Розвивати вміння застосовувати практичні навички. Виховувати сучасну людину,... |