|
Скачати 58.36 Kb.
|
Урок позакласного читання в 2 класі Тема: ДО НАС КАЗКА ПРИЙШЛА Вчитель: Маринич Л.П. Урок позакласного читання Тема уроку: До нас казка в гості прийшла. Мета уроку: З’ясувати обізнаність дітей з народними казками знайомими з дитинства. Навчати дітей слухати, відтворювати прочитане. Розвивати пам’ять, увагу спостережливість, монологічне і діалогічне мовлення. Навчати читати голосно, виразно, інтонаційно. Виховувати любов до книжок. Обладнання уроку : 1. Виставка дитячих книжок з казками. 2. Виставка малюнків, улюблені герої казок; серійні малюнки до казок; 3. Іграшки героїв казок (мишка, зайчик, жабка, лисиця, вовчик, ведмідь...). 4. Рукавиця, в’язка бубликів. 5. Грамзапис пісні Кози із казки „Коза – Дереза"; котика із казки „Котик і півник „ Хід уроку
Сядьте рівно, усміхніться! І на мене подивіться. - Зараз у нас урок позакласного читання. Тема уроку: „В гості казка до нас прийшла”.
Щоб бачити казку і слухати разом. - Сьогодні усі казки, які ви слухали в класі, читали вдома, знайомі з дитинства, завітали до нас у гості. - Хочете з ними зустрітися? Вони будуть раді вітати вас, якщо ви впізнаєте казкових героїв і відгадаєте назви казок. 2.Читання уривків з казок. „Відгадай, хто надіслав телеграму”.
„Ви мене, напевно, знаєте, Якщо казочки читаєте. Працювала я у хатці, Танцювала у палаці. Є така у мене звичка – Десь губити черевички”. ( „Попелюшка”)
„Ходи, Мишко, не лежи – Витягти ріпку допоможи”. ( Киця Варвара із казки „Ріпка”).
„Я тварина незвичайна, Смоляний в мене бочок. Із соломи дід зробив, Бік смолою засмолив”. („Солом’яний бичок”).
„Гуси, гуси, гусенята, Візьміть мене на крилята”. („Івасик-Телесик”).
„Мій котику, мій братику, Несе мене лиска за крутії гори, за бистрії води Порятуй мене!” (Півник із казки „Котик і Півник”).
- Вдома кожний з Вас готував на сьогодні казку. Але домовляємося так, ви зачитуєте початок казки, або уривок з неї, не розголошуючи її назви. А ми спробуємо вгадати назву казки. (заслуховую 4 – 5 учнів.)
1 – 2 – 3 – 4 – 5 Час прийшов нам спочивать. Тож піднімем руки вгору, Ніби глянемо на зорі. А тепер всі руки в боки, Як зайчата – скоки – скоки! 10 – 9 – 8 – 7 Час за парти нам усім.
Пісенний конкурс.
Пригадайте слова їх пісень. (Діти співають). („Колобок”, „Коза і семеро козенят”, „Іван-Телесик”).
Я із борошна спечений, Я від баби втік, Я від діда втік, То й від тебе втечу!”
Відімкніться, відчиніться! Ваша мати прийшла, Молока принесла”,
Івасику-Телесику, Приплинь – приплинь до бережка Дам тобі їстоньки і пити”.
5. Відтворення змісту казки за серією малюнків. Завдання по рядах. (Казки „Курочка Ряба”, „Лисичка та журавель”, „Вовк і Лисиця”. - Діти, а хто з казкових тварин найхитріший? (Лисичка) - Наступне завдання для вас від лисички. На кожний ряд я даю малюнки до казок. Але хитра лисичка переплутала їх. Вам завдання: розмістити малюнки правильно за змістом казки і стисло розповісти її. Сказати, як вона називається.Пригадати уривки, що відносяться до малюнків. 1 ряд. „Казка Лисичка та Журавель”. 2 ряд. „Казка „Вовк і Лисиця”. 3 ряд. „Казка „Курочка-Ряба”. 7. Літературна гра „Відгадай загадку”. - На сьогоднішній урок діти підготували для вас літературні загадки. Спробуйте відгадайте – з якої казки ці уривки?
Від халеп різних рятує. Вилікує всіх за мить, Все, що в звірів цих болить, Він добрий лікар ...(Айболить).
На ведмежій дужій спині. А чому вона сховалась до ведмедя Не призналась ... (Маша і ведмідь)
У якій такій квартирі? Дуже тісно – невеличка ця чудова ... (Рукавичка) 6. Інсценування казки „Рукавичка”. - А ось і рукавичка є. Глядачі у нас є, залишилось знайти артистів. А пригадайте персонажів до цієї казки. Назвіть їх по-порядку, як відбуваються події у казці. Знайдіть цих героїв серед іграшок. - Хто хоче зіграти дідуся ? (собачку, мишку, жабку, зайчика, лисичку). - Давайте уявимо, що ми в ляльковому театрі. - 1 – 2 – 3 – казочко прийди! -... Ішов дід лісом, а за ним біг собачка, та й загубив дід рукавичку. Ось біжить мишка, влізла в ту рукавичку, та й каже: „Тут я буду жити!” (Діти розігрують сцену із казки „Рукавичка”. - А хто ще завітав у рукавичку? - Чим закінчилася казка? 7. Виставка „Улюблені герої казок”.
8. Ознайомлення з виставкою книжок з казками. 9.Підсумкова бесіда. Підсумок уроку. - Сьогодні у нас в гостях побували різні казки. - Але вони не прощаються з вами, а запрошують до бібліотеки. Погляньте скільки ще незнайомих вам казочок чекає на вас у бібліотеці. Заходьте, читайте. - А у мене до вас ще одне питання: - Скажіть, ви помітили як закінчується більшість казок? (От казці кінець, а хто слухав молодець! або Вам казочка, а мені бубликів в’язочка) (Дістаю в’язку бубликів).
Вам і казочка, вам і бубликів в’язочка (вчитель роздає бублики). - Дякую. Урок закінчений. |
Урок позакласного читання в 5 класі Не одежа красить людину, а добрі... Підготувала: вчитель української мови та літератури ІІ категорії Сатанівського НВК І-ІІІ ст. Монастирищенського району Назарець Аліса... |
Урок позакласного читання в 11 класі Мета: розкрити красу високого почуття через зразки світової поезії про кохання |
Урок позакласного читання з елементами інтерактивного навчання ... |
Тернопільська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №4 До Сяючої Вершини по Кам’янистій Стежині Урок позакласного читання за збіркою В. Сухомлинського «Казки школи під голубим небом» у 8 класі |
УРОК ПОЗАКЛАСНОГО ЧИТАННЯ У 9 КЛАСІ НА ТЕМУ: «СУЧАСНИЙ УКРАЇНСЬКИЙ... Україні – зацікавити новими іменами, що заявляють про себе яскравими художніми полотнами |
Урок читання в 4 класі Тема. «У чому секрет успіху» В. Чемерис «Чорна... Розпочати нашу роботу я пропоную зі знайомства з тими завданнями, які чекають на нас сьогодні на уроці. ( Завдання написані на квітці... |
Урок математики в 1 класі. Урок-тренінг «Вправи на Застосування таблиць... Сєргєєва Валентина Олександрівна, вчитель вищої категорії,старший вчитель КНТМЛ №81. Збірка «Цікаво в 1 класі.» |
Урок позакласного читання за творчістю О. Дерманського, Л. Денисенко,... Тема. Урок позакласного читання за творчістю О. Дерманського, Л. Денисенко, О.Ільченка. «Життя видатних дітей» |
Урок позакласного читання. Оксана Забужко”Казка про калинову сопілку” Удосконалювати вміння учнів обгрунтовано висловлювати власні думки;виховувати дотримання вічних цінностей народної моралі крізь призму... |
Урок позакласного читання. Оксана Забужко”Казка про калинову сопілку” Удосконалювати вміння учнів обгрунтовано висловлювати власні думки;виховувати дотримання вічних цінностей народної моралі крізь призму... |