|
Скачати 35.49 Kb.
|
Тернопільська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №4 До Сяючої Вершини по Кам’янистій Стежині (Урок позакласного читання за збіркою В. Сухомлинського «Казки школи під голубим небом» у 8 класі) З досвіду роботи учителя української мови та літератури Герасимчук Надії Миколаївни Тернопіль 2009 Тема. В. Сухомлинський. До Сяючої Вершини по Кам’янистій Стежині (за збіркою «Казки школи під голубим небом»). Мета. Ознайомити учнів з життєвим та творчим шляхом Василя Сухомлинського, розглянути оповідання збірки «Казки під голубим небом», визначити тематику та проблематику творів, розвивати навички логічного мислення та зв’язного мовлення, вміння аргументовано доводити свою думку, розвивати навички виразного читання тексту, виховувати почуття поваги та шанобливого ставлення до оточуючих. Тип уроку. Урок позакласного читання. Хід уроку І. Організаційний момент. ІІ. Актуалізація опорних знань. Евристична бесіда. 1. Чи доводилось вам чути про Василя Сухомлинського? 2. Можливо, ви знайомі з деякими його творами? ІІІ. Оголошення теми уроку, мотивація навчальної діяльності. Повідомлення учня про життєвий шлях та творчу спадщину педагога, письменника Василя Олександровича Сухомлинського. ІV. Сприймання та засвоєння нових знань. 1. Пошуково-дослідницька робота в групах. Інтерактивний метод «Навчаючи учусь» Картка №1 До оповідань: «Кам’яне серце», «Пихата літера», «Добре слово».
Картка № 2 До оповідань: «Тепер ти станеш Учнем Людським», «Сяюча Вершина й Кам’яниста Стежина», «Який слід повинна залишити людина на землі?».
Картка №3 До оповідань: «Краса, Натхнення, Радість і таємниця», «Які ви щасливі», «Як Сергійко навчився жаліти», «Людина з гарячим серцем».
V. Систематизація та узагальнення вивченого. Метод «Прес». 1. Визначте тематику творів, які ви розглядали. 2. Які висновки можна зробити з прочитаних оповідань? «Асоціативний ланцюжок». Проведіть паралелі між висловами В. Сухомлинського, що на дошці, та тематикою творів, про які ми говорили. Інтерактивна вправа «Експрес-інтерв’ю». Уявіть собі, що ви Василь Олександрович Сухомлинський. Спробуйте одним реченням висловити заповіт, побажання, рекомендацію нащадкам. Рефлексія. Перечитайте вислови В. Сухомлинського з «Азбуки моральної культури» та «Десять НЕ можна». Чи співпадають ваші думки з думками великого педагога та письменника? «Незакінчені речення». Продовжте речення:
VІ. Підведення підсумків уроку. Оцінювання. VІІ. Домашнє завдання. Намалювати ілюстрації до творів В.Сухомлинського. |
Куцупатра Алла Миколаївна Демонстраційний експеримент з фізики Кам'янська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №2 Кам’янської районної ради Черкаської області |
Верхняцький навчально-виховний комплекс «Загальноосвітня школа І-ІІІ... Схвалено методичною радою Верхняцького навчально-виховного комплексу «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №1-ліцей», протокол №3... |
Верхняцький навчально-виховний комплекс «Загальноосвітня школа І-ІІІ... Схвалено методичною радою Верхняцького навчально-виховного комплексу «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №1-ліцей», протокол №3... |
Тернопільська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №11 В цей день ми вам бажаєм на цілий рiк таких веселощiв, таких посмiшок щасливих, таких радiсних очей, як сьогоднi |
Відділ освіти Кам’янської райдержадміністрації Черкаської області... Посібник є збірником літературних диктантів із зарубіжної літератури для 9 класу |
ЗАТВЕРДЖЕНО «дошкільний навчальний заклад, середня загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів, школа мистецтв» |
СТАТУТ ... |
Відділ освіти Кам’янської райдержадміністрації Методичний кабінет... Програми для загальноосвітніх навчальних закладів. Історія України. 10 клас. Рівень стандарту ”, затвердженої Міністерством освіти... |
Відділ освіти Кам’янської райдержадміністрації Методичний кабінет... Програми для загальноосвітніх навчальних закладів. Історія України. 10 клас. Рівень стандарту ”, затвердженої Міністерством освіти... |
Головне управління Дніпропетровської обласної адміністрації Дніпропетровський... Братської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів, педагог-тренер за програмою «Профілактика ризикової поведінки за проектом «Школа... |