|
Скачати 338.97 Kb.
|
Тема: Загальний випадок усного віднімання двоцифрових чисел із переходом через десяток. Розв’язання задач. Мета: Повторити способи обчислення дій додавання і віднімання в межах 100 з переходом через десяток, вдосконалювати вміння розв’язувати задач на дві дії; Розвивати логічне мислення, вміння аналізувати і розв’язувати нестандартні завдання; Виховувати любов до природи, до збереження рідного краю. Обладнання: картки, презентація, карта України, фільм «Асканія – Нова» Тип уроку: урок - подорож Хід уроку І. Організація класу. Всі сідайте тихо, діти, домовляємося не шуміти, руку гарно підіймати, на уроці не дрімати, а знання мерщій хапати. То ж гаразд, часу не гаєм і урок вже починаємо. В народі кажуть, що добрий гість – дому радість. Сподіваюсь, що ви, як і я, раді нашим гостям. Давайте з ними привітаємось. (Вітаються, повернувшись до присутніх). ІІ.Мотивація навчальної діяльності. 2. Налаштування на плідну працю. - Люблю я свій розум, увагу та пам'ять Працює мій мозок і вчусь я старанно Сприймаю все нове і мислю логічно і вчителя слово здійсню я практично. 3. – Діти, чого ви чекаєте від сьогоднішнього уроку ? - Яким повинен бути урок ? ( Повчальний, гарний, змістовний, продуктивний, цікавий). А які діти повинні бути на уроці ? У - уважними Р - розумними О – організованими К – комунікабельними, а ще активними, дисциплінованими.) Тому побажаємо одне одному чогось приємного. Вчитель : Я всміхаюсь сонечку Всі: Здравствуй, золоте Вчитель: Я всміхаюсь квіточці: Всі : Хай вона росте! Вчитель: Я всміхаюсь дощику! Всі: Лийся мов з відра. Всі : Зичимо добра! ІІІ. Оголошення теми та очікуваних навчальних результатів. Сьогодні на уроці ми повинні ЗНАТИ: * як додаються та віднімаються числа межах 100; * природу рідного краю. ВМІТИ: • розв’язувати задачі на порівняння та на дві дії в межах 100. ІІ. Актуалізація опорних знань. 1. «Мозкова атака»: відповідаємо швидко,чітко, вірно! - Результат дії додавання? (Сума) - Найменше трицифрове число? ( 100) - У результаті якої дії отримуємо різницю? (Віднімання) - Найменша міра довжини? (Міліметр) - Найбільща міра довжини яку ми вивчили? (метр) - Що отримуємо, коли від суми віднімаємо доданок? (Другий доданок) - 10 см – це…? (Дециметр) - Скільки годин має доба? - Якщо лінійка дорожча олівця, тоді олівець …? - Якщо Сашко молодший за Дмитра, тоді Дмитро …? - Що зайве: трикутник, квадрат, м’яч? розв’язання, розмова, питання, відповідь? зменшуване, від’ємник, доданок? 2.Каліграфічна хвилинка. - Для запису каліграфічної хвилинки потрібно виконати завдання. Утворити число 7 із двоцифрових чисел. Цю знайдену цифру ми запишемо сьогодні на хвилинці каліграфії. З чим у вас асоціює цифра 7? Де ви зустрічали цифру 7? -7 козенят. -7 гномів. -7 кольорів райдуги. А в мене ця цифра асоціюється з 7 чудесами України? 25 16 34 70 7 70 52 61 43 Сім чудес України Учитель: Ви любите чудеса? 1.Хто з вас знає що таке чудо? Чудо –це щось надзвичайно прекрасне. І в нашій країні є багато таких чудес але виділяють лише сім. РОЗПОВІДЬ ПРО АКЦІЮ «СІМ ЧУДЕС УКРАЇНИ» У травні 2007 року офіційно стартувала акція ”Сім природних чудес України”. Ініціатором акції став відомий політик Микола Томенко. За його словами акція «7 чудес України» має на меті пізнати Україну з її неповторними краєвидами та цікавою історією, а також привернути увагу громадян до найбільш популярних пам’яток історії та культури України.
ІІІ. Узагальнення і систематизація знань. 1. Робота у парах: лічимо правильно! Склади пазл. 20-8 30+12 20-3 30+29 19+2 70-4 43-20 100-30 20+18 60+20 29+11 61-20
|
Тема: Закріплення прийомів усного і письмового додавання і віднімання... Й виконувати усне й письмове додавання і віднімання двоцифрових чисел. Організувати творчу роботу над задачею. Розвивати обчислювальні... |
ТЕМА: Додавання і віднімання двоцифрових чисел в межах 100. МЕТА ОБЛАДНАННЯ: підручник «Математика», комп’ютер, картки, ілюстрації до казки, зображення сніжинок, крижаний палац |
Урок подорож з математики в 2 класі Тема: Вправи та задачі на додавання й віднімання двоцифрових чисел. Вправи на знаходження невідомих компонентів арифметичних дій.... |
Тема. Письмове додавання двоцифрових чисел. Задачі на знаходження... Мета: вправляти учнів у письмовому додаванні двоцифрових чисел; удосконалювати вміння розв’язувати задачі на знаходження третього... |
Уроки 85-88 Тема: ВІДНІМАННЯ РАЦІОНАЛЬНИХ ЧИСЕЛ Мета. Навчити учнів... У результаті вивчення теми учні мають навчитися: формулювати правила виконання віднімання додатних і від'ємних чисел; розв'язувати... |
Урок №23 Тема. Порівняння, додавання і віднімання дробових чисел До басейну підведено три труби. Через першу трубу вся вода витікає за 10 год, через другу басейн наповнюється за 6 год, а через третю... |
Множення чисел 1 і Множення на 1 і Задачі на дві та три дії Мета: навчити дітей множити числа 1 і 0, множити на 1 і 0; розв’язувати задачі на дві і три дії; розвивати навички усного рахунку;... |
Тема: Додавання і віднімання багатоцифрових чисел. Мета Мета: закріпити уміння додавати і віднімати багатоцифрові числа; вправляти учнів у розв‘язанні задач; розвивати навички усного рахунку... |
УРОК 12 Тема: Віднімання. Додавання та віднімання різниці. Віднімання... НАТУРАЛЬНІ ЧИСЛА І ДІЇ НАД НИМИ ТЕМА НАТУРАЛЬНІ ЧИСЛА. ДОДАВАННЯ ТА ВІДНІМАННЯ НАТУРАЛЬНИХ ЧИСЕЛ |
Число і цифра Віднімання рівних чисел. Послідовність чисел від 0 до 10. Написання цифри 0 Тема : Число і цифра Віднімання рівних чисел. Послідовність чисел від 0 до 10. Написання цифри 0 |