|
Скачати 64.02 Kb.
|
ТЕМА: Додавання і віднімання двоцифрових чисел в межах 100. МЕТА: повторити додавання і віднімання чисел в межах 100; розвивати обчислювальні навички; зв'язок з літературним читанням; сприяти розвитку логічного мислення, математичної мови; розвивати кмітливість, спостережливість, пізнавальні інтереси. виховувати любов до математики. ОБЛАДНАННЯ: підручник «Математика», комп’ютер, картки, ілюстрації до казки, зображення сніжинок, крижаний палац. ТИП УРОКУ: закріплення вивченого матеріалу. ХІД УРОКУ І.АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ. 1. Організація класу Пролунав дзвінок, починаємо урок. Діти, в народі говорять: „Добрий гість – дому радість”. Подаруйте нашим гостям усмішку і привітайтеся з ними. Ми вам раді, люди добрі! І вітаєм щиро вас. І запрошуєм ласкаво На урок у другий клас! Я хочу, щоб від роботи ви отримали насолоду, а наші гості побачили, як ви любите вчитися і які ви вже дорослі діти. Хоч математика і серйозна наука, але полюбляє, коли діти на уроках не нудьгують. Тож сьогодні на уроці ми будемо розв’язувати приклади і задачі, відпочивати, працювати з геометричним матеріалом, грати. Ми повторимо все те, що вивчили на попередніх уроках. Я знаю, що ви дуже любите казки. А до якої казки ми завітаємо сьогодні, ви скажете, уважно послухавши цей уривок: «…її поцілунок був зимніший за лід! Він пройняв хлопчика наскрізь, до самого серця, яке й так було трохи крижане. З тієї миті він забув усіх!» - Так, діти, ця казка називається «Снігова Королева». А хто головні герої казки? (Кай, Герда, Снігова Королева). -Вони вас запрошують у свою казку. Снігова Королева схопила Кая і повезла з собою. І ось Герда відправляється до неї за Каєм. - Допоможемо їй визволити Кая і повернутися додому? - Снігова королева приготувала нам багато завдань-перешкод. Вона не хоче віддавати хлопчика, тож починаємо нашу мандрівку. Отже, наше завдання на уроці – потрапити до Лапландії, до крижаного палацу Снігової Королеви, допомогти Герді визволити Кая, подолавши усі перешкоди. Тільки добре знаючи математику, а саме додавання і віднімання в межах 100, ми з Гердою зможемо дійти до Крижаного палацу і відгадати чарівне слово, яке допоможе Каю звільнитися від чар Снігової Королеви. Готові? (Так). Сніжинки нам вкажуть дорогу. 1 перешкода - Усний рахунок. Ось завдання перше вам, Нашим славним школярам. Треба рахувати вміло, Швидко, правильно, сміливо Щоб вирушити в дорогу, нам треба відповісти на питання, а в цей час двоє дітей будуть працювати на картках: Бліц – питання. - Найменше одноцифрове число -… 1 ! - Найбільше одноцифрове число -… 9 ! - У нашому класі - …15 учнів! - Числа при додаванні називаються так … доданок, доданок, сума ! - Чи можна доданки міняти місцями? - Чи зміниться від цього сума? - Як називається такий закон? - Сформулюйте цей закон.
70, …, 72, 73, …, …, 76, …, 78, 79, … .
---30--- ---50--- ---70--- ---90---
Доведіть, що знаєте математичну мову - прочитайте по-різному: 5+3=8 8-3=5 Молодці, з усним завданням впорались! (сніжинка) (А ваші картки я перевірю після уроку) ІІ. ЗАКРІПЛЕННЯ ВИВЧЕНОГО МАТЕРІАЛУ З ВИКОРИСТАННЯМ ПІЗНАВАЛЬНОГО МАТЕРІАЛУ. Відправившись на пошуки Кая, Гера потрапляє у чарівний сад. Його господиня хоче назавжди залишити Герду у себе,якщо та не впорається з її завданням. Допоможіть Герді. 1. Каліграфічна хвилинка. А тепер вже вам пора Взятися і до пера. Числа записати Знання свої показати. - Відкрийте зошити Пригадаємо, як треба сидіти під час письма: - спинка рівна; - ноги на підлозі; - руки на парті, тільки лікті виглядають; - ручку тримаємо трьома пальчиками; - зошит лежить похило. Записуємо число, класна робота. - здогадайтеся, яка цифра схожа на птаха. Щоб допомогти Герді нам слід каліграфічно написати цифру 2 за зразком. Аналіз цифри - Що в природі існує в кількості 2 (вуха, крила, руки, ноги, лапи…) Прописання цифри 2. (сніжинка)
Ми визволили Герду від чарівниці і вона відправилася далі на пошуки Кая. Герда потрапила до палацу принца і принцеси, де познайомилась з мудрим вороном – Карраксом. (відео) І наступне завдання від нього. Ваше завдання: швидко лічіть, тільки відповіді в зошиті пишіть. Відступаємо одну клітинку вниз і пишемо через клітинку:
Взаємоперевірка
27. 45, 70, 50, 30, 100. 59, 60. 19. Молодці! Із завданням Карракса ми впоралися добре. (сніжинка) 3. Розвязування прикладів «ланцюжком» (заклинание Королеви)(відео) Щоб нас не заморозила Снігова Королева ми повинні швидко побігати. У нас - ваш улюблений математичний марафон з останньої парти на першу. (Змагання між рядами на розв’язку прикладів. Завдання на карточці лежить на останній парті. Учень розв’язав приклад і передає учневі, який сидить попереду. І так до першої парти.) 32+8 24+53 70-6 56-40 32+48 43+25 Перевірка .Слайд (сніжинка) ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА - Я бачу, що ми трішечки втомилися, давайте відпочинемо. -Тож давайте подаруємо собі снігопад і покажемо, як уміють кружляти сніжинки. Білі сніжинки в повітрі кружляли, Потім повільно на землю упали. Вітер намів кучугури із снігу, Гірка чудова дітям на втіху. 4. Робота над задачею. На шляху наступна перешкода – розбійники. Довго ішла Герда і ось вона опинилася у лісі, де її оточили розбійники. Серед них була маленька розбійниця,яка не хотіла відпускати Герду, хоч та дуже вмовляла її. Врешті решт, розбійниця погодилась, але дала завдання – розв’язати задачу. Герда чекає вашої допомоги. «Кай і Герда грали в сніжки. Герда зліпила 12 сніжків, а Кай - на 4 більше. Скільки всього сніжків зліпили діти?» Герда дуже вдячна за допомогу.(Відео)(Сніжинка) ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА для очей: - закрили очі, відкрили - вікно-двері - стеля-парта - покліпали швидко-швидки 5. Самостійна робота Герда уже втомилася, але рапто зустріла Чарівного Оленя. Він згодився її підвести, якщо вона виконає ще одне завдання. Тож здо роботи всі! Вам треба розв’язати приклади. № 394 с.63 1-2 стовпчики для 1 варіанту, 3-4 стовпчики для 2 варіанту. (перевірка) (сніжинка) 6. Наступна перешкода – володіння Снігової Королеви. Ось ми уже і біля замку Снігової королеви. Але ми не можемо до нього потрапити. Нам потрібно назвати – з яких геометричних фігур він зроблений. Назвіть їх. - Молодці. Із цим завдання ви впоралися. ІІІ. ПІДСУМОК УРОКУ. - Герда нарешті знайшла Кая. Він дуже зрадів Герді, а Снігова королева розсердилась і зникла назавжди. Яке ж слово допомогло Герді визволити Кая? Давайте прочитаємо слово. Д Р У Ж Б А Ми виконали всі завдання і відгадали чарівне слово, бо ми працювали дружно, а дружба може здолати будь-які перешкоди. Кай з Гердою дуже вдячні вам. (відео). Але вони вам дають завдання додому. (картки – сніжинки) Зробимо останній крок – підсумуємо урок. - Що важливого ми досягли на уроці? Як знавці математики? Сьогодні ви молодці, Я вам дякую за урок. Всі крижані фігурки Снігової Королеви від нашої дружби і взаємодопомоги перетворилися на чудові льодяники, якими я вас і пригощаю. |
Загальний випадок усного віднімання двоцифрових чисел із переходом через Мета: Повторити способи обчислення дій додавання і віднімання в межах 100 з переходом через десяток, вдосконалювати вміння розв’язувати... |
Тема: Закріплення прийомів усного і письмового додавання і віднімання... Й виконувати усне й письмове додавання і віднімання двоцифрових чисел. Організувати творчу роботу над задачею. Розвивати обчислювальні... |
План-конспект уроку математики в 1 класі в школі інтенсивної педагогічної... Тема. Вправи та задачі на засвоєння таблиць додавання й віднімання в межах 10. Нумерація чисел у межах 20 |
Тема. Лічба в межах 20. Вправи на засвоєння таблиць додавання і віднімання в межах 10 Мета: вправляти учнів у лічбі в межах 20, у розв’язуванні прикладів на додавання і віднімання в межах 10, закріплювати вміння розв’язувати... |
Урок математики в 1 класі Мета: узагальнити табличні випадки додавання й віднімання в межах 10; вправляти в доповненні одноцифрових чисел до 10; повторити... |
УРОК 10 Тема: Додавання. Властивості суми. Самостійна робота № Мета:... НАТУРАЛЬНІ ЧИСЛА І ДІЇ НАД НИМИ ТЕМА НАТУРАЛЬНІ ЧИСЛА. ДОДАВАННЯ ТА ВІДНІМАННЯ НАТУРАЛЬНИХ ЧИСЕЛ |
Урок подорож з математики в 2 класі Тема: Вправи та задачі на додавання й віднімання двоцифрових чисел. Вправи на знаходження невідомих компонентів арифметичних дій.... |
Тема. Письмове додавання двоцифрових чисел. Задачі на знаходження... Мета: вправляти учнів у письмовому додаванні двоцифрових чисел; удосконалювати вміння розв’язувати задачі на знаходження третього... |
УРОК 12 Тема: Віднімання. Додавання та віднімання різниці. Віднімання... НАТУРАЛЬНІ ЧИСЛА І ДІЇ НАД НИМИ ТЕМА НАТУРАЛЬНІ ЧИСЛА. ДОДАВАННЯ ТА ВІДНІМАННЯ НАТУРАЛЬНИХ ЧИСЕЛ |
Математика Тема. Тема. Дециметр. Лічба у межах 20. Вправи на засвоєння таблиць додавання і віднімання в межах 10 |