|
Скачати 27.03 Kb.
|
8 клас Тема уроку: Загальна характеристика типу Хордові. Підтип Безчерепні. Клас Головохордові. Лабораторна робота №10 Зовнішня та внутрішня будова ланцетника Мета уроку:ознайомити учнів з особливостями будови хордових тварин, визначити риси ускладнення хордових порівняно з іншими типами тварин; розвивати вміння самостійно працювати з текстом та малюнками підручника, виконувати й оформлювати лабораторну роботу, виділяти головне, робити висновки; прищеплювати любов до живої природи; формувати науковий підхід до її пізнання Обладнання: ноутбук, проектор, методичний комп’ютерний посібник для 8 класу І. Організаційний момент, створення психологічного настрою ІІ. Самостійна робота з теми «Молюски» (завдання проектується на дошку) Доповніть загальну характеристику типу Молюски, вставляючи пропущені слова: Багатоклітинні, несегментовані тварини. У більшості молюсків зовні тіло захищене __________ . Тіло складається з відділів __________. З боків тулуб оточений складкою шкіри _______, між якою і тілом є проміжок - _________ порожнина. Проміжки між органами заповнені ________. Травна система починається _______, закінчується ________. У ротову порожнину впадають протоки ________ залоз. Кровоносна система ___________, серце поділене на _______. Органами виділення слугують _________. Нервова система ________ типу. (Взаємоперевірка виконаного завдання). ІІІ. Актуалізація опорних знань 1. Які опорні структури характерні для Червів, Членистоногих? (шкірно-м’язовий мішок , хітиновий покрив). 2.Які асоціації викликають у вас риби? (Учні називають свої асоціації і записують на дошці). ІV. Повідомлення теми й мети уроку. Вивчення нового матеріалу. 1.Місце хордових у системі органічного світу (бесіда). Імперія – Клітинні Надцарство – Еукаріоти Царство – Тварини Підцарство – Багатоклітинні Тип – Хордові Хордові – це тварини з внутрішнім осьовим скелетом, основу якого становить хорда. 2. Спільні ознаки будови (пояснення вчителя з використанням презентації)
3. Середовище існування: наземно-повітряне, водне, грунт 4. 5. Відділи внутрішнього скелета: - Скелет тулуба (осьовий скелет) - Скелет голови (череп) - Скелет кінцівок Підтип Безчерепні. Клас головохордові.
V. 1. Лабораторна робота №10 Зовнішня та внутрішня будова ланцетника (за інструктивною карткою робочого зошита). 2. Внутрішня будова ланцетника: робота з підручником, читання вслух Неотенія – здатність організмів розмножуватися на ранніх стадіях розвитку. Висновок: Головохордові – це найпримітивніші хордові тварини, скелет яких складається лише з хорди. Вони мають примітивну нервову систему, недорозвинені органи чуття, їхня видільна система побудована за тим самим принципом, що й у Кільчастих червів. VІ. Закріплення вивченого матеріалу 1. Скласти перелік прогресивних рис хордових (колективна робота учнів) - наявність внутрішнього осьового скелету - наявність черепа як захисної структури головного мозку - розвинена нервова система - здатність пристосовуватися до різних умов середовища - висока швидкість руху тварин, завдяки наявності кінцівок 2. Які особливості будови ланцетника приближають його до черв’яка? (видільна система) 3. яка будова кровоносної системи ланцетника? (замкнена, черевна судина – вена та спинна – артерія). VІ. Домашнє завдання: Вивчити §31, 32. Підготувати додаткову інформацію про головохордових тварин. |
УРОКУ ТЕМА ПРОГРАМИ: Технології комп'ютерної обробки інформації ТЕМА УРОКУ: Тема уроку: Створення, завантаження та збереження файлів-документів. Введення, редагування та форматування інформації.... |
Уроку Тема уроку: Пристрої введення-виведення інформації. Структура і тип уроку повністю відповідають меті і завданням уроку, тобто науковий рівень уроку відповідає сучасним вимогам |
План-конспект уроку інформатики в 7 класі Тема уроку Тема уроку: Робота з текстовою інформацією. Призначення та основні функції текстового редактора. Текстові процесори. MS Word. Поняття... |
ТЕМА ПРОГРАМИ: «Основи роботи на ПК.» Тема уроку Тема уроку: «Побудова та форматування таблиць. Створення діаграм. Робота з колонками.» |
УРОК №46 Тема уроку Тема уроку. Характеристики варіаційних рядів. Середні величини. Мода, медіана вибірки |
Урок 21 Тема уроку Тема уроку. Паралельне проектування та його властивості, Зображення просторових фігур на площині |
УРОК №35 Тема уроку Тема уроку. Розв'язування текстових задач складанням систем рівнянь з двома змінними |
УРОК 43 Тема уроку Тема уроку: Використання формул комбінаторики для обчислення ймовірностей подій |
ТЕМА УРОКУ ТЕМА УРОКУ: Українська національно демократична революція: тріумф чи трагедія українського народу |
УРОК 13 Тема уроку ... |