|
Скачати 422.67 Kb.
|
Зміст контрольної роботи відповідає програмі з біології для студентів І та ІІ курсів вищих навчальних закладів України та програми з біології загальноосвітніх навчальних закладів. Завдань для студентів - 3 варіанти. Кожен з варіантів включає 41 завдання низького, середнього, достатнього та високого рівнів. Час написання контрольної роботи складає 1 год 30 хв. Оцінювання контрольної роботи : За кожну правильну відповідь на завдання :
Максимальна кількість отриманих балів дорівнює 40 балів. Оцінювання здійснюється за еталоном відповідей. Для відповідей на тестові завдання студенту надається бланк відповідей з біології, який має штамп коледжу. На бланку відповідей студент записує:
У тестових завданнях достатнього рівня потрібно правильно визначити послідовність процесів.
Шкала оцінювання тестів
І варіант І рівень(20 по 0,5 бала = 10 балів) 1. До якого рівня організації життя належить об’єкт, зображений на рисунку? А молекулярного Б клітинного В організмового Г екосистемного 2. Рослинна клітина відрізняється від бактеріальної наявністю А рибосом. Б клітинної стінки. В ядра. Г цитоплазми. 3. Надмембранний комплекс клітини гриба представлений А білковою оболонкою. Б ліпідною оболонкою. В глікокаліксом. Г клітинною стінкою. 4. Яка структура клітини утворює органели, позначені на рисунку буквою Х? А ядерце Б вакуоля В ядро Г лізосома 5. Під час якої фази мейозу відбувається кон’югація гомологічних хромосом? А анафази І Б інтерфази В профази І Г метафази ІІ 6. Які бактерії є збудниками хвороб людини? А нітрифікуючі Б молочнокислі палички В золотисті стафілококи Г денітрифікуючі 7.Який паразит не має органів прикріплення? А печінковий сисун Б ціп’як озброєний В стьожак широкий Г аскарида людська 8.Що характеризує модифікаційну мінливість? А різноманітність генотипів Б незалежність від умов середовища В зміна числа хромосом Г груповий характер змін 9. Якщо до організму людини довгий час не надходить достатньої кількості Кальцію, то А зростає концентрація гемоглобіну. Б знижується рівень холестерину. В підвищується зсідання крові. Г підвищується крихкість кісток. 10. У біологічній лабораторії студенти вивчають біополімери. Яка органічна сполука НЕ є об’єктом їхніх досліджень? А холестерин Б крохмаль В альбумін Г хітин 11. Порівняно з природними біогеоценозами агроценози А мають більше трофічних рівнів. Б стійкіші відносно коливань температури. В мають вищу біопродуктивність. Г різноманітніші за видовим складом. 12. Укажіть хімічний елемент, йони якого стимулюють дію ферментів: А Калій; Б Магній; В Фосфор; Г Нітроген. 13. Укажіть, за рахунок яких зв’язків стабілізується вторинна структура білка: А йонних; Б водневих; В дисульфідних; Г пептидних. 14. Визначте функцію глікокаліксу: А синтез білків; Б опорна; В формування мітотичного веретена; Г сприйняття подразнень. 15. Квашені овочі зберігаються значно краще, ніж подрібнені свіжі, тому що: А зруйнувалися вітаміни та ферменти; Б утворюється молочна кислота, що унеможливлює життєдіяльність гнильних бактерій; В у розсолі висока концентрація неорганічних солей, які виконують роль кон- сервантів; Г розсіл збагачений спеціями. 16. Укажіть гормон, який сприяє перетворенню глюкози на глікоген печінки: А адреналін; Б інсулін; В тироксин; Г прогестерон. 17. Визначте компонент середовища, який належить до абіотичних екологічних факторів: А атмосферний тиск; Б вирубування тропічних лісів; В коменсалізм; Г конкуренція за особин протилежної статі. 18. Укажіть речовину, яка надає кісткам пружності: А фібрин; Б альбумін; В колаген; Г гемоглобін. 19. Органела клітини, в якій відбувається синтез органічних речовин з неорганічних, це – А рибосома. Б мітохондрія. В хлоропласт. Г лізосома. 20. Яке вірусне захворювання важко діагностувати на початковій стадії через відсутність видимих симптомів? А віспу Б ящур В паротит Г СНІД ІІ рівень (15 завдань по 1 балу = 15 балів) 21. Визначте, на якому з малюнків зображено сполучну тканину:
22. Визначте формені елементи крові, скориставшись поданою характеристикою. Безбарвні, мають ядро, утворюються в червоному кістковому мозку, селезінці, лімфатичних вузлах, руйнуються в селезінці та місцях запалення: А лейкоцити; Б еритроцити; В тромбоцити; Г антитіла. 23. Від схрещування породистої самки кроля чорного кольору з породистим самцем білого кольору отримали потомство чорного кольору. Молоду самку чорного кольору з цього потомства схрестили з тим самим самцем. Яке потомство щодо фенотипу варто очікувати внаслідок такого схрещування? А 3 чорних і 1 білий; Б усі чорні; В 1 чорний і 1 білий; Г 1 чорний і 3 білих. 24. Визначте характеристику, яка вказує на високу стійкість біогеоценозу: А коливання кількісних та якісних показників продуктивності; Б велике видове різноманіття; В взаємозв’язки організмів між собою та навколишнім середовищем; Г здатність популяцій відтворювати свою чисельність. 25. Укажіть групу, до якої належать організми, що оселяються на різних субстратах у товщі води (на гідротехнічних спорудах, днищах кораблів): А планктон; Б нейстон; В бентос; Г перифітон. 26. Визначте птаха, якого занесено до Червоної книги України:
27. Фрагмент кодогенного ланцюга ДНК складається з нуклеотидів, розташованих у такому порядку: ГТА ГЦГ ААТ ЦЦГ АГТ АЦА Визначте склад і послідовність амінокислот у поліпептидному ланцюзі. А вал – ала – ліз – про – арг –тре Б гіс – арг –лей – глі – сер – цис В глі – лей – фен – гіс – цис – сер Г фен – про – ала – вал – тре – гіс 28. Реакції організму на подразники зовнішнього і внутрішнього середовища, які відбуваються за участю нервової системи, це – А рефлекси. Б нервові імпульси. В імунітет. Г таксиси. 29. В одній пробірці міститься розчин кухонної солі, а в другій – розчин цукру. До кожної пробірки додали однаковий реагент. У першій жодних змін не відбулось, а в другій почався процес з виділенням вуглекислого газу. Що було додано у пробірки? А шлунковий сік Б слину В дріжджі Г молочнокислі бактерії 30. У більшості хвойних рослин листки набули форми голок. У зв’язку з чим виникло це пристосування? А для забезпечення майже повного припинення випаровування вологи Б для кращого захисту від рослиноїдних тварин В через високу внутрішньовидову конкуренцію Г для запобігання обламуванню гілок під час снігопадів 31. Утворенню вітаміну D в організмі сприяє А уживання продуктів рослинного походження. Б уживання риб’ячого жиру. В ультрафіолетове випромінювання. Г інфрачервоне випромінювання. 32. Який абіотичний фактор обмежує поширення життя в океані, проте, як правило, не обмежує його поширення на суходолі? А наявність мінеральних речовин Б освітленість В атмосферний азот Г в’язкість води 33. Який розподіл спадкового матеріалу між клітинами, що утворилися в результаті поділу гаметоцитів другого порядку? |
Семестрова контрольна робота з геометрії Зміст завдань відповідає діючій програмі для загальноосвітніх навчальних закладів |
Семестрова контрольна робота з алгебри у 11-х класах Зміст завдань відповідає діючій програмі для загальноосвітніх навчальних закладів |
ПРОГРАМА З БІОЛОГІЇ для 10-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів Вступ. Програма призначена для вивчення біології на рівні стандарту у класах суспільно-гуманітарного, філологічного, художньо-естетичного,... |
Екогеографія України Гавриленко О. П Кожний розділ устаткований контрольними запитаннями, завданнями і списком рекомендованої літератури. У кінці книги подається глосарій.... |
Екогеографія України Гавриленко О. П Кожний розділ устаткований контрольними запитаннями, завданнями і списком рекомендованої літератури. У кінці книги подається глосарій.... |
Робочий зошит призначений для самопідготовки, виконання контрольної... Зміст методичних вказівок, що входять до даного робочого зошита, відповідає програмі з неорганічної хімії, затвердженій Міністерством... |
Програма для загальноосвітніх навчальних закладів (класів) з поглибленим... України від 16. 11. 2000 №1717 “Про перехід загальноосвітніх навчальних закладів на новий зміст, структуру і 12-річний термін навчання”,... |
Методичні рекомендації щодо змісту варіативної складової робочих... Біологічна грамотність стає соціально необхідною, а роль шкільного курсу біології в системі культури, виховання пошани і любові до... |
Робоча Програма та методичні рекомендації з педагогічної практики... Положення про проведення практики студентами вищих навчальних закладів України, на підставі Програми педагогічної практики для педагогічних... |
Клас Зміст завдань відповідає діючій програмі для загальноосвітніх... Кожен варіант складається з трьох частин, які відрізняються за складністю та формою тестових завдань |