Зміст контрольної роботи відповідає програмі з біології для студентів І та ІІ курсів вищих навчальних закладів України та програми з біології загальноосвітніх


Скачати 422.67 Kb.
Назва Зміст контрольної роботи відповідає програмі з біології для студентів І та ІІ курсів вищих навчальних закладів України та програми з біології загальноосвітніх
Сторінка 1/5
Дата 03.11.2013
Розмір 422.67 Kb.
Тип Документи
bibl.com.ua > Біологія > Документи
  1   2   3   4   5
Зміст контрольної роботи відповідає програмі з біології для студентів І та ІІ курсів вищих навчальних закладів України та програми з біології загальноосвітніх навчальних закладів.

Завдань для студентів - 3 варіанти.

Кожен з варіантів включає 41 завдання низького, середнього, достатнього та високого рівнів.

Час написання контрольної роботи складає 1 год 30 хв.

Оцінювання контрольної роботи :

За кожну правильну відповідь на завдання :

  • низького рівня – 0,5 балів;

  • середнього рівня – 1 бал;

  • достатнього рівня – 2 бали;

  • високого рівня – 5 балів.

Максимальна кількість отриманих балів дорівнює 40 балів.

Оцінювання здійснюється за еталоном відповідей.

Для відповідей на тестові завдання студенту надається бланк відповідей з біології, який має штамп коледжу.

На бланку відповідей студент записує:

  1. Дату тестування та варіант тестового завдання.

  2. Вірна відповідь на тестове завдання позначається перекресленням клітини під відповідною літерою, яка означає варіант відповіді;

У тестових завданнях достатнього рівня потрібно правильно визначити послідовність процесів.

  1. Відповідь повинна бути на кожне завдання.

  2. Не дозволяється робити будь-які додаткові позначки в тестових завданнях та на бланках відповідей.

  3. Не дозволяються будь-які виправлення.

  4. Правильна відповідь - одна.

  5. При виконанні контрольної студенту при необхідності слід користуватися чернеткою, яка здається разом із бланком відповідей по закінченню тестування.

  6. При перевірці роботи викладач на бланку відповідей проставляє кількість балів за кожен тест, загальну кількість балів, оцінку, вписує своє прізвище, ім'я, по-батькові та ставить підпис.

  7. Сума балів, нарахованих за правильно виконані завдання переводиться в оцінку за 12 - ти бальною системою оцінювання навчальних досягнень за спеціальною шкалою.


Шкала оцінювання тестів


№ за/п

Загальна кількість балів

Оцінка

1.

1 – 3

1

2.

4 – 6

2

3.

7 – 10

3

4.

11 – 13

4

5.

14 – 16

5

6.

17 – 20

6

7.

21 – 23

7

8.

24 – 26

8

9.

27 – 30

9

10.

31 – 33

10

11.

34 – 36

11

12.

37 – 40

12


І варіант

І рівень(20 по 0,5 бала = 10 балів)

1. До якого рівня організації життя належить об’єкт, зображений на рисунку?

А молекулярного

Б клітинного

В організмового

Г екосистемного
2. Рослинна клітина відрізняється від бактеріальної наявністю

А рибосом.

Б клітинної стінки.

В ядра.

Г цитоплазми.

3. Надмембранний комплекс клітини гриба представлений

А білковою оболонкою.

Б ліпідною оболонкою.

В глікокаліксом.

Г клітинною стінкою.
4. Яка структура клітини утворює органели, позначені на рисунку буквою Х?

А ядерце

Б вакуоля

В ядро

Г лізосома

5. Під час якої фази мейозу відбувається кон’югація гомологічних хромосом?

А анафази І

Б інтерфази

В профази І

Г метафази ІІ

6. Які бактерії є збудниками хвороб людини?

А нітрифікуючі

Б молочнокислі палички

В золотисті стафілококи

Г денітрифікуючі

7.Який паразит не має органів прикріплення?

А печінковий сисун

Б ціп’як озброєний

В стьожак широкий

Г аскарида людська

8.Що характеризує модифікаційну мінливість?

А різноманітність генотипів

Б незалежність від умов середовища

В зміна числа хромосом

Г груповий характер змін

9. Якщо до організму людини довгий час не надходить достатньої кількості

Кальцію, то

А зростає концентрація гемоглобіну.

Б знижується рівень холестерину.

В підвищується зсідання крові.

Г підвищується крихкість кісток.

10. У біологічній лабораторії студенти вивчають біополімери. Яка органічна

сполука НЕ є об’єктом їхніх досліджень?

А холестерин

Б крохмаль

В альбумін

Г хітин

11. Порівняно з природними біогеоценозами агроценози

А мають більше трофічних рівнів.

Б стійкіші відносно коливань температури.

В мають вищу біопродуктивність.

Г різноманітніші за видовим складом.

12. Укажіть хімічний елемент, йони якого стимулюють дію ферментів:

А Калій;

Б Магній;

В Фосфор;

Г Нітроген.

13. Укажіть, за рахунок яких зв’язків стабілізується вторинна структура білка:

А йонних;

Б водневих;

В дисульфідних;

Г пептидних.

14. Визначте функцію глікокаліксу:

А синтез білків;

Б опорна;

В формування мітотичного веретена;

Г сприйняття подразнень.

15. Квашені овочі зберігаються значно краще, ніж подрібнені свіжі, тому що:

А зруйнувалися вітаміни та ферменти;

Б утворюється молочна кислота, що унеможливлює життєдіяльність гнильних

бактерій;

В у розсолі висока концентрація неорганічних солей, які виконують роль кон-

сервантів;

Г розсіл збагачений спеціями.

16. Укажіть гормон, який сприяє перетворенню глюкози на глікоген печінки:

А адреналін;

Б інсулін;

В тироксин;

Г прогестерон.

17. Визначте компонент середовища, який належить до абіотичних екологічних

факторів:

А атмосферний тиск;

Б вирубування тропічних лісів;

В коменсалізм;

Г конкуренція за особин протилежної статі.

18. Укажіть речовину, яка надає кісткам пружності:

А фібрин;

Б альбумін;

В колаген;

Г гемоглобін.

19. Органела клітини, в якій відбувається синтез органічних речовин з неорганічних, це –

А рибосома.

Б мітохондрія.

В хлоропласт.

Г лізосома.

20. Яке вірусне захворювання важко діагностувати на початковій стадії через відсутність видимих симптомів?

А віспу

Б ящур

В паротит

Г СНІД
ІІ рівень

(15 завдань по 1 балу = 15 балів)
21. Визначте, на якому з малюнків зображено сполучну тканину:

А

Б

В

Г














22. Визначте формені елементи крові, скориставшись поданою характеристикою.

Безбарвні, мають ядро, утворюються в червоному кістковому мозку, селезінці,

лімфатичних вузлах, руйнуються в селезінці та місцях запалення:

А лейкоцити;

Б еритроцити;

В тромбоцити;

Г антитіла.

23. Від схрещування породистої самки кроля чорного кольору з породистим самцем

білого кольору отримали потомство чорного кольору. Молоду самку чорного

кольору з цього потомства схрестили з тим самим самцем. Яке потомство щодо

фенотипу варто очікувати внаслідок такого схрещування?

А 3 чорних і 1 білий;

Б усі чорні;

В 1 чорний і 1 білий;

Г 1 чорний і 3 білих.

24. Визначте характеристику, яка вказує на високу стійкість біогеоценозу:

А коливання кількісних та якісних показників продуктивності;

Б велике видове різноманіття;

В взаємозв’язки організмів між собою та навколишнім середовищем;

Г здатність популяцій відтворювати свою чисельність.
25. Укажіть групу, до якої належать організми, що оселяються на різних субстратах

у товщі води (на гідротехнічних спорудах, днищах кораблів):

А планктон;

Б нейстон;

В бентос;

Г перифітон.

26. Визначте птаха, якого занесено до Червоної книги України:

А

Б

В

Г













Сова сіра

Горлиця кільчаста

Синиця міська

Лебідь – шипун


27. Фрагмент кодогенного ланцюга ДНК складається з нуклеотидів, розташованих у такому порядку:

ГТА ГЦГ ААТ ЦЦГ АГТ АЦА

Визначте склад і послідовність амінокислот у поліпептидному ланцюзі.

А вал – ала – ліз – про – арг –тре

Б гіс – арг –лей – глі – сер – цис

В глі – лей – фен – гіс – цис – сер

Г фен – про – ала – вал – тре – гіс
28. Реакції організму на подразники зовнішнього і внутрішнього середовища, які відбуваються за участю нервової системи, це –

А рефлекси.

Б нервові імпульси.

В імунітет.

Г таксиси.

29. В одній пробірці міститься розчин кухонної солі, а в другій – розчин цукру. До кожної пробірки додали однаковий реагент. У першій жодних змін не відбулось, а в другій почався процес з виділенням вуглекислого газу. Що було додано у пробірки?

А шлунковий сік

Б слину

В дріжджі

Г молочнокислі бактерії

30. У більшості хвойних рослин листки набули форми голок. У зв’язку з чим виникло це пристосування?

А для забезпечення майже повного припинення випаровування вологи

Б для кращого захисту від рослиноїдних тварин

В через високу внутрішньовидову конкуренцію

Г для запобігання обламуванню гілок під час снігопадів

31. Утворенню вітаміну D в організмі сприяє

А уживання продуктів рослинного походження.

Б уживання риб’ячого жиру.

В ультрафіолетове випромінювання.

Г інфрачервоне випромінювання.

32. Який абіотичний фактор обмежує поширення життя в океані, проте, як правило, не обмежує його поширення на суходолі?

А наявність мінеральних речовин

Б освітленість

В атмосферний азот

Г в’язкість води

33. Який розподіл спадкового матеріалу між клітинами, що утворилися в результаті

поділу гаметоцитів другого порядку?
  1   2   3   4   5

Схожі:

Семестрова контрольна робота з геометрії
Зміст завдань відповідає діючій програмі для загальноосвітніх навчальних закладів
Семестрова контрольна робота з алгебри у 11-х класах
Зміст завдань відповідає діючій програмі для загальноосвітніх навчальних закладів
ПРОГРАМА З БІОЛОГІЇ для 10-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів
Вступ. Програма призначена для вивчення біології на рівні стандарту у класах суспільно-гуманітарного, філологічного, художньо-естетичного,...
Екогеографія України Гавриленко О. П
Кожний розділ устаткований контрольними запитаннями, завданнями і списком рекомендованої літератури. У кінці книги подається глосарій....
Екогеографія України Гавриленко О. П
Кожний розділ устаткований контрольними запитаннями, завданнями і списком рекомендованої літератури. У кінці книги подається глосарій....
Робочий зошит призначений для самопідготовки, виконання контрольної...
Зміст методичних вказівок, що входять до даного робочого зошита, відповідає програмі з неорганічної хімії, затвердженій Міністерством...
Програма для загальноосвітніх навчальних закладів (класів) з поглибленим...
України від 16. 11. 2000 №1717 “Про перехід загальноосвітніх навчальних закладів на новий зміст, структуру і 12-річний термін навчання”,...
Методичні рекомендації щодо змісту варіативної складової робочих...
Біологічна грамотність стає соціально необхідною, а роль шкільного курсу біології в системі культури, виховання пошани і любові до...
Робоча Програма та методичні рекомендації з педагогічної практики...
Поло­ження про проведення практики студентами вищих навчальних закладів України, на підставі Програми педагогічної практики для педагогічних...
Клас Зміст завдань відповідає діючій програмі для загальноосвітніх...
Кожен варіант складається з трьох частин, які відрізняються за складністю та формою тестових завдань
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка