|
Скачати 0.84 Mb.
|
Міністерство освіти і науки України Стаханівський педагогічний коледж ЛНУ імені Тараса Шевченка Робоча Програма та методичні рекомендації з педагогічної практики Перші дні дитини в школідля вищих педагогічних навчальних закладів I-II рівнів акредитації спеціальність “Початкове навчання” Освітньо-кваліфікаційний рівень молодший спеціаліст Укладачі: Ярита І.І. Трунякова Н.О. Схвалено на засіданні ПЦК психолого-педагогічних дисциплін Протокол № _ від “ _ “__________________ Розглянуто і затверджено науково-методичною радою Протокол № __ від “ _ “ _________________ м. Стаханов Зміст
ВСТУП Робоча програма практики "Перші дні дитини в школі" для спеціальності "Початкове навчання" розроблена у відповідності до Положення про проведення практики студентами вищих навчальних закладів України, на підставі Програми педагогічної практики для педагогічних училищ і Методичних рекомендацій по складанню програм практики студентів вищих навчальних закладів України (МОУ.Київ, 1996) Діюча програма є основним навчально-методичним документом, який регламентує діяльність викладачів і студентів Стахановського педагогічного коледжу під час проведення практики "Перші дні дитини в школі" В програмі розкриті мета, завдання, зміст і структура, форми і методи організації контролю, визначені основні обов'язки учасників практики, вказані методичні рекомендації студентам-практикантам, що забезпечує комплексний підхід до практичної підготовки студентів. Практика "Перші дні дитини в школі" є одним з необхідних елементів системи безперервної педагогічної практики. Практика майбутніх вчителів початкових класів у цей період - емоційно яскравий і інформативно цінний період становлення педагогів. Вона дозволяє побачити результати навчально-виховної робот з дітьми дошкільного віку, оцінити рівень готовності їх до школи. Практика "Перші дні дитини в школі" проводиться у термін, визначений навчальним планом - VII семестр з першого вересня протягом одного тижня. Підсумки практики "Перші дні дитини в школі" підводяться під час складання заліку, захисту звіту та характеристики учня-першокласника. Загальна оцінка практики є комплексною, складається з оцінок, що одержані за кожний день практики, виконання індивідуального завдання, складання психолого-педагогічної характеристики першокласника та підготовки звіту, участі у підсумковій конференції. Керівник підгрупи виставляє студентам залік (диференційований), враховуючи обсяг і якість їх роботи. МЕТА І ЗАВДАННЯ ПРАКТИКИ МЕТА: ознайомлення студентів із своєрідністю періоду адаптації дитини до нових умов навчання і виховання у перший тиждень перебування в школі, спостереження за творчою професійною індивідуальністю вчителя. ЗАВДАННЯ
В ході практики студенти повинні взяти участь у:
Керівник освітнього закладу:
Вчитель школи:
Методист-керівник:
Студент-практикант:
ЗМІСТ Й ІНДИВІДУАЛЬНІ ЗАВДАННЯ ПРАКТИКИ У період практики студенти глибоко і цілеспрямовано знайомляться з важливою педагогічною проблемою - забезпеченням спадкоємності дошкільних закладів і початкових класів школи у вихованні та навчанні дітей. У ході педагогічної практики навчально-дослідницька робота студентів спрямована на виявлення ступеня готовності дітей, зокрема конкретного довільно обраного першокласника, до навчання в школі. В ході практики студенти виступають у ролі спостерігачів та колективних помічників учителя перших класів: знайомляться з особливостями, організацією, змістом та методикою навчально-виховної роботи вчителя з учнями 1 класу в період початкової адаптації дітей до шкільних умов; ведуть педагогічні спостереження, збір даних, вчаться робити узагальнення.
Виконання індивідуальних завдань в ході практики "Перші дні дитини в школі" здійснюється під час навчально-дослідницької роботи студентів, що спрямована на виявлення ступеня готовності дітей до школи. Кожен студент отримує одне або декілька індивідуальному завдань, які активізують його діяльність, розширюють світогляд, сприяють росту, підвищують ініціативу і роблять проходження практики більш конкретним і цілеспрямованим. Матеріали, отримані студентом під час виникнення індивідуального завдання, можуть бути використані в подальшому для виконання курсової роботи , для підготовки доповіді, статті або для іншої мети, узгодженою з цикловою комісією та базою практики. Приблизний перелік індивідуальних завдань: 1. Діагностика психічного розвитку дітей. 2. Діагностика соціального розвитку дітей. 3. Діагностика фізичної готовності дітей до навчання в школі. 4. Діагностика мовної підготовки дітей до навчання в школі. 4.1. Вивчення рівня мовної комунікації. 4.2. Вивчення рівня зв'язного мовлення. 4.3. Вивчення словника дітей. 4.4. Вивчення граматичного стану мовлення. 5. Діагностика готовності дітей до навчання в школі з математики. 6. Діагностика трудових вмінь і навичок дітей. 7. Діагностика готовності до музичного навчання в 1 класі. 8. Діагностика готовності дітей до навчання образотворчому мистецтву. 9. Діагностика природознавчих знань дітей. В житті кожної дитини, яка навчатиметься вчиться в школі, є складний і цікавий період - перші дні перебування в школі. У дитини різко змінюється соціальний статус і оточення, на перший план діяльності виступає інший вид, потіснивши гру. Практика "Перші дні дитини в школі" - відповідальний вид практики для майбутніх вчителів початкових класів, в процесі якої удосконалюється їх професійна підготовка. В ході практики студенти мають можливість безперервно протягом першого тижня вересня спостерігати адаптацію дитини до нових умов навчання та виховання. Крім того, вони мають унікальну можливість ознайомитися з творчою лабораторією вчителя, його професійною індивідуальністю, з такими аспектами діяльності, що залишаються поза увагою майбутніх вчителів при проходженні інших видів практики. Кожний день практики має свої специфічні особливості. |
РОБОЧА НАВЧАЛЬНА ПРОГРАМА Програма з психіатрії та наркології для вищих медичних закладів освіти України ІІІ-ІУ рівнів акредитації складена для спеціальності... |
НАКА З Про затвердження Положення про обрання та прийняття на роботу науково-педагогічних працівників вищих навчальних закладів третього... |
«ЗАТВЕРДЖУЮ»: проректор з науково-педагогічної роботи член-кореспондент АМН україни Робоча программа курсу за вибором з клінічної наркології для вищих медичних закладів освіти України ПМУ рівнів акредитації складена... |
ІВАНО-ФРАНКІВСЬКИЙ БАЗОВИЙ МЕДИЧНИЙ КОЛЕДЖ НАКАЗ Про затвердження Положення про опорні ЦК вищих медичних (фармацевтичних) навчальних закладів І-ІІ рівнів акредитації МОЗ України... |
Перелік вищих навчальних закладів Миколаївської області I-IV рівнів акредитації Приватний вищий навчальний заклад «Міжнародний класичний університет «Україна-Південь» |
МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ ДЕПАРТАМЕНТ НАУКОВО-ТЕХНОЛОГІЧНОГО РОЗВИТКУ Проректорам з наукової роботи вищих навчальних закладів ІІІ-ІV рівнів акредитації |
МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ ДЕПАРТАМЕНТ НАУКОВО-ТЕХНОЛОГІЧНОГО РОЗВИТКУ Проректорам з наукової роботи вищих навчальних закладів ІІІ-ІV рівнів акредитації |
Лекція Основні закономірності Навчальний посібник для вищих закладів освіти ІІІ-ІV рівнів акредитації. 2003 рік |
ВО-МЕТОДИЧНІ МАТЕРІАЛИ ДО ПРОВЕДЕННЯ СЕМІНАРСЬКО-ПРАКТИЧНИХ ЗАНЯТЬ... НАУКОВО-МЕТОДИЧНІ МАТЕРІАЛИ ДО ПРОВЕДЕННЯ СЕМІНАРСЬКО-ПРАКТИЧНИХ ЗАНЯТЬ З КУРСУ “ОСНОВИ ПЕДАГОГІЧНОЇ ДЕОНТОЛОГІЇ” |
ЗАТВЕРДЖУЮ Робоча програма та методичні рекомендації щодо виконання програми виробничої практики для студентів напряму підготовки 030509 |