|
Скачати 30.33 Kb.
|
Задачі №1 ( 5 балів) Набори з двох товарів (30,0) і (10,16) мають однакову вартість по 120 грн. кожний. Знайдіть ціни товарів. № 2(10 балів) Після введення нової технологій виробництва певного товару, його вартість за півріччя збільшилась на 15%. На протязі наступного півріччя вартість обсягу виробництва не змінилась, але число зайнятих робітників скоротилась на 20%. Причому, за перші півроку інфляція в країні склала 5%, а за другі півроку ціни зросли на 8%. Завдання: 1. Як змінилась номінальна продуктивність праці за рік. 2. Як змінилась реальна продуктивність праці за рік. 3. Які середні темпи зростання реальної продуктивності праці за півроку. № 3 (20балів) Фірма функціонує в умовах досконалої конкуренції і продає продукцію за ціною 8 грн. за одиницю. Середні сукупні витрати фірми складають 5,98 грн. при обсязі виробництва 100 одиниць. Якщо фірма збільшить обсяг виробництва та продажу до 101 одиниці, то середні сукупні витрати стають рівними 6 грн. Визначте рівноважний обсяг виробництва та максимальний прибуток фірми.
Задачі № 1. (8 балів) Функція попиту на товар має вигляд: D=70-3xP, а функція пропозиції: S=20+2xP. Як і наскільки зміниться рівноважна ціна і рівноважна кількість, якщо держава встановить акцизний податок розміром 3грн на одиницю товару? № 2. (7 балів) Ціна на продукцію конкурентної фірми становить 12грн. Функція загальних витрат на продукцію фірми має вигляд: ТС=2xQ²-4xQ+5. Який обсяг виробництва буде оптимальним? № 3. (5 балів) Номінальна зарплата за рік зросла на 11%, а ціни зросли на 7%. Як і наскільки змінилася реальна зарплата? № 4. (7 балів) Побудувати криву споживання і криву заощадження, розрахувати величину споживання і заощадження за кожного рівня доходу, якщо автономне споживання становить 100 грн., гранична схильність до споживання – ½, а дохід змінюється 0, 100, 200, 300, 400, 500. № 5. (8 балів) Фірма продає свій товар в умовах олігополії, коли всі виробники аналогічних товарів добре інформовані щодо поведінки конкурентів. Фірма знає, що функція попиту для її нового товару буде ламаною з двома різними нахилами. Вище точки перелому: P1 = 85 – q1. Нижче точки перелому: P2 = 130 – 4q2. Функція сукупних витрат має вигляд: ТС = 375 + 25q + 0,6 q2. А. Користуючись моделлю з ламаною кривою попиту, визначте обсяг виробництва, ціну і прибуток фірми в точці перелому. Б. Чи є ці показники оптимальними? В. Побудуйте відповідний графік.
Задачі Задача №1 (4 бали) Підприємець вклав у бізнес 250 тис. гривень і за рік отримав 80 тис. грн. доходу . Чому дорівнює норма прибутку підприємця? Чи варто йому було таким чином витрачати гроші,якщо банківський відсоток дорівнював 35 %? Задача №2 (5 балів) Курс звичайної акції порівняно з номіналом зріс на 24%. Номінальна вартість акції – 500 гривень, банківський відсоток становить 5 %. Які дивіденди отримав власник акції перед її продажем? Задача № 3 (7 балів) Функція попиту на певний товар хлопця Q1=15-3P, дівчини Q2=8-4Р. На ринку всього 12 покупців: 5 хлопчиків, решта – дівчата. Знайдіть зміну величини попиту при збільшенні ціни від 1 до 3. Задача 4 ( 8 балів) Минулого місяця сукупні постійні витрати підприємства склали 200 грн, прибутки — 100 грн. Визначте прибутки підприємства за поточний місяць, якщо прогнозується зростання виручки за рахунок збільшення обсягів виробництва на 25 % за не змінних постійних витрат. Задача № 5 (10 балів) У 2000 році швидкість обігу гривні зменшилася від 9,3 до 8,2 обороту за рік, а емісія грошей склала 47,1 %. Визначте, якими мають бути темпи приросту обсягу виробництва, щоб інфляція в Україні за рік перебувала на рівні Європейського Союзу – 2,1%, а не 23,1%, як це було в Україні в 2000 році. |
Дипломної педагогіческої освіти. Математична логіка Матеріал розбито на теми. Важливими темами є: «Подільність чисел», «Комбінаторні задачі», «Задачі – забави», «Задачі – казки», «Принцип... |
7-й клас. АЛГЕБРА Розв'язування задач за допомогою лінійних рівнянь. Рівняння як математична модель задачі |
Методичні рекомендації щодо ведення журналу Журнали класів на одній паралелі позначаються цифрами і відповідними літерами українського алфавіту, наприклад: 5-А клас, 5-Б клас,... |
На уроках інформатики розв’язують різні задачі: на обчислення, на побудову, з програмування Постановка задачі, де аналізуються вихідні умови (те, що дано в умові задачі), уточнюється, що саме необхідно отримати в результаті... |
Основні етапи розв’язування прикладної задачі з використанням комп’ютера.... Формулювання задачі в термінах певної предметної галузі знань (математика, фізика, економіка тощо)-постановка задачі |
Урок №9 Тема: Історичні пісні Обладнання: музичний інструмент, посібник-зошит 4 клас, фонохрестоматія 4 клас, ППЗ «Музичне мистецтво 4 клас», ноутбук, мультимедійний... |
Урок-подорож з математики Вправи та задачі на додавання круглих десятків. Задачі на знаходження третього доданка |
Урок математики Тема. Вправи і задачі на засвоєння таблиць множенняі ділення. Задачі з буквеними даними |
Урок-подорож з математики Вправи та задачі на додавання круглих десятків. Задачі на знаходження другого доданка |
Тема уроку. Розв'язування задач. Мета уроку Один із учнів відтворює розв'язування задачі №8, а клас в цей час пише математичний диктант |