|
Скачати 14.07 Kb.
|
11. Методичний аналіз задач, які розв’язуються на уроках інформатики. На уроках інформатики розв’язують різні задачі: на обчислення, на побудову, з програмування. У розв’язанні задач є загальні етапи: 1. Постановка задачі, де аналізуються вихідні умови (те, що дано в умові задачі), уточнюється, що саме необхідно отримати в результаті розв’язання ). 2. Будується модель задачі. Модель – це опис, зображення якогось об’єкта. Моделі можуть бути різних видів і форм: словесний опис природною мовою; за допомогою різних графічних зображень (схем, графіків, діаграм тощо); за допомогою математичних співвідношень, рівнянь, залежностей. 3. Метод розв’язання. Це етап відшукання потрібних формул. Наприклад, якщо моделлю було квадратне рівняння, то метод – це формула обчислення коренів рівняння з використанням дискримінанта тощо. 4. Алгоритм. Методи розв’язання задач в інформатиці подають у вигляді алгоритмів. Алгоритм описують словесно, графічно, послідовністю формул чи у вигляді програми. 5. Розробляється програма. Програма – це опис алгоритму розв’язування деякої задачі засобами мови програмування. Програма має бути зрозумілою, правильною, результативною. 6. Виконання програми на комп’ютері. 7. Аналіз результатів. Методика навчання учнів загальних методів розвязування задач з інформатики. задачі можна поділити на групи за методом розвязання:-задачі,що розвяз. за допомогою ППЗ;-задачі ,для яких складають програми. Етапи розвязання задач: -формулювання задачі в термінах певної предметної галузі-постановка задачі; -побудова моделі; -вибір методу розвязання задачі; -розробка алгоритму розвязання; -добір складання програми мовою програмув.; -налагодження програми; -застосування до задачі;
|
Урок №45 (геометрія, 7 кл) Тема. Задачі на побудову Мета: засвоїти особливості розв’язування задач на побудову, зміст понять «елементарна побудова» та алгоритми розв’язання основних... |
УРОК №46 Тема. Задачі на побудову Мета: учні повинні засвоїти загальний... Мета: учні повинні засвоїти загальний план розв'язання задач на побудову, навчитися виконувати дії з цим планом і вміти для побудови... |
Розділ VІI. Комбіновані задачі Комбіновані задачі це задачі, які... Комбіновані задачі – це задачі, які розв’язують на основі поєднання кількох алгоритмів різнотипних задач |
2. Дробово-лінійне програмування Постановка задачі дробово-лінійного... Дослідження операцій”, “Економетрія”, “Моделювання економіки”, “Економічна кібернетика” а також дисциплін циклу загальноекономічної... |
Уроку Тема: Розв’язування задач ... |
«Модульне програмування» Для створення програми розв’язання складної задачі виконується декомпозиція цієї задачі на підзадачі, підзадачі на ще менші підзадачі... |
1. Середньовічний світ Західної Європи Учні розв’язують їх під час вивчення і закріплення нового матеріалу та на підсумково-узагальнюючих уроках |
Обчислення за хімічними формулами Задачі на обчислення відносної молекулярної маси і визначення масової частки елементів у речовині |
Фахове вступне випробування по спеціальності 05110104, 05110104 «Технологія... Предмет вивчення і задачі дисципліни „Інформатика”. Основні історичні етапи розвитку інформатики та програмування |
УРОК №44 Тема уроку Мета уроку: довести формулу для обчислення площі трикутника; формувати вміння розв'язувати задачі з використанням цієї формули |