|
|
Скачати 139.66 Kb.
|
|
Дидактичні матеріали з алгебри. 7-9 клас Усні вправи
Самостійна робота №1 Тема: Лінійні рівняння, що містять знак модуля, що містять суму та різницю модулів, що містять модуль під знаком модуля 1. Розв’язати рівняння: 1) |x+1|+|x+3|=10 для х 2) |2-x|+|x+3|=5 для х 3) |x+2|+|x+4|=12 для х 4) |5-x|+|x+1|=8 для х 2. Розв’язати рівняння : 1) 2) 3) 4) 1+ 5) 6) 7) 8) 9) 10) 11) 12) 13) 14) 15) 16) 17) 18) 19) 3. Підберіть декілька значень 4. Розв’язати рівняння та перевірити правильність запропонованої відповіді: а) б) ||x-2|-1| = x-3; відповідь: x ≥ 3; в) ||2x-1|-1| = x-3; відповідь: x є Ø; г) |2 д) |x-1|-|x-2| = 2; відповідь: х е) |x-3|+|x+2| = |x-3|-|x-2|; відповідь: 2,5. Самостійна робота №2 Тема: Функція, що містить змінну під знаком модуля 1. Побудувати графіки функцій: а) y= б) y= -2 |x -1|+3; в) y=|x+3|+|x-1|+|x-5|; г) y=|x-1|-|x-2|-|x-3|. 2. Знайти найменше значення функції: 3. Не будуючи графіка функції y= -|x - 4|+2 , встановити проміжки зростання і спадання функцї, знайти найбільше значення цієї функції . 4. Знайти ті значення x, при яких функції y=|x-1|+2 і y=6 -|x-3| набувають рівних між собою значень. 5. Побудувати графіки функцій y₁=|x+1| , y₂=1-|x-3| і встановити, при яких значеннях x y₁= y₂, y₁ 6. Знайти область визначення функцій Самостійна робота №3 Тема: Цілі вирази 1. Доведіть, що значення виразу 2. Спростити вираз: ![]() 3. Виконати множення: 4. Виконати ділення: 5. Спростити вираз: 6. Скоротити дріб: Самостійна робота №4 Тема: Системи лінійних рівнянь із двома змінними. Модуль і параметр 1. Розв’язати систему рівнянь: а) б) 2. При яких значеннях параметра a розв’язком рівняння є числовий відрізок, довжина якого дорівнює 4? 3. Знайти усі значення параметра 4. При яких значеннях параметра 5.Знайти область допустимих значень х в рівняннях, а потім розв’язати їх: а) 6. Розв’язати систему рівнянь: а) б) 7. Розв’язати систему рівнянь: а) б) ![]() д) є) Самостійна робота №5 Тема: Раціональні вирази, що містять змінну під знаком модуля 1.Спростити вирази: а) m + б) x+ y+ 2.Винести множник з-під знака кореня: а) 3.Внести множник під знак кореня : а) (2-а) б) ( x-3) 4.Обчислити значення виразу ,виконавши спрощення : m+ 5. Побудувати графік функцій: 6. Довести рівність: 7. Виберіть два вирази, тотожно рівні виразу а) б) а) а) Самостійна робота №6 Тема: Квадратні корені, дійсні числа, квадратні рівняння. Модуль числа
а) y= 3. Обчислити величину виразу 4. Розв'язати рівняння відносно 5. Розв'язати рівняння: а) 6. Розв’язати рівняння: | 7. а) Скільки розв`язків має рівняння: б) Скільки коренів має рівняння залежно від значення параметра a? Самостійна робота №7 Тема: Квадратні корені. Дійсні числа 1. Спростити вираз: а) ; в) ![]() б) г)![]() 2. Спростити вираз: а) б) 3. Довести тотожність: а) б) 4. Спростити вираз: ![]() ![]() ![]() ![]() 5. Спростити вираз: а) б) 6. Чому дорівнює значення виразу: Самостійна робота №8 Тема: Модуль на координатній площині. Функції, властивості та графіки функцій
б) Побудувати графіки функцій: y=|x2 -3x+2|; у= |y|=x²-3x +2; y=(x+1)² +|x+1|-2.
Самостійна робота №9 Тема: Нерівності, що містять знак модуля, суму та різницю модулів, модуль під знаком модуля 1. Розв’язати нерівності: 1) 2) 2 3) 4) 5) 2. Доповніть умову , щоб мала місце нерівність 3. Доведіть нерівність : 4. Для довільного дійсного значення 5. Розв’язати нерівність: 1) ||x+2|-2|≤1; 2) ||3-x|-4|>2; 3) ||2-x|-1|>1; 4) ||5+x|-3|<4; 5) ||2x+1|-1|≥1; 6) ||3x-1|-4|<4; 7) ||4-x|-1|≤2; 8) ||4-2x|-2|≥1; 9) ||2x+1|-1|≥x; 10) |||1+5x|-1|-|x||≤-1; 11) |||4+3x|+5|-7|<2; 12) |||2x-4|-2|+376|>100; 13) ||x+3|-2|>2x+1; 14) ||x-3|-2|<2x+1; 15) ||x2-x+1|-1|>x-1. 6. Розв’язати нерівність: 7. Розв’язати нерівність: а) б) 8. Довести, що нерівність справджується при всіх дійсних значеннях Самостійна робота №10 Тема: Прогресії 1. Довести, що числа є трьома послідовними членами арифметичної прогресії: 2. Довести, що числа 3. Знайти знаменник і суму нескінченної спадної геометричної прогресії, в якій Самостійна робота №11 Тема: Геометричні задачі 1. Чи існує трикутник, в якого одна сторона дорівнює 5, а різниця двох інших дорівнює одиниці? Відповідь: 2. Позначимо буквами Відповідь: Не існує, не стверджується необхідна умова 3. Чи існує трикутник, в якого a-b=0, c=2 Відповідь: Такі трикутники існують, якщо 4. Протилежні сторони чотирикутника дорівнюють Довести, що 5. Побудуйте трикутник за стороною Самостійна робота №12 Тема: Модуль і параметр. Завдання підвищеної складності 2. При яких значенях параметра
6. Знайти усі значення параметра 7. Побудувати на координатній площині множину точок, координати яких задовольняють систему нерівностей: а) 8. Побудуйте на координатній площині множину точок, координати яких задовольняють нерівність: Використанa літератури
|
|
УРОК МАТЕМАТИКИ В 7 КЛАСІ Мета. Навчити учнів розуміти хід розв’язання рівнянь, що містять змінну під знаком модуля. Повторити уміння розв’язувати лінійні... |
УРОК №10 Тема уроку Додатково: вивчити у зв'язку з цими питаннями способи розв'язування найпростіших нерівностей з однією змінною, що містять змінну... |
|
5 Модуль Завдання та рекомендації з вивчення модуля Вступ |
Розв’язування вправ з теми «Степенева функція» Мета: узагальнити та систематизувати знання учнів про корені, степені з раціональним показником, ірраціональні рівняння, закріпити... |
|
Перетворення виразів, що містять квадратні корені. Звільнення від... Тема. Перетворення виразів, що містять квадратні корені. Звільнення від ірраціональності. Формула складного радикала |
ТРЯНО КРАПЛИННИХ Бабеша—Ернста, що містять волютин. Наявність цих зерен є диференціально-діагностичною ознакою. Не утворюють спор і капсул, нерухливі,... |
|
Тема. Створення та реалізація програм, що містять звернення до підпрограм Змінні, що використовуються в підпрограмах, поділяються на глобальні та локальні |
Уроки математики в 6 класі Розділ Раціональні числа У результаті вивчення теми учні мають навчитися: називати модуль заданого числа; описувати поняття модуль числа; розв'язувати вправи,... |
|
МОДУЛЬ З ҐЕНДЕРНИХ ДОСЛІДЖЕНЬ ... |
План-конспект виховної години Тема Алкогольні напої – це напої, що містять алкоголь (етиловий спирт), воду та речовини, що надають йому запаху та смаку |