|
Скачати 41.28 Kb.
|
ПР-8 Тема. Створення та реалізація програм, що містять звернення до підпрограм. Мета. Навчитись складати і виконувати програми з підпрограмами. Теоретичні відомості
Хід роботи
Варіанти завдань до пр 8 (процедури і функції) В-1. Чотирикутник заданий сторонами і довжинами відрізків, що з’єднують вершини з внутрішньою точкою. Скласти програму обчислення площі чотирикутника, використавши підпрограму-процедуру обчислення площі трикутника. В-2. Скласти програму знаходження меншого з трьох різних чисел, використавши підпрограму-процедуру знаходження меншого з двох чисел. В-3. Скласти програму знаходження меншого з чотирьох різних чисел, використавши підпрограму-процедуру знаходження меншого з двох чисел. В-4. Обчислити значення виразу z=x! + y! , використавши підпрограму-функцію факторіал. В-5. Скласти програму обчислення площі чотирикутника за малюнком, використавши підпрограму-функцію обчислення площі трикутника. В-6. Скласти програму обчислення площі п’тикутника за малюнком, використавши підпрограму-функцію обчислення площі трикутника. В-7. Скласти програму обчислення виразу y=tgx + ctgx+tg2x, використавши підпрограму-функцію обчислення tgx. В-8. Знаючи координати вершин чотирикутника, знайти його периметр. Використати підпрограму-функцію обчислення довжини відрізка. В-9. Знайти найбільшу висоту трикутника, якщо відомо координати його вершин. Довжину сторін обчислювати у підпрограмі-функції, а порівняння у процедурі більше з двох. В-10. Знайти меншу з діагоналей паралелограма ABCD, якщо відомо координати його вершин. Довжину діагоналей обчислювати у підпрограмі-функції. В-11. Який з двох трикутників, заданих координатами своїх вершин, має більший периметр? Для обчислення довжин сторін організувати підпрограму-функцію. В-12. Знайти радіус більшого з кіл, описаних навколо двох трикутників ABC та MPK, якщо відомі координати їх вершин. Довжини сторін обчислювати у підпрограмі-функції. В-13. Скласти програму перевірки, чи є чотирикутник з координатами вершин (x1,y1), (x2,y2), (x3,y3), (x4,y4) паралелограмом, використавши підпрограму-процедуру обчислення координат середини відрізка. (x1,y1) Домашнє завдання
1.1. Переписати до зошита з практичних робіт інструкцію до роботи №9. 1.2. Повторити опис та введення рядків типу string в Паскалі. 1.3. Повторити основні правила роботи з рядками у Паскалі. 1.4. Підготувати відповіді на контрольні запитання. Контрольні запитання до ПР-8
Номер учня по списку і номери питань для відповіді1-1,7,13 2-2,8,14 3-3,9,15 4-4,10,16 5-5,11,17 6-6,12,18 7-7,13,19 8-8,14,20 9-9,15,21 10-10,16,22 11-11,17,23 12-12,18,24 13-13,19,1 14-14,20,2 15-15,21,1 16-16,22,2 17-17,23,3 18-18,24,4 19-19,1,5 20-20,2,6 21-21,1,7 22-22,2,8 23-23,3,9 24-24,4,10 25-1,5,11 26-2,6,12 27-3,7,13 28-4,8,14 29-1,6,12 30-2,7,13 |
Тема Створення та реалізація програм з розгалуженням Мета Навчитись складати та виконувати програми з використанням вказівок розгалуження |
Тема. Створення та реалізація програм опрацювання двовимірних масивів Масивом називається скінченний набір даних одного типу, пронумерованих в певному порядку |
29. Опис та використання підпрограм Реалізація базових алгоритмічних структур процедурною мовою програмування. Опис процедур та функцій процедурною мовою програмування.... |
Практична робота №5. Створення та реалізація програм опрацювання одновимірних масивів. Мета Масивом називається скінченний набір даних одного типу, пронумерованих в певному порядку |
Уроку Тема: Реалізація алгоритмів з послідовним розгалуженням у вигляді програм (проектів) Мета: Навчитись реалізувати алгоритми розгалуження у вигляді програм (проектів) в середовищі програмування Visual Basic; розвинути... |
Тема. Розробки найпростіших класів. Створення об'єктів Мета Формування вмінь і навиків створення та використання класів. Закріплення вмінь і навиків використання підпрограм, функцій вводу-виводу... |
Створення консольних програм Консольна програма не має інтерфейсу користувача. Такі програми використовуються для розробки системних програм, автоматизованих... |
Лінійні рівняння, що містять знак модуля, що містять суму та різницю... Тема: Лінійні рівняння, що містять знак модуля, що містять суму та різницю модулів, що містять модуль під знаком модуля |
Тема. Засоби вводу/виводу за допомогою діалогових вікон Формування вмінь і навиків використання підпрограм вводу/виводу з використанням діалогових вікон. Застосування знань структури лінійних... |
Тема. Складання та реалізація програм опрацювання рядкових величин Мета. Навчитись складати та виконувати програми з використанням процедур та функцій опрацювання рядкових величин |