|
Скачати 48.39 Kb.
|
Тема: Гімн коханню у творчості Олександра Купріна. Повідомлення про життєвий і творчий шлях Купріна Матеріал для повідомлень Народився 26 серпня ( 7 вересня) 1870 року в м. Наровчаті Пензенської губернії в сімї секретаря мирового судді; мати – із збіднілих дворян; батько помер від холери, коли Олександру ще не було і року. Через матеріальну скруту мати переселилася в московський «вдовий дом». Мати мріяла, щоб син став офіцером і опреділила його в Разумовський пансіон( з військовим нахилом) на 4 роки. З 188- року навчається в Московській військовій гімназії ( пізніше вона стала кадетським корпусом0. В ній панували палочна дисципліна, постійні обшуки, шпигування наглядачів, знущання старших вихованців над молодшими. У 1888 році поступає в третє Військове Олександрівське училище. Після його закінчення Купріна відправляють на службу в 46 – ий піхотний Дніпровський полк. Глухі куточки Подільської губернії. У 1894 році виходить у відставку, поселяється в Києві. До цього часу вже надруковані 4 твори: «Последнй дебют», «Лунной ночью», «Впотьмах», « Дознание». Тепер друкують «Молох». Шукає себе у різних справах: 1896 – організував атлетичне товариство,; 1897 – управляючий маєтком в Ровенському повіті; 1898 – вивчає зубопротезну справу і працює лікарем-стоматологом; 1899 – працює декілька місяців в бродячій трупі акторів. У 1899 році знайомиться з А. Чеховим у Ялті. Восени 1901 року Миролюбов запросив Купріна на посаду секретаря журналу. Купрін погоджується і переїжджає в Петербург. В 1902 році знайомиться з горьким. В 1903 році видавництво «Знание» випускає перший том оповідань. В 1905 році друкують «Поєдинок». В роки Першої Світової війни пише про життя в тилу: грабіжництво, спекуляція, взятки, казнокрадство. Привітав Лютневу революцію. Але революцію вважав справою героїв- одинаків. В жовтні 1919 року Гатчина була зайнята військами Юденича. При їх відступі Купрін покидає Росію. Спочатку поселяється у Фінляндії, потім у Франції. Та вважає, що повнокровне життя може бути тільки в Росії. 31 травня 1937 року повернувся в радянський Союз, в Москву. Та здоровя було підірване. Лікарям не вдалося його спасти. 25 серпня 1938 року Купрін помер. Похоронений на Літературних Містках Волкова кладовища в Петербурзі. Звіт учнів про виконання індивідуальних завдань
Головна ідея: справжнє, чисте кохання може бути серед людей природи, далеко від цивілізації
Головна ідея: Любов безсмертна, а жінка, яка любить – прекрасна. Бесіда за повістю «Гранатовий браслет»
Головна ідея: Кохання –це свято душі. Любов сильніша від смерті. В день іменин княгиня Вєра збирає гостей. Купрін пише про її відчуття: «Она всегда любила этот день и всегда ожидала от него чего-то счастливо-чудесного» - Чи можна сказати, що сподывання цього року справдилися? Чи выдбулося щось щасливо-дивне?
Дослідження
«Возьмите хотя бы наш брак с Васей. Разве можно назвать наш брак несчастливым?» Аносов довго думає. Потім розповідає про причини одруження жінок і чоловіків і закінчує: «а где же любовь?» Чи не про сім’ю Вєри?
Коментоване читання сцени відвідин Желткова.
- Доведіть, що кохання Желткова було для нього святом і навіть смерть не затьмарила його.
|
О. де Бальзак видатний французький письменник, зачинатель соціального... Життєвий і творчий шлях письменника. Поєднання реалістичних та романтичних елементів у його художній системі. «Людська комедія» —... |
КОНСПЕКТ УРОКУ З ТЕМИ: ”ДАНІЕЛЬ ДЕФО. ЖИТТЄВИЙ І ТВОРЧИЙ ШЛЯХ ПИСЬМЕННИКА.... ТЕМА УРОКУ: ”ДАНІЕЛЬ ДЕФО. ЖИТТЄВИЙ І ТВОРЧИЙ ШЛЯХ ПИСЬМЕННИКА. „ЖИТТЯ Й НЕЗВИЧАЙНІ ТА ДИВОВИЖНІ ПРИГОДИ РОБІНЗОНА КРУЗО” |
Уроку Тема уроку: «На шлях я вийшла ранньою весною і тихий спів несміливий заспівала». Життєвий і творчий шлях Лесі Українки |
Урок світової літератури. 10 клас. Тема: Ф. М. Достоєвський. Життєвий... Ф. М. Достоєвський. Життєвий і творчий шлях митця. Філософсько – етичні та естетичні погляди письменника та їх утілення в художніх... |
Мета: поглибити знання учнів про життєвий і творчий шлях Т. Шевченка,... Мета: поглибити знання учнів про життєвий і творчий шлях Т. Шевченка, розвивати творчі здібності школярів, виховувати любов та повагу... |
Тема. Життєвий і творчий шлях поета-земляка Іллі Манченка. «Я думаю,... Тема. Життєвий і творчий шлях поета-земляка Іллі Манченка. «Я думаю, що долі наші схожі». «Батьки»… |
Тема. Життєвий і творчий ... |
Тема: "Я народився і жив для добра і любові". (Життєвий і творчий шлях Олександра Довженка) Мета: ознайомити студентів з біографією письменника; дати уявлення про кіноповість; розвивати аналітичні навички та вміння; прищепити... |
Тема: Мрії збуваються… (за повістю-казкою О. Гріна «Пурпурові вітрила») Мета уроку: познайомити учнів із короткими відомостями про життєвий і творчий шлях О. Гріна |
Оксани Іваненко «Тарасові шляхи» Т. Шевченка, ознайомити учнів із поезіями Т. Шевченка, поглибити знання учнів про життєвий і творчий шлях поета |