Повідомлення про життєвий і творчий шлях Купріна Матеріал для повідомлень


Скачати 48.39 Kb.
Назва Повідомлення про життєвий і творчий шлях Купріна Матеріал для повідомлень
Дата 23.03.2013
Розмір 48.39 Kb.
Тип Документи
bibl.com.ua > Військова справа > Документи
Тема: Гімн коханню у творчості Олександра Купріна.
Повідомлення про життєвий і творчий шлях Купріна
Матеріал для повідомлень

Народився 26 серпня ( 7 вересня) 1870 року в м. Наровчаті Пензенської губернії в сімї секретаря мирового судді; мати – із збіднілих дворян; батько помер від холери, коли Олександру ще не було і року. Через матеріальну скруту мати переселилася в московський «вдовий дом».

Мати мріяла, щоб син став офіцером і опреділила його в Разумовський пансіон( з військовим нахилом) на 4 роки.

З 188- року навчається в Московській військовій гімназії ( пізніше вона стала кадетським корпусом0. В ній панували палочна дисципліна, постійні обшуки, шпигування наглядачів, знущання старших вихованців над молодшими.

У 1888 році поступає в третє Військове Олександрівське училище. Після його закінчення Купріна відправляють на службу в 46 – ий піхотний Дніпровський полк. Глухі куточки Подільської губернії.

У 1894 році виходить у відставку, поселяється в Києві. До цього часу вже надруковані 4 твори: «Последнй дебют», «Лунной ночью», «Впотьмах», « Дознание». Тепер друкують «Молох».

Шукає себе у різних справах: 1896 – організував атлетичне товариство,; 1897 – управляючий маєтком в Ровенському повіті; 1898 – вивчає зубопротезну справу і працює лікарем-стоматологом; 1899 – працює декілька місяців в бродячій трупі акторів.

У 1899 році знайомиться з А. Чеховим у Ялті.

Восени 1901 року Миролюбов запросив Купріна на посаду секретаря журналу. Купрін погоджується і переїжджає в Петербург. В 1902 році знайомиться з горьким. В 1903 році видавництво «Знание» випускає перший том оповідань. В 1905 році друкують «Поєдинок». В роки Першої Світової війни пише про життя в тилу: грабіжництво, спекуляція, взятки, казнокрадство.

Привітав Лютневу революцію. Але революцію вважав справою героїв- одинаків. В жовтні 1919 року Гатчина була зайнята військами Юденича. При їх відступі Купрін покидає Росію. Спочатку поселяється у Фінляндії, потім у Франції. Та вважає, що повнокровне життя може бути тільки в Росії.

31 травня 1937 року повернувся в радянський Союз, в Москву. Та здоровя було підірване. Лікарям не вдалося його спасти. 25 серпня 1938 року Купрін помер. Похоронений на Літературних Містках Волкова кладовища в Петербурзі.
Звіт учнів про виконання індивідуальних завдань

  1. Як розглядається тема кохання у повісті О. Купріна «Олеся»?

Головна ідея: справжнє, чисте кохання може бути серед людей природи,

далеко від цивілізації

  • Хто винен в драмі, яка розігралася між закоханими?

  1. Як розглядається тема кохання у повісті «Суламіф»?

Головна ідея: Любов безсмертна, а жінка, яка любить – прекрасна.
Бесіда за повістю «Гранатовий браслет»

  • Спрбуйте сформулювати головну ідею повісті

Головна ідея: Кохання –це свято душі. Любов сильніша від смерті.

В день іменин княгиня Вєра збирає гостей. Купрін пише про її відчуття: «Она всегда любила этот день и всегда ожидала от него чего-то счастливо-чудесного»

- Чи можна сказати, що сподывання цього року справдилися? Чи выдбулося щось щасливо-дивне?

  • Які передчуття переслідують княгиню Вєру? ( прослідкуйте по тексту)

  • 13 гостей;

  • Камені на браслеті: «точно кровь»- подумала с неожиданной тревогой Вера»;

  • Із листа: « Гранат имеет свойство сообщать дар предвиденья носящим его женщинам отгоняет от них тяжелые мысли, мужчин же охраняет от насильственной смерти»;

  • Історія з альбому про княгиню Вєру і телеграфіста закінчується смертю;

  • Аносов сказав: « Любовь должна быть трагедией» Величайшей тайной в мире!»

  • Після відвідин братом і чоловіком Желткова княгиня Вєра сказала : «Оставь меня, я знаю, этот человек убьет себя!»

  • Вранці читає колонку з повідомленнями про смерть,хоча ніколи раніше цього не робила.




  • Як поступово змінюються почуття княгині Вєри до Желткова?


Дослідження

Вперше побачила браслет

«неудовольствие»

Думає, показувати чи ні

«Несчастный будет смешон, да и я вместе с ним»

Розповідають про історію з альбому

Не хоче. Щоб розповідали, коли закінчили, перевела мову на інше, запропонувала чай.

Заговорили про справжнє, чисте кохання

Послала Василя Львовича подивитися на браслет і прочитати листа

Розповідає Аносову про Желткова

Просить нікому не розповідати, боїться насмішки

Микола Миколайович обурений листом і подарунком

Рада, що чоловік підтримує її і не обурюється

Брат і чоловік збираються до Желткова

Вона проти того, щоб брали з собою жандармів. « Мне стало жалко этого несчастного»

Після відвідин

«Оставь меня, я знаю, что он убьет себя»

Читає газету з повідомленням про смерть

« Задумалась. Почему я это предчувствовала? И что это было: Любовь или сумасшествие?»

Отримала останнього листа

« С нежностью развернула письмо»Сльози. Появилося бажання поїхати подивитися

Розмова з чоловіком

« тебе не будет больно, если я поеду в город и погляжу на него»

Відвідини

« Я – друг... расскажите что-нибудь о последних минутах его жизни, что он делал, и что говорил». Вираз його обличчя порівнює з обличчями «великих страдальцев» - Пушкіна і Наполеона

Прощання

« Дружеский поцелуй... Поняла, что любовь, о которой мечтает каждая женщина, прошла мимо нее». Зацікавилася останніми словами про Бетховена.

Повернення додому

Попросила зіграти. «В уме слагались слова». Вона ніби чула його голос.




«Он меня простил теперь»



  • Які історії розповідає генерал аносов про закоханих? Чому саме йому Вєра розповіла подарунок?

«Возьмите хотя бы наш брак с Васей. Разве можно назвать наш брак

несчастливым?» Аносов довго думає. Потім розповідає про причини

одруження жінок і чоловіків і закінчує: «а где же любовь?» Чи не про

сім’ю Вєри?

  • Аносов говорить: «Люди в наше время разучились любить». Як Купрін це доводить?

  • Як знайомі княгині Вєри віднеслися до листа і подарунка?



Коментоване читання сцени відвідин Желткова.

  • Проаналізуйте сцену відвідин Желткова братом і чоловіком Вєри.

  • Чи однаково ведуть себе Василь львович і Микола Миколайович?

  • Як веде себе Желтков спочатку?

  • Що змінило його поведінку?

  • Чому. На вашу думку, Василь Львович погодився на дзвінок Желткова до Вєри?


- Доведіть, що кохання Желткова було для нього святом і навіть смерть не

затьмарила його.

  • Чому княгиня Вєра назвала себе другом Желткова?

  • Як ви розумієте останні слова княгині Вєри: « Он меня теперь простил». В чому її вина?

  • Як би ви відповіли княгині Вєрі на її запитання: « Что это было – любовь или сумасшествие?»

Схожі:

О. де Бальзак видатний французький письменник, зачинатель соціального...
Життєвий і творчий шлях письменника. Поєднання реалістичних та романтичних елементів у його художній системі. «Людська комедія» —...
КОНСПЕКТ УРОКУ З ТЕМИ: ”ДАНІЕЛЬ ДЕФО. ЖИТТЄВИЙ І ТВОРЧИЙ ШЛЯХ ПИСЬМЕННИКА....
ТЕМА УРОКУ: ”ДАНІЕЛЬ ДЕФО. ЖИТТЄВИЙ І ТВОРЧИЙ ШЛЯХ ПИСЬМЕННИКА. „ЖИТТЯ Й НЕЗВИЧАЙНІ ТА ДИВОВИЖНІ ПРИГОДИ РОБІНЗОНА КРУЗО”
Уроку
Тема уроку: «На шлях я вийшла ранньою весною і тихий спів несміливий заспівала». Життєвий і творчий шлях Лесі Українки
Урок світової літератури. 10 клас. Тема: Ф. М. Достоєвський. Життєвий...
Ф. М. Достоєвський. Життєвий і творчий шлях митця. Філософсько – етичні та естетичні погляди письменника та їх утілення в художніх...
Мета: поглибити знання учнів про життєвий і творчий шлях Т. Шевченка,...
Мета: поглибити знання учнів про життєвий і творчий шлях Т. Шевченка, розвивати творчі здібності школярів, виховувати любов та повагу...
Тема. Життєвий і творчий шлях поета-земляка Іллі Манченка. «Я думаю,...
Тема. Життєвий і творчий шлях поета-земляка Іллі Манченка. «Я думаю, що долі наші схожі». «Батьки»…
Тема. Життєвий і творчий
...
Тема: "Я народився і жив для добра і любові". (Життєвий і творчий шлях Олександра Довженка)
Мета: ознайомити студентів з біографією письменника; дати уявлення про кіноповість; розвивати аналітичні навички та вміння; прищепити...
Тема: Мрії збуваються… (за повістю-казкою О. Гріна «Пурпурові вітрила»)
Мета уроку: познайомити учнів із короткими відомостями про життєвий і творчий шлях О. Гріна
Оксани Іваненко «Тарасові шляхи»
Т. Шевченка, ознайомити учнів із поезіями Т. Шевченка, поглибити знання учнів про життєвий і творчий шлях поета
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка