|
Скачати 70.44 Kb.
|
Тема уроку: Західні демократії. Мета: узагальнити знання про демократичні держави, їх становище після Першої світової війни;закріпити знання про поняття «Новий курс», «загально британський страйк шахтарів», «Народний фронт»; Формувати вміння зіставляти й порівнювати історичні факти, аналізувати і структурувати історичний матеріал, робити висновки, формувати в учнів уявлення про політику реформізму як запоруку соціальної стабільності суспільства;підвести учнів до думки про те, що консолідація демократичних сил у суспільстві покликана запобігти становленню тоталітаризму. Обладнання уроку: політична карта світу, підручник ,атласи , портрети видатних діячів, схеми «побудуй будинок»,діаграми, кросворди, плакат з визначенням демократії. Тип уроку: узагальнення та закріплення знань. Структура уроку
ІІ. Узагальнення та закріплення знань. ІІІ .Підсумки уроку. Хід уроку І. Організаційний момент.(На столах атласи, підручники, конспекти, ручки). Оголошення теми, мети уроку. Проблемне питання: Що змогла б використати Україна з американського досвіду відродження економіки? На сьогоднішньому уроці ми будемо працювати за такими етапами: 1.Гра «вгадай країну» 2.Доповідь:Наслідки Першої світової війни. 3.Побудова графіків. 4.Аналіз діаграм. 5. «Побудуй будинок»- робота зі схемами над істор. поняттями. 6.Історичний портрет. 7.Робота з документом. 8.Тестові завдання. Для початку роботи нам потрібно об’єднатися в пари. І етап Гра «Вгадай країну» Підказки. 1.Уряд цієї країни одним із перших в Європі ще в 50-х рр.. ХІХ ст.. скасував систему протекціонізму та проголосив принцип вільної торгівлі. 2. В середині ХІХ ст.. країну називали « майстернею світу». 3. В1849 р. ця країна завоювала Індію та приєднала її до своєї колоніальної імперії. 4. У 1900 р. тут було створено лейбористську партію. (Велика Британія) 1.Ще в середині ХІХ ст.. в країні було створено двопартійну систему, яка існує й нині. 2. Під час громадянської війни 1861-1865 рр. у цій країні було ліквідовано рабство. 3. В кінці ХІХ ст.. країна вийшла на І місце в світі за обсягом промислового виробництва. 4. На рубежі ХІХ-ХХст. Керівництвом країни було розроблено зовнішньополітичну доктрину «відчинених дверей та рівних можливостей». (США) Війни цієї держави першої пол. ХІХ ст. мали характер несправедливий і загарбницький. Разом із тим вони підірвали сили феодально-абсолютистських монархій Європи ,сприяли в перспективі розвиткові демократичних інституцій влади на уламках старих феодальних імперій. Її полководець був яскравим представником нового динамічного світу ,що виявилося в його стратегії війни і стрімкій зосередженій тактиці бою. (Франція, Наполеон) Хто яку країну відгадав , буде представником її на сьогоднішньому уроці. ІІ етап. Завдання для всіх пар. Коротка доповідь : Наслідки Першої світової війни. Що спільного було в цих держав ? США
Велика Британія
Франція
ІІІ етап. Побудова графіків. 1. Графічно зобразити: Економічні кризи у Великобританії(1920-1939рр.) 2.Графічно зобразити соціально-економічний розвиток США. 3.Представники Франції працюють за таблицею: «Соціально-економічний розвиток Франції у 20-х рр.. Графіки і таблиці додаються. ІУ етап. Аналіз діаграм. 1.Франція. Аналіз діаграми «економіка Франції в 1929-1933 рр.(у млрд..франків) (Спостерігаємо поступовий спад економіки)
У етап. «Побудуй будинок» Робота над поняттями за принциповою схемою. 1.США – поняття «Новий курс» 2.Велика Британія – «загальнобританський страйк шахтарів» 3.Франція – «Народний фронт» Звернути увагу на значення та уроки для сьогодення . Принципова схема додається. УІ етап. Історичний портрет. Зачитується уривок з біографії визначних осіб. 1.Він закінчив Бірмінгемський коледж. Один із лідерів Консервативної партії. У 1937 р. очолив уряд Великої Британії. Був прихильником політики «умиротворення» нацистської Німеччини, підписав Мюнхенську угоду .Після окупації гітлерівськими військами Чехо - Словаччини змінив точку зору щодо напряму в зовнішній політиці. (Чемберлен Невілл). 2.Він народився в нью-йоркському Гайд - парку в знатній родині. Вивчав право у Гарвардському та Колумбійському університетах.У1910 р. був обраний до сенату Нью-Йорка. У 1913 році став помічником морського міністра.У1928 році його обрано губернатором штату Нью-Йорк від Демократичної партії. У 1933-1945 рр .- Президент США. (Франклін Делано Рузвельт) Демонструються портрети. УІІ. Робота з документом. З радіозвернення Ф.Д.Рузвельта до нації (1938р.) стор.63 підр.Полянського Про що свідчить цей документ? ПРОАНАЛІЗУЙТЕ. Вчитель: ПОЛІТИКА РЕФОРМІЗМУ Є ЗАПОРУКОЮ СОЦІАЛЬНОЇ СТАБІЛЬНОСТІ СУСПІЛЬСТВА. УІІІ. Тестові завдання За програмою « Test w» Проблемне запитання: Що змогла б використати Україна з американського досвіду відродження економіки? Покращити систему кредитів-вона нереальна; Реальніша допомога молодим спеціалістам; Покращити контроль за сплатою податків; Збільшити соц. виплати студентам. пенсіонерам і т.д. Покращити контроль за економікою… ІІІ. Підведення підсумків. Ми закріпили знання по темі: «Західні демократіі» і ще раз переконалися що консолідація демократичних сил у суспільстві покликана запобігти становленню тоталітаризму. Зачитується листок успішності класу. Дякую за співпрацю! |
Західні демократії Мета. Систематизувати й закріпити знання учнів з теми, оцінити їхні навчальні досягнення; формувати уміння чітко відповідати на поставлені... |
УРОКУ ТЕМА ПРОГРАМИ: Технології комп'ютерної обробки інформації ТЕМА УРОКУ: Тема уроку: Створення, завантаження та збереження файлів-документів. Введення, редагування та форматування інформації.... |
Уроку Тема уроку: Пристрої введення-виведення інформації. Структура і тип уроку повністю відповідають меті і завданням уроку, тобто науковий рівень уроку відповідає сучасним вимогам |
План-конспект уроку інформатики в 7 класі Тема уроку Тема уроку: Робота з текстовою інформацією. Призначення та основні функції текстового редактора. Текстові процесори. MS Word. Поняття... |
ТЕМА ПРОГРАМИ: «Основи роботи на ПК.» Тема уроку Тема уроку: «Побудова та форматування таблиць. Створення діаграм. Робота з колонками.» |
УРОК №46 Тема уроку Тема уроку. Характеристики варіаційних рядів. Середні величини. Мода, медіана вибірки |
Урок 21 Тема уроку Тема уроку. Паралельне проектування та його властивості, Зображення просторових фігур на площині |
УРОК №35 Тема уроку Тема уроку. Розв'язування текстових задач складанням систем рівнянь з двома змінними |
УРОК 43 Тема уроку Тема уроку: Використання формул комбінаторики для обчислення ймовірностей подій |
ТЕМА УРОКУ ТЕМА УРОКУ: Українська національно демократична революція: тріумф чи трагедія українського народу |