|
Скачати 37.26 Kb.
|
Урок читання у 3 класі Пригадайте, поміркуйте Підсумковий урок по темі « Шевченкове слово» Вчитель початкових класів Красногорівської ЗОШ І –ІІІ ступенів Стеценко Г. І. 2013р. Тема Пригадайте, поміркуйте. Підсумковий урок по темі « Шевченкове слово» Мета Обладнання малюнки, слайди, книги, дерево рішень План
-Діти, сьогодні у нашому класі гості. Привітаємо їх. -Наш веселий дружний клас від душі вітає вас!
- Ноги на місці? - Руки на місці? - Спинка рівненька. - Голова розумненька. - Продзвенів дзвінок. - Починається урок.
Нагадайте дату та зробіть опис сьогоднішнього дня. Прийом « Очікування». Робота з деревом рішень.
Використання мультимедійної дошки Учитель Що ви знаєте про Тараса Шевченка? Які твори читали? Які вірші знаєте напам*ять? Читання віршів
Ми багато говорили про Шевченка, як про народного поета. Але він був не тільки поетом. А й талановитим художником. Хто такий художник? Так, це людина, яка пише картини. (Демонструються слайди картин Шевченка.) Його роботи, як вірші, так і картини, сповнені любові і співчуття до простих людей, ненависті до панів, сповнені духом боротьби з ними. Герої його творів - це козаки, воїни. На багатьох картинах чудова українська природа, на багатьох легенди та криваві бої. Особливе місце у творчості Тараса займає тема рідної природи та жіночої долі. Молоду дівчину митець порівнює з тополею, калиною, квіткою лілеї. У нього є вірш «Лілея», де долю дівчини він порівнює з долею зірваної і зів’ялої квітки. У творах згадуються і інші квіти :барвінок, васильки, ружа, королевий цвіт, маки, чорнобривці.
Народжується людина. Вона починає виконувати роль. Що їй подарована долею. Одна людина проживе непомітно і так само зникне. Інша своїм талантом привертає увагу оточуючих. Це у повній мірі можна сказати про Тараса Шевченка – народного поета і художника. І це саме можна сказати про надзвичайно талановиту людину, яка незважаючи на всі перепони прагнула досягти своєї мети. Маю на увазі народну художницю Катерину Білокур, уродженку села Богданівки на Полтавщині, яка найбільш за все на світі любила малювати квіти. Слайд « Автопортрет» З листів художниці ми ознайомимося з її долею, а також складемо усну таблицю порівняння творчості К.Білокур і Т.Шевченка. Слайд листа 1 (обговорення) Слайд листа 2 (обговорення) Слайд листа 3 (обговорення) Слайд листа 4 Учитель. Ось у яких умовах створюються всесвітньовідомі картини, які на виставці в Парижі зачарували і приголомшили французів. Слайди із зображенням картин Слайд листа 5
І Шевченко, і Білокур називали дітьми свої твори. Учень декламує вірш Шевченка «Думи мої» Учениця декламує вірш « Богданівка»
Опорні речення для відгуку Мені дуже сподобалася картина--------------------------------- На полотні зображені------------------------------------------------ На передньому плані------------------------------------------------- Далі--------------------------------------------------------------------- Кольори, фарби---------------------------------------------------------- Квіти, мов -------------------------------------------------------------- Дивлячись на картину, відчуваю--------------------------------
Відповідь на останнє питання можна дати словами письменника Григора Тютюнника. Мало бачити. Мало розуміти. Треба любити. Немає загадки таланту. Є вічна загадка любові. І це правда. Катерина Білокур малювала серцем, що було сповнене любові до рідної землі, до квітів. Життєвої сили їй додавала велика любов до малювання. Діти, ви ще не здатні глибоко зрозуміти картини геніїв. Ви ще замало прожили, щоб збагнути всю складність життя - буття. Але я так хочу, щоб на прикладі і Катерини Білокур, і Тараса Шевченка ви зрозуміли одну важливу істину: досягти успіху може лише та людина, яка має мету і йде до неї. А на згадку про сьогоднішній урок я дарую вам розумну пораду К. Білокур. Слайд із записом Доля випробовує тих, хто надумав дістатися великої мети. Але сильних духом не злякає ніщо. Вони вперто , сміливо йдуть до наміченої мети – крок за кроком уперед і вперед. І, таки, досягають її. І тоді доля нагороджує їх сторицею і відкриває перед ними всі таємниці прекрасного, дарує любов і народну шану.
Ви хороші ми хороші Ви розумні Ми розумні Ви найкращі Ми найкращі. Я дякую вам Ми дякуємо Вам. |
Урок читання в 4 класі Тема. Григір Тютюнник "Ласочка" Г. Тютюнника, з оповіданням про життя тварин. Вчити виразному і свідомому читанню, вдосконалювати техніку читання, зорову пам'ять,... |
Урок читання в 4 класі Отже, я запрошую вас до роботи. Що ж ви очікуєте від сьогоднішнього уроку? Вправа «Очікування» |
Урок позакласного читання в 11 класі Мета: розкрити красу високого почуття через зразки світової поезії про кохання |
Урок позакласного читання з елементами інтерактивного навчання ... |
Урок закріплення і систематизації практичних умінь і навичок з української мови у 9 класі Комунікативна лінія. Усні висловлювання учнів та виразні читання текстів про вишивку |
ПОГОДЖЕНО Начальник відділу освіти Урок читання в 2 класі по темі «Рідна домівка, рідна сім’я тут виростає доля моя» |
Тернопільська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №4 До Сяючої Вершини по Кам’янистій Стежині Урок позакласного читання за збіркою В. Сухомлинського «Казки школи під голубим небом» у 8 класі |
УРОК ПОЗАКЛАСНОГО ЧИТАННЯ У 9 КЛАСІ НА ТЕМУ: «СУЧАСНИЙ УКРАЇНСЬКИЙ... Україні – зацікавити новими іменами, що заявляють про себе яскравими художніми полотнами |
Методичні рекомендації Тексти для перевірки техніки читання в 1 класі... Учень читає текст відривними складами, пускаючись багатьох помилок у вимові інтонуванні речень. Швидкість читання 20 слів за хвилину... |
Урок позакласного читання в 5 класі Не одежа красить людину, а добрі... Підготувала: вчитель української мови та літератури ІІ категорії Сатанівського НВК І-ІІІ ст. Монастирищенського району Назарець Аліса... |