|
Скачати 67.33 Kb.
|
Урок читання в 4 класі за темою «А дружити треба вміти» (за творами В.О.Сухомлинського) РОЗРОБИЛА: вчитель початкових класів I категорії ЗОШ № 3 I-III ступенів м.Краматорська Донецької обл. Рязанцева О.В. Тема В.Сухомлинський «Як Павлик списав у Ніни задачу», «Найкраща лінійка». Мета Продовжити знайомство з біографією і творчістю В.О.Сухомлинського; формувати навички виразного, свідомого, правильного читання в оптималь- ному темпі, орієнтуватися у структурі тексту. Розвивати уміння визначати головну думку творів,давати характеристику головним дійовим особам, аналізувати та оцінювати їх поведінку і вчинки, робити висновки щодо прочитаного; розвивати зв’язне мовлення, вміння висловити власну думку, цінувати думки товаришів. Виховувати доброту і чуйність, віру в свої сили, бажання робити добрі справи. Обладнання Портрет В.О.Сухомлинського,підручник «Читанка 4 клас» О.Я.Сав- ченко . ХІД УРОКУ І. Організація класу (психоемоційне налаштування учнів). Учитель. Доброго дня! – для всіх побажання. От і настала пора для читання.
ІІ. Мотиваційний етап. Девіз нашого уроку такий: Працюй наполегливо, швидко, старанно, Щоб жодна хвилинка не втратилась марно!
( Діти оголошують свої очікування від уроку, починаючи фразою: «Я очікую…».) - Чи є у вас якісь побоювання ? ( Діти відповідають ). - Я теж хочу висловити свої очікування щодо уроку. Сподіваюсь, що ви будете правильно, точно й красиво висловлювати власні думки; будете злагоджено працювати , робити висновки, вчитися дружнім стосункам; будете активними, творчими, мислячими і старанними. ІІІ. Актуалізація опорних знань учнів.
а) Вправа на розвиток читацьких навичок. - Читання приказки з пропущеними буквами, що позначають голосні звуки ДР_Ж_Т_ ТР_Б_ ВМ_Т_ (Дружити треба вміти) б) Робота з деформованим прислів’ям: - жбаДру - доронайжчий рбска в) З’єднати частини лівого і правого стовпчиків, щоб утворились прислів’я ДРУГА ШУКАЙ ЩО ДЕРЕВО БЕЗ КОРІННЯ ДРУЖБА РОДИТЬСЯ В БІДІ А НАЙДЕШ - ТРИМАЙ ЛЮДИНА БЕЗ ДРУЗІВ А ГАРТУЄТЬСЯ В ТРУДІ
(Можливі відповіді: співробітництво, взаєморозуміння, злагода,чуйність,братерство,єдність,співчуття,товариськість,взаємовиручка,турбота,повага, ввічливість, чуйність, допомога, та ін.) ДРУЖБА IV. Повідомлення теми та мети уроку.
розповідає про випадки зі шкільного життя, коли начебто у звичайних ситуаціях, розкриваються невідомі риси характеру дітей. V. Усвідомлення і систематизація знань учнів. Опрацювання оповідання В.Сухомлинського «Як Павлик списав у Зіни задачу».
Павлик – нечесний, ледачий, байдужий, підступний…
9.Фізкультхвилинка. Опрацювання оповідання В.Сухомлинського «Найкраща лінійка». 1. Підготовка до самостійного читання (прочитати стовпчики слів) Письмові праці найкращі лінійка ручної роботи кострубата оцінки гладенька
2. Читання твору учнями засобом «Естафета». 3. Оцінка вчинків головних героїв (вправа «Добре – погано») Я вважаю… (висловлення учнями протилежних думок щодо оцінки поведінки одного з героїв). VI. Узагальнення отриманих знань. 1. Розвиток зв’язного мовлення. - Продовжить оповідання ще кількома реченнями(Як могли би хлопці допомогти один одному покращити свої оцінки з того предмета, який у них не виходив). 2. Складання СЕНКАНУ до слова «друг» (варіант) 1. ДРУГ. 2. НАДІЙНИЙ, СПРАВЖНІЙ. 3. ПІДТРИМАЄ, ДОПОМОЖЕ, НЕ ЗРАДИТЬ. 4. ДРУГ ПІЗНАЄТЬСЯ В БІДІ. 5. ТОВАРИШ VII. Підсумок уроку.
- Які висновки для себе ви зробили з прочитаних творів? Чи стануть вони вам у нагоді в майбутньому житті? - Які поради ви могли б дати головним героям оповідань В.Сухомлинського, щоб в їхньому житті не було подібних ситуацій?
VІІІ. Оцінювання.
( Якщо личко з посмішкою – працював ефективно, творчо, активно; Якщо личко серйозне – старався ); Якщо личко зле – працював нижче своїх можливостей ).
ІХ. Домашнє завдання. 1 рівень-прочитати,дати відповіді на запитання; 2 рівень-прочитати та переказати оповідання; 3 рівень- скласти поради хлопчикам |
Урок читання в 4 класі Тема. Григір Тютюнник "Ласочка" Г. Тютюнника, з оповіданням про життя тварин. Вчити виразному і свідомому читанню, вдосконалювати техніку читання, зорову пам'ять,... |
Урок позакласного читання в 11 класі Мета: розкрити красу високого почуття через зразки світової поезії про кохання |
Урок позакласного читання з елементами інтерактивного навчання ... |
Урок закріплення і систематизації практичних умінь і навичок з української мови у 9 класі Комунікативна лінія. Усні висловлювання учнів та виразні читання текстів про вишивку |
ПОГОДЖЕНО Начальник відділу освіти Урок читання в 2 класі по темі «Рідна домівка, рідна сім’я тут виростає доля моя» |
Тернопільська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №4 До Сяючої Вершини по Кам’янистій Стежині Урок позакласного читання за збіркою В. Сухомлинського «Казки школи під голубим небом» у 8 класі |
УРОК ПОЗАКЛАСНОГО ЧИТАННЯ У 9 КЛАСІ НА ТЕМУ: «СУЧАСНИЙ УКРАЇНСЬКИЙ... Україні – зацікавити новими іменами, що заявляють про себе яскравими художніми полотнами |
Методичні рекомендації Тексти для перевірки техніки читання в 1 класі... Учень читає текст відривними складами, пускаючись багатьох помилок у вимові інтонуванні речень. Швидкість читання 20 слів за хвилину... |
Урок позакласного читання в 5 класі Не одежа красить людину, а добрі... Підготувала: вчитель української мови та літератури ІІ категорії Сатанівського НВК І-ІІІ ст. Монастирищенського району Назарець Аліса... |
Урок читання у 3 класі Ми багато говорили про Шевченка, як про народного поета. Але він був не тільки поетом. А й талановитим художником. Хто такий художник?... |