|
Скачати 85.95 Kb.
|
П |
Автор навчального проекту: |
|
Прізвище, ім’я та по-батькові: |
Мішутіна Вікторія Олексіївна |
Назва навчального закладу: |
НВК – ліцей №100 |
Місто, село: |
м.Дніпропетровськ |
Якщо ваш навчальний проект виберуть для збереження у базі даних програми „Intel® Навчання для майбутнього”, чи бажаєте ви, щоб було вказане ваше ім’я як автора проекту? |
Так Ні |
Опис проекту |
||
Назва проекту: |
Природні зони України |
|
Основні питання: |
||
Ключове питання: |
Чи знаєте Ви свою країну? |
|
Тематичні питання: |
1.Які особливості природних зон України? 2.Охорона природи України. |
|
Змістові питання: |
1.Скільки і які природні зони України? 2.Рослинний та тваринний світ природних зон України? 3.Географічне положення природних зон? 4.Праця людей та охорона природи? |
|
Стислий опис: |
||
Виконуючи цей проект продовж місяця учні демонструють знання природних зон України та їх особливостей , проблем та знаходження спільних рішень для їх вирішення. Учні будуть вивчати і порівнювати природні зони та їх особливості , порівнювати їх за географічними, кліматичними властивостями, складом грунту, формами земної поверхні, рослинним та тваринним світом. |
Навчальні предмет(и): відмітити предмети, з якими пов’язаний ваш навчальний проект |
||
Основи економіки Українська мова і література Зарубіжна література Музика, образотворче мистецтво Інформатика Всесвітня історія |
Людина і суспільство/Основи філософії Я і Україна/Довкілля/ Природознавство Фізика, астрономія Іноземна мова Математика Фізична культура, ОБЖ, ДПЮ Біологія |
Географія Хімія Історія України Основи правознавства Трудове навчання Інше: Інше: інше: |
Класи: відмітити класи, яких стосується ваш навчальний проект |
||
1–4 5-7 Інше: Інше: |
8-9 10-11 Інше: Інше: |
Державні освітні стандарти та навчальні програми: |
З освітньої галузі «Природознавство» Змістове наповнення географічного компоненту забезпечує засвоєння учнями знань про природні зони України, найважливіші характеристики кожної природної зони, методи дослідження в природі, роль в суспільному виробництві та житті людини. |
Навчальні цілі та очікувані результати навчання: |
Учні проводять практичне дослідження природних зон та вивчають літературу для того, щоб - знати можливості кожної природної зони; - порівняти теоретичні та практичні дослідження; - оцінити можливості практичного застосування досліджень; Очікувані результати включають: - вміння використовувати наукові методи дослідження для вирішення проблем; - вміння виконувати простіші досліди з дотримуванням інструкцій та правил техніки безпеки; - демонструвати можливості використання інформаційних технологій для організації та аналізу даних і відображати це у відповідних графіках, діаграмах; - робити висновки, які підтримувати математичними та науковими підтвердженнями; - вміння в підготувати, спланувати виступ команди з результатами дослідження, Вміння оцінювати роботи однолітків та команди, вміння співпрацювати в малій групі, розподіляти ролі та оцінювати результати індивідуальної та групової роботи. |
Діяльність учнів: |
Тиждень1.
Тиждень 2
Тиждень 3-4
|
Приблизний час, необхідний для реалізації навчального проекту: |
1 місяць |
Вхідні знання та навички: |
|
Матеріали та ресурси: |
Обладнання (відмітити необхідні прилади): |
Фотоапарат Принтер Цифровий фотоапарат Програвач DVD-дисків Засоби для зв’язку з Інтернетом |
Лазерний диск Відеокамера Проектор Сканер Телевізор |
Комп’ютер(и) Відеомагнітофон Обладнання для проведення відеоконференцій Інше: хімічний посуд та реактиви |
Програмне забезпечення (відмітити необхідні програми): |
||
Бази даних Табличний процесор Видавничі системи Програми для підтримки роботи з електронною поштою Енциклопедія на компакт-диску |
Програми опрацювання зображень Веб-браузер для перегляду веб-сайтів Програми для створення мультимедійних презентацій |
Програми для створення веб-сайтів Текстовий редактор Програми для створення публікацій Архіватори Інше: |
Друковані матеріали: |
|
||
Додаткове приладдя та витратні матеріали: |
Приладдя: географічні карти, предметні малюнки, атласи, контурні карти. |
||
Ресурси Інтернету: |
http://osvita.org.ua http://www.kinder.ru http://www.iteach.com.ua |
||
Диференціація навчання: |
|||
Обдаровані учні: |
|
||
Оцінювання знань та вмінь учнів: |
|
||
Ключові слова: |
Степ, лісостеп, Крим, Карпати, змішанні ліси, заповідники, екологія, клімат, флора, фауна, пам’ятники природи, національні парки. |
П лан навчального проекту Якщо ваш навчальний проект виберуть для збереження у базі даних програми „Intel® Навчання для майбутнього”, чи бажаєте ви, щоб було... |
П лан навчального проекту Якщо ваш навчальний проект виберуть для збереження у базі даних програми „Intel® Навчання для майбутнього”, чи бажаєте ви, щоб було... |
П лан навчального проекту Якщо ваш навчальний проект виберуть для збереження у базі даних програми „Intel® Навчання для майбутнього”, чи бажаєте ви, щоб було... |
П лан навчального проекту Якщо ваш навчальний проект виберуть для збереження у базі даних програми „Intel® Навчання для майбутнього”, чи бажаєте ви, щоб було... |
П лан навчального проекту Примітка: Набирайте текст в полі для відповіді. Клацніть мишею на тексті-інструкції і починайте набирати свій текст |
П лан навчального проекту Примітка: Набирайте текст в полі для відповіді. Клацніть мишею на тексті-інструкції і починайте набирати свій текст |
П лан навчального проекту Примітка: Набирайте текст в полі для відповіді. Клацніть мишею на тексті-інструкції і починайте набирати свій текст |
П лан навчального проекту Примітка: Набирайте текст в полі для відповіді. Клацніть мишею на тексті-інструкції і починайте набирати свій текст |
План навчального проекту Автор навчального проекту Всі інші учасники конкурсу розробляють Web-сайт, презентацію проекту та висновок з ключового питання |
План навчального проекту Автор навчального проекту Всі інші учасники конкурсу розробляють Web-сайт, презентацію проекту та висновок з ключового питання |