П лан навчального проекту


Скачати 85.95 Kb.
Назва П лан навчального проекту
Дата 24.12.2013
Розмір 85.95 Kb.
Тип Документи
bibl.com.ua > Туризм > Документи

План навчального проекту




Автор навчального проекту:

Прізвище, ім’я та по-батькові:

Мішутіна Вікторія Олексіївна

Назва навчального закладу:

НВК – ліцей №100


Місто, село:

м.Дніпропетровськ




Якщо ваш навчальний проект виберуть для збереження у базі даних програми „Intel® Навчання для майбутнього”, чи бажаєте ви, щоб було вказане ваше ім’я як автора проекту?

Так Ні




Опис проекту

Назва проекту:

Природні зони України

Основні питання:




Ключове питання:

Чи знаєте Ви свою країну?




Тематичні питання:

1.Які особливості природних зон України?

2.Охорона природи України.




Змістові питання:

1.Скільки і які природні зони України?

2.Рослинний та тваринний світ природних зон України?

3.Географічне положення природних зон?

4.Праця людей та охорона природи?

Стислий опис:


Виконуючи цей проект продовж місяця учні демонструють знання природних зон України та їх особливостей , проблем та знаходження спільних рішень для їх вирішення.

Учні будуть вивчати і порівнювати природні зони та їх особливості , порівнювати їх за географічними, кліматичними властивостями, складом грунту, формами земної поверхні, рослинним та тваринним світом.

Навчальні предмет(и): відмітити предмети, з якими пов’язаний ваш навчальний проект

Основи економіки

Українська мова і література

Зарубіжна література

Музика, образотворче мистецтво

Інформатика

Всесвітня історія

Людина і суспільство/Основи філософії

Я і Україна/Довкілля/ Природознавство

Фізика, астрономія

Іноземна мова

Математика

Фізична культура, ОБЖ, ДПЮ

Біологія

Географія

Хімія

Історія України

Основи правознавства

Трудове навчання

Інше:      

Інше:      

інше:      

Класи: відмітити класи, яких стосується ваш навчальний проект

1–4

5-7

Інше:      

Інше:      

8-9

10-11

Інше:      

Інше:      

Державні освітні стандарти та навчальні програми:

З освітньої галузі «Природознавство»

Змістове наповнення географічного компоненту забезпечує засвоєння учнями знань про природні зони України, найважливіші характеристики кожної природної зони, методи дослідження в природі, роль в суспільному виробництві та житті людини.

Навчальні цілі та очікувані результати навчання:

Учні проводять практичне дослідження природних зон та вивчають літературу для того, щоб

- знати можливості кожної природної зони;

- порівняти теоретичні та практичні дослідження;

- оцінити можливості практичного застосування досліджень;

Очікувані результати включають:

- вміння використовувати наукові методи дослідження для вирішення проблем;

- вміння виконувати простіші досліди з дотримуванням інструкцій та правил техніки безпеки;

- демонструвати можливості використання інформаційних технологій для організації та аналізу даних і відображати це у відповідних графіках, діаграмах;

- робити висновки, які підтримувати математичними та науковими підтвердженнями;

- вміння в підготувати, спланувати виступ команди з результатами дослідження,

Вміння оцінювати роботи однолітків та команди, вміння співпрацювати в малій групі, розподіляти ролі та оцінювати результати індивідуальної та групової роботи.

Діяльність учнів:

Тиждень1.

  • Знайомство з проектом та прикладами з різних галузей

  • Пошук можливих тем для дослідження методом „мозкової атаки”

  • Вибір теми міні-проекту

  • Визначення цілей та завдань міні-проекту

  • Об’єднання учнів у групи та розподіл завдань

Тиждень 2

  • Підбір матеріалів до теоретичних та практичних питань теми

  • Дослідницька робота: опрацювання статей друкованих та електронних матеріалів, методик вирощування кристалів.

Тиждень 3-4

  • Впродовж третього тижня в класі буде проводитись аналіз опрацьованої літератури та навчальні досліди.

  • На заключному етапі роботи учні свої висновки будуть оформлювати за допомогою програми Publisher у вигляді бюлетеню та веб-сайту, та за допомогою програми Power Point створять презентацію результатів своєї діяльності.

  • Група учнів проведе опитування відносно даного проекту та складати електронні таблиці та графіки за допомогою програми Excel.

  • Представники з різних груп розроблять сценарій хімічного вечора для учнів молодших класів.

Приблизний час, необхідний для реалізації навчального проекту:

1 місяць

Вхідні знання та навички:

  1. Основні поняття Я і Україна.

  2. Основні правила роботи в групах.

  3. Деякі комп’ютерні базові навички, такі як вміння набирати текст, працювати з текстовим редактором та Інтернетом.

Матеріали та ресурси:

Обладнання (відмітити необхідні прилади):


Фотоапарат

Принтер

Цифровий фотоапарат

Програвач DVD-дисків

Засоби для зв’язку з Інтернетом


Лазерний диск

Відеокамера

Проектор

Сканер

Телевізор


Комп’ютер(и)

Відеомагнітофон

Обладнання для проведення відеоконференцій

Інше: хімічний посуд та реактиви




Програмне забезпечення (відмітити необхідні програми):

Бази даних

Табличний процесор

Видавничі системи

Програми для підтримки роботи з електронною поштою

Енциклопедія на компакт-диску

Програми опрацювання зображень

Веб-браузер для перегляду веб-сайтів

Програми для створення мультимедійних презентацій


Програми для створення веб-сайтів

Текстовий редактор

Програми для створення публікацій

Архіватори

Інше:     

Друковані матеріали:

  1. Огиенко Т.М., Филиппова Н.А., и др. Тропинка к знаниям. Справочник младшего школьника. – Харьков.: Ранок, 2005. – 104 с.

  2. Энциклопедический словарь юного географа / Сост. В.А.Крицман, В.В.Станцо. – 2-е издание, испр. – М.: Педагогика, 1990. – 320 с.

  3. Энциклопедия для детей. Том 5.Я и Украина / глав. Ред. В.А.Володин. – М.: Аванта+,2002. – 640 с.

  4. Я познаю мир: Детская энциклопедия: / Авт. – Л.А.Савина; худож. А.В.Кардашук, О.М.Войтенко. – М.: АСТ, 1996. – 448 с.




Додаткове приладдя та витратні матеріали:

Приладдя: географічні карти, предметні малюнки, атласи, контурні карти.





Ресурси Інтернету:

http://osvita.org.ua

http://www.kinder.ru

http://www.iteach.com.ua




Диференціація навчання:







Обдаровані учні:

  1. Створити та організувати базу даних інформації про природні зони, вплив людини на природу; постійно її поновлювати і зробити її доступною для команди олімпійців.

  2. Вивчити та проаналізувати всі різновиди природних зон, запропонувати зробити висновок про збереження природи України.

  3. Розробити сценарій природознавчого вечора для учнів молодших класів.




Оцінювання знань та вмінь учнів:

  • Усні відповіді, приймати участь у обговоренні, дискутувати

  • Творчі домашні завдання

  • Науковий журнал,

  • Звіти практичних робіт, вміння правильно робити висновки

  • Оцінювання комп’ютерних PowerPoint презентацій (див. форму оцінювання), Excel, Publisher, Web page продукція, використання Інтернету, CD матеріалів та дисків відповідно до рівня розуміння, що дозволяє успішно виконувати роботу

  • Знання теоретичного матеріалу за допомогою різноманітних індивідуальних та групових тестів

  • Власний вклад у здійсненні проекту




Ключові слова:

Степ, лісостеп, Крим, Карпати, змішанні ліси, заповідники, екологія, клімат, флора, фауна, пам’ятники природи, національні парки.






Intel® навчання для майбутнього
©2004 Intel Corporation. Всі права захищені



Схожі:

П лан навчального проекту
Якщо ваш навчальний проект виберуть для збереження у базі даних програми „Intel® Навчання для майбутнього”, чи бажаєте ви, щоб було...
П лан навчального проекту
Якщо ваш навчальний проект виберуть для збереження у базі даних програми „Intel® Навчання для майбутнього”, чи бажаєте ви, щоб було...
П лан навчального проекту
Якщо ваш навчальний проект виберуть для збереження у базі даних програми „Intel® Навчання для майбутнього”, чи бажаєте ви, щоб було...
П лан навчального проекту
Якщо ваш навчальний проект виберуть для збереження у базі даних програми „Intel® Навчання для майбутнього”, чи бажаєте ви, щоб було...
П лан навчального проекту
Примітка: Набирайте текст в полі для відповіді. Клацніть мишею на тексті-інструкції і починайте набирати свій текст
П лан навчального проекту
Примітка: Набирайте текст в полі для відповіді. Клацніть мишею на тексті-інструкції і починайте набирати свій текст
П лан навчального проекту
Примітка: Набирайте текст в полі для відповіді. Клацніть мишею на тексті-інструкції і починайте набирати свій текст
П лан навчального проекту
Примітка: Набирайте текст в полі для відповіді. Клацніть мишею на тексті-інструкції і починайте набирати свій текст
План навчального проекту Автор навчального проекту
Всі інші учасники конкурсу розробляють Web-сайт, презентацію проекту та висновок з ключового питання
План навчального проекту Автор навчального проекту
Всі інші учасники конкурсу розробляють Web-сайт, презентацію проекту та висновок з ключового питання
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка