|
Скачати 115.68 Kb.
|
П |
Автор навчального проекту: |
|
Прізвище, ім’я та по-батькові: |
Бойко Тетяна Петрівна Бережок Світлана Михайлівна |
Місце роботи / Назва навчального закладу: |
Вінницьке міжрегіональне вище професійне училище |
Місце проживання автора проекту: |
м. Вінниця |
Опис проекту |
||
Назва проекту: |
Мій рідний край: сторінки історії |
|
Основні питання: |
||
Ключове питання: |
Чи знаєш ти свій рідний край? |
|
Тематичні питання: |
Які події з історії рідного краю потребують глибокого дослідження та вивчення? Які історичні витоки минулого твого краю (міста, села)? Як історія твого краю пов’язана з історичними подіями в житті українського народу? |
|
Змістові питання: |
Які люди твого краю творили сторінки історії? Що ти про них знаєш? Твоя родина в історії рідного краю. Яка історія архітектурних пам’яток твого краю? |
|
Стислий опис: |
||
Навчальний проект «Мій рідний край: сторінки історії» передбачає вивчення та дослідження історії свого рідного краю, оскільки кожна людина повинна знати насамперед історію своєї «малої батьківщини» − села, міста, району. А це, в свою чергу, допоможе краще вивчити і зрозуміти велику історію нашої держави − України. В роботі над проектом учні проведуть історико-краєзнавчу та пошукову роботу щодо вивчення та пізнання історичного минулого свого міста, села, видатних історичних діячів, своєї родини, людей, які є живими свідками сторінок історії свого краю. Участь у проекті допоможе учням зрозуміти, що пізнання історії свого народу, інтерес до історії рідного краю – це духовна потреба людини. Не можна любити того, чого не знаєш |
Навчальні предмет(и): відмітити предмети, з якими пов’язаний ваш навчальний проект |
||
Основи економіки Українська мова і література Зарубіжна література Музика, образотворче мистецтво Інформатика Всесвітня історія Іноземна мова |
Людина і суспільство/Основи філософії Я і Україна/Довкілля/ Природознавство Фізика, астрономія Математика Фізична культура, ОБЖ, ДПЮ Біологія |
Географія Хімія Історія України Основи правознавства Трудове навчання Інше: Інше: інше: |
Класи: відмітити класи, яких стосується ваш навчальний проект |
||
1–4 5-7 Інше: |
8-9 10-11 Інше: 17- 18 років |
Державні освітні стандарти та навчальні програми: |
||||||||||||
Державний стандарт для курсу “Політологія” Основна навчальна і виховна мета освітньої галузі «Суспільствознавство» на цьому етапі полягає у створенні умов для свідомої орієнтації учнів у сучасному світі, суспільстві, формування у них відповідної активної соціальної та громадянської позиції, підвищенні рівня духовної культури школярів, культури спілкування і діяльності, для сприяння їх соціалізації, активному включенню в соціально-політичне та економічне життя суспільства, свідомому вибору та підготовці до майбутньої професійної діяльності
Державний стандарт для курсу “Основи філософії” Основна навчальна і виховна мета освітньої галузі «Суспільствознавство» на цьому етапі полягає у створенні умов для свідомої орієнтації учнів у сучасному світі, суспільстві, формування у них відповідної активної соціальної та громадянської позиції, підвищенні рівня духовної культури школярів, культури спілкування і діяльності, для сприяння їх соціалізації, активному включенню в соціально-політичне та економічне життя суспільства, свідомому вибору та підготовці до майбутньої професійної діяльності.
Державний стандарт для курсу “Історія України"
Джерело: Інформаційний збірник Міністерства освіти і науки України. Державний стандарт базової і повної загальної середньої освіти. – К., 2004 |
||||||||||||
Навчальні цілі та очікувані результати навчання: |
||||||||||||
Проект допоможе дітям знаходити інформацію історичного характеру, аналізувати, поєднувати історичні факти та події рідного краю в історичний ланцюг історії народу України. |
||||||||||||
Діяльність учнів: |
||||||||||||
На початку проекту учні знайомляться з презентацією керівника проекту та відповідними дидактичними матеріалами. Потім об’єднуються в групи за об’єктами дослідження. Обговорюють тему, етапи дослідження та збору інформації, опрацьовують відомі історичні та літературні джерела. На чолі кожної групи координатор, який систематизує матеріал. Наступний крок – виконання дослідницької та пошукової роботи, опрацьовування результатів, та розміщення їх в презентації та публікації, створюють веб-сайт. |
||||||||||||
Приблизний час, необхідний для реалізації навчального проекту: |
||||||||||||
5 місяці |
||||||||||||
Вхідні знання та навички: |
||||||||||||
Знання історичних подій з історії України; Вміння працювати з історичною літературою, архівними документами, історичними документами; Навички оцінювання історичних та суспільних явищ, процесів; Уміння розшукувати та опрацьовувати інформацію; Вміння письмово переказувати, висловлювати власну думку дотримуючись історичної достовірності. |
||||||||||||
Матеріали та ресурси: |
Обладнання (відмітити необхідні прилади): |
Фотоапарат Принтер Цифровий фотоапарат Програвач DVD-дисків Засоби для зв’язку з Інтернетом |
Лазерний диск Відеокамера Проектор Сканер Телевізор |
Комп’ютер(и) Відеомагнітофон Обладнання для проведення відеоконференцій Інше: |
|||
Програмне забезпечення (відмітити необхідні програми): |
|||||
Бази даних Табличний процесор Видавничі системи Програми для підтримки роботи з електронною поштою Енциклопедія на компакт-диску |
Програми опрацювання зображень Веб-браузер для перегляду веб-сайтів Програми для створення мультимедійних презентацій |
Програми для створення веб-сайтів Текстовий редактор Програми для створення публікацій Архіватори Інше: |
|||
Додаткове приладдя та витратні матеріали: |
Папір для принтера, маркери, ватман, дискети, |
||||
Ресурси Інтернету: |
www.P.sy server.narod.ru |
||||
Інше: |
Відвідування та екскурсії краєзнавчих музеїв та виставок |
||||
Диференціація навчання: |
|||||
Обдаровані учні: |
Учні виступають у ролі координаторів та керівників проекту, які систематизовують та обробляють дані |
||||
Оцінювання знань та вмінь учнів: |
Оцінювання здійснюється у формі підсумкової роботи за результатами дослідження історичного об’єкту з врахуванням : Роботи над архівними документами та іншими історичними джерелами з історії свого краю; Історичної достовірності; Унікальність пошукової роботи; Репрезентативність та пізнавальне значення описуваного об’єкту; Змістовність матеріалу; Естетичне оформлення. |
||||
Ключові слова: |
Край, батьківщина, історична подія |
П лан навчального проекту Якщо ваш навчальний проект виберуть для збереження у базі даних програми „Intel® Навчання для майбутнього”, чи бажаєте ви, щоб було... |
П лан навчального проекту Якщо ваш навчальний проект виберуть для збереження у базі даних програми „Intel® Навчання для майбутнього”, чи бажаєте ви, щоб було... |
П лан навчального проекту Якщо ваш навчальний проект виберуть для збереження у базі даних програми „Intel® Навчання для майбутнього”, чи бажаєте ви, щоб було... |
П лан навчального проекту Якщо ваш навчальний проект виберуть для збереження у базі даних програми „Intel® Навчання для майбутнього”, чи бажаєте ви, щоб було... |
П лан навчального проекту Якщо ваш навчальний проект виберуть для збереження у базі даних програми „Intel® Навчання для майбутнього”, чи бажаєте ви, щоб було... |
П лан навчального проекту Примітка: Набирайте текст в полі для відповіді. Клацніть мишею на тексті-інструкції і починайте набирати свій текст |
П лан навчального проекту Примітка: Набирайте текст в полі для відповіді. Клацніть мишею на тексті-інструкції і починайте набирати свій текст |
П лан навчального проекту Примітка: Набирайте текст в полі для відповіді. Клацніть мишею на тексті-інструкції і починайте набирати свій текст |
План навчального проекту Автор навчального проекту Всі інші учасники конкурсу розробляють Web-сайт, презентацію проекту та висновок з ключового питання |
План навчального проекту Автор навчального проекту Всі інші учасники конкурсу розробляють Web-сайт, презентацію проекту та висновок з ключового питання |