П лан навчального проекту


Скачати 115.68 Kb.
Назва П лан навчального проекту
Дата 15.03.2013
Розмір 115.68 Kb.
Тип Документи
bibl.com.ua > Історія > Документи

План навчального проекту


Примітка: Набирайте текст в полі для відповіді. Клацніть мишею на тексті-інструкції і починайте набирати свій текст


Автор навчального проекту:

Прізвище, ім’я та по-батькові:

Бойко Тетяна Петрівна

Бережок Світлана Михайлівна

Місце роботи / Назва навчального закладу:

Вінницьке міжрегіональне вище професійне училище

Місце проживання автора проекту:

м. Вінниця




Опис проекту

Назва проекту:

Мій рідний край: сторінки історії

Основні питання:




Ключове питання:

Чи знаєш ти свій рідний край?




Тематичні питання:

Які події з історії рідного краю потребують глибокого дослідження та вивчення?

Які історичні витоки минулого твого краю (міста, села)?

Як історія твого краю пов’язана з історичними подіями в житті українського народу?




Змістові питання:

Які люди твого краю творили сторінки історії? Що ти про них знаєш?

Твоя родина в історії рідного краю.

Яка історія архітектурних пам’яток твого краю?

Стислий опис:

Навчальний проект «Мій рідний край: сторінки історії» передбачає вивчення та дослідження історії свого рідного краю, оскільки кожна людина повинна знати насамперед історію своєї «малої батьківщини» − села, міста, району. А це, в свою чергу, допоможе краще вивчити і зрозуміти велику історію нашої держави − України.

В роботі над проектом учні проведуть історико-краєзнавчу та пошукову роботу щодо вивчення та пізнання історичного минулого свого міста, села, видатних історичних діячів, своєї родини, людей, які є живими свідками сторінок історії свого краю.

Участь у проекті допоможе учням зрозуміти, що пізнання історії свого народу, інтерес до історії рідного краю – це духовна потреба людини. Не можна любити того, чого не знаєш

Навчальні предмет(и): відмітити предмети, з якими пов’язаний ваш навчальний проект

Основи економіки

Українська мова і література

Зарубіжна література

Музика, образотворче мистецтво

Інформатика

Всесвітня історія

Іноземна мова

Людина і суспільство/Основи філософії

Я і Україна/Довкілля/ Природознавство

Фізика, астрономія

Математика

Фізична культура, ОБЖ, ДПЮ

Біологія

Географія

Хімія

Історія України

Основи правознавства

Трудове навчання

Інше:

Інше:

інше:

Класи: відмітити класи, яких стосується ваш навчальний проект

1–4

5-7

Інше:

8-9

10-11

Інше: 17- 18 років

Державні освітні стандарти та навчальні програми:

Державний стандарт для курсу
“Політологія”


Основна навчальна і виховна мета освітньої галузі «Суспільствознавство» на цьо­му етапі полягає у створенні умов для свідомої орієнтації учнів у сучасному світі, суспільстві, формування у них відповідної активної соціальної та громадянської позиції, підвищенні рівня духовної культури школярів, культури спілкування і дія­льності, для сприяння їх соціалізації, активному включенню в соціально-політичне та економічне життя суспільства, свідомому вибору та підготовці до майбутньої професійної діяльності


Зміст освіти

Державні вимоги до рівня загальноосвітньої підготовки учнів

Громадянське суспільство

Механізми функціонування політичної системи в Україні. Участь громадян у соціально-політичному житті. Цінності та якості, притаманні громадянинові демократичного суспільства. Україна та інтеграційні процеси в Європі; місце і перспективи України в глобалізованому світі. Стереотипи. Дискримінація

Людина і політика. Політичне життя суспільства Політика. Політичне життя громадянського суспільства. Людина-політика-влада. Політична система. Політика та ідеологія. Політика і мораль.

Уявлення про сутність громадянського суспільства, громадянський мир і співробітництво, наступність та відповідальність поколінь; приналежність до українського суспільства та європейської спільноти. Знання основних ознак інститутів громадянського суспільства, його функціонування та умов існування, сфер суспільного життя; принципів і цінностей демократичного громадянського суспільства, абсолютної цінності прав та свобод людини, особистих рис громадянина України. Уміння  взаємодіяти із суспільством та його окремими інститутами в повсякденному житті; орієнтуватись у суспільних явищах і процесах сучасного світу та давати їм власну оцінку; конструктивно-критично мислити і критично ставитися до проявів стереотипного мислення, боротися з дискримінацією

Уявлення про політичну сферу та її роль у житті суспільства, необхідність збереження громадянської злагоди та миру в суспільстві, необхідність плюралізму та роль засобів масової інформації, вплив ідеології на політичну культуру. Знання структури, ролі органів та інститутів державної влади і їх співвідношення з діяльністю політичних рухів, партій та громадських (неурядових) об'єднань і організацій, основні процедури, за якими можуть взаємодіяти громадянин і держава, структурних елементів та механізмів функціонування політичної системи України, процедури участі у виборах. Уміння працювати з матеріалами засобів масової інформації, характеризувати особливості політичного життя у громадянському суспільстві, особливості виборчої системи України, пояснювати значення виборчої системи як показника рівня демократії в суспільстві



Державний стандарт для курсу

Основи філософії”

Основна навчальна і виховна мета освітньої галузі «Суспільствознавство» на цьому етапі полягає у створенні умов для свідомої орієнтації учнів у сучасному світі, суспільстві, формування у них відповідної активної соціальної та громадянської позиції, підвищенні рівня духовної культури школярів, культури спілкування і діяльності, для сприяння їх соціалізації, активному включенню в соціально-політичне та економічне життя суспільства, свідомому вибору та підготовці до майбутньої професійної діяльності.


Зміст освіти

Державні вимоги до рівня загальноосвітньої підготовки учнів

Філософія

Філософські течії


Уявлення про загальний процес розвитку філософії та роль філософії в житті людства. Знання найвідоміших представників сві­тової філософської думки та найпоширеніших філософських течій, філософських поглядів на сутність людини, її буття і ду­ховність, суспільство, природу і світ. Уміння застосовувати філософські знання для пояснення подій і явиш у суспільстві

Уявлення про суспільство як складну самоорганізовану систему, місце людини в суспільстві, соціальне партнерство, соціальну захищеність, соціальну відповідальність, суть прогресу в суспільному житті. Знання соціальної структури українського суспільства, способів взаємодії і соціального партнерства різних соціальних




Державний стандарт для курсу
“Історія України"


Зміст освіти

Державні вимоги до рівня загальноосвітньої підготовки учнів

Новітня історія. Причини та наслідки світових війн XX ст. Світ у роки Першої та Другої світових війн.

Протистояння демократії і тоталітаризму

Українська революція початку XX століття. Здобуття Україною державної незалежності. Україна за тоталітарного режиму. Україна у Другій світовій війні. Велика Вітчизняна війна. Втрати та героїзм українського народу в Другій світовій війні. Післявоєнна відбудова і розвиток України. Соціальний, політичний та економічний роз­виток країн світу в другій половині XX та на початку XXI століть. Утворення Євро­пейського союзу та Ради Європи. Розви­ток культури. Ліквідація колоніалізму, створення і розвиток незалежних держав. Відновлені та нові незалежні держави

Сучасність. Україна в умовах незалежності. Науково-технічний прогрес. Постіндустріальне суспільство. Зростання ролі освіти і знань. Культура. Єдність і зростання взаємозалежності сучасного людства. Глобалізаційні процеси. Інформаційне суспільство.


Уявлення про світові війни, життя людей в умовах тоталітаризму, в умовах демократії; розвиток людства на межі XX і XXI століть; напрями розвитку культури.

Знання причин, основних подій та наслідків світових війн для держав та їх громадян, основних подій боротьби України за державну незалежність у XX столітті; основних тенденцій та проблем розвитку людства в індустріальну та постіндустріальну епоху. Уміння аналізувати причини поразки визвольних змагань початку XX століття; давати оцінку вкладу українського народу у перемогу над фашизмом; характеризувати історичний процес відновлення в 1991 році державної незалежності України; державотворчі процеси в Україні; основні досягнення в розвитку науки, мистецтва

Уявлення про глобальні суперечностей сучасності, розв'язання яких є необхідною умовою виживання і розвитку людства,   можливі альтернативи його розвитку і майбутнього. Знання облаштування та суперечностей сучасного світу. Уміння пояснювати основні загрози для людства XXI століття: проблеми війни і миру, гуманітарні та екологічні проблеми, давати оцінку міжнародному тероризму.



Джерело: Інформаційний збірник Міністерства освіти і науки України. Державний стандарт базової і повної загальної середньої освіти. – К., 2004

Навчальні цілі та очікувані результати навчання:

Проект допоможе дітям знаходити інформацію історичного характеру, аналізувати, поєднувати історичні факти та події рідного краю в історичний ланцюг історії народу України.

Діяльність учнів:

На початку проекту учні знайомляться з презентацією керівника проекту та відповідними дидактичними матеріалами.

Потім об’єднуються в групи за об’єктами дослідження. Обговорюють тему, етапи дослідження та збору інформації, опрацьовують відомі історичні та літературні джерела. На чолі кожної групи координатор, який систематизує матеріал.

Наступний крок – виконання дослідницької та пошукової роботи, опрацьовування результатів, та розміщення їх в презентації та публікації, створюють веб-сайт.

Приблизний час, необхідний для реалізації навчального проекту:

5 місяці

Вхідні знання та навички:

Знання історичних подій з історії України;

Вміння працювати з історичною літературою, архівними документами, історичними документами;

Навички оцінювання історичних та суспільних явищ, процесів;

Уміння розшукувати та опрацьовувати інформацію;

Вміння письмово переказувати, висловлювати власну думку дотримуючись історичної достовірності.

Матеріали та ресурси:

Обладнання (відмітити необхідні прилади):


Фотоапарат

Принтер

Цифровий фотоапарат

Програвач DVD-дисків

Засоби для зв’язку з Інтернетом

Лазерний диск

Відеокамера

Проектор

Сканер

Телевізор

Комп’ютер(и)

Відеомагнітофон

Обладнання для проведення відеоконференцій

Інше:




Програмне забезпечення (відмітити необхідні програми):

Бази даних

Табличний процесор

Видавничі системи

Програми для підтримки роботи з електронною поштою

Енциклопедія на компакт-диску

Програми опрацювання зображень

Веб-браузер для перегляду веб-сайтів

Програми для створення мультимедійних презентацій

Програми для створення веб-сайтів

Текстовий редактор

Програми для створення публікацій

Архіватори

Інше:

Додаткове приладдя та витратні матеріали:

Папір для принтера, маркери, ватман, дискети,

Ресурси Інтернету:

www.P.sy server.narod.ru

Інше:

Відвідування та екскурсії краєзнавчих музеїв та виставок

Диференціація навчання:




Обдаровані учні:

Учні виступають у ролі координаторів та керівників проекту, які систематизовують та обробляють дані

Оцінювання знань та вмінь учнів:

Оцінювання здійснюється у формі підсумкової роботи за результатами дослідження історичного об’єкту з врахуванням :

Роботи над архівними документами та іншими історичними джерелами з історії свого краю;

Історичної достовірності;

Унікальність пошукової роботи;

Репрезентативність та пізнавальне значення описуваного об’єкту;

Змістовність матеріалу;

Естетичне оформлення.

Ключові слова:

Край, батьківщина, історична подія



Intel® навчання для майбутнього
©2005 Intel Corporation. Всі права захищені



Схожі:

П лан навчального проекту
Якщо ваш навчальний проект виберуть для збереження у базі даних програми „Intel® Навчання для майбутнього”, чи бажаєте ви, щоб було...
П лан навчального проекту
Якщо ваш навчальний проект виберуть для збереження у базі даних програми „Intel® Навчання для майбутнього”, чи бажаєте ви, щоб було...
П лан навчального проекту
Якщо ваш навчальний проект виберуть для збереження у базі даних програми „Intel® Навчання для майбутнього”, чи бажаєте ви, щоб було...
П лан навчального проекту
Якщо ваш навчальний проект виберуть для збереження у базі даних програми „Intel® Навчання для майбутнього”, чи бажаєте ви, щоб було...
П лан навчального проекту
Якщо ваш навчальний проект виберуть для збереження у базі даних програми „Intel® Навчання для майбутнього”, чи бажаєте ви, щоб було...
П лан навчального проекту
Примітка: Набирайте текст в полі для відповіді. Клацніть мишею на тексті-інструкції і починайте набирати свій текст
П лан навчального проекту
Примітка: Набирайте текст в полі для відповіді. Клацніть мишею на тексті-інструкції і починайте набирати свій текст
П лан навчального проекту
Примітка: Набирайте текст в полі для відповіді. Клацніть мишею на тексті-інструкції і починайте набирати свій текст
План навчального проекту Автор навчального проекту
Всі інші учасники конкурсу розробляють Web-сайт, презентацію проекту та висновок з ключового питання
План навчального проекту Автор навчального проекту
Всі інші учасники конкурсу розробляють Web-сайт, презентацію проекту та висновок з ключового питання
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка