П лан навчального проекту


Скачати 214.29 Kb.
Назва П лан навчального проекту
Дата 04.03.2016
Розмір 214.29 Kb.
Тип Документи
bibl.com.ua > Інформатика > Документи

Intel® навчання для майбутнього

План навчального проекту


Примітка: Набирайте текст в полі для відповіді. Клацніть мишею на тексті-інструкції і починайте набирати свій текст

Автор навчального проекту:

Прізвище, ім’я та по-батькові:

Пйонтик Тетяна Миколаївна

Місце роботи / Назва навчального закладу:

Вінницький державний педагогічний університет імені Михайла Коцюбинського

Інститут філології й журналістики

Місце проживання автора проекту:

м. Вінниця, вул. Зодчих 8, кв.33




Відомості про тренінг:

Прізвище, ім’я та по-батькові тренера (тренерів):

Кобися Алла Петрівна

Місце проведення тренінгу:

Вінницький державний педагогічний університет імені Михайла Коцюбинського

Дати проведення тренінгу:

07.11.2011 – 24.12.2011



Якщо ваш навчальний проект виберуть для збереження у базі даних програми „Intel® Навчання для майбутнього”, чи бажаєте ви, щоб було вказане ваше ім’я як автора проекту?

Так Ні




Опис проекту

Назва проекту:

Людина – це не безліч стандартних «я», а безліч всесвітів різних

Основні питання:

Ключове питання:

Чи завжди боротьба проти несправедливості тотожна поняттю «злочин»?

Тематичні питання:

1. Чіпка – це пропаща сила чи шукач кращої долі?

2. Жінка – це пасивний глядач спектаклю життя чи актор, який творить?

3. Чи варто судити людей по їхніх друзях?

Змістові питання:

1. Яким було дитинство Чіпки?

2. Чому Чіпка Варениченко відчував себе чужим серед людей?

3. Коли Чіпка Варениченко вперше став на шлях злочину?

4.Чи зумів Чіпка знайти правильну дорогу?

5. Яким було становище жінки у суспільстві ХІХ століття?

6. У чому трагізм жіночої та материнської долі Мотрі?

7. Чому дочка розбійника Галя не захотіла стати дружиною розбійника?

8. З’ясуйте життєву позицію філософії баби Оришки й Галиної матері Явдохи.

9.Що спричинило переродження Лушні, Пацюка, Матні на розбійників?

10.Як виростав Лушня на панському добрі?

11.Чим відрізняється Чіпка від свої товаришів?

Стислий опис:

Проект з української літератури для учнів 10 класу «Людина – це не безліч стандартних «я», а безліч всесвітів різних» (на основі роману П. Мирного «Хіба ревуть воли, як ясла повні?») оснований на державних стандартах та навчальних програмах з таких предметів як: образотворче мистецтво, українська мова та література, інформатика, історія. Основна ідея проекту полягає у розвитку в учнів навичок мислення високого рівня за Блумом, а саме: навчити учнів збирати інформацію, аналізувати та класифікувати її; висувати гіпотези та ідеї; обговорювати результати досліджень. Також метою проекту є розвиток особистісно-ціннісного ставлення до літератури, мистецтва загалом; виховання потреби в художньо-творчій самореалізації та духовному самовдосконаленні; формування потреби у сприйнятті літературного слова. Ставиться також завдання розвитку літературного смаку, почуття художнього слова, мистецького сприйняття; виховування стриманості, дружності взаємовідносин, порядності в міжособистісних стосунках, естетичного смаку.

Цей проект покликаний дати поняття про перший в українській літературі соціально-психологічний роман, який є свідченням великих можливостей у художньому дослідженні дійсності; формувати навички характеристики образів-персонажів, умінь пояснювати їхні психологічні чинники, групувати образи, розкривати їхню роль у творі; навчатися аргументовано висловлювати свою точку зору про життєвий вибір Чіпки, коментувати власне розуміння поняття честь, справедливість, гідність, можливі способи їх утвердження.

Спочатку учні ознайомлюються з публікацією вчителя, ключовими та тематичними питаннями, обирають тему учнівського міні-проекту для дослідження. Наступним етапом роботи в проекті є об’єднання в групи: «Правдолюбці», «Волелюбці», «Гуманісти». В групах діти опрацьовують інформацію в Інтернеті, виконують, відповідно до груп, свої завдання.

Група – «Волелюбці». Члени цієї групи досліджують таку проблему: «Чіпка – це пропаща сила чи шукач кращої долі?». Вони простежують шлях еволюції Чіпки від правдошукача до злочинця, порівнюють життєву долю Чіпки та Грицька. Проводять соціологічне опитування «Які причини призвели до деградації особистості Чіпки?», складають діаграми своїх досліджень, аналізують умови життя головного героя, його склад характеру, створюють тест «Чи конфліктна ти особистість?».

Група - «Правдолюбці» шукала відповідь на таке запитання: «Жінка – це пасивний глядач спектаклю життя чи актор, який творить?». Члени групи опрацьовували інформацію в Інтернеті про долю жінки у 17 столітті, визначали у чому полягає трагічність образу жінки у романі, проводили опитування «Чи правильний вибір зробила Мотря, здавши свого сина правосуддю?». Результатом дослідження став альманах, який демонстрував образ жінки у мистецтві.

Група – «Гуманісти» працювали над таким проблемним питанням: «Чи варто судити людей по їхніх друзях?». Вони на початку дослідження проводили анкетування «Чи можна виправдати дії Лушні, Матні, Пацюка?», для підведення результатів створювали діаграму; визначали риси характеру людей «соціального дна» (друзів Чіпки), дізнавалися причини їхніх злодіянь, порівнювали їх долі з Чіпчиною. Підготували збірку «Народна мудрість у прислів’ях про дружбу».

Результати проведеної суспільної роботи фіксують в різних комп'ютерних програмах microsoft office: створюють презентації в PowerPoint; газети в Publisher; власний веб-сайт.

Наприкінці проекту проводиться класне свято з запрошенням батьків та демонстрацією власних результатів.

Навчальні предмет(и): відмітити предмети, з якими пов’язаний ваш навчальний проект

Основи економіки

Українська мова і література

Зарубіжна література

Музика, образотворче мистецтво

Інформатика

Всесвітня історія

Іноземна мова

Людина і суспільство/Основи філософії

Я і Україна/Довкілля/ Природознавство

Фізика, астрономія

Математика

Фізична культура, ОБЖ, ДПЮ

Біологія

Географія

Хімія

Історія України

Основи правознавства

Трудове навчання

Інше:      

Інше:      

інше:      

Класи: відмітити класи, яких стосується ваш навчальний проект

1–4

5-7

Інше:      

8-9

10-11

Інше:      

Державні освітні стандарти та навчальні програми:

Програма з української літератури 10-й клас

Тема 4.

Панас Мирний (П. Рудченко). "Хіба ревуть воли, як ясла повні?" (скорочено)

Життєвий і творчий шлях. Загальна характеристика творчості.

Перший в українській літературі соціально-психологічний роман, свідчення великих можливостей у художньому дослідженні дійсності. Співавторство з І. Біликом. Широта представлення народного життя. Еволюція Ничипора Варениченка: від правдошукацтва до розбійництва, до втрати людської подоби. Типове й екстремальне у долі героя. Проблема життєвого вибору. Жіночі образи, утвердження народних поглядів на чесне, духовно здорове життя людини.

ТЛ: соціально-психологічний роман.
Програма курсу “Інформатика” для основної школи (9–11 класи)

1. Глобальна мережа Інтернет. Пошук інформації в Інтернет

2. Комп’ютерні презентації. Засоби створення комп’ютерних презентацій

3. Електронні таблиці. Табличний процесор

4. Підготовка публікацій за допомогою комп’ютера

5. Електронні таблиці. Табличний процесор

6. Розширений пошук відомостей в Інтернеті. Оцінювання інформаційних ресурсів Інтернету. Авторське право і Інтернет. Безпека в Інтернеті

7. Засоби створення гіпертекстових сторінок
Освітня галузь «Музика, образотворче мистецтво»

Візуальна (образотворча) змістова лінія

Особистісне художньо-естетичне сприймання творів українського та зарубіжного візуального мистецтва різних епох у його видовій, жанровій та стильовій різноманітності.

Особливості мови візуального мистецтва (графіки, живопису, скульптури, декоративно - ужиткового мистецтва, архітектури, художньої фотографії). Синтез мистецтв. Дизайн.

Аналіз та інтерпретація творів візуального мистецтва, визначення взаємозв'язків з іншими видами мистецтв. Практичне засвоєння основних понять і термінів (лінія, форма, колір, об’єм, простір, композиція та інші)

Особливості створення художнього образу; цілісність змісту і форми мистецького твору. Практична діяльність з пам'яті, за уявою, з натури; на площині та в об’ємі. Виконання композицій за допомогою різноманітних видів мистецької техніки із застосуванням відповідних художніх матеріалів.

Твір візуального мистецтва засіб комунікації та творчого самовираження особистості.
Програма з історії України 8 клас

Тема 2. УКРАЇНСЬКІ ЗЕМЛІ У ПЕРШІЙ ПОЛОВИНІ ХVІІ ст.

Зростання магнатського землеволодіння. Поширення фільварків. Розвиток товарного виробництва. Міста. Становище селян та міщан.

Вплив Берестейської унії на церковне життя в Україні. Становище церков.

Морські походи козаків. Гетьман П. Конашевич-Сагайдачний. Участь українського козацтва у Хотинській війні.

Козацько-польський збройний конфлікт 1625 р. Повстання Т. Федоровича, І. Сули-ми. Національно-визвольне повстання 1637—1638 рр.

Митрополит П. Могила. Шкільництво. Утворення Києво-Могилянської академії. Література. Книговидання.

Театр. Література. Музика. Архітектура та образотворче мистецтво.
Тема 3. ПОЧАТОК НАЦІОНАЛЬНО-ВИЗВОЛЬНОЇ ВІЙНИ УКРАЇНСЬКОГО НАРОДУ СЕРЕДИНИ XVII ст.

Передумови Національно-визвольної війни. Б. Хмельницький, його сподвижники.

Битви на Жовтих Водах, під Корсунем та Пилявцями. Визвольний похід українського війська в Галичину. Програма розбудови Української козацької держави.

Збаразько-Зборівська кампанія. Укладення Зборівської угоди. Берестецька битва. Білоцерківський мирний договір.

Утворення української козацької держави — Гетьманщини. Політичний та адміністративно-територіальний устрій. Фінансова система та судочинство. Українська армія. Зміни в соціально-економічному житті українського народу.

Молдовські походи Б. Хмельницького. Батозька битва. Жванецька облога. Внутрішньо- і зовнішньополітичне становище Гетьманщини наприкінці 1653 р.

Українські землі в системі міжнародних відносин. Місце Гетьманщини в міжнародних відносинах тогочасної Європи. Зовнішня політика Гетьманщини. Відносини між Українською державою і Московією.

Українсько-московська міждержавна угода 1654 р. Воєнні дії в 1654—1655 рр.
Тема 4. УКРАЇНСЬКІ ЗЕМЛІ В 60–80-ті роки XVII ст.

Віленське перемир’я. Зміна зовнішньополітичної орієнтації Б.Хмельницького. Дії українського війська в Польщі 1656—1657 рр. Б. Хмельницький — політик та дипломат. Становище в Гетьманщині після смерті Б. Хмельницького.

Гетьман І. Виговський, його зовнішня та внутрішня політика. Гадяцька угода 1658 р. Московсько-українська війна 1658—1659 рр.

Переяславський договір 1659 р. Чуднівська кампанія 1660 р. та укладення Слободищенської угоди. Боротьба за владу на Лівобережній Україні. Андрусівське перемир’я 1667р.

Гетьман П. Дорошенко, його боротьба за об’єднання України. Чигиринські походи турецько-татарського війська. Бахчисарайський мир. Занепад Правобережжя, його перехід під владу Польщі.

Адміністративно-територіальний устрій Лiвобережної Гетьманщини. Органи влади. Заходи гетьманів щодо захисту державних інтересів Гетьманщини. Соціальний устрій.

Слобідська Україна в другій половині XVII ст. Заснування слобідських міст. Адміністративно-політичний та соціальний устрій.

Запорізька Січ у складі Гетьманщини. Участь запорожців у війнах проти Польщі, Османської імперії та Кримського ханства. Політика уряду Московії щодо Запорізької Січі.

Господарське, культурне та церковне життя в українських землях. Землеволодіння. Сільське господарство, ремесло, промисли, торгівля. Становище церкви.
Тема 5. УКРАЇНСЬКІ ЗЕМЛІ НАПРИКІНЦІ XVII-У ПЕРШІЙ ПОЛОВИНІ XVIII ст.

Гетьманщина наприкінці XVIІ — на початку XVIII ст. «Вічний мир». Перший Кримський похід. Обрання гетьманом І. Мазепи. Коломацькі статті 1687 р. Зовнішня та внутрішня політика гетьмана І. Мазепи.

Правобережна Україна наприкінці XVIІ — на початку XVIII ст. Відродження козацького устрою на Правобережній Україні. Повстання С. Палія.

Україна в подіях Північної війни. Українсько-шведський союз. Воєнно-політичні акції російського царя проти українців.

Полтавська битва. Гетьман І. Мазепа в історії України. К. Гордієнко.

Становище в Україні після Полтавської битви. Наступ царату на українську культуру. Заходи щодо економіки Гетьманщини. П. Орлик і його Конституція.

Гетьман І. Скоропадський. Діяльність Малоросійської колегії. П. Полуботок. Відновлення гетьманства. «Рішительні пункти». Гетьман Д. Апостол, його реформи. Діяльність «Правління гетьманського уряду».

Особливості розвитку культури. Освіта і друкарство. Києво-Могилянська академія
Тема 6. УКРАЇНСЬКІ ЗЕМЛІ В ДРУГІЙ ПОЛОВИНІ XVIII ст.

Гетьман К. Розумовський, його діяльність. Остаточна ліквідація гетьманства. Діяльність П.Рум’янцева в Лівобережній Україні. Скасування козацького устрою на Слобожанщині. Ліквідація решток автономного устрою Гетьманщини.

Соціально-політичне та економічне становище в Правобережній Україні. Розгортання гайдамацького руху. Коліївщина. М. Залізняк. Зміни у політичному становищі правобережних земель.

Соціально-політичне та економічне становище в Галичині, на Буковині та Закарпатті. Опришківський рух. Поділи Речі Посполитої. Зміни у політичному становищі західноукраїнських земель.

Адміністративно-територіальний поділ та освоєння запорізьких земель Нової (Підпільненської) Січі. Ліквідація Запорізької Січі. П. Калнишевський. Доля запорожців після ліквідації Запорізької Січі. Заселення Південної України. Кримське ханство в XVIII ст. Приєднання Криму до Росії.

Особливості розвитку культури в другій половині XVIII ст. Освіта. Внесок Києво-Могилянської академії в культурно-освітній розвиток. Розвиток філософських ідей. Г. Сковорода. Природничі науки. Музика. Театр. Архітектура. Скульптура. Графіка. Живопис.





Навчальні цілі та очікувані результати навчання:

Діяльність учнів:




  • Сприяти художньо – творчому розвитку дітей, формувати конструктивно – технічні уміння, емоційне ставлення до світу;

  • Знайомство з різними прийомами створення художнього образу, виготовлення порівняльних таблиць, удосконалення практичних навичок спілкування з однокласниками при проведенні опитувань, виховування навичок роботи у групах.

  • Стимулювання розвитку уяви і фантазії, елементів винахідництва.

  • Формування в уяві учнів цілісної картини культурного простору, виховання інтегрованої особистості; забезпечення єдності у сприйманні іншої особистості емоційною, інтелектуальною і сенсорною сферами духовного життя учнів; розвиток творчої активності школярів у дослідницькій праці на основі взаємодоповнюваності думки, почуття, дії.

  • Розвиток у школярів особистісно-ціннісного ставлення до певних вчинків людей, до життєвих ситуацій.

  • Для ознайомлення із зразками мистецтва та формування стійкої мотивації до вивчення літератури учні будуть пригадувати втілення образу матері у різних видах мистецтва.

  • Навчаться визначати характерні риси трагізму образу.

  • Учні будуть вчитися виділяти та аналізувати окремі художні особливості творів.

  • Навчаться усно та письмово висловлювати власні оцінки щодо прочитаного, особистісно-творчо його переосмислювати.

  • Формування навичок аналізу при виділенні головних рис персонажів

  • Розвиватимуть навички роботи в групі

  • При підготовці і створенні презентацій учні розвивають навички виступати перед аудиторією, коротко формулювати свою думку, структурувати свою доповідь, використовувати різні мультимедійні засоби і можливості, стисло, чітко, зручно представляти результати досліджень за допомогою діаграм та графіків, відбирати найяскравіші переконливі факти для демонстрування думок та ідей, аналізувати події та факти, порівнювати, компонувати, доводити, критикувати, класифікувати, планувати, визначати цінність, висувати гіпотези.

  • Створюючи публікації в Microsoft Publisher, школярі, набувають вмінь аргументовано доводити власну думку, правильно використовувати цитування та посилання на друковані та Інтернет-видання, ілюструвати ідеї, думки, дослідження, висновки

  • При складанні діаграм учні, вчаться порівнювати, аналізувати, співставляти цифри, події, факти, та інші дані, добирають та аргументують свій вибір відповідного типу діаграми

  • При розробці веб-сайтів учасники проектів навчаються ефективно спілкуватися з іншими школярами з країни та всього світу. Набувають вмінь збирати та обробляти інформацію. Вчаться ефективно використовувати засоби електронних комунікацій.

І етап 1

1. Учні ознайомлюються з публікацією вчителя, у якій вказані ключові та тематичні запитання, завдання та форми роботи у проекті.

2. Після опрацювання вчительського буклету, внесення змін та доповнень учні читають соцільно-психологічний роман Панаса Мирного та Івана Білика «Хіба ревуть воли, як ясла повні?».

3. Учні об’єднуються у динамічні групи, визначають свою назву та ознайомлюються із напрямом майбутньої роботи.

4. Отримавши групові завдання, учні обговорюють їх, консультуються із учителем, розробляють стратегію своєї роботи, формулюють гіпотезу.

5. Виконавши завдання, узагальнюють та систематизують отриману інформацію.

ІІ етап – робота у групах

«Волелюбці»

Члени цієї групи досліджують таку проблему: «Чіпка – це пропаща сила чи шукач кращої долі?».

1. Прочитавши твір, учні складають порівняльну характеристику Чіпки та Грицька, виокремлюють спільні та відмінні риси їхнього характеру, порівнюють їхні реакції на різні життєві ситуації, роблять відповідні висновки.

2. Дізнавшись про долю головного героя роману Чіпки, учні заповнюють таблицю, у якій подають основні риси характеру, поведінку героя у різні періоди його життя, художнє розкриття образу автором.

3.Учні проводять соціологічне дослідження серед ровесників «Які причини призвели до деградації особистості Чіпки?». Зібравши різі думки, тобто причини деградації Чіпки, «Волелюбці» систематизують та підраховують отримані відповіді, узагальнюють результати своєї роботи у вигляді діаграми.

5. Щоб більше дізнатися про життєві умови Чіпки, учні відповідають на запитання, пригадуючи стосунки у сім’ї, виховання, соціальне оточення тощо.

6. Група робить висновки, ким насправді є головний герой – бунтарем чи злочинцем.

Наприкінці проекту учні виготовляють брошуру-тестівник «Чи конфліктна ти особистість?», пропонують бажаючим пройти тест та дізнатися про свій рівень конфліктності.

«Правдолюбці»

Члени цієї групи шукають відповідь на таке запитання: «Жінка – це пасивний глядач спектаклю життя чи актор, який творить?», формулюють свою гіпотезу.

1. Проводять соціологічне опитування серед ровесників «Чи правильний вибір зробила Мотря, здавши свого сина правосуддю?». Отримані результати систематизують, аналізують, роблять відповідні висновки та узагальнюють, склавши діаграму.

3. Учні пригадають усіх героїнь твору, їхню життєву долю та зв’язок із Чіпкою. Вони роблять висновки про те, яке місце займали жінки у той період історії, яка їхня роль у романі.

4. Характеризують образ Мотрі Жуківни – матері Чіпки, визначають риси, які їй притаманні та у якому епізоді найяскравіше виявляються. Роблять висновки про трагічність образу матері у романі.

5. Заповнюють таблицю еволюції стосунків матері Мотрі та сина Чіпки. Аналізують вплив цих відносин на подальше життя героїв.

Наприкінці свого дослідження учні видають альманах «Жінка-страдниця у мистецтві», де подають назви творів, у яких розкривається трагічна доля жінки. Також репрезентуються зразки картин з матерями.

«Гуманісти»

Члени цієї групи працювали над таким проблемним питанням: «Чи варто судити людей по їхніх друзях?».

1. Пригадували героїв роману, яких можна було б віднести до людей соціального дна.

2. Учні визначали причини агресії, злочинства Лушні, Матні та Пацюка, цікавилися їхнім дитинством та юністю, яке б вплинуло на їхній характер.

3. Після отриманих результатів проводили анкетування, цікавлячись у своїх ровесників, чи могли б вони можна виправдати дії Лушні, Матні, Пацюка. Узагальнили отримані відповіді у вигляді діаграми.

4.Порівнювали сутність Максима та Чіпки Варениченка, їхні характери та життєві долі, узагальнювали отримані результати.

5. Учні описували негативні риси характеру друзів Чіпки, які підштовхнули їх на шлях злочинства.

Наприкінці проекту підготували «Народна мудрість у прислів’ях про дружбу».

Результати проведеної суспільної роботи фіксувалися в різних комп'ютерних програмах microsoft office: створювалися презентації в PowerPoint; газети в Publisher та власний веб-сайт.

Наприкінці проекту проводилося класне свято з запрошенням батьків та демонстрацією власних результатів.



Приблизний час, необхідний для реалізації навчального проекту:

1 місяць

Вхідні знання та навички:

Володіти основними прийомами роботи на ПК, вміти працювати в електронних таблицях, Power Point, Publisher (або інших програмах, що дають можливість виконання задач проекту), мати навички роботи в мережі Internet.

Матеріали та ресурси:

Обладнання (відмітити необхідні прилади):


Фотоапарат

Принтер

Цифровий фотоапарат

Програвач DVD-дисків

Засоби для зв’язку з Інтернетом

Лазерний диск

Відеокамера

Проектор

Сканер

Телевізор

Комп’ютер(и)

Відеомагнітофон

Обладнання для проведення відеоконференцій

Інше:      

Програмне забезпечення (відмітити необхідні програми):

Бази даних

Табличний процесор

Видавничі системи

Програми для підтримки роботи з електронною поштою

Енциклопедія на компакт-диску

Програми опрацювання зображень

Веб-браузер для перегляду веб-сайтів

Програми для створення мультимедійних презентацій

Програми для створення веб-сайтів

Текстовий редактор

Програми для створення публікацій

Архіватори

Інше:     

Друковані матеріали:

1.Бандура О. М. Вивчення елементів теорії літератури/ Бандура О.М. – К.: Рад. школа, 1981. – 129 с.

2.Грицай М. Панас Мирний: Нарис життя і творчості/ М. Грицай. – К. – 1986. – С. 54-76.

3.Єфремов С. Панас Мирний// С. Єфремов. – К. – 1995. – 105с.

4.Погребенник В. Панас Мирний/ В. Погребенник// Українська мова та література. – 1998. – № 21 - 24. – С.23-28,

5.Черкаський В. Художній світ Панаса Мирного/ В. Черкаський. – К. – 1989. – 112с.

6.Білецький О. Панас Мирний/ О. Білецький// Зібрання праць у 5 т. – К. – 1965. – т. 2.

7.Горленко В. «Хіба ревуть воли, як ясла повні?», роман П. Мирного// Історія української літературної критики та літературознавства: Хрестоматія у 3 кн. – К. – 1998. – кн. 2.

8.Міщук Р. Реалізм Панаса Мирного і проблема художньої розповіді// Проблеми історії та теорії реалізму української літератури ХІХ- початку ХХст. – К. – 1991.

9.Пивовар М. Майстерність психологічного аналізу. – К. – 1960.

10.Сиваченко М. Корифей української прози. – К. – 1967.

11.Черкаський В. Художній світ Панаса Мирного. – К. – 1989.

Додаткове приладдя та витратні матеріали:

Папір

Ресурси Інтернету:

  1. http://parad-vishivanok.com/news/5298.aspx

  2. http://www.art-paysage.ru/index.php?section_ID=14

  3. http://abetka.ukrlife.org/friends.htm

  4. http://aphorism.org.ua/subrazd.php?rid=4&sid=296

  5. http://www.google.ru/imgres

  6. http://collegemessiah.blogspot.com/2011/05/silver-isnt-dead-but-it-is-toxic-to.html

  7. http://bankstatey.com/index.php?newsid=14472

  8. http://ukrref.com.ua/index.php?id=MTU0MzY=&g=1

  9. http://ua.textreferat.com/referat-8615.html

  10. http://www.poetryclub.com.ua/getpoem.php?id=163504

  11. http://www.ukrtvory.com.ua/10tu1012.html

  12. http://www.testsoch.net/genetichnij-kod-geroya-yak-motivacijnij-chinnik-u-romani-xiba-revut-voli-yak-yasla-povni/

  13. http://www.testsoch.net/idejno-smislove-navantazhennya-obrazu-gali-u-romani-panasa-mirnogo-ta-ivana-bilika-xiba-revut-voli-yak-yasla-povni/

  14. http://center-personal.info/articles/54-genderni-vidminnosti-v-dilovix-komunikaciyax.html

  15. http://www.artleo.com/pic/201108/960x800/artleo.com-6980.jpg




Інше:

Під час роботи над проектом учні спілкувалися з психологом, істориком, медиком.

Психолог та медик допомагали зрозуміти учням сутність «підсвідомого» та «свідомого». Історик поглибив знання з періоду 17 століття.

Диференціація навчання:

Обдаровані учні:

Усі завдання проекту були розроблені, враховуючи індивідуально-вікові характеристики учнів. Вони мають рівневий характер, що дозволяє брати участь дітям різних рівнів розвитку та підготовленості.

Оцінювання знань та вмінь учнів:

Оцінювання з боку учнів здійснюється у формі підсумків після проведення заключної конференції за розробленими критеріями оцінювання проекту.

У презентації: завершеність, чіткість формулювання теми, зрозумілість викладеного матеріалу, різноманітність та правильність оформлення, грамотність, доцільність всіх елементів форматування та анімацій, мова, емоційність.

У публікації: завершеність, чіткість формулювання теми, зрозумілість викладеного матеріалу, різноманітність та правильність оформлення, грамотність, доцільність всіх рубрик та оздоблювальних елементів, регулярність виходу випусків, корисність представлених матеріалів, естетичність.

У сайті: завершеність, чіткість формулювання теми, зрозумілість викладеного матеріалу, різноманітність та правильність оформлення, баланс кольорів, грамотність, доцільність всіх рубрик та оздоблювальних елементів, регулярність поновлення матеріалів, корисність представлених матеріалів, естетичність.

У творчій роботі: оригінальність ідеї; підбір матеріалу, який відповідає темі проекту; логічність та системність дії; творчий підхід до процесу виготовлення; представлення роботи усіх членів групи; змістовність матеріалу; естетичність оформлення.

Ключові слова:

Герой, прототип, архетип, образ, сутність, гендерність, характер, позитивність, негативність, злочин, боротьба, рівність, соціальна політика, сімейне виховання, цінності, моральність, свідомість, підсвідомість, риса, проблемність, роман, суспільство, позиція, тип, типовість, індивідуальність.




©2007 Intel. Всі права захищені



Схожі:

П лан навчального проекту
Якщо ваш навчальний проект виберуть для збереження у базі даних програми „Intel® Навчання для майбутнього”, чи бажаєте ви, щоб було...
П лан навчального проекту
Якщо ваш навчальний проект виберуть для збереження у базі даних програми „Intel® Навчання для майбутнього”, чи бажаєте ви, щоб було...
П лан навчального проекту
Якщо ваш навчальний проект виберуть для збереження у базі даних програми „Intel® Навчання для майбутнього”, чи бажаєте ви, щоб було...
П лан навчального проекту
Якщо ваш навчальний проект виберуть для збереження у базі даних програми „Intel® Навчання для майбутнього”, чи бажаєте ви, щоб було...
П лан навчального проекту
Якщо ваш навчальний проект виберуть для збереження у базі даних програми „Intel® Навчання для майбутнього”, чи бажаєте ви, щоб було...
П лан навчального проекту
Примітка: Набирайте текст в полі для відповіді. Клацніть мишею на тексті-інструкції і починайте набирати свій текст
П лан навчального проекту
Примітка: Набирайте текст в полі для відповіді. Клацніть мишею на тексті-інструкції і починайте набирати свій текст
П лан навчального проекту
Примітка: Набирайте текст в полі для відповіді. Клацніть мишею на тексті-інструкції і починайте набирати свій текст
План навчального проекту Автор навчального проекту
Всі інші учасники конкурсу розробляють Web-сайт, презентацію проекту та висновок з ключового питання
План навчального проекту Автор навчального проекту
Всі інші учасники конкурсу розробляють Web-сайт, презентацію проекту та висновок з ключового питання
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка