П лан навчального проекту


Скачати 119.69 Kb.
Назва П лан навчального проекту
Дата 10.04.2013
Розмір 119.69 Kb.
Тип Документи
bibl.com.ua > Інформатика > Документи

План навчального проекту




Автор навчального проекту:

Прізвище, ім’я та по-батькові:

Львович Ольга Василівна

Місце роботи / Назва навчального закладу:

Вінницький державний педагогічний університет імені М.Коцюбинського

Місце проживання автора проекту:

М.Вінниця, вул. Острозького 38




Відомості про тренінг:

Прізвище, ім’я та по-батькові тренера (тренерів):

Кобися Алла Петрівна

Місце проведення тренінгу:

Вінницький державний педагогічний університет імені М.Коцюбинського

Дати проведення тренінгу:

12.02.10 – 12.05.10



Якщо ваш навчальний проект виберуть для збереження у базі даних програми „Intel® Навчання для майбутнього”, чи бажаєте ви, щоб було вказане ваше ім’я як автора проекту?

Так Ні




Опис проекту

Назва проекту:

Вірус доброти

Основні питання:




Ключове питання:

Чи можна вбити не торкаючись?




Тематичні питання:

  • Як зміниться наше життя, коли ми перестанемо вживати чарівні слова, слова ввічливості

  • Чи правда, що добро переможе зло?

  • Чи завжди ввічливість на користь?




Змістові питання:

  • Що таке слова ввічливості?

  • Які ви знаєте слова ввічливості?

Стислий опис:

Навчальний проект «Вірус доброти» передбачає вивчення проблем, що виникли навколо питання чи можна вбити не торкаючись. Учні опитають інших дітей, з метою встановлення їх ставлення до добрих вчинків. Познайомляться із поняттям добро, дізнаються більше про чемність, систематизують комплексні знання про ввічливість та взаємоповагу. У ході проведення тижня доброти, учні будуть збирати інформацію про найвизначніший добрий вчинок кожного з однокласників.

Учні впродовж роботи над проектом опрацьовують джерела, на основі яких готують публікацію, презентацію та учнівський веб-сайт. Дерево добрих справ – це результат учнівської колективної діяльності.

Вчитель-керівник проекту в учительській презентації намітила головні етапи учнівської роботи.


Навчальні предмет(и): відмітити предмети, з якими пов’язаний ваш навчальний проект

Основи економіки

Українська мова і література

Зарубіжна література

Музика, образотворче мистецтво

Інформатика

Всесвітня історія

Іноземна мова

Людина і суспільство/Основи філософії

Я і Україна/Довкілля/ Природознавство

Фізика, астрономія

Математика

Фізична культура, ОБЖ, ДПЮ

Біологія

Географія

Хімія

Історія України

Основи правознавства

Трудове навчання

Інше: основи роботи з ПК

Інше:      

інше:      

Класи: відмітити класи, яких стосується ваш навчальний проект

1–4

5-7

Інше:      

8-9

10-11

Інше:      

Державні освітні стандарти та навчальні програми:

З освітньої галузі «Основи роботи з ПК»

  1. Програми для підготовки комп’ютерних презентацій – для ознайомлення з правилами підготовки, перегляду, налагодження, збереження і запуску комп’ютерних презентацій.

  2. Редактор текстів – для ознайомлення з правилами підготовки, опрацювання і зберігання текстів за допомогою комп’ютера.

  3. Графічний редактор – для ознайомлення з можливостями створення, редагування, зберігання графічних образів за допомогою комп’ютера.

  4. Засіб для створення комп’ютерних публікацій – для ознайомлення з правилами підготовки різних публікацій за допомогою комп’ютера (інформаційних бюлетенів, буклетів, брошур тощо) та веб-сторінок.

  5. Редактор електронних таблиць – для ознайомлення з можливостями опрацювання за допомогою комп’ютера значних за обсягом таблиць та з діловою графікою.

Освітня галузь "Українська мова і література"

Мета і завдання цього навчального предмета в початковій школі полягає не лише в опануванні грамоти (початкових умінь читати і писати), а й у мовленнєвому розвитку молодших школярів - умінь висловлюватися в усіх доступних для них формах, типах і стилях мовлення. Розвиток мовлення має набути статусу провідного принципу навчання рідної мови в загальноосвітній школі, зокрема в її початковій ланці.

Особливість рідної мови як навчальної дисципліни - це те, що вона є не тільки предметом вивчення, а найважливішим засобом виховання і розвитку особистості.

Головні завдання початкового етапу навчання української мови:

  • вироблення в учнів мотивації навчання рідної мови;

  • формування комунікативних умінь;

  • гармонійний розвиток усіх видів мовленнєвої діяльності - слухання, говоріння, читання і письма;

  • ознайомлення з найважливішими функціональними складовими мовної системи за принципом "від загального до часткового";

  • загальний розвиток особистості - інтелектуальний, моральний, вольовий.

Відповідно до мети і завдань освітньої галузі у структурі державного стандарту виділяються такі основні змістові лінії: комунікативна, лінгвістична, діяльнісна, лінгвоукраїнознавча.

Освітня галузь «Людина і світ»

Зміст цієї освітньої галузі визначається особливостями соціалізації особистості молодшого школяра в українському суспільстві.

Основною метою освітньої галузі є:

засвоєння узагальнених та емпіричних уявлень і понять, які відбивають основні властивості та закономірності реального світу, місце в ньому людини; розширюють і систематизують соціальний та пізнавальний досвід молодшого школяра;

забезпечення первинних ціннісних орієнтацій у різноманітних галузях життя, культурній спадщині України, регіону, сім'ї;

створення передумов для усвідомленого сприйняття та засвоєння соціальних норм, традицій українського народу, культурних і статево-рольових стандартів поведінки.

Освітня галузь ґрунтується на реалізації таких принципів:

відповідність цінностей українського суспільства особистісній формі їх існування, тому до галузі включено не лише елементи знань про навколишній світ і місце в ньому людини, певні способи діяльності, але й досвід особистісного ставлення до системи цінностей українського суспільства, зокрема етнічних, загальнонаціональних, загальнолюдських;

взаємодія змістової і процесуальної сторін навчання означає врахування специфіки діяльності молодших школярів шляхом забезпечення чуттєвого сприймання, організацію активного спілкування дітей із соціальним і природним оточенням, накопичення досвіду ціннісного ставлення до навколишнього середовища;

наступність і перспективність у межах предмета і його зв'язок з іншими дисциплінами в системі початкового навчання.

Визначення змістового наповнення освітньої галузі вимагає розв'язання загальної проблеми конструювання змісту початкової ланки освіти, взаємозв'язку його елементів, що дасть змогу запобігти дублюванню матеріалу, орієнтуватися на перспективи навчання, виховання і розвиток молодших школярів.

Основними структурними компонентами змісту цієї освітньої галузі є:

знання про українське суспільство, довкілля, в якому живе дитина, способи пізнання й орієнтації в навколишньому житті; первинні моральні та оцінні поняття і уявлення, уміння виконувати пізнавальні дії, виявляти залежності, робити самостійні висновки, спілкуватися з людьми, оцінювати вчинки. Значне місце відводиться ознайомленню із сенсорними еталонами і набуттю навичок поведінки в природному та соціальному оточенні.

До змісту освітньої галузі, крім перелічених традиційних компонентів, включено емоційно-ціннісні, особистісні, які виражають ставлення до отримуваних знань, створюють міжсуб'єктність спілкування в процесі пізнавальної, комунікативної діяльності, проявляються у переживаннях, смислотворчості учнів і є потужним джерелом мотивації їх навчання.

Навчальні цілі та очікувані результати навчання:

В учнів початкової школи формуються відповідні знання з української мови та літератури; закладається понятійний апарат; діти вчаться формулювати, висловлювати та відстоювати свою думку; навчаються працювати в парах, в групках та в команді, отримуючи різнорідні та різнопланові завдання, розуміють взаємозалежність та відповідальність один перед одним.

Таким чином, за допомогою даного проекту учні не лише проводять самостійне дослідження, але й навчаються спільній діяльності.

Діяльність учнів:

На початку учні отримують завдання від учителя у формі учительської презентації та обговорюють хід проекту. Створюють схему діяльності та розподіляють між собою обов’язки. Далі вони досліджують матеріали в бібліотеках, друковані та електронні публікації.

Проводять анкетування, результати дослідження представляють в графічному вигляді за допомогою засобів електронних таблиць Exel.

Під керівництвом вчителя створюють власну презентацію Power Point, в якій висвітлюють результати свого дослідження та роботи вцілому.

В ході роботи над проектом напрацьовані матеріали та етапи дослідження творили інформаційний бюлетень, де була розміщена інформація про результати пошуку у ході дослідження, та web-сайт з інформацією та порадами.

З результатами своєї роботи вони виступають перед класом на виховній годині.




Приблизний час, необхідний для реалізації навчального проекту:

2 тижні

Вхідні знання та навички:

Функціональні знання клавіатури та вміння користуватись мишею (вміння роздруковувати, копіювати, вставляти, зберігати інформацію на комп’ютері). Знання програм пакету Microsoft Offisе (PowerPoint, Excel, Microsoft Publisher, Word), вміння розшукувати та опрацьовувати інформацію

Уміння письмово переказувати (докладно, стисло, вибірково), самостійно створювати письмові тексти, висловлювати в них власну думку про певні події, ситуації, прочитаний твір, дотримуватись вимог до мовлення, вдосконалювати написане.

Критичне мислення, навички оцінювання суспільних явищ і процесів, життєві та прикладні особистісно-життєтворчі, соціалізуючі, комунікативні, інтелектуально-інформаційні навички.


Матеріали та ресурси:

Обладнання (відмітити необхідні прилади):


Фотоапарат

Принтер

Цифровий фотоапарат

Програвач DVD-дисків

Засоби для зв’язку з Інтернетом

Лазерний диск

Відеокамера

Проектор

Сканер

Телевізор

Комп’ютер(и)

Відеомагнітофон

Обладнання для проведення відеоконференцій

Інше:      




Програмне забезпечення (відмітити необхідні програми):

Бази даних

Табличний процесор

Видавничі системи

Програми для підтримки роботи з електронною поштою

Енциклопедія на компакт-диску

Програми опрацювання зображень

Веб-браузер для перегляду веб-сайтів

Програми для створення мультимедійних презентацій

Програми для створення веб-сайтів

Текстовий редактор

Програми для створення публікацій

Архіватори

Інше:     

Друковані матеріали:

  1. Волкова Н.П. Педагогіка. – К.: Академія, 2001 – С. 426-429.

  2. Макаренко А.С. Твори: У 7-ми т. – Т.5. – с. 201- 203.

  3. Початкова школа - № 2, 2003.

  4. Початкова школа - № 7, 2001.

  5. Мортук П. К. Країна ввічливості. – К., 2003.

  6. Азаров К. В., Іщенко Г. Є. Про культуру поведінки – К., 2000.

  7. Газін В. К.Стежинка доброти. – Одеса, 2005.



Додаткове приладдя та витратні матеріали:




Ресурси Інтернету:

http://www.day.kiev.ua/69926

http://www.panianka.info/_

http://forumkiev.com/t13250

http://zik.com.ua/ua/news/2009/12/22/209528

http://otherreferats.allbest.ru/languages/00012623_0.html

http://attachment:/5/default.htm

http://www.personal.in.ua/article.php?ida=6

http://www.personal.in.ua/article.php?ida=6

http://www.highway.c

Інше:

Запросити працівників із соціального центру

Диференціація навчання:

Сильні учні, це ті діти, які добре володіють комп’ютером надають допомогу слабшим у оформленні своїх робіт.

Слабшим учням надати більше часу для оформлення, та завдання пошукового плану.




Обдаровані учні:

Помітно вирізняються з поміж групи. Вони активно допомагають іншим учням, тому що є лідерами. Завжди розуміють вчителя, першими виконують поставлене вчителем завдання на високому рівні.

Оцінювання знань та вмінь учнів:

Оцінювання проводиться як під час створення проекту, для заохочення учнів, так і після його закінчення. Форми оцінювання кожного виду роботи розроблені і знаходяться в папці портфоліо.

Ключові слова:

Добро, ввічливість, чемність, люб’язність, тиждень доброти, дерево добрих справ.




Intel® навчання для майбутнього
©2005 Intel Corporation. Всі права захищені



Схожі:

П лан навчального проекту
Якщо ваш навчальний проект виберуть для збереження у базі даних програми „Intel® Навчання для майбутнього”, чи бажаєте ви, щоб було...
П лан навчального проекту
Якщо ваш навчальний проект виберуть для збереження у базі даних програми „Intel® Навчання для майбутнього”, чи бажаєте ви, щоб було...
П лан навчального проекту
Якщо ваш навчальний проект виберуть для збереження у базі даних програми „Intel® Навчання для майбутнього”, чи бажаєте ви, щоб було...
П лан навчального проекту
Якщо ваш навчальний проект виберуть для збереження у базі даних програми „Intel® Навчання для майбутнього”, чи бажаєте ви, щоб було...
П лан навчального проекту
Примітка: Набирайте текст в полі для відповіді. Клацніть мишею на тексті-інструкції і починайте набирати свій текст
П лан навчального проекту
Примітка: Набирайте текст в полі для відповіді. Клацніть мишею на тексті-інструкції і починайте набирати свій текст
П лан навчального проекту
Примітка: Набирайте текст в полі для відповіді. Клацніть мишею на тексті-інструкції і починайте набирати свій текст
П лан навчального проекту
Примітка: Набирайте текст в полі для відповіді. Клацніть мишею на тексті-інструкції і починайте набирати свій текст
План навчального проекту Автор навчального проекту
Всі інші учасники конкурсу розробляють Web-сайт, презентацію проекту та висновок з ключового питання
План навчального проекту Автор навчального проекту
Всі інші учасники конкурсу розробляють Web-сайт, презентацію проекту та висновок з ключового питання
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка