П лан навчального проекту


Скачати 143.97 Kb.
Назва П лан навчального проекту
Дата 30.03.2013
Розмір 143.97 Kb.
Тип Документи
bibl.com.ua > Фізика > Документи

Intel® навчання для майбутнього

План навчального проекту




Автор навчального проекту:

Прізвище, ім’я та по-батькові:

Ткачук Людмила Павлівна

Місце роботи / Назва навчального закладу:

Вінницький державний педагогічний університет імені Михайла Коцюбинського

Інститут математики, фізики і технологічної освіти

Місце проживання автора проекту:

м. Гнівань, вул. Гагаріна ,буд. 7,Тиврівський район, Вінницька область




Відомості про тренінг:

Прізвище, ім’я та по-батькові тренера (тренерів):

Кобися Алла Петрівна

Місце проведення тренінгу:

Вінницький державний педагогічний університет імені Михайла Коцюбинського

Інститут математики, фізики і технологічної освіти

Дати проведення тренінгу:

     13.09.2010 – 29.12.2010



Якщо ваш навчальний проект виберуть для збереження у базі даних програми „Intel® Навчання для майбутнього”, чи бажаєте ви, щоб було вказане ваше ім’я як автора проекту?

Так Ні




Опис проекту

Назва проекту:

У жовтих плямах із минулого портрета…

Основні питання:

Ключове питання:

Чи можливо минуле зробити сучасним?

Тематичні питання:

  1. Які таємниці редагування фотокартки?

  2. Чи дійсно, фізика предмет популяризації фотомистецтва?

  3. Чи відомі нам майстри фотокартки?

  4. Чи можна створити шедевр власними руками?




Змістові питання:

  1. Як користуватись інструментом «штамп» в Photoshop CS3.

  2. Як видалити царапинки і пилинки на фотокартці в Photoshop CS3?

  3. Як здійснити реставрація пошкоджених фотокарток?

  4. Які причини механічного пошкодження фотокартки?

  5. Що вивчає оптика?

  6. Що називається геометричною оптикою?

  7. Що таке лінза?
  8. Які є види лінз?

  9. Який хід променів у фотоапараті?

  10. Яка формула оптичної сили об'єкта?


  11. Хто із великих фотографів зробив вагомий внеоск в історію фотокартки?

  12. Хто такий Дагер Фокс Тальбот?

  13. Як змінив історію фотомистецтва Іоганн Гейнріх Шульце?

  14. Яка будова дзеркального фотоапарату?

  15. Як пов’язана фізика з фотомистецтвом?


Стислий опис:

Починаючи з самого дитинства нас фотографували…А для чого?...Тоді ми не розуміли самої суті, але зараз відкриваючи фотоальбом, ми бачимо зафіксовану дитячу історію, ми згадуємо щасливі миті чи смішні випадки.

Але час плине швидко, історія продовжується, а фото в альбомі старіють. Тому мета нашого проекту, полягає у збережені нашої пам’яті, нашої історії.

Проект розрахований для учнів 10 - го класу, оснований на міжпредметних основах.

Основна ідея проекту пролягає у розвитку в учнів навичок збирання, аналізу та класифікації інформації, висування гіпотез та ідей, з’ясування історичної цінності творчих здобутків відомих фотомайстрів.

Отримавши завдання, учні діляться на динамічні групи, шукають необхідну інформацію з області фізики, математики, інформатики та історії.

Учні розвиватимуть вміння працювати в групах, що сприятиме виробленню в них навичок колективної праці, згуртованості, відповідальності; сприятиме розвитку почуття взаємоповаги, підтримки, взаємодопомоги.

Учні будуть визначати найкращий магазин по певних параметрах фотодруку в м. Вінниці, встановлювати механічні пошкодження фотокартки, визначати, скільки буде коштувати реставрація фотокартки в обраному магазині фотодруку, встановлювати, який відсоток учнів нашої школи бажає навчитись реставрувати фотокартки, розробляти інструкцію по редагуванні фотокарток, робити аналіз вивчення Photoshop CS3, переглядати розділ фізики оптику та встановлюватимуть пов’язаність її з фотомистецтвом.

Під час роботи над проектом вдосконалюватимуть навички роботи з персональним комп’ютером; навички аналізу історичних довідок, досліджень з математичними розрахунками, предметних основ, що сприятиме всебічному розвиткові особистості.

Участь у даному проекті сприятиме вдосконаленню мовленнєвих вмінь учнів (зокрема, вмінню висловлювати власні думки, допомагати один одному, давати оцінку явищам та подія, критикувати, засуджувати або схвалювати ті чи інші події, обґрунтовувати твердження).





Навчальні предмет(и): відмітити предмети, з якими пов’язаний ваш навчальний проект

Основи економіки

Українська мова і література

Зарубіжна література

Музика, образотворче мистецтво

Інформатика

Всесвітня історія

Іноземна мова

Людина і суспільство/Основи філософії

Я і Україна/Довкілля/ Природознавство

Фізика, астрономія

Математика

Фізична культура, ОБЖ, ДПЮ

Біологія

Географія

Хімія

Історія України

Основи правознавства

Трудове навчання

Інше:      

Інше:      

інше:      

Класи: відмітити класи, яких стосується ваш навчальний проект

1–4

5-7

Інше:      

8-9

10-11

Інше:      

Державні освітні стандарти та навчальні програми:

Освітня галузь "Історія"

Уміння знайти необхідну інформацію, зробити аналіз, визначити найвидатніших фотомайстрів. Виразно, осмислено читати художній текст, виділяти в ньому головну думку.

Поглибити свої знання з історії фотокартки, її виникнення та діяльність у житті.

Освітня галузь "Математика"

Відсоткове відношення, складання діаграм, таблиці відповідностей, розрахунки. Формули елементарної математики. Розвиток логічного мислення, сформований хід дій.

Освітня галузь "Інформатика"

Операційні системи

  • правила використання програм-архіваторів;

  • призначення антивірусних програм;

Графічний редактор

  • основні операції щодо створення та редагування зображень за допомогою графічного редактора;

  • правила роботи в середовищі графічного редактора;

  • правила роботи з графічними файлами в середовищі графічного редактора;

  • вміння користуватись Photoshop CS3.

Текстовий редактор

  • основні операції, які можна виконувати з текстом за допомогою текстового редактора;

  • правила роботи з текстовим редактором;

  • правила зміни параметрів символу та абзацу;

  • правила зміни параметрів сторінки;

Глобальна мережа Інтернет.

  • запускати на виконання программу - браузер;

  • переглядати гіпертекстові сторінки;

  • працювати з програмами-браузерами, створювати закладки на потрібних веб-сторінках;

  • переміщуватися на сторінках в прямому і зворотному напрямках;

  • вводити з клавіатури адресу потрібної веб-сторінки;

  • змінювати вид кодування при перегляді гіпертекстових сторінок;

  • користуватися тематичними каталогами, пошуковими та метапошуковими системами для здійснення пошуку потрібних відомостей в Інтернеті.

Комп’ютерні презентації.

  • створювати найпростіші комп’ютерні презентації, що складаються із текстових слайдів, слайдів з малюнками, таблицями, діаграмами, схемами;

  • здійснювати перегляд слайдів;

  • налагоджувати, зберігати і запускати презентації.

Копм'ютерні публікації.

  • виконувати основні операції над об’єктами в середовищі підготовки комп’ютерної публікації;

  • зберігати публікації на зовнішніх носіях даних;

  • друкувати публікацію.

Освітня галузь "Фізика"

Освоєння розділу: «Оптика» та підрозділу «Геометрична оптика». Знання з фізики:

  • Що вивчає оптика?

  • Що називається геометричною оптикою?

  • Що таке лінза?

  • Які є види лінз?

  • Який хід променів у фотоапараті?

  • Яка формула оптичної сили об'єкта?

  • Яка будова дзеркального фотоаппарату?








Навчальні цілі та очікувані результати навчання:

Діяльність учнів:

- Засвоєння роботи у Photoshop CS3

- Покращення знаннь з оптики

- Вивчення нового матеріалу з історії фотокартки

- Вміння складати діаграми на основі математичних відсотків

Перегляд учительської презентації дасть учням загальний огляд проблем проекту.

Поділ учнів на групи сприятиме кращому засвоєнню навчального матеріалу, а також дасть змогу дослідити кілька напрямків даної теми.

В результаті роботи групи «Мандрівники» учні вивчають історію виникнення фотокартки та встановлюють найвидатніших фотомайстрів. Результатом якого є створення веб – сайту на тему «Світ фотокартки»

В результаті роботи групи «Пізнайко» учні опрацьовують розділ фізики оптику, та усвідомлюють значення предмету для фотоапарату. У результаті учні розробили схему будови дзеркального фотоапарату.

Робота групи «Дослідники» передбачає розвиток їх комунікативних вмінь (при спілкуванні з людьми), навичок аналізу, синтезу і оцінювання, оскільки вони аналізують, коментують та по складеним таблицям роблять висновки. У результаті вони обрали найкращий магазин фотодруку де згодом будуть друкуватись учнівські шедеври.

Група «Реставратори» встановили, що для тих хто бажає реставрувати свої фотокартки, необхідно вивчати Photoshop CS3. В результаті учні розробити схему реставрування фотокартки, яка доступна кожному. Також дана група розробила публікацію по реставрації фотокартки.

В кінці всі групи розробляли реставрацію плакатів українських гетьманів, результат яких був достойним.

1 етап

Учні знайомляться зі змістом, завданнями та формами роботи, строками проведення проекту, висвітленими у вчительській публікації.

2 етап

Після опрацювання вчительського буклету група «Мандрівники» читають текст «Найвідоміші світові фотографи», після чого виконують два дидактичних матеріали по даному тексту. Далі створюють веб-сайт на тему «Світ фотокартки», який пов`язаний з історичними даними.

3 етап

Наступна група «Пізнайко» розглянули розділ фізики оптику, та її підрозділ геометричну оптику, і визначають, що предмет фізика дуже важливий предмет. Вони встановили, що фотоапарат цілком побудований за допомогою фізичних законів. Учні зобразили загальну будову дзеркального фотоапарату Після чого учні виконали дидактичні матеріали.

4 етап

Група «Дослідники» займались дослідженням найкращого магазину фотодруку, для майбутніх наших оброблених фотокарток. Вони обрали три найпопулярніших і з’ясували, що “Імідж” є лідером. Далі учні займались пошуком кабінету в школі, у якому проблеми з плакатами, і визначили, що це кабінет історії.

5 етап

Група «Реставратори» несли за собою найважливішу місію, вони визначили, що на зробленій своїми руками фотокартці можна зекономити (на приклад фото 10Х15) 19,90 грн. Визначили відсоток учнів з 6-11 клас, хто бажає навчитись реставрувати фотокартку, таких бажаючих виявилось досить багато і «Реставратори» запропонували доступну схему реставрації фотокартки. А також учні створили буклет по схемі реставрування.

6 етап

Виконавши усі дидактичні матеріали учні розпочали реставрувати плакати українських гетьманів, результат яких можна переглянути в учнівській презентації.

7 етап:

1. Представлення роботи груп.

2. Аналіз проведеної роботи.

3. Оцінювання учнівських робіт.




Приблизний час, необхідний для реалізації навчального проекту:

5-ть тижнів

Вхідні знання та навички:

-користуватись Інтернетом,

-складати діаграми,

-початкове ознайомлення з Photoshop CS3

-працювати в текстовому редакторі, табличному процесорі

-користуватись принтером

-фотографувати


Матеріали та ресурси:

Обладнання (відмітити необхідні прилади):


Фотоапарат

Принтер

Цифровий фотоапарат

Програвач DVD-дисків

Засоби для зв’язку з Інтернетом

Лазерний диск

Відеокамера

Проектор

Сканер

Телевізор

Комп’ютер(и)

Відеомагнітофон

Обладнання для проведення відеоконференцій

Інше:      

Програмне забезпечення (відмітити необхідні програми):

Бази даних

Табличний процесор

Видавничі системи

Програми для підтримки роботи з електронною поштою

Енциклопедія на компакт-диску

Програми опрацювання зображень

Веб-браузер для перегляду веб-сайтів

Програми для створення мультимедійних презентацій

Програми для створення веб-сайтів

Текстовий редактор

Програми для створення публікацій

Архіватори

Інше:     

Друковані матеріали:

● И. Кобзев, «Старая фотография», «Комсомолец Удмуртии», № 124, 1984г.-280 с.

● М. Цветухина «Записки фотографа», «Известия Удмуртской Республики», 1997 г. – 312 с.

● В. Скурихин, «Сними, меня, фотограф», «Известия Удмуртской Республики», от 1997 г.-160 с.

● А. Озерский, «Праздник на улице фотомастеров», «Известия Удмуртской Республики», №10 от 29.01.2000 г.

● Соколович Ю.А., Довідник з курсу фізики середньої школи з прикладами розв’язування задач. _ Х.: «Ранок», 2002. – 464 с.

● Рижов К.Г. Сто великих изобретений/ ЗиП,-М.: 1999-236 с.

● Соколович Ю.А./ Довідник з курсу фізики середньої школи з прикладами розв’язування задач.- Х.: “Ранок”, 2002.– 464 с.



Додаткове приладдя та витратні матеріали:

Фотоапарат, аркуші паперу

Ресурси Інтернету:

http://www.smolevfoto.narod.ru/fotogalery.htm

http://uk.wikipedia.org/wikі

http://photo.far-for.net/content.php

http://alloptika.narod.ru/Optika_geometruchna.html

http://www.inem.kiev.ua/training/20/

http://photoshop-master.org/disc4/

http://www.smolevfoto.narod.ru/adobe_photoshop.htm

http://www.foto-art.land.ru/013-prst.html

http://student.km.ru/ref_show_frame.asp?id=A513C94D155A4406959A8DC372CA1E37

http://www.google.com.ua/images



Інше:

Грамоти переможцям

Диференціація навчання:

Проект передбачає підготовку учнями репродуктивних, творчих і практичних завдань різного рівня складності.

Клас ділиться на динамічні групи з метою полегшеного та організованого виконання поставлених завдань.

Учням надається можливість самостійно обирати завдання для виконання.

Оцінювання знань та вмінь учнів:

Знання та навички учнів оцінюються за розробленими формами оцінювання.

Ключові слова:

Фотомистецтво, фотокартка, дзеркальний фотоапарат, фотостудія, оптика, геометрична оптика, фокус, лінза, хід променів у фотоапараті, штамп, реставрація, структура фотоапарату, зернистість, пошкодження, відсоткове відношення.



©2007 Intel. Всі права захищені

Схожі:

П лан навчального проекту
Якщо ваш навчальний проект виберуть для збереження у базі даних програми „Intel® Навчання для майбутнього”, чи бажаєте ви, щоб було...
П лан навчального проекту
Якщо ваш навчальний проект виберуть для збереження у базі даних програми „Intel® Навчання для майбутнього”, чи бажаєте ви, щоб було...
П лан навчального проекту
Якщо ваш навчальний проект виберуть для збереження у базі даних програми „Intel® Навчання для майбутнього”, чи бажаєте ви, щоб було...
П лан навчального проекту
Якщо ваш навчальний проект виберуть для збереження у базі даних програми „Intel® Навчання для майбутнього”, чи бажаєте ви, щоб було...
П лан навчального проекту
Примітка: Набирайте текст в полі для відповіді. Клацніть мишею на тексті-інструкції і починайте набирати свій текст
П лан навчального проекту
Примітка: Набирайте текст в полі для відповіді. Клацніть мишею на тексті-інструкції і починайте набирати свій текст
П лан навчального проекту
Примітка: Набирайте текст в полі для відповіді. Клацніть мишею на тексті-інструкції і починайте набирати свій текст
П лан навчального проекту
Примітка: Набирайте текст в полі для відповіді. Клацніть мишею на тексті-інструкції і починайте набирати свій текст
План навчального проекту Автор навчального проекту
Всі інші учасники конкурсу розробляють Web-сайт, презентацію проекту та висновок з ключового питання
План навчального проекту Автор навчального проекту
Всі інші учасники конкурсу розробляють Web-сайт, презентацію проекту та висновок з ключового питання
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка