|
Скачати 119.62 Kb.
|
Intel® навчання для майбутнього П |
Автор навчального проекту: |
|
Прізвище, ім’я та по-батькові: |
Коваль Людмила Михайлівна |
Місце роботи / Назва навчального закладу: |
Вінницький державний педагогічний університет імені Михайла Коцюбинського |
Місце проживання автора проекту: |
м. Вінниця, вул. Фрунзе 30/102 |
Відомості про тренінг: |
|
Прізвище, ім’я та по-батькові тренера (тренерів): |
Гордійчук Галина Борисівна |
Місце проведення тренінгу: |
Вінницький державний педагогічний університет імені Михайла Коцюбинського |
Дати проведення тренінгу: |
Якщо ваш навчальний проект виберуть для збереження у базі даних програми „Intel® Навчання для майбутнього”, чи бажаєте ви, щоб було вказане ваше ім’я як автора проекту? |
Так Ні |
Опис проекту |
|
Назва проекту: |
Урбаністичними стежками Поділля |
Основні питання: |
|
Ключове питання: |
Чи існує урбанізоване середовище у Подільському суспільно-географічному районі? |
Тематичні питання: |
|
Змістові питання: |
|
Стислий опис: |
|
Даний міжпредметний проект об'єднує науки природничого циклу із суспільними науками. Основною метою проекту є обґрунтування існування урбанізованого середовища Подільського суспільно-географічного району з ціллю виявлення його приналежності до аграрного чи індустріального напрямку розвитку. У ході роботи учні обов'язково мають з'ясувати чи можна назвати Поділля урбанізованим регіоном, визначити головне місто Поділля та чи існує на Поділлі ідеальне місто. Учні мають проаналізувати статистичну інформацію, на основі якої згодом створюватимуть графіки, діаграми, таблиці та картосхеми, що стосуються вирішення даної проблеми. Також обов'язковим у їх роботі буде створення презентації, публікації та веб-сайту з малюнками, теоретичною інформацією, статистичними даними та ін. В результаті, по закінченню роботи над проектом, учні дадуть відповіді на основні теоретичні питання та конкретне підтвердження своїх гіпотез щодо змісту ключового питання. |
Навчальні предмет(и): відмітити предмети, з якими пов’язаний ваш навчальний проект |
||
Основи економіки Українська мова і література Зарубіжна література Музика, образотворче мистецтво Інформатика Всесвітня історія Іноземна мова |
Людина і суспільство/Основи філософії Я і Україна/Довкілля/ Природознавство Фізика, астрономія Математика Фізична культура, ОБЖ, ДПЮ Біологія |
Географія Хімія Історія України Основи правознавства Трудове навчання Інше: Інше: інше: |
Класи: відмітити класи, яких стосується ваш навчальний проект |
||
1–4 5-7 Інше: |
8-9 10-11 Інше: |
Державні освітні стандарти та навчальні програми: |
Опанування учнями системи знань із інформатики, навичок і умінь, необхідних у повсякденному житті та майбутній трудовій діяльності, достатніх для успішного оволодіння іншими освітніми галузями знань і забезпечення неперервної освіти. Формування в учнів наукового світогляду, уявлень про ідеї і методи інформатики, її роль у пізнанні дійсності. Інтелектуальний розвиток учнів (логічного мислення і просторової уяви, алгоритмічної, інформаційної та графічної культури, пам'яті, уваги, інтуїції).Економічне, екологічне, естетичне, громадянське виховання, формування позитивних рис особистості. Основною метою освітньої галузі природознавство є розвиток учнів за допомогою засобів навчальних предметів, що складають природознавство як наукову галузь, формування наукового світогляду і критичного мислення учнів завдяки засвоєнню ними основних понять і законів природничих наук та методів наукового пізнання, вироблення умінь застосовувати набуті знання і приймати виважені рішення в природокористуванні. Відповідно до цієї мети в учнів формується система знань з основ природничих наук, необхідна для адекватного світосприймання та уявлення про сучасну природничо-наукову картину світу, вони опановують науковий стиль мислення, усвідомлюють способи діяльності і ціннісні орієнтації, які дають змогу зрозуміти наукові основи сучасного виробництва, техніки і технологій, безпечно жити у сучасному високотехнологічному суспільстві і цивілізовано взаємодіяти з природним середовищем. Загальними змістовими лініями освітньої галузі є: - методи наукового пізнання, специфічні для кожної з природничих наук; - значення природничо-наукових знань у житті людини та їхня роль у суспільному розвитку. Зміст освітньої галузі може реалізовуватися як окремими навчальними предметами (астрономія, біологія, географія, фізика, хімія та інші галузі природознавства), що відображають основи відповідних фундаментальних наук, так і завдяки інтегрованим курсам. Зміст загальноприродничої компоненти забезпечує формування в свідомості учнів основи для цілісного уявлення про природу. Зміст географічної компоненти забезпечує засвоєння знань про компоненти природи, природні ресурси, удосконалення господарської діяльності людини, формування в учнів комплексного, просторового, соціально-орієнтованого уявлення про Землю на основі краєзнавчого, регіонального та планетарного підходів, сучасної географічної картини світу через закономірності розвитку географічної оболонки Землі, усвідомлення цілісного образу своєї країни на основі розгляду та аналізу трьох її основних компонентів - природи, населення і господарства. Завданнями освітньої галузі "Суспільствознавство"є: - підготовка учнів до взаємодії з соціальним середовищем, до самореалізації їх як особистостей в умовах багатоманітного світу через засвоєння комплексу знань, формування відповідних компетенцій; - формування в учнів національних та загальнолюдських цінностей, толерантного ставлення та поваги до інших народів, правової свідомості, економічного мислення; - формування в учнів критичного мислення, навичок оцінювання суспільних явищ і процесів, життєвих та прикладних особистісно-життєтворчих, соціалізуючих, комунікативних, інтелектуально-інформаційних навичок; - формування в учнів почуття власної гідності, відповідальності, особистого ставлення до подій і явищ суспільного життя, досвіду емоційно-оцінної діяльності, здатності визначати власну активну життєву позицію, робити свідомий вибір, встановлювати особисті цілі, спрямовані на розвиток суспільства, держави, забезпечення власного добробуту та добробуту своєї родини. Загальні змістові наскрізні лінії освітньої галузі - людина - людина, людина - суспільство, людина - природа. Через зміст освітньої галузі розкривається сутність соціальних явищ і процесів, що відбуваються в ході історичного розвитку людства загалом і українського народу зокрема. |
Навчальні цілі та очікувані результати навчання: |
Діяльність учнів: |
|
|
|
|
Приблизний час, необхідний для реалізації навчального проекту: |
||
2 місяці |
||
Вхідні знання та навички: |
||
|
||
Матеріали та ресурси: |
||
Обладнання (відмітити необхідні прилади): |
Фотоапарат Принтер Цифровий фотоапарат Програвач DVD-дисків Засоби для зв’язку з Інтернетом |
Лазерний диск Відеокамера Проектор Сканер Телевізор |
Комп’ютер(и) Відеомагнітофон Обладнання для проведення відеоконференцій Інше: |
Програмне забезпечення (відмітити необхідні програми): |
||
Бази даних Табличний процесор Видавничі системи Програми для підтримки роботи з електронною поштою Енциклопедія на компакт-диску |
Програми опрацювання зображень Веб-браузер для перегляду веб-сайтів Програми для створення мультимедійних презентацій |
Програми для створення веб-сайтів Текстовий редактор Програми для створення публікацій Архіватори Інше: |
Друковані матеріали: |
|
|
Ресурси Інтернету: |
- www.uk.wikipedia.org - http://vinnytsya.osp-ua.info/ - http://www.odb.te.ua. - http://doba.ua - http://ru.ukrainecityguide.com - www.geoswit.ucoz.ru - www.ukrstat.gov.ua - www.uk.wikipedia.org - www.google.com.ua - http://mistaua.com/ - http://www.skyscrapercity.com - http://office.microsoft.com - http://www.odb.te.ua. |
|
Диференціація навчання: |
||
Обдаровані учні:
|
||
Оцінювання знань та вмінь учнів: |
||
Усі учні оцінюються за 12-бальною системою. Основними формами оцінювання на уроках були: усне та письмове, фронтальне, індивідуальне та групове. У процесі створення проекту оцінювалась групова робота учнів, уміння аналізувати та синтезувати зібраний матеріал, оформляти та презентувати результати. Відповідно учнями були розроблені критерії оцінювання учнівських робіт (презентації, публікації та веб-сайту) та учителем (усього проекту), де оцінювалась робота кожного учня окремо. |
||
Ключові слова: |
||
Місто, селище міського типу, Поділля, урбанізація, рівень урбанізації, «ідеальне місто». |
П лан навчального проекту Якщо ваш навчальний проект виберуть для збереження у базі даних програми „Intel® Навчання для майбутнього”, чи бажаєте ви, щоб було... |
П лан навчального проекту Якщо ваш навчальний проект виберуть для збереження у базі даних програми „Intel® Навчання для майбутнього”, чи бажаєте ви, щоб було... |
П лан навчального проекту Якщо ваш навчальний проект виберуть для збереження у базі даних програми „Intel® Навчання для майбутнього”, чи бажаєте ви, щоб було... |
П лан навчального проекту Якщо ваш навчальний проект виберуть для збереження у базі даних програми „Intel® Навчання для майбутнього”, чи бажаєте ви, щоб було... |
П лан навчального проекту Примітка: Набирайте текст в полі для відповіді. Клацніть мишею на тексті-інструкції і починайте набирати свій текст |
П лан навчального проекту Примітка: Набирайте текст в полі для відповіді. Клацніть мишею на тексті-інструкції і починайте набирати свій текст |
П лан навчального проекту Примітка: Набирайте текст в полі для відповіді. Клацніть мишею на тексті-інструкції і починайте набирати свій текст |
П лан навчального проекту Примітка: Набирайте текст в полі для відповіді. Клацніть мишею на тексті-інструкції і починайте набирати свій текст |
План навчального проекту Автор навчального проекту Всі інші учасники конкурсу розробляють Web-сайт, презентацію проекту та висновок з ключового питання |
План навчального проекту Автор навчального проекту Всі інші учасники конкурсу розробляють Web-сайт, презентацію проекту та висновок з ключового питання |