|
Скачати 42.06 Kb.
|
Відділ освіти Уманської міської ради Міський методичний кабінет Навчально-виховний комплекс №1 КОНСПЕКТ ЗАНЯТТЯ З РОЗВИТКУ МОВЛЕННЯ З ВИКОРИСТАННЯМ ІКТ НА ТЕМУ: «БУДЬМО ЗНАЙОМІ !» ДЛЯ ДІТЕЙ СТАРШОЇ ГРУПИ Підготувала вихователь Василенко І. В. Умань 2012 Програмовий зміст: Словник: продовжувати вчити вживати правильно слова-терміни вікових етапів розвитку людини (немовля, малюк, дошкільник, школяр т.д.), форми звернення по імені, ознайомити зі словами - назвами предметів та вчити добирати їх. Граматика: вчити будувати речення із сполучником тому що. Зв’язне мовлення: вчити дітей добирати репліки для діалогу про себе, беручи за основу слайди електронної презентації «Давайте познайомимось». Розвивати вміння підтримувати діалог, ставити запитання. Формувати уявлення про себе минулу - теперішню - ймовірну майбутню. Вчити спокійно входити у нові умови життя, орієнтуватися в них, пристосовуватися і впливати на них. Розвивати слухову пам’ять під час гри «Пари слів». Виховувати самостійність, активність. ХІД ЗАНЯТТЯ: 1. Організаційний момент (створення емоційного фону заняття). Сонце ясне прокидається, ранок діткам посміхається. Промінчик теплий, золотий шле привіт дітворі своїй. Вихователь вітається з дітьми. - Сьогодні до нас прийшла гостя, моя подруга. Вона хоче з вами познайомитись. Привітайтесь, будь ласка з нею. 2. Підготовчий етап (актуалізація опорних знань, мотивація заняття, повідомлення теми та мети заняття). 2.1. Спілкування. - Як називають людей, які знають один одного? - А людей, які не знають один одного? - Як ви думаєте, до яких людей можна віднести нас з вами? Чому? - Що треба зробити, щоб стати знайомими? - Якими словами вітання можна звернутись до незнайомого, щоб познайомитись? (Здрастуйте, добридень, добрий день, дозвольте познайомитись, вибачте, як вас звати) - ….до знайомого ? (привіт, здрастуй, будьмо знайомі) 2.2. Д/гра «Мікрофон». (Педагог залучає до гри гостя.) - Пропоную вам пограти в гру «Мікрофон» з нашою гостею і познайомитись. Зараз ви будете передавати мікрофон, називаючи свої якості, наприклад, Я – цікава, а який ти – 2.3. Д/гра «Чарівна скринька». Вихователь пропонує дітям скриньку з червоними і синіми фішками. Якщо діти дістають червону фішку, т о говорять «Я люблю…», синю – «Я не люблю…» - Як ви думаєте, ви вже знайомі з моєю подругою, чи ні ? Якщо ні, то чому? 2.2. Мотивація. - Чи потрібно нам вміти знайомитись? Навіщо? 2.3. Повідомлення теми та мети заняття. - Сьогодні у нас буде заняття з розвитку мовлення, на якому ми будемо вчитись красиво розмовляти, коли знайомимось та розповідати про себе. 3. Пізнавальний етап (нові терміни, пов’язані із віком: немовля, малюк, дошкільник, школяр). 3.1. Д/впр. «Відгадай, хто такий?» - Спробуйте відгадати: 1. Хто у нас в групі ніколи не кричить? 2. Хто завжди ввічливий? 3. Хто самий добрий? 4. Хто самий швидкий? 5. Хто самий кмітливий? (Діти відгадують, будуючи складнопідрядні речення із сполучником тому що) Вихователь пропонує дітям перевірити, хто самий уважний і пограти в гру «Назви предмети одним словом?» (Впевнений старт. Наочний матеріал до посібника «Мовленнєвий розвиток дошкільників», ст.3)
Нове: - Отже слова, які називають предмети називаються словами-назвами. До цих слів можна поставити запитання Що? або Хто? (вихователь демонструє картки і ставить запитання, діти називають слова-назви, потім навпаки)
4. Перетворювальний етап. 4.1. Д/гра «Пари слів».
пірамідка - … кубики – … зошит - …
На дошці розміщені картинки зображеннями немовля, малюка, дошкільника, школяра, під ними цифри немовля – 3; малюк – 4; школяр – 2; дошкільник – 1. - Що тут не так? Поясніть чому? Фізкультхвилинка. Вихователь читає невеличкого вірша, а діти імітують рухи.
Малювати почали Ось тут – ясне сонечко, Тут – скляне віконечко. Тут – трикутна пірамідка. Стежку малюють дітки. Ось хмаринка, наче з вати. Ось парканчик біля хати, Ось широка гарна річка, Ось для ляльки нова стрічка. 4. Оцінно-контрольна діяльність. - А зараз хочете дізнатись, що ж можна розповісти про себе? Вихователь пропонує дітям переглянути електронну презентацію «Давайте познайомимось». Після чого уточнює розуміння дітьми послідовності розповіді про себе. - А тепер я пропоную вам пограти в гру «Запитання - відповіді». Для цього нам потрібно поділитись на дві команди. Одна із команд ставить запитання за тим, що ми переглянули. Інша команда відповідає, потім – навпаки (ІАМ «Діалог»). 5. Підсумок та аналіз. - Як називають дітей, які щойно народилися, ходять до дитячого садка, до школи ? - Якими словами можна привітатися? - Що можна розповісти про себе? |
КОНСПЕКТ ЗАНЯТТЯ З РОЗВИТКУ МОВЛЕННЯ З ВИКОРИСТАННЯМ ІКТ Словник: збагачувати мовлення дітей прикметниками, дієсловами. Розрізняти слова назви, дії, ознаки; підбирати рими |
КОНСПЕКТ ЗАНЯТТЯ З РОЗВИТКУ МОВЛЕННЯ З ВИКОРИСТАННЯМ ІКТ ... |
Конспект уроку з української мови для 10-го класу ( профіль українська філологія ) Запропонований урок з використанням ІКТ сприяє стійкій мотивації учнів до навчання, робить процес набуття знань інтенсивним |
«Три ведмеді» конспект індивідуального заняття з розвитку мовлення,... Розвивати увагу, мислення, сприйняття. Закріпити поняття про величену (великий-менший-маленький), про геометричні фігури. Вчити співвідносити... |
НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ ВИКОРИСТАННЯМ ІКТ ТА МЕРЕЖІ ІНТЕРНЕТ У ПРОЦЕСІ ПРОФЕСІЙНОГО САМОРОЗВИТКУ ПЕДАГОГІЧНОГО ПРАЦІВНИКА ДОШКІЛЬНОГО |
Лівобережна Гетьманщина та Слобідська Україна в другій половині XVII... Лівобережна Гетьманщина та Слобідська Україна в другій половині XVII ст. Урок з історії України для 8 класу із використанням ІКТ |
Конспект заняття на тему: “ Great inventors and inventions «Questions for asking more information», тренувати навички читання та перекладу невідомого тексту та розвивати навички аудіювання... |
КРЕМЕНЧУЦЬКИЙ ПРОФЕСІЙНИЙ ЛІЦЕЙ СФЕРИ ПОСЛУГ Методична розробка вміщує досвід викладача по проведенню уроку історії з використанням місцевого матеріалу та ІКТ |
ПЛАН-КОНСПЕКТ проведення заняття з психологічної підготовки з працівниками Жовтневого ЗМПО. Тема Тема : Пізнавальні процеси. Пам’ять. Мислення. Уява. Мовлення. Відчуття. Сприймання. Увага |
ПЛАН-КОНСПЕКТ проведення заняття з психологічної підготовки з працівниками... Тема : Пізнавальні процеси. Пам’ять. Мислення. Уява. Мовлення. Відчуття. Сприймання. Увага |