|
Скачати 43.06 Kb.
|
Класна година - 5 клас « День Цивільної Оборони. Природні та техногенні явища» Мета. Ознайомлення учнів з поняттям «Цивільна Оборона»; з основними завданнями ЦО, з природними та техногенними явищами, їх характеристиками та можливими наслідками. Перебіг класної години Цивільна Оборона – це складова частина загальнодержавних соціальних та оборонних захо- дів, які проводять у мирний та воєнний час для захисту населення та народного господарства від наслідків аварій, катастроф, стихійних явищ та сучасних заходів ураження (Для кращого запам*ятовування це поняття можна представити у вигляді схеми) Заходи ураження Стихійні явища Населення, Народне господарство Аварії Катастрофи
В містах та населених пунктах ЦО організує начальник ЦО – голова міського, (районного, сільського) виконавчого комітету. Як було зазначено раніше, ЦО захищає населення і господарство від стихійних явищ та їх наслідків. До стихійних явищ відносяться природні явища («стихія» - «природа»), які розподіляються таким чином: Стихійні природні явища Землетруси Пожежі Повені Сельові потоки Снігові намети Стихійні( природні) явища - явища , які виникають , як правило , несподівано,зненацька, вони мають надзвичайний характер і призводять до порушення нормального життя, іноді загибелі людей та знищення матеріальних цінностей.
2) цунамі ( великі хвилі від 20-30 м і вище) 3)пожежі ( викликані зруйнуванням трубопроводів , комунально -енергетичних мереж) 1948 р. – М.Ашхабад; 1966р. – м. Ташкент (декілька діб) 1988 р. – міста та села Вірменії 2005р. – м. Новий Орлеан (США) зруйнування 2008р. – провінція Сичуань (Китай) 100 000 загиблих 2010р. – провінція Китаю
2) загибель людей, тварин; 3) затоплення посівів, знищення врожаю 2008р. – Карпати( декілька областей, Україна;
Вода, пісок, глина, каміння, щебень. Ці потоки бувають після сильних дощів та ерозії (руйнування) грунту
1930 р. – окраїна м.Ленінград( до 1000 загиблих); 2008р. - провінція Сичуань (Китай) 2008р. – Карпати (Україна)
2008р. – деякі міста Канади, США 2009р - снігопади в Україні
Техногенні явища аварії забруднення довкілля катастрофи пожежі вибухи Аварія на АЕС м. Чорнобиль (Україна)
1944р. – 1945р. – м. Хіросіма, Нагасакі ( Японія) Необхідно запам*ятати, що правила поведінки в надзвичайних ситуаціях повинна знати кожна людина. Впевнено прийняти виклик природи зможе лише той, хто володіє інформацією, знає , як діяти в різноманітних ситуаціях. Якщо ви почуєте сирену, гуки підприємств, сигнали транспортних засобів, відразу вмикайте теле – та радіоприймачі і слухайте термінове, надзвичайне, екстрене повідомлення місцевих органів влади та штабів ЦО. Усі подальші дії визначаються їхніми вказівками. Завдання додому: скласти пам*ятку з перебігом дій ( у будь - якій кількості ) при стихійному або техногенному явищі ( на власний вибір учня) |
Класна година «Здорова їжа – для здорового життя» Дорогі діти! Сьогодні не є секретом, що зовнішній вигляд людини, її поведінка і самопочуття залежить від здоров’я, а також від піклування... |
Година спілкування Святково прибраний клас. На дошці слова: «Із слова починається людина, із мови починається мій рід» (Н. Рій) |
Методичні рекомендації щодо ведення журналу Журнали класів на одній паралелі позначаються цифрами і відповідними літерами українського алфавіту, наприклад: 5-А клас, 5-Б клас,... |
ПРОГРАМА З ЕТИКИ 6 КЛАС (34 години, 1 година на тиждень, із них 3... Добродії і злодії. Доброчинство. Для чого людині та суспільству етикет? Етикетні правила, які я знаю та користуюся ними. Уміння бути... |
Урок №9 Тема: Історичні пісні Обладнання: музичний інструмент, посібник-зошит 4 клас, фонохрестоматія 4 клас, ППЗ «Музичне мистецтво 4 клас», ноутбук, мультимедійний... |
Книга дивовижний сад, будинок життя та мудрості: Виховна година для учнів 5- Б клас у Для чого нам потрібна книга?”, „Як з’явилася вона?”, довести, що читання книг – це насолода і відпочинок, надати практичну допомогу... |
Виховання ключових життєвих компетентностей Година спілкування Учнів... Мета: вчити дітей приймати правильні життєві рішення; формувати основні життєві компетенції; розвивати почуття відповідальності за... |
Використання WEB-ресурсів у навчально-виховному процесі Базовими платформами для створення ЄОІП є прорама «Курс: Школа», освітній портал «Мої знання», портал «Класна оцінка», дистанційні... |
Година спілкування (5 клас). Права та обов ’ язки дитини. Поняття гідності. Мета Мета: поглибити знання учнів про основні права дитини, ознайомити з деякими нормативно-правовими актами щодо прав людини (Конституцією... |
РУКОВОДСТВО ПОЛЬЗОВАТЕЛЯ АДМИНИСТРАТОР ОРГАНИЗАЦИИ СОДЕРЖАНИЕ Вашему вниманию предлагается целый комплекс программных услуг для образовательных учреждений в рамках Всеукраинского школьного портала... |