Тема: «Подорож з гусаком»


Скачати 34.86 Kb.
Назва Тема: «Подорож з гусаком»
Дата 02.06.2013
Розмір 34.86 Kb.
Тип Документи
bibl.com.ua > Туризм > Документи
Тема: «Подорож з гусаком»

Автор: вихователь Поліщук Світлана Василівна.

Мета:

Фізичний розвиток: сприяти розвитку рухової активності під час імітаційних рухливих вправ та ігор.

Соціально – моральний розвиток: вчити любити природу рідного краю, слухати один одного не перебиваючи.

Емоційно – ціннісний розвиток: пробуджувати інтерес до свого «Я», підтримувати позитивне ставлення до себе, визначати свої гідності.

Пізнавальний розвиток: закріплювати знання дітей про самого себе, про свійських птахів, їх назву, будову, їжу яку вони вживають, звуки які видають. Вчити встановлювати взаємозв’язок об’єктів живої природи, стимулювати пізнавальну активність.

Мовленнєвий розвиток: збагачувати словник дітей іменниками, вправляти в словотворенні, удосконалювати пояснювальне мовлення,

Художньо – естетичний розвиток:розвивати цікавість до художніх ілюстрацій та літературно – художніх творів.

Креативний розвиток: розвивати творчість, фантазію, уяву.

Хід заняття.

Вихователь звертає увагу, як багато гостей завітало до групи. Привітання

Доброго ранку, доброго дня.

Все навкруги хай буде добрим щодня.

Дерева і квіти, дорослі і діти

І ми раді зустрічі з вами щодня!

  • Відгадайте загадку:

У кожної людини вона одна – єдина,

Гадає щось, міркує, усім, усім керує,

Чи ніс то, чи брова, зветься…голова!

  • А скажіть, чи в усіх людей голова має однакову будову? (так, круглу)

  • Що ще однакового в будові нашого тіла?

  • А чим ми відрізняємося один від одного?

  • Так, ми всі різні і неповторні. Я хочу розповісти вам казку, слухайте уважно!

  • Жив – був собі Гусак і були в нього друзі – люди, які доглядали за ним. Одного дня Гусак прийшов до своїх друзів - діток дуже засмучений і сказав: «Мені все в собі не подобається – ні голова, ні шия, ні хвіст, ні лапки. Так мені хочеться бути особливим, не таким, як інші гуси. Я навіть з іншими птахами домовився, що вони допоможуть мені змінити свою зовнішність, якщо я виконаю їх завдання. Дітки, чи допоможете ви мені впоратися з завданнями?

  • Ну що, спробуємо допомогти Гусакові? Можливо він тоді повеселішає!

Діти підходять до макету озера по якому плавають лебеді.

  • Попросив Гусак у Лебедя його довгу шию, а той і каже: «Віддам, коли скажеш скільки нас плаває на озері.» (діти рахують лебедів)

  • А ще скажіть на яку цифру схожі лебеді? (на цифру 2)

В цей час вихователь змінює ілюстрацію, де Гусак вже з довгою шиєю.

  • Зрадів наш герой, що став не простим гусаком і поспішив на Пташиний двір. Дуже сподобався Гусакові гребінь у Півня: «Віддай мені свій гребінь?» «Віддам!» - каже Півень – «Коли виконаєш мої завдання!»

Дидактична гра «Що зайве» ( картки на яких зображені птахи і одна тварина, діти повинні фішкою закрити тварину і обґрунтувати свою відповідь).

Дидактична гра «Пригостимо пташок» ( діти на картках проводять лінії від птаха до того, що він найбільше любить їсти).

Фізкультхвилинка «На пташиному дворі».

Гусак дякує Півневі за гребінь, вихователь виставляє відповідно зміненого Гусака.

  • Радий Гусак, що вже й гребінь у нього червоний і гарний як у Півня. Тоді став просити Індика хвоста: «Індиче, дай мені, будь – ласка, свого хвоста.» А Індик йому: «Віддам, коли назвеш усіх домашніх птахів лагідно!»

Дидактична гра «Назви лагідно» (діти називають лагідно не лише птахів, а частини їхнього тіла)

Півень – півник, курка – курочка, гусак – гусачок, качка – качечка, індик – індичок, курча – курчатко, каченя – каченятко, гусеня – гусенятко, індича – індичатко.

Хвіст – хвостик, голова – голівка, шия – шийка, нога – ніжка, лапа – лапка, крило – крильця, дзьоб – дзьобик, пір’я – пір’ячко, око – очко, гребінь – гребінчик.

  • Ось уже зовсім змінився наш Гусак (виставляю відповідну ілюстрацію). Підняв гусак голову вгору і побачив Лелеку.

  • Як ви думаєте, що сподобалося Гусакові в Лелеки?

  • Почав він просити ноги: «Лелеко, Лелеко, віддай мені свої ноги.» А Лелека йому: «Віддам, коли назвеш одним словом: довгі ноги? (довгоногий). «Ось я літаю і все собі думаю, що було спочатку яйце, куча чи курка? Допоможіть мені, підкажіть» (діти викладають на столі картки яйце – курча – курка).

  • Ой, погляньте, як змінився наш герой, вже його не впізнати і на Гусака він став зовсім не схожий (виставляється відповідна ілюстрація). Як ми можемо його тепер назвати? (діти міркують і придумують назви).

  • Подивився Гусак на себе в озерце і ще більше засумував, не сподобався він собі. І захотілося йому все повернути назад і знову стати Гусаком. Що ж треба зробити «Негусакові», щоб стати знову Гусаком? (повернути дарунки).

  • А поки Гусак повертає дарунки птахам, давайте зробимо його портрет, щоб він зрозумів, який справжній Гусак гарний (викладання Гусака з геометричних фігур). Підходить Гусак і радіє, що він знову справжній.

  • Діти, а ми з вами гарні?

  • Підійдіть до дзеркала, розгляньте себе і скажіть, що вам в собі подобається.

  • Бачите діти, як добре залишатися самим собою.

Як добре, що Я єдиний в цілім світі

І усмішка моя, як сонечко всім світить!

Кожен погляд, кожне слово має значення

Попрощаємось з гостями – До побачення!

Схожі:

Тема: Складаємо розповідь на задану тему. «Історія рідного міста»
Діти, а хто бажає вирушити зі мною у чудову подорож подорож, яка проведе нас історичними стежинками рідного краю, поведе стежинами,...
Урок в 5 класі за темою «Множення і ділення натуральних чисел»
Тема нашого уроку сьогодні «Множення і ділення натуральних чисел». Друзі, сьогодні ми з вами відправимося в подорож по стежинкам...
Тема Квіти-символи року (урок подорож)

ОФІЦІЙНІ ПРАВИЛА УЧАСТІ В АКЦІЇ
Офіційні правила участі в рекламно-маркетинговій Акції «Подорож до Риму від ТМ Tosti та подорож до Неаполю від ТМ Garofalo» (надалі...
Тема: «Підсумковий урок за романом Джонатана Свіфта «Мандри Лемюеля...
Тема: «Підсумковий урок за романом Джонатана Свіфта «Мандри Лемюеля Гуллівера. «Подорож до Ліліпутії»
Уроку : Навчальна
Тема. Створення та демонстрація презентацій засобами MS PowerPoint на тему «Подорож в країну знань»
Тема: "Зачарована Десна" О. Довженка казкова подорож у світ його...

Правове виховання Виховна година: «Подорож у місто прав дитини» ПОДОРОЖ У МІСТО ПРАВ ДИТИНИ
Мета: сприяти поширенню правової культури серед учнів, виховувати бажання поглиблювати правові знання, уміння дотримуватись правових...
Урок-подорож у 5-му класі. Тема: «Країна Бухгалтерія»
Мета: узагальнити та систематизувати знання учнів з теми «Натуральні числа та дії над ними»
ТЕМА. Споріднені слова
Сьогодні до нас в гості завітав Лісовичок і Запрошує нас у подорож до Лісового царства
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка