|
Скачати 92.3 Kb.
|
Тема. Створення та демонстрація презентацій засобами MS PowerPoint на тему «Подорож в країну знань». Мета уроку : Навчальна: формувати високий рівень відповідальності в процесі вивчення питань теми уроку, самоосвітню компетентность учнів; закріпити навики створення і демонстрації презентацій засобами MS PowerPoint. Розвиваюча: розвивати самостійність та творчі здібності учнів. Виховна: виховувати вміння працювати в групі. Тип уроку: закріплення умінь та навиків. Форма проведення: ділова гра. Обладнання: MS Office 2003, програма MS Power Point 2003, довідник по работі в MS Power Point 2003, інструкція по виконанню работи, поради по створенню презентації, різнокольорові картки для гри «Райдуга», кошик з запитаннями, цукерки, мультимедійний проектор. ХІД УРОКУ I. Організаційно-психологічний етап 5хв
Діти, от майже підійшов до завершення перший рік вашого навчання у стінах ліцею. За цей проміжок часу ви відкрили для себе нових друзів почули і дізналися багато нового і цікавого в навчанні, обрали для себе професію. Сьогодні у нас з вами передостанній урок у цьому навчальному році. Тому хочу побажати вам успіху, дружньої підтримки, не хвилюватися і все буде добре. ІІ. Мотивація навчання (35-45хв) Тема сьогоднішнього уроку «Створення та демонстрація презентацій засобами MS Power Point на тему «Подорож у країну знань». Мета уроку: закріпити навики створення і демонстрації презентацій засобами MS Power Point; розвивати самостійність і творчі здібності; уміння працювати в групі. На мою думку тема презентацій «Подорож у країну знань» буде для вас цікавою. Тут є багато про що розповісти. Наприклад: про улюблений предмет, цікаву інформацію по темі,про наш ліцей, про нашу групу. Все у ваших руках, широкий простір для творчості. Хочу запропонувати вам виконувати роботу не індивідуально,а створити малі групи. Саме тому девізом сьогоднішнього уроку я обрала слова Генрі Форда : «Зібратися разом – це початок, Триматися разом – це прогрес, Працювати разом – це успіх.» Члени групи повинні виконувати відповідну роботу. Наприклад: генератор ідей, секретар-художник, дизайнер, доповідач, лідер групи. Група експертів оцінюватиме роботу кожної групи. Група експертів – це викладачі, які навчали вас протягом першого курсу. Для того,щоб поділити вас на малі групи я пропоную вам вибрати любу цукерку. Отже, кожен з вас вибрав цукерку різного кольору, а зараз я пропоную вам об’єднатися в групи за кольором цукерок. Таким чином, групи сформовані. Тепер не залишимо поза увагою і наших гостей. Представниками групи експертів будуть викладачі, які вибрали цукерку золотистого кольору. Фізхвилинка (1хв) для успішного виконання творчого завдання вам необхідно сконцентрувати увагу. З біології людини ви знаєте, що увага – це чинник, керівник вибором інформації для сприйняття. Сприйняття інформації буде активним, по –перше, якщо мозок буде насичений киснем. По- друге. Якщо його направляти на активні дії. Отже, перша вправа для насичення мозку киснем. Покладіть вказівний палець на кінчик носа і потріть його віднизу до верху 5 разів. А зараз долонями міцно закрийте вуха, порахуйте до п’яти і різко відкрийте. Вправу повторити 3 рази. Шановні гості, приєднуйтеся до нас! «Кошик знань». Під час уроку, учні, у яких виникають запитання можуть записати їх на картці і покласти до кошика. В кінці уроку учитель зачитує запитання з карток. Відповіді на запитання дають учні. Можна запропонувати учням кинути в кошик картки, на яких записана думка про урок або побажання. Актуалізація 1. «Райдуга» Учні поділяються на групи. Кожна група отримує завдання: згадати, чого навчились на І курсі з тем ( кожна тема на окремому кольоровому папірцю) «Пристрої для введення інформації», «Пристрої для виведення інформації», «Апаратне забезпечення ПК», «Програмне забезпечення », «Графічний редактор Paint», «Робота з файлами та папками», «MS Excel». Проводиться бліц опитування по обраній темі. Наприклад: до теми «Робота з файлами та папками» ставляться запитання:
2. «Наведи порядок у своїх знаннях» Давайте пригадаємо все, що ви знаєте про програму створення презентацій PowerPoint. Учні по черзі достають з кошика запитання і дають відповідь.
Дослідження показують, що ефективність слухового сприйняття інформації складає 15 %, зорового – 25%, а одночасне їх застосування підвищує ефективність сприйняття до 65%. Як на вашу думку без якої програми, що входить до складу MS Office неможливо створити презентацію. Тож давайте зробимо поетичну паузу і пригадаємо властивості текстового редактора Word. (перегляд презентації програми MS Word) Перед тим як приступити до роботи давайте пригадаємо правила поведінки в комп'ютерному класі.(показ презентації) . Хочу представити вашій увазі кілька презентацій,щоб ви їх порівняли. (демонстрація прикладів презентацій) Переглянувши ряд презентацій ви зрозуміли,що спочатку потрібно продумати тему презентації,її структуру, визначити які цілі вона переслідує. Створені презентації можуть містити текст, фотознімки, діаграми, малюнки, комп’ютерну анімацію процесів та явищ, звуковий супровід, автофігури, діаграми тощо. У процесі створення презентації потрібно проявити себе як сценарист, режисер, художник і вимогливий глядач. Презентацію можна використовувати для:
Об’єктом обробки PowerPoint є файл презентації, який має довільне ім’я та розширення .ppt. В цей файл входять структурні елементи презентації – слайди разом з додатковою інформацією. Слайд – це фрагмент презентації, в межах якого виконується робота над об’єктами. Основні можливості програми:
ІІІ. Створення презентації Давайте зараз спробуємо разом створити презентацію. (створення презентації різними способами). Відкрійте довідники на партах і повторіть : 1. Що таке презентація? 2. Для чого призначена програма PowerPoint? Яке розширення мають файли презентацій? Як відкрити вікно цієї програми? 3. Що таке слайд? Як створити новий слайд? 4. Як вибрати розмітку слайду? 5. Як оформити колірну схему слайду? 6. Як вибрати ефекти анімації слайду? 7. Як вибрати зміну слайду? 8. Як вставити малюнок? 9. Як налаштувати анімацію на об'єкти? 10. Як почати показ слайдів? Інструкція до навчальної практичної роботи. 1) Ввімкнути комп’ютер. 2) Відкрити програму створення презентацій Power Point: Пуск – Все программы - Microsoft Office - Microsoft Office Power Point 2003. 3) Створити презентації різними способами: - майстер автовмісту (Файл – Создать – Из мастера автосодержания… – Далее – вибрати вид презентації – Далее – вибрати запропонований спосіб виводу презентації – Далее – ввести заголовок презентації та можливий нижній колонтитул – Далее – Готово. Після створення презентації, потрібно вставити свій текст згідно вказівкам до кожного слайду.) - шаблон оформлення (Файл – Создать - Из шаблона оформления – вибрати шаблон оформлення – оформити презентацію.) - створення пустої презентації (Файл – Создать – Новая презентация – вибрати макет оформлення слайда – оформити слайд.) - однієї презентації на базі іншої (Файл – Создать – Из имеющейся презентации… - вибрати файл з якого буде створена презентація – Создать новый – змінити оформлення слайдів.) - фотоальбом (Файл – Создать – Фотоальбом… – вибрати зміст фотоальбома: добавити текст або малюнок з певного джерела – Создать – відредагувати фотоальбом.) 4) Закрити програму Power Point не зберігаючи файли. 5) Закрити всі вікна. Вимкнути комп’ютер. Схема презентації: 1-й слайд – назва сторінки 2, 3, 4-й слайди – відображення теми 5-й слайд – побажання місту Поради із структури і змісту презентації. 1. Кожен слайд відображає одну думку. 2. Відсутність нагромаждения, чіткий порядок у всьому. 3. Текст складається з коротких слів і простих пропозицій. 4. Підписи до ілюстрації розміщуються під нею. 5. Всі слайди презентації повинні бути виконані в одному стилі. 6. Колірна схема повинна бути однаковою для всіх слайдів. 7. Важливу інформацію потрібно виділити великим шрифтом і розмістити в лівому верхньому кутку. Після виконання завдання ви повинні скласти звіт за планом: 1. Склад та назва творчої групи. 2. Тема презентації. 3. Реклама презентації. ІV. Захист презентацій Послухаємо звіти груп. Лідер кожної групи представляє назву та девіз групи, демонструє створену презентацію. Надається слово експертній комісії яка оцінювала роботу груп над створенням презентацій згідно плану: 1. Чи відповідає зміст презентації її назві? 2. Як на вашу думку,чи всі групи повністю розкрили тему за допомогою створених презентацій? 3. Чи скористувалися запропонованими порадами що до структури та змісту презентації? 4. Що на вашу думку було найкращим у кожній з створених презентацій? 5. Які на вашу думку були допущені помилки? 6. Оцініть роботу кожної групи. V . РЕФЛЕКСІЯ УРОКУ (2хв). 1. Що сподобалося на уроці, а що ні?
Я дякую вам за наш урок і ще раз бажаю успіху. На згадку про урок порийміть ще однин рецепт успіху «Успіх – це не тільки 10% таланту, але і 90% працелюбства». Релаксація. 1. Дуже повільно переводити погляд: вдихаючи, дивлячись вправо, потім угору, видихаючи – вліво і додолу. Потім спрямувати погляд удалечінь. Повторити вправу 4-5 разів в один бік і стільки ж – в інший. 2. Для покращення фокусування ока подивитись на кінчик носа, потім одразу перевести погляд у далечінь. В обох випадках погляд затримати на кілька секунд. Повторити вправу 4-5 разів. Підсумки уроку. Домашнє завдання. |
Уроку: «Вода знайома і загадкова» Мета уроку: Навчальна Тема: Гідросфера Тема уроку: «Вода знайома і загадкова» Мета уроку: Навчальна: Продовжити формування системи знань про гідросферу... |
Тема уроку: Застосування похідної до розв’язування прикладних задач Навчальна мета уроку Навчальна мета уроку: Формувати в учнів вміння знаходити найбільше і найменше значення функції при розв’язуванні різних типів прикладних... |
Розробка уроку з теми «Різноманітність круглих червів» Мета: Навчальна ... |
Уроку: засвоєння нових знань Хід уроку Навчальна: ознайомити учнів з поняттям «глобальна проблема», з’ясувати необхідність природоохоронних заходів з метою охорони середовища... |
Уроку: комбінований. Хід уроку Навчальна: ознайомити учнів з сучасними технологіями переробки відходів, з’ясувати необхідність спостереження та аналізу стану природи... |
Уроку: Навчальна Тема уроку: Джерела й параметри растрових зображень. Поняття про роздільну здатність, глибину кольору та їх зв'язок з якістю растрових... |
Уроку спецтехнології на тему: «Режими газового зварювання» Мета уроку: навчальна – навчити учнів самостійно працювати над новим матеріалом,вміти виділяти головне,ознайомити учнів з режимом... |
Уроку: Навчальна Тема уроку: Поняття про стиснення даних. Архівація файлів. Програми для роботи з архівами. Створення архіву. Додавання файлів до... |
ТЕМА УРОКУ Навчальна: Навчити учнів здійснювати обробку монтаж, та додавання титрів у відеозаписи |
ТЕМА УРОКУ Навчальна: Навчитись працювати з текстом, створювати стилі CSS для оформлення тексту |