ОФІЦІЙНІ ПРАВИЛА УЧАСТІ В АКЦІЇ


Скачати 56.25 Kb.
Назва ОФІЦІЙНІ ПРАВИЛА УЧАСТІ В АКЦІЇ
Дата 06.05.2013
Розмір 56.25 Kb.
Тип Документи
bibl.com.ua > Інформатика > Документи
ОФІЦІЙНІ ПРАВИЛА УЧАСТІ В АКЦІЇ

«ПОДОРОЖ ДО РИМУ ВІД ТМ TOSTI ТА ПОДОРОЖ ДО НЕАПОЛЮ ВІД ТМ GAROFALO»

Офіційні правила участі в рекламно-маркетинговій Акції «Подорож до Риму від ТМ Tosti та подорож до Неаполю від ТМ Garofalo» (надалі – Правила) визначають період, умови та порядок участі в Акції «Подорож до Риму від ТМ Tosti та подорож до Неаполю від ТМ Garofalo» (надалі – Акція).
1. Організатор Акції
1.1. Організаторами Акції є виробник ТМ Tosti – Giovanni Bosca Tosti I.V.I. S.p.A. (ТМ «Тості» – Джованні Боска Тості І.В.І. С.П.А.) та виробник ТМ Garofalo – Pastificio Lucio Garofalo S.p.A (ТМ «Гарофало» – Пастіфішіо Лючіо Гарофало С.П.А.) (надалі – Організатор).

1.2. Інформаційним партнером Акції є ТОВ «Фоззі-Фуд» (надалі – Партнер).

1.3. Акція спрямована на рекламу (популяризацію) продукції ТМ Tosti та ТМ Garofalo. Участь в Акції безкоштовна: ні Організатор, ні Партнер не отримують винагороди від Учасників за їх участь в Акції. Акція не є азартною грою, лотереєю, послугою в сфері грального бізнесу або конкурсом, а ці Правила не є публічною обіцянкою винагороди або умовами конкурсу.
2. Період та місце проведення Акції
2.1. Акція проводиться в мережі супермаркетів «Сільпо» на всій території України в період з 01 квітня до 30 квітня 2010 року включно (надалі – «Загальний період проведення Акції»).
3. Учасники Акції
3.1. В Акції можуть взяти участь дієздатні повнолітні громадяни України – Учасники Програми «Власний Рахунок» від мережі супермаркетів «Сільпо» (надалі – Програма «Власний Рахунок»), які виконали умови, передбачені в п.4 та п.5 цих Правил, а також повністю згодні з умовами Акції, передбаченими цими Правилами та Правилами участі в Програмі «Власний Рахунок».

3.2. Учасниками Акції не визнаються і в ній не мають права брати участь:

- працівники та представники Організатора Акції, Партнера Акції або будь-якої іншої компанії, залученої до проведення Акції, та члени їх сімей;

- особи, яким не виповнилося 18 років;

- особи, які не є учасниками Програми «Власний Рахунок».
4. Порядок участі в Акції та розіграш Призу
4.1. Для участі в Акції покупцю-власнику Картки «Власний Рахунок» необхідно придбати в мережі супермаркетів «Сільпо» в Загальний період проведення Акції вермути TM Tosti та/або продукцію ТМ Garofalo (надалі – Акційна Продукція) на будь-яку суму з використанням Картки або Брелока Програми «Власний Рахунок».

4.2. Учасники Акції по закінченню Загального періоду проведення Акції мають право взяти участь у розіграші Призу (надалі – Приз) – подорожі на двох до Риму від ТМ Tosti та подорожі на двох до Неаполю від ТМ Garofalo в період з 05 до 06 червня 2010 року включно. Під подорожжю мається на увазі оплата Переможцям Акції авіаперельоту до Італії та готелів в Римі і Неаполі.

4.3. У розіграші Призу беруть участь чеки покупців, проведені з Карткою або Брелоком Програми «Власний Рахунок», в яких присутня Акційна Продукція і при цьому:

а) покупець є зареєстрованим власником постійної Картки або Брелока Програми «Власний Рахунок»;

б) в Реєстраційній формі покупця вказані коректні контактні дані (Прізвище, Ім’я, По-батькові, домашній або мобільний телефон).

4.4. Розіграш Призу Акції – подорожі на двох до Риму від ТМ Tosti та подорожі на двох до Неаполю від ТМ Garofalo в період з 05 до 06 червня 2010 року включно - відбудеться 05 травня 2010 року:

- Розіграш проводиться Організатором шляхом використання комп'ютерної програми, основним принципом дії якої є випадковий вибір чеку Переможця (надалі – Переможець) серед чеків покупців Акційної Продукції з використанням Картки чи Брелока Програми «Власний Рахунок».

- Партнер Організатора по обраному чеку визначає анкетні дані Переможця (Прізвище, Ім’я, По-батькові, номера телефонів (мобільний та/або стаціонарний)) і повідомляє їх Організатору.

- Організатор Акції самостійно інформує Переможця про виграш по одному з телефонних номерів, вказаних в Реєстраційній формі покупця.

- У випадку, якщо Організатор не зміг зв’язатися з Переможцем протягом 7-ми календарних днів або Переможець відмовляється прийняти Приз чи Приз не може бути вручений Переможцю з причин, вказаних в п.5 даних Правил, тоді Приз вручається наступному за списком резервному Переможцю. Список резервних Переможців визначається в момент розіграшу випадковим чином та складається з усіх чеків покупців з використанням Картки або Брелока Програми «Власний Рахунок», в яких присутня Акційна Продукція.

4.5. Кожен покупець може взяти участь в розіграші двох Призів – Призу від ТМ Tosti, при умові, що протягом Загального періоду проведення Акції покупцем була придбана Акційна Продукція ТМ Tosti та Призу від ТМ Garofalo, при умові, що протягом Загального періоду проведення Акції покупцем була придбана Акційна Продукція ТМ Garofalo.

4.6. Детальну інформацію про умови проведення Акції можна отримати на сайті www.silpo.ua та за номером Гарячої Лінії 0-800-301-707 (дзвінки безкоштовні зі стаціонарних телефонів в межах України).

4.7. Результати розіграшу (Прізвище, Ім’я, По-батькові, номер Картки «Власного Рахунку» Переможця) будуть розміщені на сайті www.silpo.ua. Результати розіграшу є остаточними і оскарженню не підлягають.
5. Порядок передачі Призу Переможцеві
5.1. Умови для отримання Призу Переможцем:

а) Переможець розіграшу буде повідомлений про виграш та порядок його отримання шляхом телефонного дзвінка на один із номерів, вказаних в Реєстраційній формі покупця;

б) Переможцю надається можливість забрати Приз протягом 7-ми (семи) календарних днів після офіційного оголошення результатів розіграшу;

в) Вручення Призу Переможцю буде здійснено в супермаркеті «Сільпо» за адресою: м. Київ, вул. Філатова, 7;

г) Приз буде переданий Переможцю за умови обов'язкової наявності у нього закордонного паспорту, термін дії якого закінчується не раніше ніж через три місяці з дати закінчення поїздки;

д) У разі відмови Переможця від виграшу Приз буде вручений резервному Переможцю, визначеному розіграшем;

е) Фактом виконання зобов'язань з передачі Призу є підпис Переможця у листі-повідомленні, який Переможцеві надає представник Організатора;

ж) Щоб уникнути майнових суперечок, Приз вручається Переможцю Акції, який проживає на території України та пред'явив паспорт або інший документ, що його замінює та засвідчує особу Переможця;

з) Організатор здійснює оплату авіаперельоту та проживання в готелі Переможця і особи, яка супроводжує його. В'їзну візу до Італії Переможець і особа, що супроводжує Переможця, оформлюють самостійно. Перелік документів для оформлення візи розміщується на офіційному сайті посольства Італії в Україні www.embassy.net.ua/italy;

и) У випадку, якщо Переможцю відмовили у видачі візи, право отримання Призу переходить резервному Переможцеві, визначеному шляхом розіграшу.
6. Відповідальність сторін
6.1. Виплата грошового еквіваленту вартості головного Призу або його заміна згідно з даними Правилами не допускається.

6.2. Організатор має право відмовити у видачі Призу Учаснику Акції, який отримав таке право, якщо цей Учасник не виконав умов, передбачених цими Правилами. При цьому такий Учасник не має права на отримання від Організатора будь-якої компенсації.

6.3. У разі, якщо Учасник Акції, який має право на отримання Призу, з певних причин, не залежних від Організатора, не має можливості отримати Приз, Учасник Акції не має права на отримання від Організатора будь-якої компенсації.

6.4. Усі витрати Переможця Акції, пов'язані з переїздом до місця отримання Призу, лежать на Переможці Акції. Обов'язок по сплаті податку з доходів фізичних осіб несе Переможець Акції.

6.5. У разі, якщо Переможцю буде відмовлено у наданні в'їзної візи, Організатор Акції та/або Партнер відповідальності за це не несуть, витрати Переможця не компенсують та повторно Приз не надають.

6.6. Факт участі в Акції означає повну та безумовну згоду Учасника з цими Правилами і умовами проведення Акції.

6.7. Беручи участь в Акції, кожен учасник Акції підтверджує свою згоду на використання наданої ним Організатору інформації з маркетинговою та/або будь-якою іншою метою без винагороди (публікації персональних даних, фото, інтерв’ю, прес-релізів про результати проведення розіграшу та інших матеріалів) на умовах, що не суперечать чинному законодавству України.

6.8. Всі Учасники Акції самостійно знайомляться з умовами Акції на сайті www.silpo.ua.

6.9. Організатор Акції залишає за собою право в будь-який момент проведення Акції вносити зміни в умови та термін проведення Акції та розіграшу, а також право призупиняти, відновлювати та припиняти проведення Акції.

Схожі:

Офіційні правила участі в Акції «Спортивний місяць з «Сільпо»
Учасниками Акції (далі «Учасник») можуть бути громадяни України, яким виповнилося 18 років, що виконали Правила цієї Акції, зазначені...
Офіційні правила акції «MEGA задания»

Офіційні умови рекламної Акції «Депозит для Друга»
Організатором рекламної акції «Депозит для Друга» (далі по тексту – «Акція») є Товариство з обмеженою відповідальністю „Комерційний...
Чи конкурсом, а ці Правила не є публічною обіцянкою винагороди, чи умовами
Організатором та Замовником рекламної акції «Сто Жарких днів» (надалі – Акція, Рекламна акція) є Товариство з обмеженою відповідальністю...
ОФІЦІЙНІ ПРАВИЛА КОНКУРСУ
Нагороди конкурсу – фірмові футболки гурту «ТІК» 25 штук, компакт диски гурту «ТІК» з автографом Віктора Бронюка – 25 штук
ІНКОТЕРМС Офіційні правила тлумачення торговельних термінів Міжнародної торгової палати
Товари продаються у ширшому ряді країн, у більших обсягах і різноманітті. Але із зростанням обсягів і складності міжнародних торгових...
Положення трудової акції
Головною метою акції є формування екологічної культури особистості та відповідальності за збереження природного середовища перед...
ПРОЕКТ ПОЛОЖЕННЯ ПРО ПРОВЕДЕННЯ НАЦІОНАЛЬНОЇ ДОБРОВОЛЬЧОЇ АКЦІЇ «ВЕСНЯНИЙ ТИЖДЕНЬ ДОБРА 2009»
Національний координаційний комітет формується організаторами Акції із представників зацікавлених територіальних громад, суспільних...
Умови проведення Всеукраїнської акції «Годівничка»
Організацію та проведення Всеукраїнської природоохоронної акції «Годівничка» у Львівській області здійснює Львівський обласний дитячий...
Основні поняття щодо використання інструкцій по всіх акціях
Окремі деталі, правила та інструкції по кожній з акцій викладаються у «Деталізації акції», що не суперечить основній інструкції «Інструкція...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка