|
Скачати 0.51 Mb.
|
МІНІСТЕРСТВО ОХОРОНИ ЗДОРОВ’Я УКРАЇНИ НАЦІОНАЛЬНИЙ МЕДИЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ імені О.О.БОГОМОЛЬЦЯ “Затверджено”на методичній нараді кафедри загальної хірургії №2 з ВПХ Завідувач кафедри д.мед.н., професор ___________ Я.Й.Крижановський “______” _____________ 2007 року МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИДЛЯ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ СТУДЕНТІВПРИ ПІДГОТОВЦІ ДО ПРАКТИЧНОГО (СЕМІНАРСЬКОГО) ЗАНЯТТЯ
Київ – 2007
Сучасні статистичні дані вказують, що частота переломів кісток не перевищує 10% усіх травматичних ушкоджень. Смертність при травмах, які трапилися в результаті дорожньо-транспортних пригод (ДТП), на Україні посідає третє місце після серцево-судинних захворювань і онкозахворювань. Переломи складають майже половину інвалідності від травм, кожний третій в світі вмирає від травми. Більшість переломів припадає на самий працездатний вік – від 20 до 40 років. Розподіл переломів в залежності від локалізації: переломи верхньої кінцівки і плечового пояса складає 52 %, нижньої – 26 %, кісток тулуба – 18 %, решта – 4 % (переломи кісток черепа і обличчя). Коливання цих показників залежить від щільності населення, інтенсивності транспортного руху, віддаленість населених пунктів від транспортних артерій, характеристики і щільності промислових підприємств. В період високого технічного прогресу, природних та техногенних катастроф, росту тероризму особливе значення має вирішення питань попередження виникнення переломів, правильної транспортної іммобілізації потерпілих, правильного їх лікування та реабілітації. Наведені вище факти чітко окреслюють актуальність та важливість питань переломів в роботі лікувально-профілактичних закладів. Саме тому, вивчення і знання основ діагностики, надання першої медичної допомоги на місці пригоди, транспортування та лікування потерпілих з переломами необхідні для медичних працівників усіх спеціальностей. Актуальність заняття диктується і тією обставиною, що питання, які стосуються зазначеної теми, будуть розглядатися і на старших курсах при навчанні на кафедрах ортопедії-травматології, медицини катастроф, невідкладних станів, загальної хірургії з курсом військово-польової хірургії та кафедрах терапевтичного та лікувально-профілактичного профілю.
4.1. Перелік основних термінів, параметрів, характеристик, які повинен засвоїти студент при підготовці до заняття:
|
ПЛАН-КОНСПЕКТ проведення заняття з тактичної підготовки з начальницьким... ТЕМА ЗАНЯТТЯ №2 : Гасіння пожеж на об’єктах елеваторно-складского господарства, млинових і комбікормових підприємствах |
Тема заняття: Модель здоров’я. Мета заняття Мета заняття: розширити інформацію про поняття «здоров’я», та фактори, що впливають на його формування |
Програми роботи гуртка МЕТОДИЧНА РОЗРОБКА ЗАНЯТТЯ ГУРТКА У методичній розробці заняття «Програмне забезпечення для опрацювання мультимедійних даних Windows Movie Maker. Створення кліпів»... |
Онищук В. А. Типы, структура и методика заняттяа в школе Заняття, що є складними педагогічними утвореннями, як і всі складні явища, можуть бути поділені на типи за різними ознаками. Заняття... |
ПЛАН-КОНСПЕКТ ПРАКТИЧНОГО ЗАНЯТТЯ З ЛІНІЙНОЇ АЛГЕБРИ на тему «Тема заняття.» |
Тема заняття Мета заняття: навчити учнів створювати WEB- документи засобами текстового редактора Word |
Зміст Назва заняття Заняття для батьків учні яких здійснюють вибір профілю у 7 (3) класі Сарненської гімназії |
Перше заняття Вступна бесіда Очікувані результати: Готовність до роботи в певному режимі і за темою, усвідомлення учасниками сенсу заняття |
ЗАНЯТТЯ ТЕМА ЗАНЯТТЯ: Організація роботи ГДЗС при високих і низьких температурах. Відпрацьовування нормативів ГДЗС №5; 7 |
Заняття гуртка з теми «Життя як подвиг» Мета заняття Обладнання: картки з висловами вченого, таблиці для заповнення учнями, портрет Д. Менделєєва, комп’ютер, стікери, диск з презентаціями,... |