Перше заняття Вступна бесіда


Скачати 49.58 Kb.
Назва Перше заняття Вступна бесіда
Дата 15.07.2013
Розмір 49.58 Kb.
Тип Документи
bibl.com.ua > Інформатика > Документи
Перше заняття
Вступна бесіда

Мета: Отримати информацію, а також загальне розуміння сенсу заняття

Час: 15 хв.

Очікувані результати: Готовність до роботи в певному режимі і за темою, усвідомлення учасниками сенсу заняття
Привітання

Мета: Спрямування учасників занятт на роботуна роботу

Час: 10 хв.

Очікувані результати: Усвідомлення себе в ролі учасника заняття
Знайомство

Мета: знайомство учасників тренінгу між собою

Час: 15 хв

Зміст вправи: Тренер пропонує першому учаснику, наприклад сидячому з права від нього, підвестися і назвати соє повне ім’я та прізвище, а також ім’я, яким він ходів би, щоб його називали в групі. Наприклад: «Мене звуть Вячеслав Іванов. В групі прошу називати мене Слава»

Далі виступаючому потрібно повідомити що – небуть про своє ім’я і прізвище.

Так він може відповісти на наступні запитання:

  1. Що означає твоє прізвище?

  2. Що означає твоє ім’я?

  3. Чи подобається тобі твоє ім’я?

  4. Чи знаєш ти, хто його тобі підібрав?

  5. Хто ще в твоїй сім’ї носив це ім’я?

  6. Чи хотів би ти щоб тебе назвали іншим ім’ям?


Вправа «Хто народився в травні»

Мета: активвізація учасників групи

Зміст вправи: Група розсідається по колу. Учням пояснюється, що зараз буде проводитися гра, з допомогою якої вони зможуть краще пізнати один одного. Називається особистісна якість або описується ситуація і учасники, по відношенню до яких відноситься даний вислів, виконують певну дію. Вони встають зі стільця, виконують цю дію і знову сідають на місце. Наприклад: «Той, у кого є брат, повинен клацнути пальцями». Темп гри повинен зростати. Варіанти висловлювань:

  • у кого блакитні очі - тричі подмигните;

  • той, хто сьогодні вранці з'їв смачний сніданок, нехай погладить себе по животу;

  • хто народився восени, нехай візьме за руку одного члена групи і станцює з ним;

  • хто любить котів, тричі промяукайте;

  • у кого є заміжня сестра, нехай скаже сусідові зліва, що це його не стосується;

  • хто п'є каву з цукром і молоком, загляньте собі під стілець;

  • у кого є веснянки, пробіжіть по колу;

  • нехай єдина дитина своїх батьків підніметься на стілець;

  • той, кого примушували прийти в цю групу, повинен затопать по підлозі ногами і крикнути: «Я не дозволю змушувати себе!»;

  • хто вважає себе допитливою людиною, нехай поміняється місцями з тим, хто думає так само;

  • хто зрідка мріяв стати невидимим, закрийте обличчя долонями;

  • той, хто вміє грати на якому-небудь музичному інструменті, нехай продемонструє як це робиться;

  • хто вважає, що гра триває досить довго, повинен тричі грюкнути долонями по стільцю, схрестити руки на грудях і голосно крикнути: «Досить!».


Вправа «Дракон»

Час: 15хв.

Мета: згуртування групи

Зміст вправи: Гравці стають в лінію, тримаючись за плечі або за пояс один одного. Перший учасник - "голова", останній, - "хвіст" дракона. Голова повинна дотягнутися до хвоста і упіймати його. "Тіло" дракона нерозривне. Як тільки "голова" схопила "хвіст", вона ("голова") стає "хвостом".

Вправа «Подарунок»

Час: 15 хв.

Мета: Розвинути уміння користуватися мовою жестів, мімікою, тілом для эффективної невербальної комунікації

Зміст вправи: Завдання таке: один учасник передає своєму сосіду справа деякий уявний подарунок. Вручення робитиметься мовчки, тому єдина інформація, якою гравці, і команда будуть володіти, - це пантомімічна гра того, що дарує. Отримавши подарунок, його счастливий володар повинен зрозуміти, що йому подарували, а потім передати цей же подарунок своєму сусідові праворуч. Бажано при цьому додати до акту дарування якісь нові деталі, конкретизуючи суть подарунку. Так наш подарунок повинен пройти увесь ланцюжок гравців, поки не досягне останнього учасника. Він і скаже нам (цього разу – словами), що за подарунок він отримав. Після цього ми пройдемо ланцюжок в протилежному напрямі, і кожен з гравців оголосить, чи так він особисто уявляв собі сенс отриманого подарунку, чи не стався десь збій в розумінні.
Вправа «Розсмішіть партнера»

Час: 15 хв.

Мета: Поліпшити настрій участників

Зміст вправи: Завдання виконується в парах. Один з пари повинен в що б ти не стало, будь-якими засобами розсмішити партнера. Якщо йому вдасться це зробити, то колега стає тим хто смішить і вибирає собі нового партнера з інших гравців. Якщо розсмішити не вдається ніякими силами, то доводиться выбирати нового партнера. Якщо розсмішити не вдалося, то на місце ігрока, якого не вдалося розсмішити, вибирають нового.
Вправа «Покажи пальцем»

Час: 15хв.

Мета: Згуртування учасників тренинговії групи

Зміст вправи: Учасники тренінгу сідають в коло. Тренер просить кожного підняти вгору будьяку руку з витягнутим пальцем. Потім ведучий пропонує показувати пальцем на того, хто з точки зору кожного має певну, названу раніше властивість. Наприклад, тренер може сказати: «Покажіть самого лохматого з нас.

  • Самого веселого.

  • Найхудішого.

  • Самого сонного.

  • Самого активного сьогодні.

  • Самого одетого.

  • Самого роздягненого.

  • Того, хто сьогодні вас в якійсь з вправі здивував.

  • Того, хто сьогодні, на ваш погляд, працював менше всього.

  • Того, хто сьогодні одного разу допоміг вам.

  • Того, з ким ви сьогодні хотіли, але не познайомились.

  • Того, хто сьогодні особливо багато жартував і веселив публіку.

  • А хто сьогодні був зіркою групи, хто особливо яскраво висвітлився сам і допоміг іншим"?


Вправа «Я люблю тебе за те …»

Час: 10хв.

Мета: Вираження внутрішньої довіри, згуртованості членів групи.

Зміст вправи: Учасники розбиваються на дві групи і утворюють два кола: зовнішній і внутрішній. З просуванням по зовнішньому і внутрішньому кругу учасники закінчують фразу: "Я люблю тебе за те "., кажучи про якісь особові якості стоячої перед ним людини.

Питання для обговорення

  1. Що ви відчували, коли отримували комплімент?

  2. Що ви відчували, коли робили комплімент?


Підведення підсумків першого дня

Тренер просить усіх учасників тренінгу встати в коло. Тренер розмовляє з учасниками про минуле заняття. Просить висловити свою думку, побажання, зауваження. Дякує усім за прожитий день, нагадує про наступну зустріч. Прощається з усіма.





Схожі:

Конспект інтегрованого заняття з пріоритетом мовленнєвого розвитку
Попередня робота: читання віршиків, потішок, забавлянок, колискових пісень, бесіди про зиму, про лісових звірят, спостереження за...
Методичні рекомендації: Під час підготовки до семінарського заняття...
Перші державні об'єднання східнослов'янських племен. Їхній суспільний устрій, господарство, звичаї, вірування
ПРО ВСЕУКРАЇНСЬКУ АКЦІЮ «ДАЙ РУКУ, ПЕРШОКЛАСНИКУ!» У 2011/12 навчальному...
Завдяки цьому перше вересня стало справжнім святом для 400 тисяч українських родин. Для кращої адаптації дітей до навчання у більшості...
Уроку І. Вступна частина
Тема. Творча біографія Григорія Косинки. Перевага імпресіонізму в стильовій палітрі письменника
Уроку І. Вступна частина
Тема. Жанрово-стильове розмаїття прози 20-30-х років ХХ ст. Роль Миколи Хвильового у тогочасному літературному житті
Обери свою майбутню професію”
Незабаром почнеться зовнішнє незалежне оцінювання, а відтак і вступна кампанія 2011 року у вищих та професійно-технічних навчальних...
І. Вступна частина Тема Філософія, коло її проблем і роль у суспільстві
Різноманітність тематики цих роздумів обумовлена загальною орієнтацією, самовизначенням людини у світі, її світоглядом
Уроку І. Вступна частина
Ми продовжуємо роботу над текстуальним аналізом віршів Євгена Плужника, дослідження образу ліричного героя, і результатом цього уроку...
Перше коло

Тема: Буква Ї, позначення нею звуків [йі]. Бесіда «Київ – столиця...
Тема: Буква Ї, позначення нею звуків [йі]. Бесіда «Київ – столиця України». Читання тексту «На екскурсії»
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка