Вчитель значить, вічно молодий і одночасно утаємничений у мудрість сотень поколінь, та ще й знавець у якійсь конкретній галузі науки. Втім, ми про це згадуємо


Скачати 53.06 Kb.
НазваВчитель значить, вічно молодий і одночасно утаємничений у мудрість сотень поколінь, та ще й знавець у якійсь конкретній галузі науки. Втім, ми про це згадуємо
Дата11.02.2014
Розмір53.06 Kb.
ТипДокументи
bibl.com.ua > Спорт > Документи
Вчитель – значить, вічно молодий і одночасно утаємничений у мудрість сотень поколінь, та ще й знавець у якійсь конкретній галузі науки. Втім, ми про це згадуємо не завжди.
Для учнів 1–6 класів пропонується розробка робочої моделі учнівського мовного портфоліо (план-схема для опрацювання розміщена на цій сторінці).Запропонована план-схема є робочим матеріалом для створення індивідуальних варіантів


Мовний портфолiо

Місце для фото

Ім'я

Школа

Клас

Вік

Цей портфоліо для тебе:

Демонструє ,що ти вже знаєш і вмієш робити в іноземних мовах;

Демонструє твій прогрес в іноземних мовах;

Демонструє новим вчителям твої досягнення у випадку переходу до нової школи або класу


Мови, які я розумію і якими можу спілкуватися
Моя рідна мова

Крім того. я розумію і спілкуюся

Вдома я спілкуюся

З моїми друзями я спілкуюся

У школі я спілкуюся

У школі я вивчаю такі мови

Поза школою я спілкуюся іноземними мовами іноді часто

Я зустрічаю людей, які спілкуються іноземними мовами іноді часто _______

Я дивлюся фільми, телепередачі, читаю журнали і книги іноземними мовами іноді часто_______________

У мене є друзі чи сім'я, які розмовляють іноземними мовами________________

Як я працюю


Якщо я не розумію, що сказав вчитель

я дивлюсь, що роблять інші

я не наважуюся запитати

я запитую

Я співаю своїм батькам, братам і сестрам, або друзям пісні, які я вивчив на уроках іноземної мови

ніколи

іноді

часто

Я стираюсь навчити свою сім’ю або друзів тому, що я вивчив на уроках іноземної мови

ніколи

іноді

часто


ЩО Я ВЖЕ ВМІЮ


назвати своє ім'я


сказані, чи є в мене брати та сестри


запитати когось, що він (вона) любить

сказати, як я себе почуваю

сказати, що я люблю та не люблю

зрозуміти запитання про те, як мене звуть, скільки мені років та де я живу

розповісти, де я живу

що-небудь запитати

розуміти, коли людина розповідає про себе (ім'я, вік, де живе)

запитай, як справи

запитати, де людина живе

сказати «Будь ласка» та «Дякую»

прочитати назви деяких речей

прочитати поштову картку

написати своє ім'я, вік та адресу






МОЯ МОВНА БІОГРАФІЯ

МОЇ УСПІХИ
АУДІЮВАНННЯ
Я розумію


коли людина повідомляє своє ім'я, вік

коли людина розповідає про свої інтереси

коли людина розповідає про свою професію

коли людина розповідає про свою сім'ю

коли зі мною вітаються або прощаються

коли мені виказують про свої життєві потреби (голод, спрага, стома)

коли мене вітають із святом або днем народження

коли мене вчитель хвалить

прохання вчителя взяти щось з портфелю

коли мене запитують про мої справи і настрій

коли мені дають раду, що надіти

коли мене прохають передати яку-небудь річ

зрозуміти прогноз погоди

зрозуміти, як дістатися до певного міста

зрозуміти ціпи у магазині

зрозуміти, коли мене запитують, котра година

зрозуміти інструкцію вчителя виконати певні фізичні дії чи вправи

зрозуміти, коли людина розповідає про свої плани на тиждень

зрозуміти, коли мій товариш просить допомогти убрати квартиру, накрити на стіл

зрозуміти, коли мій товариш розповідає, що з ним сталося

МОВЛЕННЯ
Я можу


відрекомендуватися (ім'я, вік)

назвати свою адресу

привітатися чи попрощатися

розповісти про свою сім’ю

висловити свої життєві потреби (голод, спрага, втома)

привітати товариша із святом чи днем народження

попросити вибачення

похвалити свого товариша

розповісти про свої справи та як я себе почуваю

дати раду другу, що надіти

попросити подати яку-небудь річ

розповісти другу про погоду

розповісти, як дістатися до якого-небудь місця

запитати про ціну в магазині

запитати чи відповісти на питання «Котра година?»

розповісти про свою школу, вільний час, хобі, спорт

розповісти про свої плани на тиждень

Схожі:

Декан інженерно-економічного факультету доктор економічних наук, професор
Навчальна дисципліна «Вступ до спеціальності» дає установку на здобуття кометентності в конкретній галузі знання
ВИМІРЮВАННЯ НАПРУГ І СТРУМІВ Основні значення вимірюваних напруг і струмів
Вимірювані в радіоелектроніці електричні сигнали характеризуються широкою областю частот (від постійного значення до сотень ГГц),...
Oleksa Chornyi, b. March 31, 1907, in Zaporizhzhia, the eldest of...
Дніпрі. То ми, значить, переїхали, і землемір був знайомий також, з Мелітополя приїжджав то казав, що, значить, ви залишитеся, а...
ПЛАН РОБОТИ школи молодого педагога
Мета «Школи молодого педагога» – надати молодим вчителям методичну допомогу в розв’язанні першорядних проблем, подоланні труднощів,...
ПОЛОЖЕННЯ про звання Почесного члена Українського ядерного товариства (УкрЯТ)
УкрЯТ, сприяти залученню до діяльності УкрЯТ високопрофесійних фахівців, підтримувати зв'язки між фахівцями у галузі ядерної енергетики...
Беспалова Алла Олексіївна, вчитель-методист Костянтинівської
Великий вплив на формування особистості, розвиток її навчальних уподобань мають індивідуальні комплексні домашні самостійні роботи...
1. Психологія як наука. Її предмет і завдання Зміст понять «психологія»,...
Предмет, функції психологічної науки і практики в суспільному розвитку. Історія розвитку психологічної науки. Галузі психології....
На уроках фізичної культури
Виховне значення мови викладача яскраво проявляється при проведенні заняття з школярами. Передаючи спортивні знання і навчаючи руховим...
Урок №3. Тема: Основні етапи розвитку комп’ютерної техніки. Характеристика...
Мета: ознайомити з історією появи і розвитку обчислювальної техніки; ознайомлення з основними характерними рисами поколінь ЕОМ
Як і галузь права, галузь екологічного законодавства є комплексною
Екологічне право — це комплексна галузь права, якою регулюються суспільні відносини в галузі охорони навколишнього природного середовища,...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка