ПЛАН РОБОТИ школи молодого педагога


Скачати 55.49 Kb.
Назва ПЛАН РОБОТИ школи молодого педагога
Дата 12.11.2013
Розмір 55.49 Kb.
Тип Документи
bibl.com.ua > Психологія > Документи
ПЛАН РОБОТИ

школи молодого педагога

(англійська мова)

на 2011-2012 н.р.

Керівник: Бохенська Е. Ю.

ВСТУП
Мистецтво навчання полягає

не в умінні повідомляти,

а в умінні спонукати, будити,

викликати бажання

оволодівати знаннями

А. Дістервег

Мета «Школи молодого педагога» – надати молодим вчителям методичну допомогу в розв’язанні першорядних проблем, подоланні труднощів, з якими зустрічається молодий вчитель, підтримати їхню творчу наснагу, бажання плідно працювати.

Основні завдання «Школи молодого педагога»:

  • задовольняти потреби молодих педагогів у неперервній освіті і надавати допомогу у подоланні різних утруднень;

  • сприяти формуванню індивідуального стилю творчої діяльності педагогів;

  • допомагати молодим вчителям впроваджувати сучасні підходи і передові педагогічні технології у навчально-виховний процес.

Основні напрямки роботи «Школи молодого педагога»:

  • здійснення заходів з поглиблення педагогічних знань, методології навчання, вивчення директивних матеріалів, документів Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України;

  • здійснення заходів щодо підвищення освітнього, науково-методичного та культурного рівня молодого вчителя;

  • створення для вчителів такого методичного середовища, в якому їм би хотілося творити;

  • поглиблення науково-теоретичної підготовки з предмета та методики його викладання.

Робота “Школи молодого педагога” у 2011-2012 навчальному році буде направлена на:

  • оволодіння елементами педагогічної техніки;

  • вивчення психологічних основ уроку, які включають знання психологічних принципів організації уроку, особливостей психологічного розвитку кожного учня в класі (розумові здібності, нахили, інтереси, тип уваги, пам'яті, мислення, сприймання, характер, темперамент, волю);

  • вивчення психологічних вимог щодо організації кожного елементу будь-якого виду діяльності учнів на уроці, структура якої передбачає: мету, мотив, засоби, план діяльності, реалізацію плану, контроль, рефлексію;

  • вивчення типів та структури сучасного уроку, основних принципів навчання, раціонального застосування методів навчання;

  • вивчення вимог щодо оформлення шкільної документації;

  • вивчення методів формування комунікативних умінь (усних і письмових) в умовах особистісно-зорієнтованого підходу.


План роботи «Школи молодого педагога»




Зміст засідання

Термін

виконання

Хто виконує

1.

2.

3.

4.

5.

Заняття №1

Обговорення та затвердження плану роботи школи молодого вчителя іноземної мови на 2011-2012 н.р.

Інформація «Основні тенденції сучасної методики викладання іноземних мов».

Опрацювання пам’ятки «Способи організації навчальної роботи».

Візит у творчу лабораторію вчителя. Відвідування відкритого уроку.

Основні вимоги до проведення уроку, оформлення шкільної документації.


жовтень

Бохенська Е. Ю., молоді вчителі

Керівник ШМП

Керівник ШМП, молоді вчителі

Бохенська Е. Ю., молоді вчителі

Коротинська Л. А., методист районного відділу освіти

1.

2.

3.

4.

5.


Заняття №2

Методичний діалог «Підвищення ефективності уроку англійської мови».

Діагностична анкета молодого спеціаліста по визначенню стану методичної підготовки.

Методична скринька. Характеристика педагогічних технологій.

Візит у творчу лабораторію вчителя. Відвідування відкритого уроку.

Самоаналіз уроку як засіб підвищення його ефективності.

грудень


Бохенська Е. Ю., молоді вчителі

Керівник ШМП

Бохенська Е. Ю.

Молоді вчителі

Коротинська Л. А., методист районного відділу освіти

1.

2.

3.

4.

5.

6.

Заняття №3

Круглий стіл «Посилення мотивації до вивчення англійської мови».

Анкета-тест на визначення творчого потенціалу вчителя.

Методична скринька. 25 способів навчити «неправильну» дитину.

Візит у творчу лабораторію вчителя. Відвідування відкритого уроку.

Презентація «Учнівське портфоліо як елемент модернізації освіти».

Практичне заняття «Формування соціокультурних компетенцій учнів через використання автентичного матеріалу».


січень

Бохенська Е. Ю., молоді вчителі

Коротинська Л. А., методист районного відділу освіти

Бохенська Е. Ю., молоді вчителі

Керівник ШМП

Керівник ШМП, молоді вчителі

Керівник ШМП, молоді вчителі


1.

2.

3.


Заняття №4

Методичний діалог «Як знайти золоту середину? Вчительські ролі».

Відвідування відкритого уроку.

Підсумки роботи «Школи молодого педагога» за 2011-2012 н.р. та

складання проекту плану роботи на

наступний навчальний рік.


квітень

Керівник ШМП

Бохенська Е. Ю., молоді вчителі

Бохенська Е. Ю., молоді вчителі






Схожі:

Школа молодого вчителя – одна з ефективних форм становлення молодого спеціаліста
Школа молодого вчителя– одна з форм підвищення кваліфікації молодих учителів, які мають педагогічний стаж роботи до 3-х років. Школа...
ТЕХНОЛОГІЇ МЕТОДИЧНОЇ РОБОТИ як шлях формування професійної компетентності педагога
Створення моделі професійно компетентного педагога сучасної освітньої установи, розробка моделі індивідуального маршруту професійної...
Психологічний супровід діяльності молодого вчителя
Вчитель – учень”, “Вчитель очима учнів та батьків”, “Основні показники діяльності педагога”; працювати, в разі потреби, над підвищенням...
Що таке план розвитку школи?
План РШ дає можливість педагогічному колективу вийти на більш високий рівень організації навчально-виховного процесу. План РШ є спланований,...
РІЧНИЙ ПЛАН РОБОТИ ШКОЛИ Зміст Підсумки роботи школи за минулий рік: Інформаційна довідка
Забезпечення виконання ст. 53 Конституції України, Законів України «Про середню загальну освіту», «Про мови», «Про освіту». Створення...
ПОЛОЖЕННЯ ПРО БАТЬКІВСЬКИЙ КОМІТЕТ середньої загальноосвітньої школи...
Батьківський комітет школи керується у своїй роботі Положенням про батьківський комітет загальноосвітньої школи, планом роботи школи,...
Портфоліо педагога
Перспективи розвитку навчаль­ного закладу значною мірою зале­жать від професійної компетент­ності педагога
Без творчого життя особистість не може бути вихованою
Марківської ЗОШ І-ІІІ ступенів було проведено заняття школи професійної адаптації молодого вчителя математики під керівництвом методиста...
XXI століття є “епохою змін”, що вимагає від шкіл генерування та...
У статті представлено модель сучасного вчителя та випускника; види інноваційної діяльності педагога в роботі з обдарованими учнями;...
План роботи батьківського комітету ЗОШ І-ІІІ ст. №1 у 2012 – 2013 н р
Обговорення системи функціонування благодійного фонду школи та дотримання законодавства при отриманні благодійних внесків
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка