План навчального проекту
Автор навчального проекту:
|
Прізвище, ім’я та по-батькові:
|
Грамарчук Василь Борисович
|
Місце роботи / Назва навчального закладу:
|
Вінницький державний педагогічний університет імені Михайла Коцюбинського
Інститут фізичного виховання і спорту
|
Місце проживання автора проекту:
|
м. Вінниця, вул. 50-річчя Перемоги, 20
|
Відомості про тренінг:
|
Прізвище, ім’я та по-батькові тренера (тренерів):
|
Кобися Алла Петрівна
|
Місце проведення тренінгу:
|
Вінницький державний педагогічний університет імені Михайла Коцюбинського
|
Дати проведення тренінгу:
|
09.02.2010 р. - 27.04.2010 р
|
Якщо ваш навчальний проект виберуть для збереження у базі даних програми „Intel® Навчання для майбутнього”, чи бажаєте ви, щоб було вказане ваше ім’я як автора проекту?
|
Так Ні
|
Опис проекту
|
Назва проекту:
|
Перемога – як сенс життя
|
Основні питання:
|
Ключове питання:
|
Олімпійцями народжуються чи стають?
|
Тематичні питання:
|
Чи завжди спорт на користь?
За якими правилами здійснюється пропаганда спорту в Україні?
|
Змістові питання:
|
Яких видатних олімпійців Вінниччини Ви знаєте?
Які спортивні споруди Вінниччини ви знаєте?
Як часто ви займаєтесь спортом?
Як спорт впливає на розвиток суспільства?
Чи корисна ранкова зарядка?
Хто був першим Олімпійським чемпіоном в Україні?
Хто з українців завоював найбільше олімпійських нагород?
Скільки нагород завоювали наші спортсмени на олімпіаді в Пекіні?
Хто був засновником сучасних Олімпійських ігор?
В якому році відбулась Олімпіада в Москві?
|
Стислий опис:
|
Проект «Перемога – як сенс життя» має навчально-виховний характер, розрахований на учнів середніх загальноосвітніх шкіл. Метою проекту є вивчення історії виникнення та розвитку Олімпійських ігор, здобутки спортсменів Вінниччини на Олімпіадах, вплив спорту та спортсменів на розвиток суспільства. Учні дослідять розвиток Олімпійських ігор, розглянуть життєвий та спортивний шлях видатних земляків, опитають думку людей щодо ролі спорту в житті людини.
|
Навчальні предмет(и): відмітити предмети, з якими пов’язаний ваш навчальний проект
|
Основи економіки
Українська мова і література
Зарубіжна література
Музика, образотворче мистецтво
Інформатика
Всесвітня історія
Іноземна мова
|
Людина і суспільство/
Основи філософії
Я і Україна/Довкілля/ Природознавство
Фізика, астрономія
Математика
Фізична культура, ОБЖ, ДПЮ
Біологія
|
Географія
Хімія
Історія України
Основи правознавства
Трудове навчання
Інше:
Інше:
інше:
|
Класи: відмітити класи, яких стосується ваш навчальний проект
|
1–4
5-7
Інше:
|
8-9
10-11
Інше:
|
Державні освітні стандарти та навчальні програми:
|
Українська мова
Функціональна стилістика і культура мовлення.
Мовлення розмовне і книжне. Поняття стилю мовлення: розмовний, науковий, інформаційно-діловий, художній. Культура мовлення. Мовлення правильне і комунікативно-доцільне.
Вимоги до гарного мовлення (змістовність, логічність, багатство, точність, виразність, доречність)
Я і Україна
Загальні змістові наскрізні лінії освітньої галузі - людина - людина, людина - суспільство, людина - природа.
Через зміст освітньої галузі розкривається сутність соціальних явищ і процесів, що відбуваються в ході історичного розвитку людства загалом і українського народу зокрема.
Змістове наповнення галузі базується на українознавчих засадах. Воно спрямоване на виховання в особистості рис патріота України, активного компетентного громадянина, людини з гуманістичними і демократичними цінностями.
Фізична культура
Метою реалізації змісту освітньої галузі "Здоров'я і фізична культура" є формування основи для забезпечення і всебічного розвитку здоров'я учнів; підвищення рівня фізичної підготовленості; формування і поліпшення основних життєво важливих рухових навичок, умінь та пов'язаних з ними знань; підготовка до активної участі в забезпеченні повноцінного тривалого життя в природних, техногенних та соціальних умовах, які постійно змінюються; до безпечної трудової діяльності та надання першої допомоги; до захисту Вітчизни та вибору професії.
|
|
Навчальні цілі та очікувані результати навчання:
|
Діяльність учнів:
|
Під час роботи в проекті, учні удосконалять навички самостійно знаходити інформацію про історичні факти, події, навчаться аналізувати та оцінювати її. Учні розвивають вміння ефективно спілкуватися з іншими людьми, проводити опитування, аналізувати результати. Учні вчаться працювати в команді, робити висновки, виступати перед аудиторією, коротко та чітко висловлювати свою думку. Удосконалюють навики роботи на комп'ютері, а саме працювати з графічними та текстовими редакторами, навчаться робити публікацію в програмі Microsoft Publisher, та створювати презентацію в програмі Power Point.
При створенні презентації:
- постановка проблеми;
- навчитися досліджувати та аналізувати інформацію Олімпійський рух та його діячів;
- навчитися цікаво презентувати інформацію.
При створенні публікації:
- навчитися узагальнювати та систематизувати знайдений та отриманий матеріал щодо видатних спортсменів-олімпійців Вінниччини;
- відокремлювати головний матеріал;
- правильно розміщувати зібраний матеріал по рубрикам;
- ознайомлювати із результатами опитування учнів;
- розміщувати думки учасників проекту, а також цікаву розважальну інформацію.
При створенні веб-сайту:
навчитись цікаво розповідати про себе і свою діяльність, запрошувати до співпраці;
навчитися узагальнювати та систематизувати матеріал;
навчитися використовувати зручні системи навігації.
|
На початку проекту учні ознайомлюються з презентацією вчителя, дидактичними матеріалами, аналізують поставлену проблему. Після цього діляться на малі групи, розподіляють завдання і починають роботу в проекті. Учні розробляють питання тесту та проводять опитування однолітків. Для презентування результатів дослідження вони розробляють сценарій мультимедійної презентації. Збирають і систематизують інформацію з Інтернету та інших друкованих джерел. Учні створюють мультимедійну презентацію. Вони демонструють презентацію перед учнями школи, вчителями, батьками.
Для обговорення ідеї та пошуку однодумців сторюється Web-сайт проекту. З метою створення Web-сайту учні починають вивчення програми Microsoft Publisher. Створюють однорівневий Web-вузол.
Учасники проекту розробляють план своїх власних публікації, що будуть створені з метою інформування учнів школи по даних тематичних питаннях. Роздруковують та розповсюджують їх серед учнів школи.
Учасники проекту опрацьовують дані опитування та дослідження в Excel та створюють наочну демонстрацію результатів своїх досліджень.
|
Приблизний час, необхідний для реалізації навчального проекту:
|
3 місяці
|
Вхідні знання та навички:
|
Перед початком роботи в проекті, учні повинні вміти працювати в таких програмах: MS Word, MS Excel, MS Publisher, MS Power Point. Володіти навиками роботи зі сканером, принтером, цифровим фотоапаратом.
Знати історію своєї держави, видатних особистостей і діячів в галузі фізичного виховання і спорту та в інших суміжних галузях.
Уміти чітко і грамотно висловлювати свої думки. Знати стилі мовлення.
|
Матеріали та ресурси:
|
Обладнання (відмітити необхідні прилади):
|
Фотоапарат
Принтер
Цифровий фотоапарат
Програвач DVD-дисків
Засоби для зв’язку з Інтернетом
|
Лазерний диск
Відеокамера
Проектор
Сканер
Телевізор
|
Комп’ютер(и)
Відеомагнітофон
Обладнання для проведення відеоконференцій
Інше:
|
Програмне забезпечення (відмітити необхідні програми):
|
Бази даних
Табличний процесор
Видавничі системи
Програми для підтримки роботи з електронною поштою
Енциклопедія на компакт-диску
|
Програми опрацювання зображень
Веб-браузер для перегляду веб-сайтів
Програми для створення мультимедійних презентацій
|
Програми для створення веб-сайтів
Текстовий редактор
Програми для створення публікацій
Архіватори
Інше:
|
Друковані матеріали:
|
Ігри ХХIХ Олімпіади. Пекін, 2008 / ред. М.М.Булатова. – К., 2008. - 60 с.
Кулик В.В. Олімпійський у серцях вогонь. Історія виникнення та становлення НОК України: документальні нариси / В.В.Кулик. – К.: МП Леся, 2008. - 310 с.
Твій перший олімпійський путівник / М.М.Булатова, О.А.Шинкарук, В.В.Томашевський, М.В.Дутчак; ред. М.М.Булатова. - 2-ге вид., доп. – К.: Олімпійська літ., 2007. - 104 с.
|
Додаткове приладдя та витратні матеріали:
|
Папір, маркери, скотч, кнопки, фарба для принтера.
|
Ресурси Інтернету:
|
http://www.noc-ukr.org/ua/olympic_games/olympic_games_history.html
http://www.refine.org.ua/pageid-4473-1.html
http://revolution.allbest.ru/sport/00045660_0.html
http://olympic.blog.net.ua
http://www.referado.com/referat.php?id=2431
http://www.kmu.gov.ua/sport/control/uk/publish
http://sportanalytic.com/?category=olimpiada_holovna&altname=olimpiada_holovna
|
Інше:
|
Інтерв’ю з доктором педагогічних наук, завідувачем кафедри Олімпійського та професійного спорту Інституту фізичного виховання та спорту Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського – Куцем Олександром Сергійовичем.
|
Диференціація навчання:
|
Обдаровані учні:
Координують діяльність команд, проводять опитування та узагальнюють отримані результати. Роблять висновки та виступають із захистом проекту.
|
Оцінювання знань та вмінь учнів:
|
Оцінювання знань та вмінь учнів проводить ся за допомогою критеріїв оцінювання учнів.
|
Ключові слова:
|
Олімпіада, спорт, чемпіон, призер, Вінниччина, легка атлетика, веслування, велоспорт, тренування, користь спорту, Олімпійський рух, благодійність.
|
Intel® навчання для майбутнього
©2005 Intel Corporation. Всі права захищені
|