План навчального проекту
Автор навчального проекту:
|
Прізвище, ім’я та по-батькові:
|
Кізім Світлана Степанівна
|
Місце роботи / Назва навчального закладу:
|
Вінницький державний педагогічний університет імені Михайла Коцюбинського
|
Місце проживання автора проекту:
|
Вінницька обл., Літинський р-н.,
с.Лукашівка вул. Леніна №12
|
Якщо ваш навчальний проект виберуть для збереження у базі даних програми „Intel® Навчання для майбутнього”, чи бажаєте ви, щоб було вказане ваше ім’я як автора проекту?
|
Так Ні
|
Опис проекту
|
Назва проекту:
|
«Світ можливостей комп’ютерної графіки»
|
Основні питання:
|
|
Ключове питання:
|
Чи є необхідність використовувати можливості комп’ютерної графіки чи ні?
|
|
Тематичні питання:
|
Комп’ютерна графіка є необхідність ?
Роль графічних редакторів при створенні динамічних сайтів?
|
|
Змістові питання:
|
Чи можна створити «палаючий» текст?
Чи можна змінити прямокутник на коло?
Чи може текст бути розміщений по довільній траєкторії?
|
Стислий опис:
|
В проекті розглядається питання роботи з графічними редакторами. Дослідження проводиться за напрямом використання можливостей графічних редакторів при створенні динамічних Web- сайтів. В ході дослідження студенти з’ясовують та презентують за допомогою програми PowerPoint цікаві факти можливостей використання комп’ютерної графіки. Проект передбачає розгляд цілого ряду використання можливостей комп’ютерної графіки. . Для залучення до проекту та обміну інформацією учні створять Web-сайт та розмістять його в мережі з відповідними своїми висновками.
|
Навчальні предмет(и): відмітити предмети, з якими пов’язаний ваш навчальний проект
|
Мультимедійні засоби навчання
Основи інформатики
Іноземна мова
|
Ділова українська мова
Основи роботи на ПК
Інформаційно-комунікаційні технології в навчальному процесі
|
Курси: відмітити курси, яких стосується ваш навчальний проект
|
2
4
|
Інше:ВППУ
|
Державні освітні стандарти та навчальні програми:
В ході виконання проекту «Світ можливостей комп’ютерної графіки» студентами вирішуються наступні завдання:
вивчення теоретичних основ роботи в графічних редакторах, для забезпечення якісного оформлення елементів векторної і растрової графіки;
вивчення структури і принципів роботи в редакторах векторної графіки;
вивчення програмного забезпечення для оформлення і редагування графічних зображень та створення анімаційних продуктів;
розгляд алгоритму створення анімаційних сцен у програмі Flash MX;
використання можливостей графічних редакторів для створення динамічних Web-сайтів.
|
Навчальні цілі та очікувані результати навчання:
|
Студенти навчаються:
принципам роботи з спеціалізованими графічними програмами, їх можливостям, перевагам і недолікам у використанні при оформленні документів;
принципам роботи спеціалізованого програмного забезпечення для оформлення елементів векторної графіки в документах;
принципам роботи спеціалізованого програмного забезпечення для створення та перегляду анімаційних елементів;;
технічніим підходам при оформленні графічних зображень різної складності;
налаштувати програму Flash MX та створювати анімації;
створювати власні презентації, публікації таWeb-сайти використовуючи можливості комп’ютерної графіки.
В учнів формується:
вміння проводити монтаж графічних об’єктів;
вміння виконувати технічні креслення в спеціалізованих графічних редакторах;
вміння використовувати потужні можливості Flash MX та програми 3-х вимірної графіки 3D MAX для створення та редагування анімаційних продуктів
вміння ефективно співпрацювати в групі, розподіляти обов’язки;
вміння стисло та чітко представляти результати своєї роботи;
навички мислення високого рівня;
вміння здобувати інформацію з Internet та друкованих джерел на побутову тематику, ефективно та толерантно спілкуватись з однолітками.
|
Діяльність учнів:
|
Перед початком проекту учні ознайомлюються із презентацією викладача, з якої вони дізнаються про сам проект, його етапи, цілі та завдання. Їх основна задача провести дослідження можливостей комп’ютерної графіки.
Студентиі об’єднуються в групи, розподіляють обов’язки, складають план роботи. Для обміну інформацією та для залучення інших до роботи учасники групи створюють Web-сайт. Студенти ознайомлюються з критеріями оцінювання Web-сайтів, обговорюють план дій, розробляють структуру сайту, підбирають матеріали, розробляють анкету. Web–сайт містить інформацію з результатами досліджень.
Учасники групи здійснюють пошук інформації в Internet та друкованих джерелах інформації за темою проекту, добирають малюнки та ілюстрації, аналізують отриману інформацію, роблять висновки. Під час створення публікації студенти складають план публікації, пишуть статті, виконують пошукові завдання, спілкуються з однолітками. Під час цієї роботи студенти набувають навичок висловлювати думки повними завершеними реченнями, вміння ілюструвати свої ідеї, комбінувати текст, застосовувати свої знання на практиці. Студенти презентують свою публікацію викладачу та усім учасникам проекту.. Оцінюють за критеріями створену публікацію.
Учасники проекту ознайомлюються з критеріями оцінювання презентації. В ході дослідження створюють мультимедійну презентацію в програмі PowerPoint, яку демонструють перед групою на захисті проекту.
Оцінюють за критеріями створену презентацію
|
Приблизний час, необхідний для реалізації навчального проекту:
|
6 місяців
|
Матеріали та ресурси:
|
Обладнання (відмітити необхідні прилади):
|
Фотоапарат
Принтер
Цифровий фотоапарат
Програвач DVD-дисків
Засоби для зв’язку з Інтернетом
|
Лазерний диск
Відеокамера
Проектор
Сканер
Телевізор
|
Комп’ютер(и)
Відеомагнітофон
Обладнання для проведення відеоконференцій
|
|
Програмне забезпечення (відмітити необхідні програми):
|
Adobe Photoshop
Табличний процесор
Видавничі системи
Енциклопедія на компакт-диску
|
CorelDraw
Flash MX
PowerPoint
Програми для підтримки роботи з електронною поштою
|
Програми для створення Web-сайтів
Текстовий редактор
Програми для створення публікацій
Архіватори
|
Друковані матеріали:
|
Підручники, журнали, дидактичні та методичні матеріали
|
Додаткове приладдя та витратні матеріали:
|
Папір, олівці, ручки
|
Ресурси Інтернету:
|
http://www.grafika.com/books/
|
Диференціація навчання:
|
Обдаровані учні:
|
Організовують зустрічі з науковцями, допомагають керівнику проекту, проводять систематизацію, структуризацію матеріалів.
|
Оцінювання знань та вмінь учнів:
|
Оцінювання проводиться згідно розроблених критеріїв та форм оцінювання. В оцінюванні беруть участь учні, вчителі, батьки. Завершується оцінювання презентацією роботи в групі та оголошенням результатів конкурсу.
|
Ключові слова:
|
Програма CorelDraw, Adobe Photoshopта Flash MX
|
|