|
Скачати 76.08 Kb.
|
|
Автор навчального проекту: |
||
Прізвище, ім’я та по-батькові: |
Кізім Світлана Степанівна |
|
Місце роботи / Назва навчального закладу: |
Вінницький державний педагогічний університет імені Михайла Коцюбинського |
|
Місце проживання автора проекту: |
Вінницька обл., Літинський р-н., с.Лукашівка вул. Леніна №12 |
|
Якщо ваш навчальний проект виберуть для збереження у базі даних програми „Intel® Навчання для майбутнього”, чи бажаєте ви, щоб було вказане ваше ім’я як автора проекту? |
Так Ні |
Опис проекту |
||||||
Назва проекту: |
«Світ можливостей комп’ютерної графіки» |
|||||
Основні питання: |
||||||
Ключове питання: |
Чи є необхідність використовувати можливості комп’ютерної графіки чи ні? |
|||||
Тематичні питання: |
|
|||||
Змістові питання: |
|
|||||
Стислий опис: |
||||||
В проекті розглядається питання роботи з графічними редакторами. Дослідження проводиться за напрямом використання можливостей графічних редакторів при створенні динамічних Web- сайтів. В ході дослідження студенти з’ясовують та презентують за допомогою програми PowerPoint цікаві факти можливостей використання комп’ютерної графіки. Проект передбачає розгляд цілого ряду використання можливостей комп’ютерної графіки. . Для залучення до проекту та обміну інформацією учні створять Web-сайт та розмістять його в мережі з відповідними своїми висновками. |
||||||
Навчальні предмет(и): відмітити предмети, з якими пов’язаний ваш навчальний проект |
||||||
Мультимедійні засоби навчання Основи інформатики Іноземна мова |
Ділова українська мова Основи роботи на ПК Інформаційно-комунікаційні технології в навчальному процесі |
|||||
Курси: відмітити курси, яких стосується ваш навчальний проект |
||||||
2 4 |
Інше:ВППУ |
|||||
Державні освітні стандарти та навчальні програми: В ході виконання проекту «Світ можливостей комп’ютерної графіки» студентами вирішуються наступні завдання:
|
||||||
Навчальні цілі та очікувані результати навчання: |
||||||
Студенти навчаються:
В учнів формується:
|
||||||
Діяльність учнів: |
||||||
Перед початком проекту учні ознайомлюються із презентацією викладача, з якої вони дізнаються про сам проект, його етапи, цілі та завдання. Їх основна задача провести дослідження можливостей комп’ютерної графіки. Студентиі об’єднуються в групи, розподіляють обов’язки, складають план роботи. Для обміну інформацією та для залучення інших до роботи учасники групи створюють Web-сайт. Студенти ознайомлюються з критеріями оцінювання Web-сайтів, обговорюють план дій, розробляють структуру сайту, підбирають матеріали, розробляють анкету. Web–сайт містить інформацію з результатами досліджень. Учасники групи здійснюють пошук інформації в Internet та друкованих джерелах інформації за темою проекту, добирають малюнки та ілюстрації, аналізують отриману інформацію, роблять висновки. Під час створення публікації студенти складають план публікації, пишуть статті, виконують пошукові завдання, спілкуються з однолітками. Під час цієї роботи студенти набувають навичок висловлювати думки повними завершеними реченнями, вміння ілюструвати свої ідеї, комбінувати текст, застосовувати свої знання на практиці. Студенти презентують свою публікацію викладачу та усім учасникам проекту.. Оцінюють за критеріями створену публікацію. Учасники проекту ознайомлюються з критеріями оцінювання презентації. В ході дослідження створюють мультимедійну презентацію в програмі PowerPoint, яку демонструють перед групою на захисті проекту. Оцінюють за критеріями створену презентацію |
||||||
Приблизний час, необхідний для реалізації навчального проекту: |
||||||
6 місяців |
||||||
Матеріали та ресурси: |
||||||
Обладнання (відмітити необхідні прилади): |
||||||
Фотоапарат Принтер Цифровий фотоапарат Програвач DVD-дисків Засоби для зв’язку з Інтернетом |
Лазерний диск Відеокамера Проектор Сканер Телевізор |
Комп’ютер(и) Відеомагнітофон Обладнання для проведення відеоконференцій |
||||
Програмне забезпечення (відмітити необхідні програми): |
||||||
Adobe Photoshop Табличний процесор Видавничі системи Енциклопедія на компакт-диску |
CorelDraw Flash MX PowerPoint Програми для підтримки роботи з електронною поштою |
Програми для створення Web-сайтів Текстовий редактор Програми для створення публікацій Архіватори |
||||
Друковані матеріали: |
Підручники, журнали, дидактичні та методичні матеріали |
|||||
Додаткове приладдя та витратні матеріали: |
Папір, олівці, ручки |
|||||
Ресурси Інтернету: |
http://www.grafika.com/books/ |
|||||
Диференціація навчання: |
||||||
Обдаровані учні: |
Організовують зустрічі з науковцями, допомагають керівнику проекту, проводять систематизацію, структуризацію матеріалів. |
|||||
Оцінювання знань та вмінь учнів: |
Оцінювання проводиться згідно розроблених критеріїв та форм оцінювання. В оцінюванні беруть участь учні, вчителі, батьки. Завершується оцінювання презентацією роботи в групі та оголошенням результатів конкурсу. |
|||||
Ключові слова: |
Програма CorelDraw, Adobe Photoshopта Flash MX |
План навчального проекту Автор навчального проекту Всі інші учасники конкурсу розробляють Web-сайт, презентацію проекту та висновок з ключового питання |
План навчального проекту Автор навчального проекту Всі інші учасники конкурсу розробляють Web-сайт, презентацію проекту та висновок з ключового питання |
План навчального проекту Автор навчального проекту Вінницький педагогічний університет імені Михайла Коцюбинського, інститут філології й журналістики |
План навчального проекту Автор навчального проекту Вінницький державний педагогічний університет імені Михайла Коцюбинського, природничо-географічний факультет |
План навчального проекту Автор навчального проекту Навчальні предмет(и): відмітити предмети, з якими пов’язаний ваш навчальний проект |
План навчального проекту Автор навчального проекту Якщо ваш навчальний проект виберуть для збереження у базі даних програми „Intel® Навчання для майбутнього”, чи бажаєте ви, щоб було... |
План навчального проекту Автор навчального проекту Якщо ваш навчальний проект виберуть для збереження у базі даних програми „Intel® Навчання для майбутнього”, чи бажаєте ви, щоб було... |
План навчального проекту Автор навчального проекту Якщо ваш навчальний проект виберуть для збереження у базі даних програми „Intel® Навчання для майбутнього”, чи бажаєте ви, щоб було... |
План навчального проекту Автор навчального проекту Якщо ваш навчальний проект виберуть для збереження у базі даних програми „Intel® Навчання для майбутнього”, чи бажаєте ви, щоб було... |
План навчального проекту Автор навчального проекту Якщо ваш навчальний проект виберуть для збереження у базі даних програми „Intel® Навчання для майбутнього”, чи бажаєте ви, щоб було... |