|
|
Скачати 89.1 Kb.
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Автор навчального проекту: |
|
Прізвище, ім’я та по-батькові: |
Сидорук Наталя Олександрівна |
Місце роботи / Назва навчального закладу: |
Вінницький педагогічний університет імені Михайла Коцюбинського, інститут філології й журналістики |
Місце проживання автора проекту: |
м. Погребище, Вінницька обл., вул. Тичини, 103. |
Відомості про тренінг: |
|
Прізвище, ім’я та по-батькові тренера (тренерів): |
Тозюк Світлана Юріївна |
Місце проведення тренінгу: |
Вінницький педагогічний університет імені Михайла Коцюбинського, інститут філології й журналістики |
Дати проведення тренінгу: |
25.11.2009 – 25.01.2010 |
Якщо ваш навчальний проект виберуть для збереження у базі даних програми „Intel® Навчання для майбутнього”, чи бажаєте ви, щоб було вказане ваше ім’я як автора проекту? |
Так Ні |
Опис проекту |
||
Назва проекту: |
Мова, якою ми живемо |
|
Основні питання: |
||
Ключове питання: |
Чи українець ви душею? |
|
Тематичні питання: |
|
|
Змістові питання: |
|
|
Стислий опис: |
||
Учасникам проекту пропонується завдання - дослідити, що українська мова означає для кожного(на прикладі життєвих ситуацій, літератури, матеріалів з фільмів тощо) і дати відповідь на запитання: " Чи українець ви душею?" Учні діляться на групи: "журналісти" та "соціологи" . Учні мають дослідити ставлення українців до власної культури, рідної мови. Паралельно "соціологи" проводять опитування класу. Результати опитування аналізуються, узагальнюються, і спільна група "журналістів" та "соціологів" робить висновок: скільки учнів у класі вважають себе справжніми українцями і яке їхнє ставлення до української мови як державної. Результати роботи "соціологи" оформлюють у вигляді веб-сайту. |
||
Навчальні предмет(и): відмітити предмети, з якими пов’язаний ваш навчальний проект |
||
Основи економіки Українська мова і література Зарубіжна література Музика, образотворче мистецтво Інформатика Всесвітня історія Іноземна мова |
Людина і суспільство/Основи філософії Я і Україна/Довкілля/ Природознавство Фізика, астрономія Математика Фізична культура, ОБЖ, ДПЮ Біологія |
Географія Хімія Історія України Основи правознавства Трудове навчання Інше: Інше: інше: |
Класи: відмітити класи, яких стосується ваш навчальний проект |
||
1–4 5-7 Інше: |
8-9 10-11 Інше: |
|
Державні освітні стандарти та навчальні програми: |
|
Зміст мовного та літературного компонентів в основній школі спрямований на досягнення належного рівня сформованості вміння користуватися мовними засобами в усіх видах мовленнєвої діяльності, читати та усвідомлювати прочитане; залучення до художньої літератури, а через неї - до фундаментальних цінностей культури; формування гуманістичного світогляду особистості, розширення її культурно-пізнавальних інтересів, виховання в учнів любові, поваги до традицій свого народу та толерантного ставлення до культурних традицій інших народів. Завданнями освітньої галузі «Українська мова і література» в основній школі є:
|
Навчальні цілі та очікувані результати навчання: |
|
Вчитель чи учень вирішують, як презентувати свої остаточні результати створення мультимедійних презентацій, інформативний бюлетень, веб – сторінки. Незалежно від обраного матеріалу учні зможуть
Існуючі результати щодо створення інформаційного бюлетня, презентації чи веб – сторінки. Показати результати учнів та можливість використання цього методу для прогнозування майбутнього. |
Діяльність учнів: |
На початку учні отримують завдання від учителя у формі учительського буклету та обговорюють хід проекту. Для його виконання вони об’єднуються в 2 групи «журналісти» та «соціологи». Кожна група обговорює своє завдання, планує його та складає сценарій своєї роботи. Створюють схему діяльності та розподіляють між собою обов’язки. Далі вони досліджують матеріали в бібліотеках, друковані та електронні публікації. Проводять опитування, результати вчаться представляти та оформляти в Exel. Під керівництвом учителя створюють власну презентацію Power Point, де висвітлюють результати свого дослідження. Створюють інформаційний бюлетень, де розміщують інформацію про результати пошуку у ході експерименту, та web-сайт з інформацією та отриманими результатами. З результатами своєї роботи вони виступають на учнівській конференції. |
Приблизний час, необхідний для реалізації навчального проекту: |
2 місяці |
Вхідні знання та навички: |
|
Матеріали та ресурси: |
Обладнання (відмітити необхідні прилади): |
Фотоапарат Принтер Цифровий фотоапарат Програвач DVD-дисків Засоби для зв’язку з Інтернетом |
Лазерний диск Відеокамера Проектор Сканер Телевізор |
Комп’ютер(и) Відеомагнітофон Обладнання для проведення відеоконференцій Інше: |
Програмне забезпечення (відмітити необхідні програми): |
||
Бази даних Табличний процесор Видавничі системи Програми для підтримки роботи з електронною поштою Енциклопедія на компакт-диску |
Програми опрацювання зображень Веб-браузер для перегляду веб-сайтів Програми для створення мультимедійних презентацій |
Програми для створення веб-сайтів Текстовий редактор Програми для створення публікацій Архіватори Інше: |
Друковані матеріали: |
О.Олійник. Українська мова.- Вища школа.- К., 1991 Основи роботи в Power Point чи Publisher |
||
Додаткове приладдя та витратні матеріали: |
Ручка, олівець, записник. |
||
Ресурси Інтернету: |
http://www.yandex.ru/ http://www.rambler.ru/ http://www.google.com/ |
||
Інше: |
Запрошення професора кафедри філологічних дисциплін Вінницького державного педагогічного університету ім.М.Коцюбинського Іваницької Ніни Лаврентіївни для ознайомлення учнів зі становленням і розвитком української мови. Зустріч учнів з журналістом газети «Україна Молода» В.Чорним. |
||
Диференціація навчання: |
|||
Обдаровані учні: |
Забезпечити учнів шаблонами робіт з Power Point та розробки інформаційного бюлетня, обчислити статичні дані, влаштувати опитування населення, оформити все за допомогою графіків та діаграм. |
||
Оцінювання знань та вмінь учнів: |
Окрім завдань та тестів учні будуть оцінюватись за виконання їх проектів. Форми для оцінювання кожного виду діяльності розроблені і вміщені в порт фоліо. Учні отримують ці критерії оцінювання до початку роботи за проектами для здійснення оцінки своєї роботи. |
||
Ключові слова: |
Україна, українець, нація, державна мова, історія України, двомовність, статистика. |
||
|
План навчального проекту Автор навчального проекту Всі інші учасники конкурсу розробляють Web-сайт, презентацію проекту та висновок з ключового питання |
План навчального проекту Автор навчального проекту Всі інші учасники конкурсу розробляють Web-сайт, презентацію проекту та висновок з ключового питання |
|
План навчального проекту Автор навчального проекту Вінницький державний педагогічний університет імені Михайла Коцюбинського, природничо-географічний факультет |
План навчального проекту Автор навчального проекту Навчальні предмет(и): відмітити предмети, з якими пов’язаний ваш навчальний проект |
|
План навчального проекту Автор навчального проекту Якщо ваш навчальний проект виберуть для збереження у базі даних програми „Intel® Навчання для майбутнього”, чи бажаєте ви, щоб було... |
План навчального проекту Автор навчального проекту Якщо ваш навчальний проект виберуть для збереження у базі даних програми „Intel® Навчання для майбутнього”, чи бажаєте ви, щоб було... |
|
План навчального проекту Автор навчального проекту Якщо ваш навчальний проект виберуть для збереження у базі даних програми „Intel® Навчання для майбутнього”, чи бажаєте ви, щоб було... |
План навчального проекту Автор навчального проекту Якщо ваш навчальний проект виберуть для збереження у базі даних програми „Intel® Навчання для майбутнього”, чи бажаєте ви, щоб було... |
|
План навчального проекту Автор навчального проекту Якщо ваш навчальний проект виберуть для збереження у базі даних програми „Intel® Навчання для майбутнього”, чи бажаєте ви, щоб було... |
План навчального проекту Автор навчального проекту Якщо ваш навчальний проект виберуть для збереження у базі даних програми „Intel® Навчання для майбутнього”, чи бажаєте ви, щоб було... |