|
Скачати 70.77 Kb.
|
ТЕМА. Подорож країною Олімпійської Веселки Мета: продовжувати ознайомлювати учнів з поняттям «образотворче мистецтво», спорідненими кольорами, поняттями: «відтінки», «хроматичні» та «ахроматичні» кольори; формувати в учнів уміння сприймати та аналізувати колір, виховувати естетичне сприйняття навколишнього світу; стимулювати розвиток естетичних почуттів; навчати дітей застосовувати усі свої теоретичні знання в умовах змагальної діяльності та суперництва; виховувати у дітей взаємодопомогу, кмітливість, взаємопідтримку та дух чесної гри; закріпити в учнів набуті знання з історії Олімпійських ігор. Матеріали та інвентар: гімнастичні лави, скакалки, баскетбольні м’ячі,свисток; кольорові олівці, фломастери, маркери, серветки для витирання рук. Основні поняття: «основні, змішані, похідні кольори», «кольорознавство»,«хроматичні» та «ахроматичні» кольори; «Олімпійські ігри», «естафета», «хроматичні та ахроматичні кольори в Олімпійській символіці». Тип: інтерактивний, інтегрований урок, урок формування нових знань. Місце проведення: спортивний зал. ХІД УРОКУ 1. Організаційний момент Оголошення теми та завдання уроку. 2. Підготовча частина Розминка учнів в русі для того, щоб вони могли займатися фізичними естафетами. 3. Основна частина Учителі пропонують учням сформувати чотири команди, вибрати капітанів та назви для своїх команд. «Жовті»-6Б кл., «Червоні»-7А кл., «Сині»-6Б кл., «Зелені»-7А кл. Судді –голова кафедри, звільнені від навчання діти. Слово вчителя образотворчого мистецтва Вивчення нового матеріалу Сьогодні ми проводимо фізкультурно – художні естафети. Але спочатку ми пригадаємо що ж таке колір, якою є його природа? У темряві ми не бачимо жодних кольорів. Якщо ж нам у вічі потрапляють промені сонячного або електричного світла (вчені називають їх світловими хвилями), в нас ви- кккае відчуття кольору. Очі перетворюють сигнал про світло на систему імпульсів, яку й одержує наш мозок. Сприйняття кольору — це ланцюжок із чотирьох етапів: світло — предмет — очі — мозок. У сонячному світлі містяться всі колірні хвилі. Коли вони змішуються, складається враження білого кольору, а при розкладанні світла ми бачимо всі барви веселки. Хвилева природа світла — це основа сприйняття кольору нашими очима. Червоний, оранжевий, жовтий, зелений, блакитний, синій і фіолетовий кольори складають спектр. Крайні кольори колірного спектра — червоний і фіолетовий — більш схожі один на одний, ніж крайні кольори із середніми, наприклад червоний і зелений. Це дозволило розташувати спектральні кольори по колу. Ахроматичні кольори — усі відтінки білого й чорного кольору. Змішані кольори — усі кольори, крім основних (червоного, жовтого, синього). Отримуються шляхом змішування основних кольорів. Основні кольори — червоний, жовтий, синій. Між собою їх можна змішувати, для того щоб отримати інші кольори, але отримати їх змішуванням не можна. Теплі кольори — червоний, оранжевий, жовтий. Викликають відчуття тепла, асоціюються із сонцем, полум'ям. Холодні кольори — блакитний, синій та ін. Викликають відчуття прохолоди. Хроматичні кольори — усі кольори спектра, крім білого та чорного. Слово вчителя фізичної культури Що ви знаєте про Олімпійські ігри? Сьогодні у нас інтегрований урок, в якому ми будемо поєднувати знання історії Олімпійських Ігор та законів хроматичної (ахроматичної) гами кольорів. Перші Олімпійські Ігри були проведені в 776 році до н.е. в Стародавній Греції. Першим видом змагань, і на той час єдиним, був біг на 1 стадій (125 м.). Зараз ми з вами так само будемо змагатись, але за своїми правилами. Нас чекають три естафети, які потребують уваги, сили волі, спритності, жаги до перемоги. В них фізичні вправи переплітаються із завданнями на мислення, логіку, просторову уяву. Дві вікторини для капітанів нададуть можливість показати свої знання з фізичної культури та образотворчого мистецтва. Підготовка до естафет З одного боку спортивного залу вишиковуються чотири команди з однаковою кількістю гравців. Вони встають в колони по-одному поруч одна біля одної до лінії старту. Вчитель дає завдання, а учні уважно слухають. Конкурс капітаніва - це бліцопитування. Перемагає та команда, капітан якої набрав найбільшу кількість балів. 1. Естафета «Олімпійські ігри» - бігова. Команди стартують від лінії старту по сигналу вчителя, біжать до лави із завданням, розмальовують кольоровими олівцями Олімпійські кільця та повертаються назад. Кожен гравець з команди по черзі біжить та виконує конкретне завдання, яке на нього покладене та швидко повертається назад, передаючи естафету наступному гравцеві з команди. Перемагає та з команд, гравці якої швидше виконають завдання. 2. Вікторина для капітанів (запитання з фізичної культури) а) Кожного високосного року біля вівтаря поблизу храму Гери від сонячних променів спалахує полум’я – олімпійський вогонь. Де його запалюють? – в Олімпії,- в Афінах, - у Дельфах, - у Спарті. б) Хто складає олімпійську клятву? – спортсмени і судді, -спортсмени, судді і глядачі, - спортсмени, - спортсмени, судді і представники Міжнародного олімпійського комітету. в) скільки кольорів на олімпійському прапорі? – 5, - 6, - 7, -8. г) Що символізують олімпійські кільця? - Об’єднання в олімпійському русі п’яти континентів і зустріч атлетів усього світу на олімпійських іграх, - Об’єднання країн – засновниць Олімпійських ігор, - Об’єднання найсильніших країн світу, - Об’єднання Національних олімпійських комітетів країн – лідерів олімпійського руху. д) Які континенти символізують олімпійські кільця, відповідно до послідовності та розташування? – Європа, Африка, Америка, Азія, Австралія. - Австралія, Африка,Європа, Америка. – Америка, Африка, Європа, Азія, Австралія. – Європа, Америка, Африка, Австралія, Азія. 3. Естафета «Спортивні букви» - стрибки на скакалці. Команди стартують від лінії старту по сигналу вчителя, скачуть на скакалці до лави із завданням. Там вони вибирають з кошика букви назви виду спорту одного кольору і по черзі збирають слова. Кожен гравець з команди по черзі біжить та виконує конкретне завдання, яке на нього покладене та швидко повертається назад, передаючи естафету наступному гравцеві з команди. Перемагає та з команд, гравці якої швидше виконають завдання. Ключові слова – баскетбол, водне поло, бадмінтон, велоспорт. 4. Вікторина для капітанів (запитання з образотворчого мистецтва) а) Дощечка з отвором, на якій художник змішує фарби під час роботи. ( Палітра), б) Картина, на якій художник зображує своє обличчя. (Автопортрет), в) Художник, який зображує тварин, птахів тощо. (Анімаліст), г) Ремесло виготовлення виробів із глини. (Гончарство), д) Короткотривалий малюнок. (Начерк) 5. Естафета «Види спорту» - з м’ячами. Команди стартують від лінії старту по сигналу вчителя, стрибають до лави із завданням, затиснувши м’яча між ногами. Там вони маркерами малюють предмети, які відносяться до певного виду спорту. Кожен гравець з команди по черзі біжить та виконує конкретне завдання, яке на нього покладене та швидко повертається назад, передаючи естафету наступному гравцеві з команди. Перемагає та з команд, гравці якої швидше виконають завдання. Види спорту – гімнастика, плавання, фехтування, волейбол. 4. Підведення підсумків Підрахунок балів і визначення переможців. Заключне слово, нагородження переможців. 5. Завершення уроку Організований вихід із залу. |
Виховний захід «Подорож країною Закону та Права» Сьогодні ми будемо зачаровані священною аурою неповторної богині Феміди- покровительки правосуддя та справедливості і запрошуємо... |
Конспект уроку підготувала Вінцковська Валентина Петрівна, учитель... Діти, ми продовжуємо подорож країною Морфологія. Сьогодні в нас у гостях ще один її мешканець. А хто він, ви здогадаєтеся, коли розгадаєте... |
Тема: Складаємо розповідь на задану тему. «Історія рідного міста» Діти, а хто бажає вирушити зі мною у чудову подорож подорож, яка проведе нас історичними стежинками рідного краю, поведе стежинами,... |
Урок в 5 класі за темою «Множення і ділення натуральних чисел» Тема нашого уроку сьогодні «Множення і ділення натуральних чисел». Друзі, сьогодні ми з вами відправимося в подорож по стежинкам... |
Тема Квіти-символи року (урок подорож) |
Дорогі друзі! Сьогодні у нас незвичайна подорож країною спорту. Всі... Всі ви діти мрієте вирости гарними,культурними,здоровими, сильними, розумними, хоча все залежить від вас самих. У нас сьогодні вікторина,... |
ОФІЦІЙНІ ПРАВИЛА УЧАСТІ В АКЦІЇ Офіційні правила участі в рекламно-маркетинговій Акції «Подорож до Риму від ТМ Tosti та подорож до Неаполю від ТМ Garofalo» (надалі... |
Тема: «Підсумковий урок за романом Джонатана Свіфта «Мандри Лемюеля... Тема: «Підсумковий урок за романом Джонатана Свіфта «Мандри Лемюеля Гуллівера. «Подорож до Ліліпутії» |
Уроку : Навчальна Тема. Створення та демонстрація презентацій засобами MS PowerPoint на тему «Подорож в країну знань» |
Тема: "Зачарована Десна" О. Довженка казкова подорож у світ його... |