|
Скачати 51.45 Kb.
|
Фрагмент уроку позакласного читання в 2 класі на тему «Образ лисички в народній творчості. Визначення позитивних та негативних рис» Розробила Роздобудько Світлана Миколаївна вчитель початкових класів, вчитель вищої категорії Грушківської ЗОШ І-ІІІ ст. Кам'янського району Черкаської області Суд над Лисичкою-сестричкою Мета. Вчити дітей перевтілюватися в певного героя; відчувати особисту відповідальність за доручену справу. Показати негативні риси Лисички – сестрички. Розвивати артистичні здібності. Розвивати власні оцінні судження. Формувати поняття добра і зла. Розвивати вміння колективної співпраці. Виховувати почуття милосердя та вміння бути співчутливим до чужого горя. Обладнання. Іграшковий міліцейський набор, костюми та атрибути героїв казки, газети виготовлені дітьми. І. Повідомлення про суд. «Продавці» газет розповсюджують на «вулиці» пресу. Чути вигуки: - Купуйте свіжі номери газет!
ІІ. Суд Лисички – сестрички. Секретар. – Встати! Суд іде! Сідайте! Слухається справа по звинувачуванню Лисички – сестрички у скоєнні ряду злочинів, а саме: 1. Лисичка – крадійка курей. 2. Лисичка з’їла Колобка. 3.Лисичка – шахрайка. Ввести підсудну. (Охоронець вводить Лисичку в наручниках. Садить її на лаву підсудних) Приступаємо до обговорення першого пункту. Слово для звинувачення надається прокурору. Прокурор. Я обіцяю говорити правду і лише правду. Згідно з документами та доказами лисичка неодноразово була викрита у своїх злочинах. Так, скориставшись відсутністю Котика, нею був викрадений Півник. Суддя. Чи є у вас свідки цього злочину? Прокурор. Свідками будуть сам Півник та Котик. (входять Котик і Півник) Суддя. Свідки попереджаю вас про кримінальну відповідальність за дачу невірних свідчень. Котик. Я неодноразово попереджав Півника про підступність Лиски. А вона знаючи слабкість Півника, виманювала його зерном. Скориставшись моєю відсутністю викрала його. Півник. Лисичка скориставшись моєю безпорадністю викрала мене і намагалася вбити. Суддя. Суду все зрозуміло. Адвокате, чи є у вас запитання до свідків? Адвокат. Так, пане суддя. Я хочу звернутися до Півника. Попереджав Котик про небезпеку що може на Вас чатувати, коли самі залишаєтесь в будинку? Півник. Так, попереджав. Адвокат. Отже, Ви свідомо наражали себе на небезпеку? Прокурор. Протестую, пане суддя. Півник знаходився вдома і ніхто немає право порушувати безпеку господаря дома. Лисичка знехтувала цим правом. Адвокат. Вибачте, пане суддя, але Півник не прислухався до порад Котика, не зважив на його поради. Суддя. Але це не давало права Лисичці безкарно потрапляти в чуже домоволодіння і викрадати його господаря. Свідків прошу зайняти місця в залі суду. Переходимо до обговорення наступного пункту звинувачення. Слово надається прокурору. Прокурор. Лисичка скоїла один із страшних злочинів. Вона вкоротила віку беззахисному Колобку. Прикинувшись глухою Лиска заманила його до себе на язичок і проковтнула. Адвокат. Протестую. В даному випадку до відповідальності потрібно притягнути Зайчика, Вовка та Ведмедя, які також зазіхали на життя Колобка. Суддя. Сьогодні ми розглядаємо злочини вчинені Лисичкою. Тому, не будемо відволікатися. Чи є потерпілі даного злочину? Прокурор. Так, пане суддя! Прошу до зали запросити Бабу та Діда. (входять потерпілі) Суддя. Потерпілі Ви попереджаєтеся про кримінальну відповідальність за дачу неправдивих свідчень Які свідчення Ви можете надати суду по даному злочину. Баба. Ми такі убогі, що нічого в нас немає. Дожились до того, що не стало у нас і хліба. Назмітала у засіці я борошенця та спекла колобка. Поклала на вікні, що простиг. А він з вікна на призьбу, а з призьби – та землю, та й побіг дорогою. А ця злодійка його з’їла, залишила нас без хліба. (гірко плаче, витирає хустиною сльози) Суддя. Чи є запитання до потерпілих. Прокурор. У мене немає. Адвокат. У мене немає. Суддя. Потерпілих прошу зайняти місця в залі. Переходимо до наступного пункту звинувачення. Прокурор. Прошу запросити свідків до зали. (входять два Котики) 1 Котик. Одного разу ми знайшли грудочку сиру. Намагалися її поділити, але не знали як. 2 Котик. Це ти не знав, а я знав. Ти ж впертий, мене не послухав. 1 Котик. Я тебе не послухав? А може це ти до мене не прислухався. Суддя. Прошу заспокоїтися. Стримуйте свої емоції. Інакше мені доведеться видалити вас із зали суду. 1 Котик. Вибачте, пане суддя! Не стримався. Я продовжу. 2 Котик. Чому це ти продовжиш? Я теж хочу розповісти про цю шахрайку. (Котики сваряться. Їх видаляють з зали суду) Адвокат. От бачите, пане суддя, свідки не можуть знайти спільної мови між собою. Лисичка просто хотіла їм допомогти розділити грудочку сиру. Прокурор. Вона їх обдурила. Скористалась їх сваркою з’їла грудочку сиру. Адвокат. Вони добровільно віддали їй сир. Лисичка не застосовувала до них сили. Прокурор. Вона використала хитрість. Суддя. Досить. Ми розглянули ще один пункт обвинувачення. Я прийму рішення. Зараз переходимо до подальшого розгляду справи. До зали запрошується Вовк як свідок у справі. Запросіть свідка до зали. (Входить Вовк з перев’язаною головою та без хвоста.) Вовк. Подивіться до чого призвела мене дружба з цією лиходійкою, як я поплатився за свою доброту, скільки разів обдурювала мене ця клята Лисичка. Товаришував я з нею не один рік і от як вона мені віддячила. Прокурор. Прошу переглянути відео ролик інсценізації подій, що привели до травмування свідка. (Перегляд презентації до казки «Лисичка-сестричка і вовк-панібрат») Адвокат. Пане суддя, Вовк не одноразово був помічений в компанії Лисички. Вважався її панібратом. Тому брати до уваги його слова некоректно. Суддя. Пане адвокате, заспокойтеся. Не тисніть на суд. Матеріали адвоката та прокурора вичерпано. Секретар. Суд іде радитися. Встати! Суд іде! (Суддя виходить до нарадчої кімнати) Секретар. Встати! Суд іде! Суддя. (читає вирок суду) За недостатність доказів із звинувачення лисички-сестрички, вона звільняється з під варти. Але примусово відправляється до лісової школи на навчання. Газетярі з газетами в руках вигукують на вулиці:
|
РАЙОННОЇ У МІСТІ РАДИ Конспект уроку з позакласного читання сучасної української літератури у 5 класі на тему |
Конспект уроку позакласного читання в 2 класі на тему: «Людина починається з добра» Мета : поглибити знання учнів про загальнолюдські моральні якості, учити аналізувати та оцінювати поведінку дійових осіб, визначати... |
УРОК ПОЗАКЛАСНОГО ЧИТАННЯ У 9 КЛАСІ НА ТЕМУ: «СУЧАСНИЙ УКРАЇНСЬКИЙ... Україні – зацікавити новими іменами, що заявляють про себе яскравими художніми полотнами |
Урок позакласного читання 7 клас За творчістю Б. Лепкого. Новела «Цвіт щастя» Мета уроку: проаналізувати зміст новели «Цвіт щастя», розкрити образ маленького хлопчика, головного героя новели, показати внутрішній... |
Уроку позакласного читання на тему: «Поезії Наталії Харасайло для дітей» Мають можливість поспілкуватись з поетом-сучасником. Дібраний матеріал сприяє розвитку пізнавальної активності учнів. Під час проведення... |
Українське читання. 3 клас Мета. Учити дітей самостійно добирати тексти для позакласного читання на задану тему, розвивати усне мовлення, удосконалювати техніку... |
Конспект уроку світової літератури в 7 класі на тему: „ Втілення в образі Бермана найкращих людських рис: готовності до непоказаної самопожертви та любові до близького” |
Асистент кафедри комп’ютерних технологій професійного навчання Луцького... В статті розглядається питання соціальної інтеграції інвалідів зору в сучасному інформаційному суспільстві, проаналізовані особливості... |
Урок позакласного читання в 11 класі Мета: розкрити красу високого почуття через зразки світової поезії про кохання |
Урок позакласного читання з елементами інтерактивного навчання ... |