Димитровський професійний гірничий ліцей Матеріал підготувала: Клімова Тетяна Василівна Майстер виробничого навчання


Скачати 151.1 Kb.
Назва Димитровський професійний гірничий ліцей Матеріал підготувала: Клімова Тетяна Василівна Майстер виробничого навчання
Дата 04.01.2014
Розмір 151.1 Kb.
Тип Документи
bibl.com.ua > Право > Документи
Міністерство освіти і науки, молоді і спорту України

Управління освіти та науки

Донецької обласної державної адміністрації

Державний навчальний заклад

«Димитровський професійний гірничий ліцей"









Матеріал підготувала:

Клімова Тетяна Василівна

Майстер виробничого навчання

I категорії


м. Димитров

2012 рік





Майстер в/н 1 категорії

Клімова Тетяна Василівна




Державний навчальний заклад

«Димитровський професійний гірничий ліцей»

85321 м. Димитров, вулиця Артема, 73

телефони – 062354-31-27 (0508866376); [email protected].






Дорогі друзі! У цьому випуску ми розповімо вам про дуже потрібну і цікаву професію продавця.




Діточки! Сьогодні ми з вами відправимося у великий магазин. Великі магазини зараз прийнято називати торговими центрами. Торговий центр - це магазин, в якому багато різних відділів. Це і продовольчий(продуктовий) відділ, і книжний, і одежний, і взуттєвий, і відділ іграшок, меблевий, і комп'ютерний. У кожному відділі працюють люди, які допомагають вибрати купівлю, - продавці. Продавець знає все про якість товарів, що продаються в його відділі, про ціну товару. Професія продавця підрозділяється на декілька спеціальностей. Є продавці продовольчих товарів - тобто продуктів (овочів і фруктів, кондитерських виробів, ковбасних виробів і так далі), і є продавці непродовольчих товарів (одягу, взуття, техніки). Продавець – професія для тих, хто любить спілкуватися.

З людьми цієї професії ми зустрічаємося щодня. Зайшовши до крамниці, прийшовши на базар, ми часто зустрічаємо привітні і доброзичливі обличчя, на яких буквально читається запитання: «Чого Ви бажаєте?». Інколи ці люди стають настільки близькими нам, що ми сприймаємо їх як друзів, і раді їх бачити по той бік прилавка. Приємно, коли продавець ставиться до тебе з повагою і зі знанням справи продає товар, при цьому чітко і грамотно дає поради. Деякі продавці вміють встановлювати дивовижну атмосферу довіри зі своїми покупцями. Ви ходите у магазин зі своїми батьками, то ж уважно дітки придивіться до людей, які працюють продавцями, касирами. Це вони вам продають морозиво та цукерки, фрукти та соки, іграшки і книжки, зошити і фарби. Ви ще маленькі, але прийде час і ви станете перед вибором КИМ БУТИ. Багато діток мріє стати лікарями, артистами, художниками, музикантами. Та саме праця продавця схожа з мистецтвом артиста, художника, музиканта. Продавець має можливість дарувати радість людям.





П

Р

И

В

І

Т

!





І хто ці книжки продає?! Виросту і буду книжки продавати. Ось який віршик про продавця я чула. Мені він дуже сподобався, а ВАМ?





Я продаю книжки, підходьте, діточки!

Кому буквар, кому словник?

Пісні, примовки, загадки, ручки, олівці,

зошити, пензлики, фарби, чарівні казки,

картинки-новинки! Все є у нас і все-все
тільки для ВАС! Отакий він молодець в
магазині продавець!






«Так, бачу роботи буде багато,

Треба скоріше рости і в магазин цей продавцем працювати іти.

Буду тут я господиня, добра, щира і красива,


І подружки всі мої також будуть продавці».


Так, що ще треба заказати,

який товар у магазин придбати?

Дайте тільки підрости,

бо у торгівлю працювати буду йти.

Стану менеджером, продавцем,

стану бізнесменом!



ТОРГІВЛЯ ОЧИМА ДІТЕЙ







- Яке красиве і смачне морозиво квітчасте!

Як би його з’їсти скоріше?

- А я думаю, як би його продат. Скоріше б вирости, тоді вивчуся на продавця морозива!







Професія: «Продавець»
Сьогодні ми з тобою відправимося у великий магазин. Великі магазини прийнято називати торговими центрами.







Отже, ми з тобою відправимося в магазин. Але не за покупками, а щоб постежити за роботою продавця.
Разом з продавцем ми прийдемо в магазин ще до його відкриття. Навіщо ж продавцеві треба приходити на роботу раніше? А потім, щоб встигнути розставити товар на свої місця. Ну, ось магазин відкрився, прийшли покупці. Продавець зустрічає покупців привітною посмішкою, він радий допомогти! Саме у привітного продавця хочеться щось купити. Дуже важливо, щоб продавець був акуратно одягнений і причесаний.
Продавець добре знає свій товар. Пам'ятає, де і що лежить. Для цього йому потрібна хороша пам'ять.
Як тільки покупець вибирав товар, продавець проводжає його на касу. За касою сидить кассир
.
Хто ж такий касир? Касир це теж продавець, але він не ходить по торгових залах. Його місце за касою, він " пробиває" чек і бере
з покупців гроші за товар.
Ну, ось і закінчилася наша прогулянка по магазину.
Сьогодні ви ще школярі, а незабаром закінчити школу і будете перед вибором професії. Всіх, хто любить спілкуватися з людьми, хто любить працювати на електронній техніці ми пропонуємо професію продавця-контролера-касира.



Іграшки я мрію продавати, радість діткам надавати,
В другий клас я ще ходжу, а магазинчик дитячий всім вам покажу.
В магазинчик ми всі грались, іграшки там продавались,
І як тільки підростемо в продавці усі підемо.



Продавцем я мрію стати,

щоб цукерки продавати,

В магазинчик наш завітайте

і цукерки там придбайте!




Продаю я залюбки, соки, овочі, ляльки,

Ви купуйте все завзято, будуть раді всі малята.

А коли я підросту у магазин великий працювати

я піду!



Дітки, всі ви любите грати «У магазин». Щоб ваша гра стала більш цікавою потрібні товар, гроші і каса.

Закажіть такі подарунки «Діду Морозу» і він вам їх подарує…. Пройде час, ви закінчите школу і зможете вивчитися на справжнього продавця, касира. І будете працювати в справжніх магазинах, на справжніх касових апаратах, дарувати радість людям, яких будете люб’язно обслуговувати. Та інколи будете згадувати подарунок від Діда Мороза свій перший касовий апарат. А поки що грайтесь «У магазин» та ростіть здоровими та чекайте подарунок від Діда Мороза.







Якщо ваше дитя в магазині завмирає від захоплення, спостерігаючи за роботою продавця-касира, то Супермаркет з візком і аксесуарами Smoby буде кращим для нього дарунком. У цьому супермаркеті все, як в справжньому магазині. На компактній стійці продавця уміщається всілякий товар. Яскраві баночки і коробочки, муляжі продуктів харчування можна красиво розставити на поличках. Покупець може все це придбати, але спочатку він повинен поглянути на цінники, прочитати назву товару і його ціну. Якщо у нього вистачить грошей для придбання товарів, їх можна складати у великий візок для продуктів. При необхідності товар можна зважити на сучасних електронних вагах. Спеціальним пристроєм з підсвічуванням і звуками штрих-код прочитується з товару і подається на касовий апарат. Каса – найцікавіше місце в супермаркеті. При повороті ключа вона відкривається: лоток для зберігання грошей висувається вперед. Там зберігаються не лише монети, але і крупні купюри. За допомогою сканера продавець прочитує штрих-код з товару. Продавець, підрахувавши загальну вартість товару, повинен узяти з покупця гроші і правильно здати здачу. Якщо покупець бажає, то в супермаркеті він може розплачуватися по кредитних картах. Іграшка знайомить дитяти з професією продавця, учить основам математичного рахунку. Касу в дитячому супермаркеті важко відрізнити від оригінала. У цій грі у дітей будуть власні гроші. Малята навчаться оплачувати і рахувати гроші, отримувати і видавати здачу. Гра допоможе змоделювати багато ситуацій, які можуть відбуватися в справжніх магазинах, навчить правильній поведінці і ввічливості, поповнить словарний запас дитяти, розвине його логіку і мислення.






Сюжетно-ролеві ігри дуже важливі для повноцінного розвитку дитяти. Саме вони знайомлять маленьких дітей з навколишнім світом, учать правильній поведінці в самих різних життєвих ситуаціях, з якими їм належить зіткнутися надалі. Магазин і візок покупця Smoby радують погляди малят своїми ніжними рожево-фіолетовими і жовто-лимонними відтінками. З цією прекрасною іграшкою можуть грати декілька дітей одночасно, заздалегідь розподіливши свої ролі. Найголовніша роль в цій сюжетній

належатиме продавцеві. Лише він зможе комфортно стояти за яскравим зручним прилавком магазина і пропонувати покупцям ексклюзивний товар із заморських країн.

На прилавку є спеціальні трикутні лотки. У них продавець розміщує наявний товар – всілякі фрукти і овочі. Перед товаром прикріплені барвисті цінники з інформацією про назву і ціну. Квіти в горщиках на прилавку підкреслять затишну атмосферу в магазині. Зайшовши в такий магазин, маля-покупець може узяти корзину або візок для покупок. У них він складатиме товар, який вибере. Навіть якщо піде літній дощик або з піднебіння спустяться холодні сніжинки, то магазин не закриється. Над адже прилавком є різьблений дах, під яким не зіпсується товар і не промокнуть люди. У грі діти навчаться відрізняти одні овочі від інших, овочі від фруктів, правильно виголошувати їх назву, розраховуватися грошима і вивати здачу, отримають навики арифметичного рахунку. І пролетить час, ваші діти стануть перед вибором професії і можливо вони виберуть саму мирну професію на землі ПРОДАВЕЦЬ.









Ми сьогодні у магазинчик граємо,

Виростемо продавцями станемо.

Будемо добре рахувати,

здачу правильно давати,

посміхатись будемо Вам,

нашім справжнім покупцям.

Багато професій є в світі,

Як знайти свою одну?

Ми поки, що всі маленькі,

Тож і граєм « У магазин»,

Скоро станемо здоровенькі,

Працювати будемо в нім.





Хтось галактики вивчає
у потужний телескоп.
Хтось мікроби розглядає
в електронний мікроскоп.
Я погодилась б охоче
на складний експеримент:
їсти шоколад до схочу
замість супу і котлет.
В шоколаді помічаю
переконливий ефект:
неймовірно розвиває
розум, спритність, інтелект.


Та подумала трішки я, з’їсти його не біда,

Де б навчитись продавати, на вітрини виставляти?

Шоколад, і мармелад, і цукерки, виноград,

Щоб було все в магазині, як у гарній господині!




Магазин

«Світанок»

Працює:
8. 00 –

18. 00











Я поки що покупець,
завтра буду продавець…
Конспект

 заняття для дітей молодшого дошкільного віку

Вид: Навколишнє + художня література + мовленнєве спілкування.           

         Тема: Формування працелюбності, як важливої соціалізації та професійної орієнтації через казку " Півник і двоє мишенят".                                         

            Програмовий зміст: Розширити  уявлення дітей про працю дорослих у сімї , дитячому садку, найближчому оточенні. Поглибити знання дітей про працю пекаря, та те що необхідно для роботи, через казку « Півник і двоє мишенят ». Називати знайомі дітям професії батьків, членів родини, близьких людей. Викликати цікавість до процесу праці і її спрямованості. Формувати вміння дітей про те що продавець продає необхідні товари; будівельник споруджує будинки; лікар лікує дорослих і дітей; кухар готує їжу; пекар випікає булочки; та вміння дітей відповідати на запитання простими реченнями; розвивати зв’язне мовлення, пам'ять, мислення. Виховувати доброту, інтерес, вміння слухати вихователя; любов до народної творчості.

 Попередня робота: Розглядання серій картин «Світ професій», бесіди з дітьми, розучування загадок про професії, читання казки «Півник і двоє мишенят».

Хід заняття:

 Вихователь: Діти подивіться до нас сьогодні завітало багато гостей, давайте привітаємося. А тепер давайте подаруємо їм свої посмішки, посміхнемося один одному. Сідайте. Діти, а ви любите слухати віршики, відгадувати загадки? А в мене є ось цікаві малюнки, давайте відгадаємо про них загадки.

Загадки про професії:                                                                          

  Хто садочки побудує,

школу й магазин?

Щоб було де людям жити,

він вам побудує дім.  (Будівельник).

                                                         Продаю я залюбки, книги, іграшки й ляльки.

                                                         Ви купуйте все завзято, будуть раді всі малята.

                                                                                                                ( Продавець).        Дітвору  він добре знає,

        її щедро пригощає,

       бо уміє готувати

      ще й уміє подавати.  (Кухар).

                                                                                     Булки, хліб і пиріжки.

                                                                                     Випікає залюбки.  (Пекар).

   Діти. лікар, будівельник, продавець, кухар, пекар: все це називають професіями. Давайте разом повторимо. (діти повторюють разом з вихователем). І всі ці професії дуже важливі та потрібні. А ким працюють ваші тато, мама, дідусь, бабуся?  (відповіді дітей).

Вихователь: діти, ви щойно сказали, що є люди які працюють кухарями, а є люди, які працюють пекарями. Чим вони відрізняються?Що робить кухар? (готує їжу). Що робить пекар? (випікає хліб, булочки, пиріжки, батони). Молодці діти! А що робить продавець? (продає товар).

Вихователь:Ой діти погляньте хто це тут метушиться?

Діти: мишенята, півник.

Вихователь: діти, а може ви знаєте з якої вони казки потрапили до нас? Діти: з казки «Півник і двоє мишенят».

Вихователь:Молодці! А як звали мишенят? Діти: Круть та Верть.

Вихователь:А як звали півника?

Діти: Голосисте горлечко.

Вихователь:Молодці! Ви не тільки знаєте ким працюють ваші батьки, а ще й казки знаєте.

Вихователь:Діти, але ж у казочці мишенята Круть та Верть, що робили? Діти: гуляли, танцювали, співали пісень.

Вихователь: А півник, що робив?

Діти: працював, колосок обмолотив, пиріжки напік.

Вихователь:а в нас півник кудись збирається.

Півник: Ку-ка-рі-ку! Пішов я гостей кликати.

Вихователь:яка подія в тебе півнику?

Півник: День народження!  (виходить).

Вихователь:діти подивіться, а наші мишенята, якось незвичайно одягнені. Давайте поглянемо, що це вони одягли.  Що це в них на голові?  (ковпаки). А що це вони одягли?    (фартушки).  Давайте в них запитаємо, що це вони сьогодні будуть робити?

Мишеня: ми хочемо замісити тісто, ми хочемо напекти пиріжків для півника.

Вихователь:а чому це ви будете пекти пиріжки для півника?

Мишеня: у нього сьогодні свято, у нього сьогодні день народження.

Вихователь:діти, тож тепер зрозуміло чому мишенята так одягнені. Бо вони сьогодні хто у нас?

Діти: пекарі.

Вихователь:але подивіться вони не знають, що їм потрібно для роботи. Давайте їм допоможемо. Що це таке гарне стоїть на столі?  Діти: миска. Вих-ль: що ще їм потрібно?

Діти: ложка.

Вихователь:а чим будуть розкачувати тісто.

Діти: скалкою.

Вихователь:а на що кладуть пиріжки?

Діти: на сковорідку.

Вихователь:а давайте разом з мишенятами напечемо пиріжків для півника. (діти встають і всі разом імітують замішування пиріжків). Зробили миску. Налили в миску що?(показуємо наливання) насипемо борошна, а тепер трішки посолимо,помішаємо ложкою, замісимо тісто, роскачаємо, поріжемо, тепер розімнемо, покладем капустку, защипнемо. Покладем  в сковорідку (кожна дитина проговорює слова «Я сам(а)»).

Вихователь:Що цікавого дізналися? Ким були мишенята Круть та Верть? Кому ми з вами допомагали? (відповіді дітей). Молодці діти!  Погляньте, а ось і півник наш. Де ти був півнику?

Півник: Ку-ка-рі-ку! Ходив гостей кликати і нікого не знайшов.

Вихователь:Ми тебе тут чекаємо і пиріжків вже напекли. І мишенята пекли пиріжки.

Мишеня: пригощайся півнику, це тобі. 

Півник: ой, які молодці! Дякую вам.

Вихователь: А, хто ж продасть пиріжки наші?

Круть: Треба вміти їх продати, щоб хватило нам ще раз на пиріжки.

Верть: А я цього не вмію робити.

Півник: А давайте підемо вчитися продавати?

Верть: А куди ж ми підемо? Я не знаю, де можна навчитися бути продавцем.

Півник: а давайте у нашої виховательки запитаємо. Тетяно Василівно, а хто нас навчить продавати, де можна на продавця вивчитися?

Вихователь:дітки, на продавця можна вивчитися у ліцеї, училищі. А поки ви ще маленькі, давайте пограємося у гру «У магазині».

(Вихователь і діти грають у гру «У магазині», продають пиріжки).

Вихователь:Ну, ось дітки ми і продали пиріжки, молодці Круть і Верть, Півник молодець, добре продавали, добре рахували, з вас вийдуть гарні продавці.

Вихователь:а тепер давайте всі разом заспіваємо пісню для півника «Як на півника іменини…»




Схожі:

ДНЗ «Димитровський професійний гірничий ліцей» Підготувала і провела...
Клімова Т. В. – майстер виробничого навчання І категорії, керівник ансамблю «Червона калина» Фестиваль народної пісні „Пісня моя,...
ДИМИТРОВСЬКИЙ ПРОФЕСІЙНИЙ ГІРНИЧИЙ ЛІЦЕЙ
Технологія приготування їжі з основами товарознавства по темі: " Приготування вареників"
З досвіду роботи майстра виробничого навчання ДНЗ «Ніжинський професійний...

Анотований каталог друкованих матеріалів педагогічних працівників...
Робота методичного кабінету ліцею в значній мірі направлена на допомогу у підготовці педагогічними працівниками методичних розробок...
ПРОФЕСІЙНИЙ ГІРНИЧИЙ ЛІЦЕЙ М. КОМСОМОЛЬСЬКА
Навчальна: систематизувати та узагальнити знання та вміння учнів з теми «Циліндр»; вивчити конус та його елементи; застосувати математичні...
«Інноваційні технології у професії кухар, кондитер». На семінарі...
Тавлено матеріали по організації роботи виробничого навчання і практики кухарів, кондитерів; продемонстроване новітнє обладнання,...
План уроку виробничого навчання з професії «Оператор комп’терного...
Навчити учнів використовувати інструменти та команди головного меню для створення, форматування та розміщення графічних примітивів...
План уроку виробничого навчання з професії «Оператор комп’терного...
Навчити учнів виконувати макетування та верстку газети на основі створених раніше шаблонів окремих сторінок у програмі Page Maker...
МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ПРОФЕСІЙНИЙ ГІРНИЧИЙ...
Обладнання: необхідні меблі для стилізації зали засідань суду, мультимедійний комплекс, презентація до гри, відеоролики соціальної...
ПРОФЕСІЙНИЙ ГІРНИЧИЙ ЛІЦЕЙ М. КОМСОМОЛЬСЬКА
Навчальна – розкрити світ почуттів і пристрастей, створений поетичним словом великого майстра на основі поезій «Чого являєшся мені...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка