Уроку


Скачати 192.01 Kb.
Назва Уроку
Дата 13.11.2013
Розмір 192.01 Kb.
Тип Урок
Календарно-тематичне планування з французької мови для 5 класу (1 рік навчання)

за підручником “Français” Н.Чумак, Т. Кривошеєва

(2013-2014 навчальний рік)



Тема уроку

Мовленнєві

функції

Засоби вираження

Фонетика

Лексика


Аудіювання

Мовлення

Письмо

Граматика

Читання

Дом

завд

Тема 1: Моя сім’я і друзі

1

Знайомство




Вміти: привітатися; прощатися; представити себе / друга / подругу / батьків; називати когось / щось; запитувати / повідомляти про вік; запитувати / характеризувати особистість.

Salut! Bonjour! Je m’appelle Pauline.

Au revoir!

A bientot!

Comment ça va ?

Comment tu t’aappelles?

Ça va, Lucas?

Ça va et toi?


Les lettres de l’alphabet

p. 10, ex. 6 p.12

-v

-e

Français, s’appeler, je, il, elle, mon, ma, copain, copine


p.178

ex. 1 p. 7

ex. 6,7

p. 12

p. 8

ex. 5 p. 9

ex. 8

p. 12

ex. 6

p. 9

L’alphabet

ex. 7

p. 10

ex. 1, 3

p. 11

ex. 4,5

p. 12

ex. 7

p. 10

ex. 8

p. 12

2

Привітання з друзями.

3

Я і мої друзі

Qui est Lucie?

Qui est Lucas?

Le garçon s’appelle Denis.

La fille s’ appelle Sarah.

Combien de copains as-tu?

p. 18

-d

-t

-x

-s

avoir, sœur, frère, garçon, fille, meilleur, qui, voici, etre, un, deux, trois, quatre,cinq, combien de, tu, nous, vous, ils, elles

p. 178

ex. 1, 2, 3

p. 14

ex. 5

p.19

ex.9

p. 17

ex. 9

p.17

ex. 5

p. 15

ex. 3

p.18

ex. 8

p.16

ex. 2, 3

p.18

ex. 9

p.17

ex. 7

p.19

4

Мій найкращий друг (подружка)

5

Друзі та їх уподобання

Je vous presente ma copine Marine. Il est fort. Elle est petite.

Il s’agit de...

-ou-

-on-

-om-

ex. 5 p. 25

Petit, grand, fort, génial, fantastique, sportif, rapide, discipliné, intelligent;

Six, sept, huit, neuf, dix

p. 178

ex. 1

p.20

ex. 6

p.26

ex. 3

p.21

ex. 3, 4

p.25

ex. 5

p.22

ex. 7

p.26

masculin et féminin des adjectis

ex.2

p.21

ex. 3, 4 p.25

ex. 4

p.22

ex. 8

p.26

6

Характеристика особистості

7

Уподобання друзів

Est-ce que tu aimes le cinéma? Oui, j’adore. Lucas aime le théàtre.

Pauline adore la danse.

Sarah déteste les contrôles.

Quel jour de la semaine sommes-nous?

-oi-

-c-

-ç-

ex. 5 p. 34

Aimer, adorer, détester, la danse, le collège, le cinéma, la musique, les contrôles, la violence;

lundi, mardi, mercredi, jeudi, vendredi, samedi, dimanche

p. 178

ex. 1, 2

p. 27-28

ex. 5

p.29

p. 30-31

ex. 6

p.29

ex.3

p.28

ex. 7

p.31

8

Дні тижня

ex. 5

p.33

ex. 7

p.31

ex. 6

p.34

les verbes du 1er groupe

la négation

ex. 1-4

p.32-33

ex. 7

p.34

Тема 2: Шкільне життя

9.

Школа.

Вміти:

запитувати про предмети;

говорити про розклад, запрошувати, просити про допомогу, реагувати на прохання про допомогу, говорити про завдання, розмовляти по телефону, розповідати про урок французької мови, розповідати про країну, висловлювати своє потреби, спілкуватися у класі, писати повідомленняповідомляти про щось;

Pauline adore le mercredi.

Pourquoi aimes-tu ce jour de la semaine? Parce qu’il y a le club de théàtre au collège.

Qu’est-ce qu’il y a comme cours aujourd’hui?

Est-ce que tu aimes le français ? Oui, j’adore le français.

-en-

-em-

-an-

-am-

-ean-

-eam-

-aon-

-(i)en(t)

cc

xc

x

cs

ex. 2, 5, 7 p. 41-42

le français, l’histoire-géographie, la littérature, les mathematiques, l’ukrainien, la gymnastique, onze, douze, treize, quatorze, quinze, seize etre occupe, préférer



ex. 178-179

ex. 1-3 p. 36-37

p. 43

ex. 8 p.40

ex. 8a p.43

ex. 4-6 p. 37-39

ex. 8b p.43

la mocution verbale il y a

ex. 1,2

p. 40

ex. 2, 3, 5, 6 p.41-42

ex. 4 p. 37

ex 9. p.43

10

Шкільні предмети.

11

Предмети шкільного вжитку.

Qu’est-ce que c’est?

Qui est-ce?

C’est un cahier.

C’est une calculatrice. Ce sont des livres.

C ’est le cahier de Pauline. C’est la calculatrice de Lucas. Ce sont les livres de Lucie.


-qu-

-im-

-in-

-aim-

-ain-

c

cc

ck

qu

q

des cahiers, des livres, une gomme, une tube de colle, les feutres fluo, une règle, un taille-crayon, des ciseaux, une trousse, un classeur, une calculatrice, trois stylos, des mouchoirs, un portable, un agenda

p.179

ex.1,2 p.44

ex.3b p.45

ex.3 p.45

ex.7 p.49

articles

p.45-46

ex.4 p.47


ex.1,2,3 p.49

ex.5 p.50.

ex. 7 p.51

ex.6 p.47

ex.8 p.51


12

Речі шкільного портфеля

13

На уроці французької мови

Je connais les symboles de la France: l’hexagone, le drapeau français, le coq gaulois, Parlez-vous français?

On parle des curiosités de la France aujourd’hui? la Tour Eiffel, Disneyland Paris, les chateaux de la Loire

On lit en français?

Tu connais Paris? Je connais Paris.

Je ne connais pas ce mot.

-o-

-au-

-eau-

-eu-

-heu-

-eur-

ex.5,6

p.58-59

parler, lire, ecrire, copier, apprendre, s’amuser, fête, nationale, capitale, couleur, bleu, rouge, blanc, noir, violet, orange, vert, jaune

p.179

ex. 1 p.52

ex.2

p.52-53

ex.9, 10 p.56-57


ex.3 p.53

ex.6,7 p.59

verbes irréguliers

ex.1 p.57

ex.2, 4 p. 58

ex. 6 p.54

ex. 8 p.59

14

Париж – столиця Франції

15

Україна.

Voici l’Ukraine. Je connais les armoiries de l’Ukraine. Je connais les curiosités de l’Ukraine.

-tion

-ssion

-sion

devoir, aider, connaitre, les armoiries, l’Ukraine, la cathédrale, la fortresse, le parc

p.179-180

ex.1 p.60

p . 62-64

ex. 7, 8, 9, 10, 11 p.64-65

ex. 5 p.67

devoir+ infinitif

p. 65

ex. 3 p. 66

ex.6 p.62

ex. 7 p.67

16

Київ – столиця України.

17

Test 1 “La vie scolaire” pp. 197-198

Тема «Я, моя сімя, моє рідне місто, село »

18


Сім’я.

Вміти:

розповідати про свою сім’ю, знайомитися, писати повідомлення, розмовляти по телефону, по скапу, розповідати про свої плани, робити пропозицію, спілкуватися у класі, розповідати про Париж, розповідати про своє місто (село),

описувати предмет, презентувати свою роботу

C’est ma famille! C’est... / Ce sont ...

Je te / vous présente ma famille. Je suis heureux / heureuse de faire votre connaissance.

Je suis content / contente de faire ta connaissance.

-ph-

-f-

-ff-

aller, chez, ma grand-mère paternelle, mon grand-père paternel, ma grand-mère maternelle, mon grand-père maternel, une tante, un oncle, une mère, un père, un cousin, une cousine, moi

p. 180

ex. 1, 2

p.69-70

ex. 9 p73.

ex. 6 p.76


ex.8 p.71

ex.5, 7

p.75-76

les propositions à, chez

ex. 7 p.71

ex.1, 2, 3 p.73-74

ex.5 p. 70

ex. 8 p.76

19

Члени сім’ї.


20

Професії

Quel est sa profession? Il est ...

Elle est ...

Je suis désolé. Quel dommage!

-t-

-tt-

-th-

une profession, un professeur, un médecin, un informaticien, un ingénieur, une vendeuse, un chanteur, un écrivain, un pompier-sapeur

p.180

ex.1 p.77-78

ex. 7, 8 p.81



ex.3 p.80

ex. 4a, 5 p. 83

les adjectifs interrogatifs et possessifs

p.81

ex. 2, 4 p.82-83

ex. 6 p.80

ex.6 p.83

21

Професії батьків

22

Спілкування в

класі

Je vous propose de réfléchir. Je vous invite à vous cocentrer. Peut-être on joue?

-ill-

Proposer, inviter, faire, faire in exposé, dessiner, prendre en photos, colorier, faire une affiche, réfléchir, écrire, se concentrer

p. 180-181

ex.1, 2

p.84-85

ex. p.

ex. p.


ex.5 p.86

ex. p.

ex. p.

ex. p.

ex. p.

ex. p.

23

Париж

24

Визначні місця Парижу

A Paris il y a ...

J’adore cette ville. Elle est formidable!

A Paris j’aime tout: les rues, les parcs, les curiosités et les Parisiens! Ma ville est une ville adorable: tranquille et belle.

-gn-

ex.4 p. 98

ex.5 p.98

proposer, travailler, un muséé, un monument, un jardin, un tour, un arc, une chose, remarquable

p. 181

ex.1 p.92

p.95

ex. 8 p.96

Passé composé

ex. 4 p.94


ex. 1 p.96

ex.2,3 p.97

ex.9 p.96

ex.5 p.98

25

Визначні місця Парижу

26

Test 2 La ville pp. 198-200

Тема 4: Свята і традиції.

27

День народження


Вміти: запросити, зробити пропозицію, прийняти пропозицію, назвати дату свого народження, дату святкування Різдва у Франції та Україні

Скласти перелік розваг, розуміти короткі повідомлення та писати їх за зразком, описувати різдвяну ялинку, писати лист Діду Морозу,

Попросити зробити щось, оцінити страву,

дату пораду

Ton anniversaire, c’est quand? Quelle est la date de ton anniversaire? Quelle est la date de naissance?

-au-

-eau-

- ô-

-o-

-ot-

Pouvoir, habiter,

venir, être né, l’anniversaire, les mois de l’année, date de connaissance, porter, regarder, ensemble

p. 180

ex.1,2 p. 100

ex.3 p.101

ex7,8. p.103


ex.4 p.101

ex. 7 p.103

p.104

ex.1,2,3 p.104

ex.5 p.101

ex. p.

28

Місяці роки

29

Свята

Pour organiser une fête il faut…. Je ne peux pas. Je ne veux pas. Désolé, je suis occupé.

-tion

ex. 4 p. 110

La liste des propositions, préparer des activités, choisir de la musique, faire compétitions sportives, faire du théatre, faire une tombola

p.181

ex.1,2

p.106-107

ex.6 p.108


ex.3 p.107

ex. 6, 7 p.111

il faut + infinitif

p.109

ex.1,2,3 p.109-110

ex.5 p.107

ex. 8 p.111

30

Шкільні свята

Контроль говоріння

31

Різдво у Франціі

Контроль письма

On décore l’arbre de Noel avec... Passe-moi une boule, s’il te plaît. Tiens!

p. 115

le tréma

l’étoile, la guirlande, le Père Noel, le cadeau, la guirlande, les boules, merci, sous, sur, devant, à côté de, dans, derrière

p. 182

ex.1,2 p.112

ex. 3 p. 116

ex.5 p.114



ex.6 p.115

ex. 4 p.117

ex.1 p.115

ex.2 p.116

ex.4 p.113

ex. 6 p.117

32

Традиції святкування Різдва у Франції

Контроль аудіювання

33

Різдво в Україні

Контроль читання

C’est beau. C’est magnifique. C’est bon! C’est delicieux! Sois poli! Ne coupe pas la parole.

p. 122-123

Couper, prendre, manger, fruits, gateau, le pain, le papier, reçevoir

p.182

ex.1 p. 118

ex. 5 p.120

ex. 5, 6 p.123

ex. 6 p.121

ex. p.

Impératif

ex. 3 p.119-120

ex. 1-3 p.121-122

ex.4 p.121

ex.7 p.123

34

Традиції святкування Різдва в Україні

Test 3 “Les fêtes et les tradiyions pp. 200 -201

Схожі:

Уроку Тема уроку: Пристрої введення-виведення інформації. 
Структура і тип уроку повністю відповідають меті і завданням уроку, тобто науковий рівень уроку відповідає сучасним вимогам
Уроку. Прямокутна система координату просторі. Мета уроку: знайомство...
В кінці уроку збираються учнівські зошити для перевірки їх ведення й виконання домашнього завдання
Уроку виробничого навчання
Велигодська Л. С. чітко в доступній формі розкрила тему та мету уроку на всіх етапах структури уроку
Уроку; тема уроку не записується на дошці; мета уроку не узгоджується...
«загравання» з учнями, намагання сподобатись, невміння знайти правильний тон; вживання пестливих слів
КОНСПЕКТ УРОКУ З ФІЗИКИ (10 КЛАС) Тема уроку
Комп'ютер, мультимедійний проектор, презентація до уроку, програмне середовище «Жива фізика»
УРОКУ Тема уроку
Методична мета уроку: Інтерактивне навчання учнів графічного представлення даних електронних таблиць засобами мультимедіа з використанням...
Уроку: урок засвоєння нових знань. КМЗ уроку
Мета уроку: вивчити види впливу електричного струму на організм людини, особливості ураження електрострумом
Тема уроку. Зрізана піраміда. Мета уроку
Мета уроку: вивчення властивості площини, яка перетинає піраміду і паралельна основі; формування поняття зрізаної піраміди
Уроку Тема уроку: Поняття про виробничий травматизм та професійні захворювання  
Мета уроку: Ознайомити учнів з основними причинами виробничого травматизм та професійних захворювань та їх наслідками
План-конспект уроку інформатики в 7 класі Тема уроку
Тема уроку: Робота з текстовою інформацією. Призначення та основні функції текстового редактора. Текстові процесори. MS Word. Поняття...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка