ТЕМА: Про дружбу


Скачати 27.37 Kb.
Назва ТЕМА: Про дружбу
Дата 21.05.2013
Розмір 27.37 Kb.
Тип Документи
Клас 7 Дата

ТЕМА: Про дружбу.

МЕТА: Повторити й активізувати лексику теми.

Закріпити граматичний матеріал: розділові запитання та відповіді на них.

Ознайомити учнів з правилами вживання слів both, either, neither.

Продовжувати формувати навички монологічного мовлення.

Продовжувати вдосконалювати техніку читання.

Виховувати вміння об’єктивно оцінювати ситуацію та вчинки людей.

ОБЛАДНАННЯ: Підручник, робочий зошит, картки для самостійної роботи (НО1), (НО2).

Хід уроку

I. Підготовка до сприйнятт я іншомовного мовлення

1. Привітання.

T: Good morning, everyone. I hope you are fine today.

Ps: Good morning, teacher. We are fine, thank you.

2. Повідомлення теми та мети уроку.

T: Today we are going to speak about friends and friendship. We’ll read and discuss the first part of the text about the enemies and friends. We’ll also practise tag questions.

3. Перевірка домашнього завдання.

4. Уведення в іншомовну атмосферу.

Учні отримують набори карток (НО1), складають розділові запитання і підбирають відповіді до них. Той, хто першим впорається, читає запитання та відповіді вголос.

HO1:

Match two parts of the questions and choose the answers.

Mike is riding a bike in the park, isn’t he? Yes, he is.

I didn’t meet you yesterday, did I? Yes, you did.

We haven’t seen this play, have we? No, we haven’t.

They were having breakfast, weren’t they? No, they weren’t.

Ann often helps her sister, doesn’t she? Yes, she does.

You won’t miss the party, will you? No, I won’t.

He has bought a new computer, hasn’t he? Yes, he has.

She didn’t win that competition, did she? No, she didn’t.

II. Основна частина уроку

1. Подання тексту для читання. Впр. 2 (с. 46).

1) Pre-Reading Activity.

а) Впр. 1a (с. 46).

Двоє-троє учнів уголос читають вірш. Один з них за допомогою вчителя та классу перекладає вірш.

б) Впр. 1b (с. 46).

На кожне запитання вправи відповідають по троє-четверо учнів.

2) Reading.

Учні ланцюжком уголос читають по 2—3 речення тексту і перекладають їх рідною мовою.

3) Post-Reading Activity.

а) Впр. 3 (с. 47).

Учні ланцюжком читають і доповнюють речення вправи.

б) Робота з картками.

Учні отримують картки для самостійної роботи (НО2) і складають запитання з поданих слів. По закінченні роботи вони ланцюжком читають запитання і відповідають на них.

HO2: Make up questions and answer them.

1) Helen/many/didn’t/Why/friendships/develop?

2) Helen/were/and/old/How/Natalie?

3) stand/Helen/Why/Natalie/couldn’t?

4) want/Natalie/do/What/to/day/did/one/Helen?

5) Natalie/did/Where/live?

6) was/to/Natalie’s/surprised/house/Why/see/Helen?

в) Переказ тексту «Snowball Retelling».

Учні ланцюжком переказують текст по 2—3 речення, використовуючи запитання (НО2) як план. Потім троє-четверо учнів самостійно переказують текст повністю. Учитель стежить за послідовністю переказу та правильністю граматичної будови речень.

2. Подання граматичного матеріалу: правила вживання both, either, neither.

1) Учитель виписує на дошці слова both, either, neither і пропонує учням передивитись текст впр. 2 (с. 46), знайти речення з цими словами і перекласти їх рідною мовою. Учитель звертає увагу на особливості вживання цих слів у реченнях. Потім один з учнів читає правила, подані на с. 48, учитель коментує і пояснює їх.

2) Впр. 5 (с. 49).

Учні ланцюжком читають речення вправи, доповнюючи їх.

III. Заключна частина уроку

1. Домашнє завдання.

Впр. 4b (с. 48) ( додатково- вивчити вірш впр.1а, ст..46).

2. Підведення підсумків уроку.

Бесіда з учнями.

T: Today we spoke about friends and friendship. Is it easy to recognize a real friend from the first sight? Is it possible to understand if a person is good or bad from the first sight? Do you believe your feelings if you see a person for the first time? Why?

Схожі:

Прислів'я та приказки про дружбу та товаришування

Тема Проблеми українсько-російських відносин
ВР України (14 січня 1998 р.) Договору про дружбу, співробітництво та партнерство між Україною і Російською Федерацією. Дайте відповідь,...
План-конспект виховної години Тема
Виховувати в учнів гуманність, справедливість і вимогливість до людей, уміння цінувати дружбу, здатність до самооцінки й потребу...
Тема: ЧУДЕСНІ ВИНАХОДИ. Мета
Провести дослід з папером та шоколадом. Розвивати логічні здібності, уважність, спостережливість. Зміцнювати взаєморозуміння та дружні...
Тема: Виразне читання оповідань про життя людей у нашій країні, їх...
Еницю розрізняти друзів від товаришів, добро від зла, чуйність і доброзичливість від черствості й байдужості; розвивати культуру...
Розробка уроку з етики 5 клас „ Що таке дружба ”
Мета: уточнити і закріпити уявлення учнів про товариські взаємини, дружбу, взаємоповагу; спонукати дітей до дружби і товаришування;...
Михаил Ефимович Литвак Психологический вампиризм
Книга призвана помочь вам строить межличностные отношения в семье и на производстве, не давать себя в обиду, без потерь или с минимальными...
ТЕМА: Облік бухгалтерської звітності
...
Тема : Про звірів і не тільки… Основні персонажі казки
Тема: Про звірів і не тільки… Основні персонажі казки, втілення в них певних людських рис. Головні та другорядні персонажі
Тема уроку
Мета уроку: дати уявлення про значення ґрунту в природі і цінність його для людей, про шляхи забруднення і руйнування ґрунту, про...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка