|
Скачати 51.19 Kb.
|
Тема: ЧУДЕСНІ ВИНАХОДИ. Мета. Сприяти розвитку пізнавального інтересу дітей. Дати первинні знання дітям про виникнення паперу, вогню, сірників, шоколаду. Провести дослід з папером та шоколадом. Розвивати логічні здібності, уважність, спостережливість. Зміцнювати взаєморозуміння та дружні стосунки у групі. Виховувати повагу до старших та молодих, почуття колективізму, дружбу, взаємодопомогу. Обладнання: шоколад, фондю, різні види паперу, посудина для води, ножиці, форми для заливання шоколаду. Хід заняття (З-за куліс чути розмову. Телефонний дзвінок. Слухавку бере Мудра Сова). Мудра Сова. Алло, так, це агенція Чудесних Винаходів. Так. Оголошується набір слухачів ідеальних винахідників. Набір о 9.40. Як вже 9.40? (Сова вилітає з дупла). Мудра Сова. У – гу –гу. Знову ці бешкетники запаморочили мені голову. Я ледве не спізнилася до вас. У – гу –гу. Ви хіба не зрозуміли мене? Я привіталася до вас по – пташиному. (Гра – вітання «Добрий день») На усій землі і дорослі, і малі зустрічаються і вітаються. В Україні – «добрий день». А в Росії – «здраствуйте». У Середній Азії – «салям алейкум». В Англії – «хай». У Франції – «бон жур». А в індійському племені – «хао – хао». Мудра Сова. Я рада вас вітати у Агенції Чудесних Винаходів. Дозвольте відрекомендуватися: професор природничих наук Сова Мудрагелія І. Я бачу тут зібралися всі найрозумніші, найкмітливіші, найвихованіші діти. Ви усі хочете попасти в мою агенцію? Для цього потрібно пройти курс навчання, який ми розпочнемо прямо зараз! І в цьому нам допоможе книжка «ПЕРШІ ВИНАХОДИ». (Відкриваємо книжку – перша сторінка пуста.) Мудра Сова. Діти, як ви думаєте чому ця сторіночка пуста? Що ми повинні побачити в цій книзі? (Винаходи). Але де ж вони? Так, правильно, один з винаходів людства – папір! Що ви знаєте про папір? Сьогодні моя помічниця Білка Всезнайка розповість вам як винайшли папір. Уважно слухаємо і запам’ятовуємо! (Показ презентації – виникнення паперу). БЕСІДА ПО ПРЕЗЕНТАЦІЇ. На чому писали первісні люди? (на скелях). Що ми можемо дізнатися з надписів на скелях? Хто винайшов папірус? (єгиптяни). На чому писали у Стародавньому Вавилоні? (на глиняних дощечках). А в Київській Русі? (березовій корі). Де виготовили перший папір з рослинних волокон? (у Китаї). З чого спершу виготовляли папір? (старих перемелених ганчірок). Чим почали користуватися після цього? (рослинними волокнами). Мудра Сова. А скажіть, які види паперу ви знаєте? ДОСЛІД №1. Мета. Впізнавати різні види паперу(серветковий, писальний, обгортковий, креслярський); порівнювати їхні якісні характеристики та властивості, й зрозуміти, що властивості матеріалу зумовлюють спосіб його використання. Методи і прийоми Дослідницьке заняття: розглядаються різні види паперу; з’ясовують їхні якості та властивості на основі практичного досвіду (горить, намокає, мнеться, рветься, ріжеться). Педагог запитує дітей, чим відрізняється за своїми властивостями різні види паперу. Діти висловлюють припущення і перевіряють за алгоритмом досліду: мнуть шматочки різного паперу – рвуть навпіл – ріжуть на дві частини – опускають у воду. З’ясовують, який вид паперу швидше мнеться, намокає тощо, а який повільніше. Мудра Сова. Давайте повернемось до нашої книжки Чарівних Винаходів. Але, перед тим, як перегорнути сторіночку, відгадайте, що зображено на нашій сторінці. ЗАГАДКИ Лежать у порядку Дерев’яні малятка; Сидять у коробці У купочці хлопці. Хто хоче світити – Готові служити. Не беріть, діти, Їх на забавки, бо можна згоріти. Що це? (СІРНИКИ). Лишає він страшні сліди, Усе він пожирає. А як даси йому води, відразу помирає. (ВОГОНЬ). Мудра Сова. Перегортаємо сторіночку. Що зображено на малюнку? А звідки походить вогонь? Що ви знаєте про нього? Давайте звернемось до моєї помічниці - Білочки і дізнаємось – як винайшли вогонь і сірники (Перегляд презентації – як винайшли вогонь) БЕСІДА по презентації. Як люди дізналися про вогонь? Від кого обороняв вогонь людей? Які способи добування вогню ви запам’ятали? (тертя двох дерев’яних паличок; тримання скла під сонячними промінцями над чимось легкозаймистим, наприклад, сухою травою). Як виготовляли перші сірники? Який недолік був в сірників, які винайшов англійський хімік Джон Уокер? Що придумав французький хімік Шарль Соріа? Що змінив вчений Йохан Лундстром? Вірш «Сірничок» Погляньте, малята, на цей сірничок: Червона голівка, жовтенький бочок. На вигляд – звичайний: тонкий і малий. Буває він добрий, буває і злий. Він може згоріти, зварити обід, Він плавить метал і розтоплює лід. А може і ліс велетенський спалити, Майно і будинок, і все спопелити. Малята, ви будьте з вогнем обережні І вивчіть всі правила протипожежні! Дидактична вправа «Оціни ситуацію». Мета: вчити дітей повно відповідати на запитання, оцінювати подану ситуацію за малюнком; розвивати мислення, логіку; виховувати почуття відповідальності. Мудра Сова. Які правила безпеки поводження з вогнем? Читання прислів’їв і приказок про вогонь та сірники.(Слова по Доману). Наприклад:
«Хто швидше збере сірники» – рухлива гра – естафета між двома командами. Остання – шоколад. Мудра Сова. На цьому наша інформація на цій сторінці вичерпана. Для того, щоб дізнатися, що зображено на наступній сторінці ми повинні вгадати на смак. Прошу закрити очки, відкрити ротики. Дидактична гра «Вгадай на смак». Мета: вчити дітей впізнавати на смак чорний та молочний шоколад . Розвивати мислення та логіку. Виховувати любов до прекрасного. Перегляд презентації «Шоколад». Бесіда по презентації. З чого отримують шоколад? Де ростуть стручки какао-дерева? Як отримують какао порошок? Як готують шоколад? (какао-порошок змішують із какао-маслом, цукром і ваніллю та варять). Що роблять ыз гарячим шоколадом? Що потрібно для того, щоб виготовити молочний шоколад? ДОСЛІД «Створення шоколаду». Мета. Дати перші поняття дітям, що шоколад може топитись, його можна заливати в різні форми; розвивати світосприймання дітей; виховувати взаємоповагу в колективі. |
План Вступ Розділ Право на винаходи, корисні моделі, промислові зразки... Розділ Право на винаходи, корисні моделі, промислові зразки |
Між роботодавцем і творцем про винагороду Керуючись нормами Четвертої книги Цивільного кодексу України ЦКУ, відповідно до п. 1 ст. 9 Закону України "Про охорону прав на винаходи... |
“ Зміст прав на винахорди Також законодавство України про охорону прав на винаходи (корисні моделі) базується на Конституції України ( 254к/96-ВР ) і складається... |
Тема. Прикметники твердої і мішаної груп. Відмінювання прикметників. Мета На вивчення теми «Прикметник» відведено 15 годин. Це 6 уроків, через 8 уроків буде контрольний урок. Знання, які ви здобудете під... |
Тема: Програми браузери. Мета Мета: Познайомити з програмами перегляду веб-сторінок. Зробити огляд сучасних браузерів |
ТЕМА: Кіммерійці та скіфи на території сучасної України. МЕТА МЕТА: Ознайомити учнів із розселенням, заняттями та духовним світом кіммерійців та |
Тема : Електричний електродвигун. Сучасні електричні прилади. Мета Мета: ознайомити учнів з будовою, принципом дії та призначенням колекторного електродвигуна |
Тема: Числівники кількісні й порядкові: прості, складні та складені Мета Мета: навчальна – ознайомити школярів із кількісними та порядковими: простими, складними та складеними числівниками |
Тема. Конструкційні матеріали та їх вибір. Мета Мета: ознайомити учнів з деревиною та металами як конструкційними матеріалами; виховувати бережливе ставлення до обладнання та інструментів;... |
Тема: Франція. Мета Мета: ознайомити учнів з історією Франції другої половини XVII—XVIII ст в період найвищого розквіту абсолютизму, з ясувати причини... |