ТЕМА: Облік бухгалтерської звітності


Скачати 51.78 Kb.
Назва ТЕМА: Облік бухгалтерської звітності
Дата 25.12.2013
Розмір 51.78 Kb.
Тип Документи
bibl.com.ua > Бухгалтерія > Документи
План – конспект заняття

майстра в/н А.М. Педоренко

на ______________

ТЕМА: Облік бухгалтерської звітності

ТЕМА ЗАНЯТТЯ: Структура і зміст звіту про власний капітал, звіту про рух грошових коштів, приміток до річної фінансової звітності

Мета заняття: навчити порядку складання та подання усіх форм бухгалтерської звітності

Матеріально-технічне забезпечення: роздатковий матеріал, калькулятори, план рахунків

Структура заняття

  1. Організаційна частина

Перевірка наявності учнів та готовності їх до практичного заняття.

  1. Вступний інструктаж

Повідомляю тему і мету заняття

Актуалізація раніше вивченого матеріалу

Звіт про фінансові результати – звіт про доходи, витрати і
фінансові результати діяльності підприємства.

Метою складання звіту про фінансові результати є надання
користувачам повної, правдивої та неупередженої інформації про
доходи, витрати, прибутки і збитки від діяльності підприємства за
звітний період.

Звіт складається у тисячах гривень без десяткових знаків, окрім розділу III, грошові показники якого наводяться в гривнях з копійками.

Згідно з П(с)БО 3 Звіт про фінансові результати складається з трьох розділів:

1. Фінансові результати

2. Елементи операційних витрат

3. Розрахунок показників прибутковості акцій

Звіт про фінансові результати дає змогу користувачам, як зовнішнім, так і внутрішнім, оцінити результати діяльності підприємства в минулому, його прибутковість, можливість ефективно використовувати ресурси або ступінь ризику недосягнення очікуваної рентабельності діяльності.

Фінансові результати у Звіті визначаються та відображаються у розрізі звичайної та надзвичайної діяльності. У свою чергу, доходи, витрати та фінансові результати від звичайної діяльності формуються на підставі узагальнення цих показників від основної діяльності та інших доходів і витрат, податку на прибуток. Згортання доходів та витрат підприємства у звіті не дозволяється, крім випадків, передбачених відповідними положеннями (стандартами).

Цей звіт складається наростаючим підсумком з початку звітного року та подається у складі річної та квартальної звітності.

Розділ І Звіту про фінансові результати “Фінансові результати” надає інформацію про доходи і витрати з точки зору власника підприємства і :

  • розглядає прибуток як джерело виплат власникам (нарахування і сплата дивідендів тощо), створення резервного капіталу або збільшення статутного капіталу;

  • всі витрати, пов'язані з отриманням доходу звітного періоду, включаючи і податок на прибуток, вважає витратами підприємства.

За своєю структурою розділ І Звіту про фінансові результати поділяється на такі частини:

 Звичайна діяльність – будь-яка основна діяльність підприємства, а також операції, що її забезпечують або виникають внаслідок її проведення.

 Основна діяльність – операції, пов’язані з виробництвом або реалізацією продукції (товарів, робіт, послуг), що є головною метою створення підприємства і забезпечують основну частку його доходу.

 Операційна діяльність – основна діяльність підприємства, а також інші види діяльності, які не є інвестиційною чи фінансовою діяльністю.

 Надзвичайна подія – подія або операція, яка відрізняється від звичайної діяльності підприємства, та не очікується, що вона повторюватиметься періодично або в кожному наступному звітному періоді.

Інформація, наведена в цьому розділі, надає змогу користувачам оцінити величину отриманого чистого прибутку (збитку), що підлягає розподілу між акціонерами у вигляді дивідендів. Крім того, дані цього розділу використовуються для розрахунку різних коефіцієнтів з метою здійснення аналізу господарської діяльності підприємства.

У розділі І інформація про доходи (витрати) та прибутки (збитки) наводиться у розрізі різних видів діяльності підприємства, що надає змогу користувачам фінансової звітності здійснювати оцінку як результатів основної діяльності підприємства, так і результатів іншої діяльності, що не відбувається на постійній основі.

  1. Пояснення нового матеріалу

Зміст і форма звіту про рух грошових коштів та загальні вимоги до розкриття його статей визначені П(С)БО 4 «Звіт про рух грошових коштів».

Звіт про рух грошових коштів звіт, який відображає
надходження і видаток грошових коштів у результаті діяльності
підприємства у звітному періоді.

Метою складання звіту про рух грошових коштів є надання
користувачам фінансової звітності повної, правдивої та
неупередженої інформації про зміни, що відбулися у грошових коштах підприємства та їх еквівалентах за звітний період.

У звіті про рух грошових коштів наводяться дані про рух
грошових коштів протягом звітного періоду в результаті операційної, інвестиційної та фінансової діяльності.

Якщо рух грошових коштів у результаті однієї операції
включає суми, які належать до різних видів діяльності, то ці суми
слід наводити окремо у складі відповідних видів діяльності.

Внутрішні зміни у складі грошових коштів до звіту про рух
грошових коштів не включаються.

Підприємство розгорнуто наводить суми надходжень та
видатків, що виникають в результаті операційної, інвестиційної та
фінансової діяльності.

Негрошові операції (отримання активів шляхом фінансової
оренди; бартерні операції; придбання активів шляхом емісії акцій
тощо) не включаються до звіту про рух грошових коштів.

Зміст і форма звіту про власний капітал та загальні вимоги до розкриття його статей визначені П(С)БО 5 «Звіт про власний капітал».

Звіт про власний капітал звіт, який відображає зміни у
складі власного капіталу підприємства протягом звітного періоду.

Метою складання звіту про власний капітал є розкриття
інформації про зміни у складі власного капіталу підприємства
протягом звітного періоду.

Примітки до фінансових звітів сукупність показників і
пояснень, яка забезпечує деталізацію і обґрунтованість статей
фінансових звітів, а також інша інформація, розкриття якої
передбачено відповідними положеннями (стандартами).

  1. Які форми звітності включає фінансова звітність?

  2. Яка періодичність та терміни складання і подання фінансової звітності?

  3. Яку інформацію відображають у кожній з форм фінансової звітності?

  1. Самостійна робота учнів та поточний інструктаж

Занотувати (при необхідності) теоретичні відомості, виконати практичні завдання, в процесі виконання здійснити поточний індивідуальний, а при необхідності груповий інструктаж.

VI Заключний інструктаж

Перевірка робіт учнів, акцентування уваги учнів на типові помилки допущені ними, оцінювання.

Майстер в/н А.М. Педоренко

Схожі:

ТЕМА: Облік бухгалтерської звітності
ТЕМА ЗАНЯТТЯ: Основні принципи побудови бухгалтерської звітності і строки подання бухгалтерської звітності
ТЕМА: Облік бухгалтерської звітності
Мета заняття: навчити порядку складання та подання усіх форм бухгалтерської звітності
З основними методичними рекомендації складання бухгалтерської звітності підприємств. Завдання
Мета вивчення: ознайомитися з основними методичними рекомендації складання бухгалтерської звітності підприємств
ТЕМА 7: Оперативний облік надходження платежів
У 2000 році запроваджено більш досконалий програмний комплекс АІС "Облік податків і платежів", який забезпечує автоматизоване виконання...
ТЕМА: Облік господарських процесів
ТЕМА ЗАНЯТТЯ: Облік процесу реалізації продукції (робіт, послуг), синтетичний та аналітичний облік
АУДИТОРСЬКИЙ ВИСНОВОК (ЗВІТ НЕЗАЛЕЖНОГО АУДИТОРА) ЩОДО ФІНАНСОВОЇ...
Аудитори провели аудиторську перевірку фінансової та бухгалтерської звітності Товариства з обмеженою відповідальністю «НАВІУМ» станом...
ПЕРЕЛІК КОНТРОЛЮЮЧИХ ОРГАНІВ, ЩО МАЮТЬ ПРАВО ПЕРЕВІРЯТИ ПІДПРИЄМСТВО
Податки і збори (обов'язкові платежі), які справляються до бюджетів і державних цільових фондів, крім зазначених у пп. 1 3 Закону...
Персональні комп’ютери, програмне забезпечення 1С-Бухгалтерія 7,...
С-Бухгалтерія 7: створення акту на введення в експлуатацію основних засобів, розрахунок зносу основних засобів у фінансовому обліку,...
ТЕМА: Облік грошових коштів
ТЕМА ЗАНЯТТЯ: Документальне оформлення розрахункових операцій. Облік руху грошових коштів на рахунках в банку
ТЕМА: Облік грошових коштів
ТЕМА ЗАНЯТТЯ: Документальне оформлення розрахункових операцій. Облік руху грошових коштів на рахунках в банку
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка