|
Скачати 21.59 Kb.
|
Тема: Розв'язування логарифмічних рівнянь. Мета: Сформувати в учнів поняття логарифмічного рівняння; Сприяти розвитку вміння розв'язувати найпростіші логарифмічні рівняння та ті, що зводяться до них безпосереднім застосуванням властивостей логарифмів. Обладнання: Таблиці: 1) Властивості логарифмів; 2) Властивості логарифмічної функції; Хід уроку. 1. Перевірка домашнього завдання . 1) 5-ом учням робота на картках ( на порівняння значень виразів та на знаходження області визначення логарифмічної функції) . 2) Фронтальна перевірка №41 та № 45 . 2. Актуалізація опорних знань. Запитання: Що необхідно було зробити при виконанні № 41 ( потенціювання виразів застосовуючи властивості логарифмів та застосовуючи оборотність логарифмічної функції) . Запитання: в чому полягає властивість оборотності логарифмічної функції? ( кожного свого значення набуває при єдиному значенні аргументу ) . Запитання: Що було використано при виконанні №45? ВЛАСТИВОСТІ ЛОГАРИФМІЧНОЇ ФУНКЦІЇ Запитання. Перелічити властивості логарифмічної функції. Усне розв’язування вправ: 1) 1,7log1,73 = 3 ЗАПИТАННЯ: На основі якої 2)lg.8+ lg. 125 = 3 властивості? 3)log211- log244 = -2 4)log0,39-2log0,310 = 2 5)log37*log73 = 1 3. Вивчення нового матеріалу. Розглянемо „Ланцюг”: 9; 9х; у = 9х; 9х = 3; 9х > 3; 9; log3 9; log a х; y = log a х; ...? Що має бути далі? Відповідь: рівняння. Запитання: 1) Що називають рівнянням? 2) Що означає розв’язати рівняння? Означення. Рівність, що містить змінну під знаком логарифма, або в його основі називається логарифмічним. (Робота з таблицею №3) До найпростіших логарифмічних рівнянь належать рівняння виду: log a x= b, де а=1;а>0, в-будь-яке. За означенням логарифма х = а в. Приклад: №574, а Усно: №580, а; №581, а. Іншим видом рівнянь є: Log a f(x)=log a g(x) Алгоритм розв’язування: f(x)>0, ОДЗ. g(x)>0, f(x)=g(x); Приклад: №640, а; №575, а; №587,б. Запитання: Для чого обов’язково знаходити ОДЗ? (Тому, що при перетворені логарифмічних рівнянь область його визначення може змінюватись і нове рівняння може бути йому не рівносильним). Наприклад: 1) lg. X2 = 2; ОДЗ: х = R 2) 2 lg. X = 2; ОДЗ: х = R+ - звузилась. А якби навпаки, то з’явився б сторонній корінь. 4. Розв’язування вправ: № 573, 639, 658, а. 5. Підсумок уроку. Домашнє завдання. Параграф 3. № 588, 589, 661(а). |
Тема. РОЗВ'ЯЗУВАННЯ РІВНЯНЬ ВИЩИХ СТЕПЕНІВ Заняття 1 Розв'язування рівнянь виду (х+а)(х+b)(х+с)(х+d) = А за умови, що а + b = с + d, або а + с = b + d, або а + d = b + с, де А Розв'язування... |
Тема уроку: Розв’язування тригонометричних рівнянь Навчальна: ознайомити учнів з іншими способами розв'язування тригонометричних рівнянь; навчити раціонально вибирати метод їх розв'язування;... |
Урок №73 Тема. Системи двох лінійних рівнянь із двома змінними та... Ня щодо залежності кількості розв'язків системи лінійних рівнянь від співвідношення коефіцієнтів a, b, c цих рівнянь; вироблення... |
Урок №80 Тема. Розв'язування задач за допомогою систем лінійних рівнянь Мета: відпрацювати навички застосування схеми розв'язання текстових задач на складання системи лінійних рівнянь із двома змінними... |
Урок №105 Тема. Розв'язування задач за допомогою рівнянь Раціональні числа і дії над ними Тема Рівняння. Розв’язування рівнянь з однією змінною |
УРОК 58 Тема уроку: Розв'язування логарифмічних рівнянь Мета уроку: формування умінь учнів розв'язувати логарифмічні рівняння різними методами: зведення логарифмічного рівняння до алгебраїчного;... |
Урок №63 Тема Тема. Підсумковий урок з теми «Квадратний тричлен. Розв'язування рівнянь, що зводяться до квадратних рівнянь та їх використання для... |
Тема. Розв’язування тригонометричних рівнянь Мета: узагальнити і систематизувати матеріал за темою “Розв'язування тригонометричних рівнянь ”, розвивати логічне мислення, уяву,... |
Розв’язування найпростіших тригонометричних рівнянь Мета: Повторити властивості тригонометричних функцій та загальні розв’язки найпростіших тригонометричних рівнянь, розвивати вміння... |
УРОК №71 Тема уроку. Системи рівнянь Мета уроку: формування понять: «система рівнянь з двома змінними»; «розв'язки системи лінійних рівнянь з двома змінними»; «ознайомлення... |